فال متولدين 12 ،21اسفند و 1 ، 10فروردین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 3، 12، 21 و 30 ام مارس
یا
فال متولدين 12 ،21اسفند و 1 ، 10فروردین
متولدین 3، 12، 21 و 30 ام مارس تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه مارس در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین ویژگی‌های مشتری در شما غالب هستند. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12، 21 و 30 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 3 مارس یا 12اسفند

اگر در 3 ام ماه مارس به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسان بلند پروازی هستید و برای احترام و وجهه ارزش قایل هستید. (2) به عنوان شخصی كه به دیگران كمك می‌كند از شما یاد می‌شود. (3) اخلاقیات، عشق خالص و عدالت ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند. (4) مذهبی هستید و به سمت عرفان جذب می‌شوید. (5) به صورت سیستماتیك و روشمند با تمامی مشكلات زندگی روبرو می‌شوید و نهایت تلاش خود را برای غلبه بر آنها و یافتن راه حل صورت می‌دهید. (6) ترجیح می‌دهید كارتان را خودتان انجام دهید. (7) به سمت اشحاص سخت كوش و باهوش جذب می‌شوید و به همین خاطر از معاشرت با مردم عادی خوشتان نمی‌آید. (8) معمولاً در زندگی موفق می‌شوید و به خاطر فردیت و شخصیت پرابهت خود پیشرفت می‌كنید. (9) اعتماد به نفس بالایی دارید و تصمیمات شخصی را خودتان می‌گیرید. (10) عادت دارید بلند صحبت كنید. (11) به نظم و قانون پایبند هستید. (12) هوس‌های سالم و خود انگیزی دارید كه بدون هیچ مانعی ابراز می‌شوند؛ یعنی به راحتی خودتان را ابراز می‌كنید. (13) انسان شاد و زنده دلی هستید. (14) به سنت‌ها و آداب و رسوم اجتماعی پایبند هستید. (15) از سنین جوانی به ورزش و فعالیت‌های خارج از منزل علاقه نشان می‌دهید و در آنها شركت می‌كنید. (16) ضریب هوشی شما بسیار بالا است. (17) جهان را به خاطر آنچه كه هست دوست دارید نه به خاطر آنچه كه باید باشد. (18) بردبار، شوخ طبع و راستگو هستید. (19) روشن فكر هستید و به طور كامل از كینه‌توزی و حسادت مبرا هستید.

بلند پروازی، رهبری، دینداری، غرور، احترام، عشق به طبیعت، اشتیاق، بخشندگی و كرامت ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند.



فال تاریخ تولد: 12 مارس یا 21اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) اقتدار و احترام، ابعاد اصلی شخصیت شما را تشكیل می‌دهند. (2) خودبین و در عین حال بلند پرواز و آرزومند هستید. (3) تن پرور هستید و به سمت جنس مخالف خود جذب می‌شوید. (4) دوست دارید برای دیگران فداكاری كنید، ولی قربانی حیله‌های آنها می‌شوید. (5) با این وجود، روابط خوب و هماهنگی با دیگران دارید. (6) آرمان‌های رفیعی دارید. (7) می‌توانید مؤسس یا مدیر شایسته‌ای باشید. (8) بانشاط و خوش‌بین هستید. (9) به هنر، ادبیات و موسیقی علاقه دارید. (10) شخص متعادلی هستید و خصیصه‌های فیزیكی و ذهنی جذابی دارید. (11) تحت هر شرایطی به خوبی قضاوت می‌كنید و اعمالتان برگرفته از بالاترین استانداردهای اخلاقی و ادبی است.



فال تاریخ تولد: 21 مارس یا 1فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) مهربان، بخشنده، پراشتیاق و دوست داشتنی هستید. (2) در سنین بسیار بالا به شهرت، اعتبار و احترام دست می‌یابید. (3) عزت نفس بالایی دارید. (4) دوست دارید از مكان‌های زیارتی دیدن كنید. (5) به هنر، ادبیات و موسیقی علاقمند هستید و در این زمینه‌ها دارای توانایی‌هایی هستید.



فال تاریخ تولد: 30 مارس یا 10فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) خوش‌بین و بخشنده هستید. (2) رویهمرفته در زندگی خوش شانس هستید. (3) سفر كردن به ویژه به مناطق زیارتی را دوست دارید. (4) آرام و صمیمی به نظر می‌رسید، ولی ویژگی‌های منفی در وجودتان نهفته شده است. (5) می‌توانید معلم، متخصص آموزش یا مدیر موفقی باشید. (6) پرهیزگار هستید و در زمینه فلسفه و مذهب به مطالعات عمیقی می‌پردازید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدين 12 ،21اسفند و 1 ، 10فروردین


مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید، زیرا درآمد كافی برای امرار معاش خود بدست می‌آورید. سایر ویژگی‌ها مثل بلند پروازی، رهبری و اشتیاق همیشه شما را در زندگی به سمت جلو می‌رانند و معمولاً به تمامی امكانات رفاهی زندگی دست پیدا می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

علاقه شدیدی برای رسیدن به پست‌های مهم و به دست گرفتن زمام امور دارید كه موفقیت به عنوان یك سیاستمدار را تضمین می‌كند. می‌توانید به مشاغل مهمی مثل وزیر، قاضی، سفیر یا دبیر برسید. در زمینه سیاست استعداد زیادی دارید. در ارتش و كلیسا (به عنوان واعظ) به مدارج عالی دست پیدا می‌كنید. سایر حرفه‌ها مثل آموزش، پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری نیز برای شما مناسب هستند.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

عدد 3 عمدتاً روی گردش خون و سیستم شریانی تأثیر می‌گذارد. این عدد روی حس بویایی شما نیز تأثیرگذار است. به همین دلیل، مستعد كمردرد، بیماری‌های ریوی، گلودرد، نقرس، سكته و تب‌های ناگهانی هستید. همچنین ممكن است به دیفتری، گرفتگی لوزه، ذات الریه، برسام و سل ریه‌ها مبتلا شوید.

به عنوان یكی از متولدین ماه مارس یا به عبارت دیگر شخصی كه تحت سلطه سیاره مشتری قرار دارد، بیماری‌های شما عمدتاً روانی هستند و معمولاً از افسردگی ذهنی، بی‌خوابی و عصبی بودن رنج می‌برید. روماتیسم، بیماری‌های روده و پا درد نیز در مورد شما محتمل به نظر می‌رسند. نگرانی بیش از حد شما اغلب باعث سوء هاضمه و در نتیجه فشار خون پایین می‌شود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (2) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بسیار بلند پرواز هستید و انتظارات زیادی از همسرتان دارید كه این مسئله باعث ناامیدی شما می‌شود. (2) توقع دارید همسرتان شخصیت جذاب، شخصیت آمرانه، رفتار دلربا و هوش سرشاری داشته باشد. (3) نسبت به خانواده خود بسیار دوست داشتنی، بافكر و ملاحظه كار هستید. (4) هوس‌های شما ماجراجویانه است و باید فوراً ارضا شوند.

با توجه با ویژگی‌های ذكر شده، بهتر است شخصی را به عنوان همسر برگزینید كه تحت سلطه سیاره مشتری یا زهره قرار داشته باشد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) بهترین همدم برای شوهرتان هستید. (2) به وضعیت شغلی شوهرتان توجه می‌كنید، ولی فضولی نمی‌كنید. (3) مهارت زیادی در خانه داری دارید و با بچه‌هایتان دلسوزانه رفتار می‌كنید و بین آنها فرق نمی‌گذارید. (4) هوس‌های سالم و مفرحی دارید و عشق فیزیكی شما خالص و الهام بخش دیگران است.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 6، 7، 9، 12، 15، 16، 18، 21، 24، 25، 27 یا 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه باهوش و متفكر باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، بنفش، ارغوانی یا سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز و لعل بنفش استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
بلند پروازیخودخواهی
رهبریریاكاری
نجابتدیكتاتور بودن
صداقتخودبینی
دینداریسلطه طلبی
انرژی بالا
سخاومت
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا