فال متولدين 12 ، 21 ،30 دی و 9 بهمن

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدين 2، 11، 20 و 29 ام ژانويه
یا
فال متولدين 12 ، 21 ،30 و 9 بهمن
متولدين 2، 11، 20 و 29 ام ژانويه تحت سلطه عدد 2 و سياره ماه هستند. ماه ژانويه در قلمروي سياره زحل نيز قرار دارد. بنابراين ماه و زحل تأثير زيادي روي شما مي‌گذارند كه اين باعث آميخته‌اي از خصوصيت‌ها و ويژگي‌ها مي‌شود. (نكته: جزئياتي كه در مورد عدد 2 ذكر مي‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاريخ ديگر اين گروه نيز صدق مي‌كنند. به علاوه، خصوصيات فردي متولدين 11، 20 و 29 ام به صورت جداگانه بيان مي‌شوند.)





فال تاريخ تولد: 2 ژانويه یا 12 دی

اگر در 2 ام ماه ژانويه به دنيا آمده‌ايد، خصوصيات و ويژگي‌هاي شما به صورت زير مي‌باشند:

(1) به خاطر تأثير سياره ماه از تخيل قوي، آرمان‌گرايي و طبيعت رويايي بهره‌مند هستيد. (2) به خاطر اين طبيعت رويايي ممكن است تصميمات خود را به تعويق بيندازيد. (3) اگرچه همواره هوشيار هستيد، ولي قادر نيستيد به جنبه عملي زندگي توجه كنيد. (4) ذهن فلسفي داريد و دوست داريد همه چيز را تجزيه و تحليل كنيد؛ ولي طبيعت رويايي شما نمي‌گذارد تحليل شما بر مبناي منطق و استدلال باشد. (5) افكارتان پيشرفته است و به همين دليل از ديگران كناره‌گيري مي‌كنيد. (6) با اين وجود دوست داريد در جمع باشيد به طوري كه ديگران احساس مي‌كنند از همنشيني با آنها لذت مي‌بريد. (7) محبوبيت زيادي نزد دوستانتان داريد و با آنها صميمانه رفتار مي‌كنيد. (8) اهل همكاري هستيد و بعضي اوقات در برابر ظلم ايستادگي نشان نمي‌دهيد و تسليم مي‌شويد. (9) عاشق طبيعت (مثل گل‌ها، چشم اندازهاي طبيعي، آسمان پهناور، كوه‌ها، رودخانه‌ها و آبشارها) هستيد. (10) دوست داريد ساعت‌ها به جزر و مد دريا بنگريد و يا چشمانتان را به كهكشان درخشان ستارگان بدوزيد و از اين كار بسيار لذت مي‌بريد. (11) بي‌ثبات و دمدمي مزاج هستيد و تغييرات زيادي در زندگي شما رخ مي‌دهد. (12) علاقه زيادي به سفر كردن به مناطق دور دست نشان مي‌دهيد. (13) سفر كردن باعث مي‌شود همچنان طبيعت رويايي خود را حفظ نماييد و بيشتر به خيالات خود بپردازيد. (14) خيلي در كارها خاطر جمع نيستيد، ولي در انتخاب لباس سليقه خوبي داريد. (15) اهل آرامش و هماهنگي با ديگران هستيد. (16) از قدرت هيپنوتيزمي ملايمي برخوردار هستيد كه ديگران را جذب شما مي‌كند. (17) بسيار حساس هستيد و زود صدمه مي‌بينيد. (18) بعضي اوقات احساس مي‌كنيد انرژي و اشتياق كافي براي انجام كارهاي سخت و فيزيكي داريد، ولي به زودي علاقه خود را از دست مي‌دهيد و ناگهان كار را رها مي‌كنيد و احساس افسردگي مي‌كنيد. (19) نظرات نسبتاً عجيبي در مورد وظايف و رفتارهاي اجتماعي داريد و ممكن است گوشه‌گيري را ترجيح دهيد. (20) كاملاً مستقل هستيد و دوست داريد هميشه مستقل باشيد. (21) سرسخت و داراي اعتماد به نفس بالايي هستيد. به همين دليل با بهره‌گيري از قدرت تخيل خود مي‌توانيد به آرمان‌هاي متعالي دست پيدا كنيد. (22) در زندگي خانوادگي خود با سختي‌هايي مواجه مي‌شويد و تجربه نشان مي‌دهد كه نزديكانتان باعث رنجش خاطر شما مي‌شوند. (23) تأثير سياره زحل باعث مي‌شود احساس تنهايي و افسردگي كنيد و عصبي شويد؛ ناراحتي و ناآرامي جزء ويژگي‌هاي اصلي شما به حساب مي‌آيند. (24) خيلي به رهبري كردن علاقه نشان نمي‌دهيد.



فال تاريخ تولد: 11 ژانويه یا 21 دی

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 2 ژانويه هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:

(1) معمولاً در زندگي به موفقيت مي‌رسيد و به دنبال احترام، قدرت و پست‌هاي مهم هستيد. (2) به ويژه در قبال دوستانتان وفادار هستيد. (3) بايد به طور مداوم خودتان را بر عليه دشمنان مرموز محافظت كنيد. (4) علاقه قابل توجهي به موضوعات مختلف مثل عرفان، فلسفه و دانش داريد. (5) انتظار مي‌رود زياد سفر كنيد و افتخارات زيادي كسب كنيد. (6) همچنين انتظار مي‌رود طرفداران زيادي داشته باشيد. (7) بسيار تهييج‌پذير هستيد و به راحتي تحريك مي‌شويد. (8) طبيعت نگراني داريد و بي‌جهت به خاطر مسائل ناچيز مضطرب مي‌شويد. (9) با اين وجود، مي‌توانيد به سرعت تصميم‌گيري كنيد. اين ويژگي از شما يك رهبر واقعي مي‌سازد. (10) يك مشاور مادرزادي هستيد و ديگران هميشه از شما الهام مي‌گيرند.



فال تاريخ تولد: 20 ژانويه یا 30 دی

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 2 ژانويه هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:

(1) بسيار اجتماعي هستيد و دوستان زيادي داريد. (2) از خانم‌هاي ثروتمند سود مي‌بريد. (3) استعداد نويسندگي داريد و مؤلف يا رمان‌نويس موفقي خواهيد شد. (4) اگر در مجاورت آب (مثل رودخانه يا دريا) زندگي كنيد، پيشرفت خواهيد كرد. (5) عدد 20 اهميت ويژه‌اي برايتان دارد. اين عدد نشان دهنده طرح‌هاي جديد است و باعث مي‌شود عزمتان را براي سود رساندن به بشريت و تعالي آن جزم كنيد.



فال تاريخ تولد: 29 ژانويه یا 9 بهمن

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 2 ژانويه هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) دمدمي مزاج هستيد و خلق و خويتان ناگهان تغيير مي‌كند؛ به همين دليل خيلي در كارهايتان خاطر جمع نيستيد. (2) با اين وجود همواره هوشيار و شجاع هستيد و در زندگي سعي مي‌كنيد جانب احتياط را رعايت كنيد. (3) مي‌توانيد عصبانيت خود را كنترل كنيد. (4) به خاطر تأثير سياره زحل، باهوش هستيد و مي‌توانيد به عمق هر موضوع بپردازيد. با اينحال ممكن است مسائل را خيلي افراطي در نظر بگيريد. (5) زندگي مشترك شما توأم با سعادتمندي و خوشبختي است. (6) زندگي شما مملوء از حوادث مختلف است و البته شانس خوبي هم داريد. (7) دوست داريد همواره مشغول كارتان باشيد.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه
ساير عوامل مرتبط با فال متولدين 12 ، 21 ،30 و 9 بهمن


مسائل مالي

اگرچه از سخت كار كردن خيلي خوشتان نمي‌آيد، ولي مي‌توانيد وضعيت مالي متوسطي داشته باشيد. اگر از قدرت تخيل خود به خوبي استفاده كنيد و كارهاي هنري خلق كنيد، وضعيت مالي خود را بهبود خواهيد داد. اگر سعي كنيد از سبك‌ها و اشكال غير قراردادي استفاده كنيد، نقاش يا مؤلف موفقي مي‌شويد. با اينحال، ذهن ناپايداري داريد و مرتب حواستان پرت مي‌شود. اين مسئله باعث مي‌شود نتوانيد روي فعاليت خود تمركز كنيد. طبيعتاً با چنين خصوصيتي، درآمد شما نامشخص خواهد بود. ممكن است پس از سن 47 سالگي به پايداري دست پيدا كنيد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزايش يافته است و به سختي مي‌توان بهترين شغلي كه مي‌توانيد در آن موفق باشيد را مشخص كرد. به هر حال در اينجا سعي مي‌شود راهنمايي‌هاي كلي به شما داده مي‌شود تا اينكه توانايي‌هاي ذاتي و تمايلات طبيعي خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلي كه مي‌توانيد در آنها موفق باشيد را بشناسيد.

تخيل قوي و استعداد ذاتي شما باعث مي‌شود آهنگ‌نويس خلاق يا نويسنده داستان‌هاي رومانتيك شويد. همچنين هنرمند زبردستي خواهيد شد و كارهاي جاوداني مثل نقاشي‌هاي به ياد ماندني از خود بر جاي خواهيد گذاشت. مي‌توانيد نمايش‌نويس يا شاعر برجسته‌اي شويد و به جايگاه ارزشمندي برسيد. مي‌توانيد دانش لغوي خود را گسترش دهيد و به زبان مسلط شويد. در اينصورت معلم يا متخصص زبان خوبي مي‌شويد. همچنين مترجم، مفسر يا ويراستار ماهري خواهيد شد. براي نمايشنامه نويسي سريال‌هاي تلويزيوني نيز استعداد داريد. در حرفه‌هاي مرتبط با علوم رمزي، شيمي، پزشكي و رياضيات پيشرفته موفق خواهيد بود. كار معدن، صنعت الوار يا كار ساخت و ساز نيز برايتان مناسب است. حسابدار يا مدير خبره‌اي خواهيد شد. عليرغم تمامي آنچه گفته شد، موفقيت شما به تأخير خواهد افتاد و بايد سخت تلاش كنيد تا به آن دست پيدا كنيد. همانطور كه قبلاً هم گفتيم، پس از 47 سالگي در زندگي به ثبات مي‌رسيد.



سلامتي

نكته: بيماري‌هايي كه در اينجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نبايد نگران، عصباني و مضطرب شويد. پيشگيري مناسب و مراقبت به موقع باعث مي‌شود همواره سالم و تندرست باشيد.

مشكل اصلي سلامتي شما، فشار خون پايين است. اين نقيصه باعث كم خوني و قلب ضعيف مي‌شود. مستعد ديابت و آسم نيز هستيد. تأثير سياره زحل باعث عصبي بودن، تحريك، فلج، روماتيسم و مشكلات مرتبط با ساق‌ها و دندان مي‌شود. همچنين احتمال دارد به واريس مبتلا شويد.



همسر

بي‌اختيار به سمت كساني (از جنس مخالف) كه بين اين تاريخ‌ها متولد شده‌اند، جذب مي‌شويد (1) 21 آگوست و 20 سپتامبر (2) 21 اكتبر و 20 نوامبر (3) 21 دسامبر و 20 ژانويه (4) 21 فوريه و 20 مارس و (5) 21 آوريل و 20 مه. نسبت به متولدين اين روزها (در هر ماه) نزديكي خاصي داريد: 2، 4 و 6. به همين خاطر به شما توصيه مي‌شود همسر خود را از متولدين تاريخ‌هاي ذكر شده انتخاب كنيد تا اينكه زندگي مشترك همراه با سعادت و شادكامي داشته باشيد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك شوهر

با توجه به تاريخ تولد افراد، دو نوع شوهر داريم. اگر جزء گروه اول باشيد، ممكن است ديگران را دست كم بگيريد و از آنها عيبجويي كنيد. در اينصورت هيچ چيز شما را راضي نخواهد كرد. اگر جزء گروه دوم باشيد، ممكن است غير فعال، تنبل و آسايش طلب باشيد. در اينصورت تنها هدفتان از ازدواج پول در آوردن و راحتي زندگي مشترك است.

(1) عليرغم اين ويژگي‌هاي منفي، به خانه خود عشق مي‌ورزيد. (2) همانگونه كه با غريبه‌ها محترمانه رفتار مي‌كنيد، با همسر و بچه‌هايتان نيز اينچنين هستيد. (3) انسان مهربان و بخشنده‌اي هستيد. (4) دوست داريد بدون هيچ چشمداشتي به ديگران كمك كنيد. (5) ازدواج را نوعي برنامه خانوادگي مي‌دانيد و با توجه به اينكه اهل همكاري با ديگران هستيد در زندگي مشترك خود موفق خواهيد شد. (6) بعضي اوقات، رفتارتان به گونه‌اي است كه باعث سوء تفاهم مي‌شود و ديگران احساس مي‌كنند به زندگي خانوادگي علاقه چنداني نداريد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك زن

(1) دلسوز، بامحبت و فداكار هستيد. (2) اگرچه دمدمي مزاج هستيد، ولي نيازهاي شوهرتان را برآورده مي‌سازيد. (3) انسان باهوش و تطبيق‌پذيري هستيد و مي‌توانيد با هر وضعيتي در زندگي خود را سازگار كنيد. (4) به موضوعات متنوعي علاقه داريد و به همين خاطر هميشه خود را مشغول نگه مي‌داريد. اين مسئله باعث مي‌شود خيلي به اين مسئله توجه نكنيد كه همسرتان چگونه زمانش را سپري مي‌كند. (5) سعي مي‌كنيد خودتان مشكلات را به دوش بگيريد و نگذاريد ديگران رنج ببينند. از اين لحاظ طرز فكر غير قراردادي داريد.



گرايش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمايل داريد با متولدين ماه‌هاي ژانويه، آوريل، ژوئيه و اكتبر روابط دوستي برقرار سازيد. به طور مشابه، با متولدين تاريخ‌هاي 2، 4، 6، 9، 11، 13، 15، 18، 20، 22، 24، 27، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزديكي خواهيد داشت. دوستاني را ترجيح مي‌دهيد كه فعال، خلاق و باهوش باشند.



روزها و تاريخ‌هاي خوش يمن

روزهاي خوش يمن براي شما دوشنبه، سه شنبه و جمعه و تاريخ‌هاي خوش يمن 2، 4، 6 و 9 ام هستند. به همين خاطر، بايد اين روزها و تاريخ‌ها را براي انجام فعاليت‌هاي مهم برگزينيد تا اينكه بتوانيد در آنها موفق باشيد.



شانس شما در بخت آزمايي

مي توانيد بخت خود در مسابقات بخت آزمايي را با خريد بليط‌هايي كه در آنها جمع ارقام يا رقم آخر 2، 4، 6 يا 9 است، امتحان كنيد.



رنگ‌هاي خوش يمن

در هنگام فعاليت‌هايي مانند انتخاب لباس يا نقاشي ساختمان سعي كنيد از رنگ‌هاي سفيد، كرم، بنفش يا ارغواني استفاده كنيد تا دستيابي به آرامش ذهني و موفقيت در زندگي تضمين شود.



جواهرات و سنگ‌هاي خوش يمن

بايد از مرواريد، الماس و حجر القمر استفاده كنيد تا اينكه به خوشبختي و كاميابي در زندگي دست يابيد.



سال‌هاي مهم زندگي شما

سال‌هايي كه مجموع نهايي ارقام آنها (يعني اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به يك عدد تك رقمي برسيم) به 2 ختم شود (براي مثال 2، 11، 20، 29، 38، 47، 56، 65، 74 و غيره) براي شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه اين سال‌ها برايتان سودمند و پربار هستند. در طول اين سال‌ها در زمينه امتحانات، كسب اموال جديد، ترقي، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجي، خريد وسيله نقليه جديد و ساير رويدادهاي خوش يمن به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد.



كيفيت‌هاي مثبت و منفي

كيفيت‌هاي مثبت و منفي شما را مي‌توان به صورت زير خلاصه كرد:

كيفيت‌هاي مثبتكيفيت‌هاي منفي
صميميتسردي و بي‌تفاوتي
صداقتدست كم گرفتن ديگران
تخيل خلاقحسادت
بي‌آلايشيدرون‌گرايي
هوش بالاوسواس
تسلط به صحبت كردنپريشاني و ناآرامي
عفو ديگرانسستي
كارداني
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا