جذابیت جنسی و کندالینی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

hashemi

کاربر ویژه
جذابیت جنسی

همه مردم می‌خواهند برای داشتن عشق و روابط فراوان برای دیگران جذاب شناخته شوند.
با این حال، اکثر مردم متوجه نمی شوند که کنترل کاملی بر این فرآیند دارند. قوانینی وجود دارد که بر فرآیند جذب، به ویژه کشش جنسی حاکم است، و آن دسته از افرادی که آگاهانه این قوانین را می دانند، می توانند با به کارگیری نیروی اراده خود، جرقه جذب را در دیگران ایجاد کنند.

به عنوان مثال، یک فرد بیدار کندالینی، پس از سال ها تغییر شخصی، برای افراد دیگر بسیار جذاب می شود.
این به این دلیل است که تغییرات در ذهن، بدن و روح آن‌ها نحوه تفکر و رفتارشان را تغییر می‌دهد و به‌طور طبیعی برای هر کسی که ملاقات می‌کند جذاب می‌شود.
در نتیجه، این افراد برای یافتن یک شریک عاشقانه یا جنسی و یافتن دوستان جدید در زندگی خود زمان آسان تری دارند.

بسیاری از افراد بیدار این تغییرات شخصی را نادیده می گیرند و این جاذبه جدید را به سرنوشت یا شانس نسبت می دهند.
در حقیقت، یک علم نامرئی پشت آن نهفته است.
قوانین مربوط به کشش جنسی بین انسانها با قوانین جهانی حاکم بر کل آفرینش مطابقت دارد.
آفرینش به یک معنا کامل است و انرژی جذب یکی از راه هایی است که به دنبال باقی ماندن آن است.

پس جاذبه جنسی چیست؟

بهترین راه برای توضیح جذابیت جنسی این است که بگوییم این روش طبیعت برای بهبود مخزن ژنی ماست. به عبارت دیگر، جاذبه جنسی این است که چگونه طبیعت تضمین می کند که تکامل یافته ترین انسان ها وجود نژاد ما را ایجاد کرده و ادامه می دهند.

طبیعت به طور پیوسته در حال تکامل است و آن دسته از انسان هایی که مطابق با این قانون هستند و بر واقعیت های خود مسلط هستند، کسانی هستند که پتانسیل ‏DNA نهفته خود را فعال کرده اند تا به بهترین نسخه از خود تبدیل شوند. در نتیجه، این افراد برای دیگران جذاب شده‌اند، که به آنها امکان می‌دهد راحت‌تر جفت پیدا کنند و

تولید مثل حتی با وجود اینکه کشش جنسی یک بیان طبیعی است، اما نشان دادن ویژگی‌های این افراد تکامل یافته که بر زندگی‌شان تسلط دارند، به شما این امکان را می‌دهد که «تا زمانی که آن را بسازید، آن را جعل کنید».
به عبارت دیگر، شما مجبور نیستید که از نظر جنسی جذاب باشید، بلکه می‌توانید ویژگی‌های رفتاری این نوع افراد را بشناسید و از این ویژگی‌ها در زندگی خود استفاده کنید تا برای دیگران جذاب باشید.

بدانید که جذابیت هم برای مردان و هم برای زنان صدق می کند.
شما می توانید یک شریک عاشقانه یا جنسی و همچنین دوستان جدید را جذب کنید زیرا همه انسان ها به طور طبیعی به سمت افراد جذاب جذب می شوند.
ما چیز خاصی را در افراد جذاب تشخیص می دهیم و می خواهیم در اطراف آنها باشیم. در واقع، آنچه ما در این افراد درک می کنیم، نسخه بهتری از خودمان است.
منبع:
wingedshoespublishing‏
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا