شانه بند و کتف بند طبی دو طرفه مغناطیسی با پوشش تورمالین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  
استفاده از کتف بند طبی برای حمایت از کتف و جلوگیری از افتادگی آن کاربرد دارد با نگه‌ داشتن ستون فقرات در وضعیت درست، از خمیدگی پشت و کمر جلوگیری کرده و حجم تنفس را افزایش می‌دهد. از طریق جلوگیری از آسیب در ناحیه کتف و سرشانه، به کاهش درد و افزایش راحتی فرد کمک می‌کند.

بیشتر افراد به دلایلی نظیر ژنتیک، فعالیت‌های روزمره سخت، نشستن نادرست، ورزش‌های نادرست، و عوامل دیگر ممکن است در معرض آسیب‌هایی نظیر قوز کمر و صدمات در ناحیه کتف و سرشانه قرار گیرند. کتف بند طبی در این شرایط، برای درمان دردهای خفیف تا شدید در ناحیه کتف و سرشانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده صحیح از کتف بند می‌تواند از آسیب‌ دیدگی مهره‌های ستون فقرات جلوگیری کند و در برخی موارد، از ابتلا به عارضه‌هایی نظیر خمیدگی پشتی هم پیشگیری نماید. این کتف بند علاوه بر استفاده‌های طبی، برای افرادی که به دنبال حفظ زیبایی اندام خود هستند نیز مفید است. به وسیله فرم‌ دهی در ناحیه کتف و سر شانه، از افتادگی شانه و کتف جلوگیری می‌کند.

مزایا
  • کاهش دردهای شانه و استخوان ترقوه
  • محافظت کامل از کتف‌ها و شانه‌ها
  • کمک به ورزشکاران و افراد بیمار برای تحرک و حفاظت از کتف
  • جلوگیری از آسیب رساندن به شانه و بازو
  • مناسب برای دوران ریکاوری

کاربردها

  1. گردش خون را به طور موثر بهبود می بخشد، متابولیسم را تقویت می کند، مریدین ها را پاک می کند، سیستم ایمنی را تقویت می کند.
  2. قابل استفاده برای هیپرپلازی استخوان (hyperplasia)، درد مچ دست، درد مفاصل و سایر علائم توسط فیزیوتراپی.
  3. سوزاندن مقداری چربی اضافی بدن با هدف کاهش وزن. از مراقبت های درمانی روزانه یک فرد سالم.
  4. افزایش تعریق، افزایش امواج مغزی و کاهش خستگی.
  5. پارچه الاستیکی با کیفیت بالا، نئوپرن، آهنرباهای زیستی و پارچه تورمالین، گرم‌ کننده، ایمن و راحت برای پوشیدن.
  6. دارای گواهینامه CE و ISO13485
برای خرید محصول کتف بند مغناطیسی اینجا کلیک کنید.
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا