خارج کردن غیر ارگانیک با پاکسازی

مهدیه شوندی

کاربر ویژه
درود بر استاد آرام عزیز و دوستان🌹
درمانجو دختر جوان ۲۳ ساله ای هست که حدود ۶ ماهه به دلیل نامشخصی دچار ضعف جسمی شدید شده جوری که برای راه رفتن دستش رو میگیرن و کمکش میکنن. درمانجو به سختی میخوابه و تا صبح بارها از وحشت بیدار میشه چون موجودات عجیبی رو در اتاقش تصور میکنه
●موقع اسکن بیمار در آجنا سنگینی و در شبکه خورشیدی غیرارگانیک بزرگی حس کردم
●برای درمانجو ۳مرتبه پاکسازی عمومی با پرانای سبز انجام دادم
●چاکراهارو پاکسازی کردم بعد از پاکسازی در چاکراهای تاج،قلب،ناف،خاجی و قاعده ای نقصان یا انباشتگی خاصی حس نکردم فقط پاکسازی و تثبیت انجام دادم
●چاکرای آجنا و شبکه خورشیدی رو با بنفش الکتریکی پاکسازی کردم و آجنا رو تثبیت کردم
●در شبکه خورشیدی همچنان سنگینی حس میکردم و موقع پاکسازی درمانجو درد شدیدی داشت جوری که مرتب فریاد میزد و میگفت انگار چیزی از اعماق وجودش کنده میشه
●من تصور میکردم دود سیاه و عجیبی از دهان درمانجو خارج میشه بیمار خیلی بیقرار بود و فریاد میزد سعی کردم به خودم مسلط باشم پاکسازی رو ادامه دادم بعد دودهای سیاهی که میدیدم رقیقتر شدن و همزمان با اینکه من احساس کردم بخار سفیدی از دهانش خارج شد، ناگهان بیمار آرام شد
بعد از چند دقیقه در کمال ناباوری درمانجو تونست بدون کمک از جاش بلند بشه و چند قدم راه بره😍
درمان حدود ۴۰ دقیقه طول کشید
و این اولین تجربه ای بود که بدون کریستال یا تکنیک انحرافی موفق به خارج کردن غیرارگانیک شدم.
استاد جان یک دنیا سپاس بابت آموزه های ناب و بینظیرتون🙏🏻

سلام خانم هراتیان عزیز
خیلی تجربه جالبی بود، ممنونم که اینجا با ما به اشتراک گذاشتید 🌹
برای پیدا کردن غیرارگانیک ها فقط چاکرا ها رو اسکن کنیم کافیه؟ یا باید کل هاله رو اسکن کنیم؟ میشه یه کوچولو توضیح بدید که روشتون برای پیدا کردن غیرارگانیک ها به چه صورت بوده؟ ممنونم ازتون
 

فاطمه هراتیان

کاربر ویژه
سلام خانم هراتیان عزیز
خیلی تجربه جالبی بود، ممنونم که اینجا با ما به اشتراک گذاشتید 🌹
برای پیدا کردن غیرارگانیک ها فقط چاکرا ها رو اسکن کنیم کافیه؟ یا باید کل هاله رو اسکن کنیم؟ میشه یه کوچولو توضیح بدید که روشتون برای پیدا کردن غیرارگانیک ها به چه صورت بوده؟ ممنونم ازتون
سلام خانم شوندی عزیز🌹
همونطور که استاد بزرگوارمون فرمودن بعد از مدتی روان درمانی انجام دادن غیر ارگانیک ها به راحتی احساس میشن.
من فقط چاکراها رو اسکن کردم
در مجموع تجربه ام اینه که سنگینی و حس ناخوشایند غیرارگانیک ها در چاکراها انقدر محسوس هست که اگر وجود داشته باشن حتما متوجه میشیم
 

ستاره پرداختچی

کاربر ویژه
درود فاطمه عزیزم
ممنون از گزارش کاربردی.
در تجربه‌ای که دارم، باید غیرارگانیکهای بزرگ دل بکنند و بروند و ببینند دیگر منبع تغذیه‌ای مناسب ندارند، بارها و بارها قطع لینک کن هم در چاکرایی که حس کردی و هم از چاکرای پشتی و جلویی خورشیدی.
درخشانی.
حضورت دل‌گرمی‌ست.
در پناه نور و عشق🙏
خانم هاشمی عزیز درود 🌈✨️
میشه توضیح بیشتر برام بدین چیکار باید کنم دل بکنند؟ یعنی یه جور روزه ی ندیدن و نخوردن بگیرم که دلسرد شه دیگه اینجا منبع تغذیه نداره؟
 

hashemi

ناظم انجمن
خانم هاشمی عزیز درود 🌈✨️
میشه توضیح بیشتر برام بدین چیکار باید کنم دل بکنند؟ یعنی یه جور روزه ی ندیدن و نخوردن بگیرم که دلسرد شه دیگه اینجا منبع تغذیه نداره؟
درود بر شما
مطلبی که یادآور شدم در مورد غیرارگانیک های غول‌آساست.
که باید مرتبا و گاهی تا چند ماه باید قطع لینک انجام شه.

من متوجه منظور و مشکل شما نشدم.
 

ستاره پرداختچی

کاربر ویژه
درود بر شما
مطلبی که یادآور شدم در مورد غیرارگانیک های غول‌آساست.
که باید مرتبا و گاهی تا چند ماه باید قطع لینک انجام شه.

من متوجه منظور و مشکل شما نشدم.
یه روشن بینی پریروز من رو دید و وقتی گفتم غیر ارگانیکم رو در کریستال زندانی کردم گفت نه هنوز هست و به من داره ناسزا میگه و گفت در هاله تونه و ضعیف کرده هاله ی شما رو ، من خودم تو تمرینات کارما دیدمشون و الان که شما گفتید منبع تغذیه نباید داشته باشند یادم افتاد موقع هایی که ادم روزه میگیره حالش بهتره گفتم شاید اینجوری بتونم ضعیفش کنم که بعد بکشمش بیرون ، راه حل دیگه ای هست؟
 
درود بر استاد آرام عزیز و دوستان🌹
درمانجو دختر جوان ۲۳ ساله ای هست که حدود ۶ ماهه به دلیل نامشخصی دچار ضعف جسمی شدید شده جوری که برای راه رفتن دستش رو میگیرن و کمکش میکنن. درمانجو به سختی میخوابه و تا صبح بارها از وحشت بیدار میشه چون موجودات عجیبی رو در اتاقش تصور میکنه
●موقع اسکن بیمار در آجنا سنگینی و در شبکه خورشیدی غیرارگانیک بزرگی حس کردم
●برای درمانجو ۳مرتبه پاکسازی عمومی با پرانای سبز انجام دادم
●چاکراهارو پاکسازی کردم بعد از پاکسازی در چاکراهای تاج،قلب،ناف،خاجی و قاعده ای نقصان یا انباشتگی خاصی حس نکردم فقط پاکسازی و تثبیت انجام دادم
●چاکرای آجنا و شبکه خورشیدی رو با بنفش الکتریکی پاکسازی کردم و آجنا رو تثبیت کردم
●در شبکه خورشیدی همچنان سنگینی حس میکردم و موقع پاکسازی درمانجو درد شدیدی داشت جوری که مرتب فریاد میزد و میگفت انگار چیزی از اعماق وجودش کنده میشه
●من تصور میکردم دود سیاه و عجیبی از دهان درمانجو خارج میشه بیمار خیلی بیقرار بود و فریاد میزد سعی کردم به خودم مسلط باشم پاکسازی رو ادامه دادم بعد دودهای سیاهی که میدیدم رقیقتر شدن و همزمان با اینکه من احساس کردم بخار سفیدی از دهانش خارج شد، ناگهان بیمار آرام شد
بعد از چند دقیقه در کمال ناباوری درمانجو تونست بدون کمک از جاش بلند بشه و چند قدم راه بره😍
درمان حدود ۴۰ دقیقه طول کشید
و این اولین تجربه ای بود که بدون کریستال یا تکنیک انحرافی موفق به خارج کردن غیرارگانیک شدم.
استاد جان یک دنیا سپاس بابت آموزه های ناب و بینظیرتون🙏🏻
افرین بهتون خیلی غالی مدفق باشید
 

Dr.Aram

تیم مدیریت
یه روشن بینی پریروز من رو دید و وقتی گفتم غیر ارگانیکم رو در کریستال زندانی کردم گفت نه هنوز هست و به من داره ناسزا میگه و گفت در هاله تونه و ضعیف کرده هاله ی شما رو ، من خودم تو تمرینات کارما دیدمشون و الان که شما گفتید منبع تغذیه نباید داشته باشند یادم افتاد موقع هایی که ادم روزه میگیره حالش بهتره گفتم شاید اینجوری بتونم ضعیفش کنم که بعد بکشمش بیرون ، راه حل دیگه ای هست؟
قبلا هم گفته بودم خیلی صحبت کسانی که ادعای روشن بینی می‌کنند را جدی نگیرید
مهم حال شما هست اگر حالتون خوب است همه چیز عالی
و اگر حالتان خوب نیست بر روی مشکل و حالتان کار کنید
 

hashemi

ناظم انجمن
یه روشن بینی پریروز من رو دید و وقتی گفتم غیر ارگانیکم رو در کریستال زندانی کردم گفت نه هنوز هست و به من داره ناسزا میگه و گفت در هاله تونه و ضعیف کرده هاله ی شما رو ، من خودم تو تمرینات کارما دیدمشون و الان ه

که شما گفتید منبع تغذیه نباید داشته باشند یادم افتاد موقع هایی که ادم روزه میگیره حالش بهتره گفتم شاید اینجوری بتونم ضعیفش کنم که بعد بکشمش بیرون ، راه حل دیگه ای هست؟
ستاره عزیز
وقتی دچار خشم شدید و افسردگی، اعتیاد و...
هستیم.
و وب چاکرا صدمه دیده، غیر ارگانیک‌ها از انرژی ما تغذیه می‌کنند و اونایی که بزرگترند قلاب
مکنده‌ای به چاکرا می‌زنند و این‌گونه تغذیه می‌کنند.
پس روان‌درمانی پرانیک و ترمیم وب و سپس قطع مکرر لینک و مدیتیشن و تغییر سبک زندگی
باعث میشه
با تغییر سطح ارتعاش ما، این رابطه قطع بشه و در اثر بالا رفتن اقتدار از ما مأیوس بشن.
 

ستاره پرداختچی

کاربر ویژه
ستاره عزیز
وقتی دچار خشم شدید و افسردگی، اعتیاد و...
هستیم.
و وب چاکرا صدمه دیده، غیر ارگانیک‌ها از انرژی ما تغذیه می‌کنند و اونایی که بزرگترند قلاب
مکنده‌ای به چاکرا می‌زنند و این‌گونه تغذیه می‌کنند.
پس روان‌درمانی پرانیک و ترمیم وب و سپس قطع مکرر لینک و مدیتیشن و تغییر سبک زندگی
باعث میشه
با تغییر سطح ارتعاش ما، این رابطه قطع بشه و در اثر بالا رفتن اقتدار از ما مأیوس بشن.
متوجه شدم ممنونم 🙏🙏🌈🌈
 

مرجانه زندی

کاربر ویژه
درود بر استاد آرام عزیز و دوستان🌹
درمانجو دختر جوان ۲۳ ساله ای هست که حدود ۶ ماهه به دلیل نامشخصی دچار ضعف جسمی شدید شده جوری که برای راه رفتن دستش رو میگیرن و کمکش میکنن. درمانجو به سختی میخوابه و تا صبح بارها از وحشت بیدار میشه چون موجودات عجیبی رو در اتاقش تصور میکنه
●موقع اسکن بیمار در آجنا سنگینی و در شبکه خورشیدی غیرارگانیک بزرگی حس کردم
●برای درمانجو ۳مرتبه پاکسازی عمومی با پرانای سبز انجام دادم
●چاکراهارو پاکسازی کردم بعد از پاکسازی در چاکراهای تاج،قلب،ناف،خاجی و قاعده ای نقصان یا انباشتگی خاصی حس نکردم فقط پاکسازی و تثبیت انجام دادم
●چاکرای آجنا و شبکه خورشیدی رو با بنفش الکتریکی پاکسازی کردم و آجنا رو تثبیت کردم
●در شبکه خورشیدی همچنان سنگینی حس میکردم و موقع پاکسازی درمانجو درد شدیدی داشت جوری که مرتب فریاد میزد و میگفت انگار چیزی از اعماق وجودش کنده میشه
●من تصور میکردم دود سیاه و عجیبی از دهان درمانجو خارج میشه بیمار خیلی بیقرار بود و فریاد میزد سعی کردم به خودم مسلط باشم پاکسازی رو ادامه دادم بعد دودهای سیاهی که میدیدم رقیقتر شدن و همزمان با اینکه من احساس کردم بخار سفیدی از دهانش خارج شد، ناگهان بیمار آرام شد
بعد از چند دقیقه در کمال ناباوری درمانجو تونست بدون کمک از جاش بلند بشه و چند قدم راه بره😍
درمان حدود ۴۰ دقیقه طول کشید
و این اولین تجربه ای بود که بدون کریستال یا تکنیک انحرافی موفق به خارج کردن غیرارگانیک شدم.
استاد جان یک دنیا سپاس بابت آموزه های ناب و بینظیرتون🙏🏻
به به بانو عالی بود
در پناه نور و عشق خالق حفاظت بشی🥰🙏
 
سلام ببخشید روح سرگردان با غیر ارگانیک فرق داره؟ چون من از شاقول هم پرسیدم فرق داره ولی راه خروج این روح ها از بدن شخص و نمیدونن
سلام عزیزم فاطمه جان
ارواح سرگردان با غیر ارگانیک ها فرق داره
ارواح سرگردان برمیگرده به کارما و تناسخ که بعد از مرگ روح از یک بدن به بدن دیگری منتقل می‌شود
که باید با روش‌های خاص خودش عمل کنی و به نوعی کارما سوزی باید انجام بشه
 

Dr.Aram

تیم مدیریت
سلام ببخشید روح سرگردان با غیر ارگانیک فرق داره؟ چون من از شاقول هم پرسیدم فرق داره ولی راه خروج این روح ها از بدن شخص و نمیدونن
روح سرگردان که در بدن افراد نمی‌رود
به نظر من درمان‌ها را بر اساس تشخیص‌های کلاسیک انجام بدهید و در تشخیص‌هایی که افراد غیرت متخصص بر روی بیماران می‌گذارند وقتتان را تلف نکنید
 

مهین جواهری

کاربر ویژه
روح سرگردان که در بدن افراد نمی‌رود
به نظر من درمان‌ها را بر اساس تشخیص‌های کلاسیک انجام بدهید و در تشخیص‌هایی که افراد غیرت متخصص بر روی بیماران می‌گذارند وقتتان را تلف نکنید
استاد دلیل که ارواح سرگردان میشه چی میتونه باشه ایا وابستگی هست هرچقدر به تعلقات این دنیا وابسته بشن بین زمین هوا سرگردان میشین یا براثر شوک مرگ ناگهانی یا خروج روح از بدن مثل مناطق جنگ زده که باترس وحشت از بدن خارج میشه با دلیل خاصی دارد؟
 
روح سرگردان که در بدن افراد نمی‌رود
به نظر من درمان‌ها را بر اساس تشخیص‌های کلاسیک انجام بدهید و در تشخیص‌هایی که افراد غیرت متخصص بر روی بیماران می‌گذارند وقتتان را تلف نکنید
اقای دکتر من منظورم این نبود که روح واقعا بره داخل بدن فرد دیگه منظورم تناسخ بود که باز خیلی‌ها اعتقاد ندارند فقط ژنتیک مطرحه
 

مهین جواهری

کاربر ویژه

مهین جواهری

کاربر ویژه
اقای دکتر من منظورم این نبود که روح واقعا بره داخل بدن فرد دیگه منظورم تناسخ بود که باز خیلی‌ها اعتقاد ندارند فقط ژنتیک مطرحه
معلوم نیس بعد چندسال برگشت دارند یکسال یا صد با هزاران سال و یا یک نظریه باشد

بااسکن میشه ارواح سرگردان یا عناصر غیرارگانیک رو فهمید تا حالا روحی رو اسکن نکردم شاید تو دوره‌پیشرفته یاد گرفتیم این رو حضوری میپرسیم
 
معلوم نیس بعد چندسال برگشت دارند یکسال یا صد با هزاران سال و یا یک نظریه باشد

بااسکن میشه ارواح سرگردان یا عناصر غیرارگانیک رو فهمید تا حالا روحی رو اسکن نکردم شاید تو دوره‌پیشرفته یاد گرفتیم این رو حضوری میپرسیم
ارواح سرگردان و نمیشه اسکن کرد ولی با تمرینات اکاشیک میشه دید من چند وقت پیش تمرینات اکاشیک و انجام میدادم با نور شمع چند تا ارواح خاکستری رنگ به نظرم اومد نمیدونم چه درجه ای از ارواح هستند خواستم از استاد بپرسم نظرشو نو بپرسم و جایی گفته بودن که هنوز به درجه ای نرسیدن که با انسان ارتباط برقرار کنن اگر که ارتباط برقرار ر کنن حامل پیام‌هایی هستن
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا