باورهای درونی_ جذابیت_ سفر معنوی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

hashemi

کاربر ویژه
Screenshot_۲۰۲۳۰۸۰۸-۱۰۲۳۴۲_Gallery.jpgScreenshot_۲۰۲۳۰۸۰۸-۱۰۲۴۴۱_Gallery.jpg
اهمیت باورهای درونی

شما باید باورهای درونی بالا و محکمی در مورد خود داشته باشید، به این معنی که کار درونی برای جذب جنس مخالف ضروری است.
البته به ظاهر خوب، خوش اندام بودن، تمیز بودن، تراشیده بودن، خوش لباس بودن و بوی خوش کمک می کند.
با این حال، حتی این چیزها در درجه دوم اعتماد به نفس و باور به خود قرار دارند.
شکستی که در اوایل دهه 20م از آشنایی با استادان یاد گرفتم این است که ظاهر 30 درصد از جذابیت را تشکیل می دهد و کار درونی که در اینجا درباره آن صحبت می کنم 70 درصد دیگر است.

این ما هستیم که باید به خودمان ارزش دهیم. اگر خودمان را دوست نداشته باشیم و احساس کمبود کنیم، ناامنی های خود را به دیگران فرافکنی می کنیم و آنها ما را چنین درک می کنند. اگر باور داشته باشیم که استثنایی و منحصربه‌فرد هستیم، ناخودآگاه دیگران نیز آن را باور می‌کنند و تمام وقت اطراف ما را صرف این می‌کنند تا بفهمند چرا ما اینقدر بزرگ هستیم. این رمز و راز برای آنها بسیار جذاب خواهد بود.

در حقیقت، جاذبه در مورد قدرت شخصی است. اگر سعی می‌کنید با کسی خواستگاری کنید و از راه خود برای او دست بردارید و از خودتان تضرع کنید، به این معنی است که شما فردی با ارزش نیستید، زمان شما مهم نیست و قدرت شخصی پایینی دارید. اگر حاضرید به یک غریبه بدهید.

قدرت شخصی شما با کمال میل، صرفاً به این دلیل که آنها از نظر فیزیکی جذاب هستند، به آنها می گویید که شما فردی کم ارزش هستید، به همین سادگی. به این ترتیب، شما فوراً خود را برای شکست آماده می کنید. شاید با شانسی، آنها بخواهند با شما قرار ملاقات بگذارند، اما آنها فقط با شما خواهند بود تا به نحوی از شما سوء استفاده کنند، زیرا از همان ابتدا به آنها گفته اید که برای خود احترام قائل نیستید.

ناخودآگاه مردم برای افرادی که به خودشان احترام نمی گذارند احترامی قائل نیستند. احترام چیزی است که به آن داده می شود، نه داده می شود. عشق همیشه و به طور مساوی داده می شود، اما احترام به دست می آید. بنابراین، شما باید یاد بگیرید که خود را دوست داشته باشید و به خود احترام بگذارید. اگر احساس می کنید که آنقدر که باید خودتان را دوست ندارید، بررسی کنید که چرا اینطور است. اگر در گذشته آسیب هایی داشته اید که نیاز به شفا دارند، به جای یافتن همسر، توجه خود را بر روی غلبه بر آن آسیب ها متمرکز کنید. شما باید قبل از داشتن یک رابطه عاشقانه سالم با کسی در مکان خوبی باشید و این با دوست داشتن خود شروع می شود.

افرادی که خود را دوست دارند نوعی هدف در زندگی خود دارند. هدف آنها اغلب برای آنها مهم ترین چیز است. اگر در حال حاضر هدف واقعی در زندگی خود ندارید، پیشنهاد می کنم زمان بیشتری را صرف تلاش برای یافتن یا کشف کنید.
فعالیت های خلاقانه جدید را کاوش کنید و چیزهای جدیدی در مورد خود بیاموزید. از تغییر همه چیز در زندگی خود و کشف راه های جدید نترسید.
از منطقه راحتی خود خارج شوید و کارهایی را که همیشه دوست داشتید انجام دهید.
یافتن هدفتان می تواند شادی و خوشبختی ابدی به شما بدهد.
این باعث می شود خود و زندگی تان را دوست داشته باشید که برای دیگران بسیار جذاب است. همچنین باعث می شود خود را بهتر بشناسید تا بر آن بخش هایی از خود که نیاز به کار دارند تسلط داشته باشید.
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا