باز شدن چشم سوم چه خطری دارد؟

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

hashemi

کاربر ویژه
خطرات باز شدن چشم سوم:


یک سری اشخاص هم از کودکی مستعد انجام امور ماورایی بودن و یا مدیوم هستن و با کوچکترین تمرینات ممكن هست اثرات قابل ملاحظه ای ببینن.

چنین افرادی معمولا به خاطر داشتن تجارب ماورایی پراکنده در زندگی خود به نوعی به باز شدن بیشتر چشم سوم عادت دارند و اون رو بخشی از زندگی خودشون میدونن. این افراد انگشت شمار هستن و نسبت کمی از افراد جامعه رو تشکیل میدن.

دسته‌ای دیگه از افراد ممکنه دچار بیماری هایی مثل اسکیزوفرنی و توهم باشن.
به عقیده دکتر ساگان که هم پزشک هست و هم مربی دوره های باز شدن چشم سوم، این افراد مبتلا به اسکیزوفرنی معمولا تجربه های واقعی دارند و همه چیزهای که میبینن ناشی از توهم مغز نیست و ممکنه چیزهایی از عالم أختری هم مشاهده کنن ولی روانشناسان به اون ها برچسب توهم و دیوانگی زدن. اون ها بدون انجام تمرینات چشم سوم هم تا حدودی دید اختری دارن و ممکنه غرق شدن بیش از حد اون ها در این مسائل باعث اخلال در زندگی شون بشه و حتی موجبات ترس و وحشت همیشگی اون ها رو فراهم کنه. اون ها از قبل آمادگی برای این دید اختری شون نداشتن و روی پاکسازی روان و کالبد عاطفی شون کار نکردن (و به واسطه بالا بودن سطح گیرنده های شیمیایی مغز و یا تغییرات ساختاری مغز این توانایی رو به دست آوردند).

بنابراین واقعا میشه گفت باز بودن چشم سوم در این افراد بسیار خطرناک هست و بهتره سریع تر درمان بشوند.

عده ای از شروع تله پاتی ها و توانایی پیش بینی آینده و حقایق تلخ با شروع کار بر چشم سوم خبر دادند. نمیشه این رو واقعا یک خطر مطرح کرد مگر اینکه شخص واقعا جنبه و تعادل عاطفی لازم رو نداشته باشد. در ضمن باز هم تعداد رخداد این پدیده‌ها برای کسی که در امر باز کردن چاکراها و چشم سوم مبتدی هست بسیار کم و شخص میتواند با چشم پوشی بر روی اون‌ها به زندگی عادی خودش ادامه بده.

شایان ذکره که بدون مربی، اقدام به فعال کردن چشم سوم نکنیم و از تکنیک‌ها و مدبتیشن‌های نامتعارف، بدون آگاهی استفاده نکنیم.
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا