باورهای درونی_ جذابیت_ سفر معنوی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

hashemi

کاربر ویژه
مشاهده پیوست 152مشاهده پیوست 153
اهمیت باورهای درونی

شما باید باورهای درونی بالا و محکمی در مورد خود داشته باشید، به این معنی که کار درونی برای جذب جنس مخالف ضروری است.
البته به ظاهر خوب، خوش اندام بودن، تمیز بودن، تراشیده بودن، خوش لباس بودن و بوی خوش کمک می کند.
با این حال، حتی این چیزها در درجه دوم اعتماد به نفس و باور به خود قرار دارند.
شکستی که در اوایل دهه 20م از آشنایی با استادان یاد گرفتم این است که ظاهر 30 درصد از جذابیت را تشکیل می دهد و کار درونی که در اینجا درباره آن صحبت می کنم 70 درصد دیگر است.

این ما هستیم که باید به خودمان ارزش دهیم. اگر خودمان را دوست نداشته باشیم و احساس کمبود کنیم، ناامنی های خود را به دیگران فرافکنی می کنیم و آنها ما را چنین درک می کنند. اگر باور داشته باشیم که استثنایی و منحصربه‌فرد هستیم، ناخودآگاه دیگران نیز آن را باور می‌کنند و تمام وقت اطراف ما را صرف این می‌کنند تا بفهمند چرا ما اینقدر بزرگ هستیم. این رمز و راز برای آنها بسیار جذاب خواهد بود.

در حقیقت، جاذبه در مورد قدرت شخصی است. اگر سعی می‌کنید با کسی خواستگاری کنید و از راه خود برای او دست بردارید و از خودتان تضرع کنید، به این معنی است که شما فردی با ارزش نیستید، زمان شما مهم نیست و قدرت شخصی پایینی دارید. اگر حاضرید به یک غریبه بدهید.

قدرت شخصی شما با کمال میل، صرفاً به این دلیل که آنها از نظر فیزیکی جذاب هستند، به آنها می گویید که شما فردی کم ارزش هستید، به همین سادگی. به این ترتیب، شما فوراً خود را برای شکست آماده می کنید. شاید با شانسی، آنها بخواهند با شما قرار ملاقات بگذارند، اما آنها فقط با شما خواهند بود تا به نحوی از شما سوء استفاده کنند، زیرا از همان ابتدا به آنها گفته اید که برای خود احترام قائل نیستید.

ناخودآگاه مردم برای افرادی که به خودشان احترام نمی گذارند احترامی قائل نیستند. احترام چیزی است که به آن داده می شود، نه داده می شود. عشق همیشه و به طور مساوی داده می شود، اما احترام به دست می آید. بنابراین، شما باید یاد بگیرید که خود را دوست داشته باشید و به خود احترام بگذارید. اگر احساس می کنید که آنقدر که باید خودتان را دوست ندارید، بررسی کنید که چرا اینطور است. اگر در گذشته آسیب هایی داشته اید که نیاز به شفا دارند، به جای یافتن همسر، توجه خود را بر روی غلبه بر آن آسیب ها متمرکز کنید. شما باید قبل از داشتن یک رابطه عاشقانه سالم با کسی در مکان خوبی باشید و این با دوست داشتن خود شروع می شود.

افرادی که خود را دوست دارند نوعی هدف در زندگی خود دارند. هدف آنها اغلب برای آنها مهم ترین چیز است. اگر در حال حاضر هدف واقعی در زندگی خود ندارید، پیشنهاد می کنم زمان بیشتری را صرف تلاش برای یافتن یا کشف کنید.
فعالیت های خلاقانه جدید را کاوش کنید و چیزهای جدیدی در مورد خود بیاموزید. از تغییر همه چیز در زندگی خود و کشف راه های جدید نترسید.
از منطقه راحتی خود خارج شوید و کارهایی را که همیشه دوست داشتید انجام دهید.
یافتن هدفتان می تواند شادی و خوشبختی ابدی به شما بدهد.
این باعث می شود خود و زندگی تان را دوست داشته باشید که برای دیگران بسیار جذاب است. همچنین باعث می شود خود را بهتر بشناسید تا بر آن بخش هایی از خود که نیاز به کار دارند تسلط داشته باشید.
شما از هر نظر منحصر به فرد هستید و یک یافته نادر هستید.

هنوز این را در مورد خودتان کشف نکرده اید، پس وقت آن است که این کار را انجام دهید. زمانی که با شما سپری می شود خاص است و افراد دیگر باید آنقدر خوش شانس باشند که شما تصمیم بگیرید که وقت خود را به آنها اختصاص دهید. اگر خودتان را دوست داشته باشید، نسبت به نتیجه ملاقات با شخص جدید بی تفاوت خواهید بود. پیدا کردن یک شریک عاشقانه یا دوست جدید به جای یک ضرورت، یک امتیاز در زندگی شما خواهد بود. بی‌تفاوتی نسبت به نتیجه ملاقات با فردی جدید، نوعی خلاء انرژی ایجاد می‌کند که طرف مقابل احساس می‌کند مجبور به پر کردن آن است. انجام این کار فقط به سطح جذابیت شما می افزاید.

اگر زندگی خسته کننده ای دارید و می خواهید با یک شریک عاشقانه ملاقات کنید، زمان چالش برانگیزی خواهید داشت. تمام زندگی شخصی بودن، فشار زیادی را برای اجرا و شاد کردن آن شخص به همراه دارد. در نهایت، اکثر مردم تسلیم می شوند و از چنین رابطه ای دور می شوند. شما باید اول روی آرامش با خودتان و دوست داشتن خودتان تمرکز کنید، زیرا اگر خودتان را دوست نداشته باشید، در پیدا کردن کسی که دوستتان داشته باشد و آن خلاء را در خودتان پر کنید، مشکل خواهید داشت.

برای اینکه یک آلفا باشید، باید به این اصول در عمیق ترین زوایای روح خود ایمان داشته باشید به جای اینکه آنها را به عنوان یک تاکتیک یا نوعی دستکاری ببینید. اگر شما آن را اینطور ببینید، به ناچار جنس مخالف رفتار شما را به عنوان نوعی دستکاری تشخیص می دهد که جذاب نیست. از این گذشته، مردم از زمانی که کسی سعی می کند آنها را دستکاری کند متنفر هستند. درعوض، آنها شفافیت را دوست دارند، حتی اگر چیزی به صراحت "من می خواهم با تو بخوابم" باشد.

اگر می‌خواهید روی خودتان کار کنید اما روش رویکرد را ندارید، اولین کتاب من می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. Magus‏ به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک کند به بالاترین پتانسیل خود به عنوان یک انسان معنوی دست یابید و شما را برای افراد دیگر بسیار جذاب می کند. شما باید اراده واقعی خود را در زندگی بیاموزید و با خود برتر خود ارتباط برقرار کنید. اگر ارتعاش هوشیاری شما زیاد باشد، افکار و احساسات شما تحت تأثیر قرار می گیرند و در نتیجه بر رفتار شما با دیگران تأثیر می گذارند. تبدیل شدن به ارباب واقعیت خود به شما فراوانی در زندگی شما می دهد. از جمله تمام روابط عاشقانه و دوستی های مورد نظر شما.

کندالینی افرادی را که به سطح بالایی از هوشیاری دست یافته اند از خواب بیدار کرد، از این دنیای ماده رهایی یافتند. ظرفیت آنها برای تفریح بسیار بالاتر از افرادی است که زندگی را خیلی جدی می گیرند. همه ما خواهان شادی و لذت در زندگی خود هستیم.
بنابراین، هرچه بیشتر بتوانید ملاقات با افراد جدید را به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده ببینید، موفقیت بیشتری خواهید داشت
انجام این بازی جذابیت، جلوه ای از هدایت انرژی عشق شماست. وقتی به جای دستکاری کسی به دنبال جذب او هستید، اعمال شما پیامدهای کارمایی در پی نخواهد داشت، تا زمانی که او شریک عاشقانه نداشته باشد.
در عوض، زمانی که بتوانید یک مکالمه سرگرم کننده ایجاد کنید، کارمای خوبی برای خود ایجاد خواهید کرد که کسی که ملاقات می کنید بخواهد با میل خود در آن شرکت کند.
انجام این کار زندگی شما را غنی می کند زیرا با ایجاد جذابیت و حفظ آن، انرژی عشق را با طرف مقابل به عقب و جلو می اندازید و آن را می سازید. به این ترتیب، پر کردن زندگی خود با انرژی عشق بیشتر، شما را در سفر معنوی خود جلوتر می برد.

‏wingedshoespublishing‏
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا