تحقیق: درمان افسردگی و اضطراب با ورزش

hashemi

کاربر ویژه
به گفته محققان دانشگاه استرالیای جنوبی (UniSA)، ورزش باید درمان اولیه افسردگی و سایر شرایط رایج سلامت روان باشد.

جامع‌ترین بررسی تحقیقات تا به امروز نشان می‌دهد که علائم خفیف تا متوسط افسردگی، اضطراب و ناراحتی روانی را می‌توان با فعالیت بدنی کاهش داد. طبق تحقیقات آنها، ورزش ۱.۵ برابر موثرتر از مشاوره و داروها است.

این مطالعه نشان می‌دهد که مداخلات ورزشی ۱۲ هفته‌ای یا کوتاه تر، علائم اختلال روان را کاهش می‌دهد.

تیم تحقیقاتی تمام مطالعات واجد شرایط منتشر شده قبل از سال ۲۰۲۲ را از ۱۲ پایگاه داده الکترونیکی استخراج کرد.
به‌طور کلی، آنها ۹۷ مرور را تجزیه و تحلیل کردند که شامل ۱۰۳۹ کارآزمایی با بیش از ۱۲۸۱۱۹ شرکت‌کننده بود.

سینگ می‌گوید : «ما همچنین دریافتیم که همه انواع فعالیت‌های بدنی و ورزش مفید هستند، از جمله ورزش‌های هوازی مانند پیاده‌روی، تمرین‌های مقاومتی، پیلاتس و یوگا.»

به نظر می رسید که برخی از انواع ورزش به روش‌های مختلف کمک کننده باشد.
به عنوان مثال، یوگا و سایر تمرینات ذهن و بدن بیشترین کمک را به کاهش اضطراب کردند، در حالی که ورزش مقاومتی بیشترین کمک را به کاهش افسردگی کرد.
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا