فال متولدين 18 ،27بهمن و 6اسفند

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدين 7، 16 و 25 ام فوريه
یا
فال متولدين 18 ،27بهمن و 6اسفند

متولدين 7، 16 و 25 ام فوريه تحت سلطه عدد 7 و سياره نپتون هستند. ماه فوريه در قلمروي سياره زحل نيز قرار دارد. بنابراين نپتون و زحل تأثير زيادي روي شما مي‌گذارند كه اين باعث آميخته‌اي از خصوصيت‌ها و ويژگي‌ها مي‌شود. (نكته: جزئياتي كه در مورد عدد 7 ذكر مي‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاريخ ديگر اين گروه نيز صدق مي‌كنند. به علاوه، خصوصيات فردي متولدين 16 و 25 ام به صورت جداگانه بيان مي‌شوند.)





فال تاريخ تولد: 7 فوريه یا 18بهمن

اگر در 7 ام ماه فوريه به دنيا آمده‌ايد، خصوصيات و ويژگي‌هاي شما به صورت زير مي‌باشند:

(1) مثل پرنده‌اي آزاد هستيد و دوست داريد از محدوديت‌هايي كه جامعه به شما تحميل مي‌كند رها شويد. (2) دوست داريد از كشورهاي خارجي به ويژه مناطق دور دست ديدن كنيد. (3) ذاتاً انسان ناآرامي هستيد. (4) نظرات عجيبي در مورد مذهب داريد و از راه و روش‌هاي كهنه بيزار هستيد. (5) عدد 7 نماد معنويت و هوشياري برتر است. (6) رفتارتان براي ديگران مرموز به نظر مي‌رسد و بسياري از اوقات دچار حواس پرتي مي‌شويد. (7) با اين وجود، منطقي فكر مي‌كنيد و به همين خاطر پيروزي‌هاي بزرگي نصيبتان مي‌شود. (8) دوست نداريد با مردم عادي معاشرت كنيد. (9) كله شق هستيد و به نظرات ديگران احترام نمي‌گذاريد. (10) استعداد خوبي براي پول در آوردن داريد. (11) بعضي اوقات عصبي و نااميد مي‌شويد. (12) در زندگي به دنبال چيزهاي خوب هستيد. (13) حساس هستيد، ولي با تظاهر به بي‌تفاوتي احساسات واقعي خود را پنهان مي‌كنيد. (14) تغيير و تنوع در زندگي را دوست داريد. (15) ترجيح مي‌دهيد اوقات فراغت خود را به خواندن كتاب‌هاي مورد علاقه صرف كنيد. (16) از دانش و قدرت خود آگاه هستيد. (17) زماني كه از شما خواسته مي‌شود نظر خود را بيان كنيد، با اقتدار سخن مي‌گوييد. (18) بدگمان هستيد و تا زماني كه كاملاً متقاعد نشده‌ايد، چيزي را باور نمي‌كنيد. (19) تصميمات شخصي را خودتان مي‌گيريد و هميشه هدف نهايي را در ذهنتان مجسم مي‌كنيد. (20) انسان بلند پرواز، پر انرژي و سرسختي هستيد. (21) دوست نداريد ديگران روي شما سلطه داشته باشند. (22) رك‌گو و پرحرف هستيد و ميل زيادي به آزادي فكر و عمل داريد. (23) تحت شرايط عادي به آداب و رسوم معمولي پايبند هستيد، ولي در صورتي كه زندگي خيلي يكنواخت شود و برايتان محدوديت ايجاد كند، روح طغيانگري وجودتان را فرا مي‌گيرد. در چنين لحظاتي گفتار و كردارتان تغيير مي‌كنند، ولي اجازه نمي‌دهيد كه اين مسئله خيلي روي شما تأثير بگذارد. (24) ذاتاً شاد، پر انرژي و خوش‌بين هستيد، ولي بايد شتابزدگي و هيجان خود را تحت كنترل در آوريد تا باعث ناآرامي شما نشوند. (25) متكي بنفس هستيد و از اين لحاظ ديگران از شما الگو مي‌گيرند.



فال تاريخ تولد: 16 فوريه یا 27بهمن

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 7 فوريه هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:

(1) خوش اخلاق و بخشنده هستيد. (2) بسيار حساس و هيجاني هستيد. (3) خيلي زود عصباني مي‌شويد، ولي به سرعت آرامش خود را به دست مي‌آوريد. (4) به طور مرتب نسبت به زندگي بي‌رغبت مي‌شويد. (5) در زندگي مشترك خود سايه‌اي از غم را احساس مي‌كنيد؛ اگرچه آرام به نظر مي‌رسيد، ولي ذهنتان هميشه در عذاب است و بعضي اوقات كم حوصله مي‌شويد. (6) دوست نداريد ديگران در كارتان دخالت كنند. (7) در تصميم‌گيري كند عمل مي‌كنيد. (8) افسردگي خود را از ديد ديگران پنهان نگه مي‌داريد. (9) متواضع هستيد و دوست نداريد قابليت‌هاي خود را به رخ ديگران بكشانيد. (10) ظرافت‌هاي زندگي بيشتر برايتان جذابيت دارند. (11) از يك سو داستان‌هاي كارآگاهي را انتخاب مي‌كنيد و از سوي ديگر ترجيح مي‌دهيد به مطالعات جدي و فكري بپردازيد. (12) بيشتر سعي مي‌كنيد مسائل را سهل در نظر بگيريد و از سخت كار كردن خوشتان نمي‌آيد. (13) خوش شانس هستيد، زيرا بچه‌هايتان انسان‌هاي با شخصيتي خواهند شد و در زندگي به موفقيت مي‌رسند. (14) هوشيار و باهوش هستيد. (15) جذابيت زيادي داريد و ديگران را به سمت خودتان جذب مي‌كنيد، ولي در عين حال محبت خودتان را نمي‌توانيد به سرعت ابراز كنيد. (16) تمركز زياد باعث افسردگي شما مي‌شود كه البته بايد از آن پرهيز كنيد. (17) شجاع هستيد و هميشه اتفاقات ناخوشايند زندگي در كمين شما هستند و نهايت تلاشتان را براي غلبه بر آنها به كار مي‌گيريد.



فال تاريخ تولد: 25 فوريه یا 6اسفند

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 7 فوريه هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:

(1) به اصطلاح همه كاره بيكار هستيد. (2) دوست داريد زياد سفر كنيد؛ به ويژه از سفر دريايي به كشورهاي خارجي خيلي خوشتان مي‌آيد. (3) صادق، وفادار و خوش طينت هستيد. (4) با اينحال در رفتارتان دمدمي مزاج و بي‌ثبات هستيد. (5) حافظه خوبي داريد و مي‌توانيد سخن‌ور يا معلم كارآمدي شويد.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه..
ساير عوامل مرتبط با فال متولدين 18 ،27بهمن و 6اسفند

مسائل مالي

در زندگي با تغييرات و تحولات زيادي روبرو مي‌شويد. بنابراين به سختي مي‌توانيد ثروت جمع كنيد. با اينحال، عدد 7 يك عدد عرفاني است و اگر شغل مورد علاقه خود را پيدا كنيد، مي‌توانيد به موقعيت پايداري برسيد. در اينصورت، رسيدن به موفقيت و تمامي امكانات رفاهي دور از دسترس نخواهد بود. معمولاً پس از سن 43 سالگي شانس خوب به سراغتان مي‌آيد و وضعيت مالي خود را سر و سامان مي‌دهيد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزايش يافته است و به سختي مي‌توان بهترين شغلي كه مي‌توانيد در آن موفق باشيد را مشخص كرد. به هر حال در اينجا سعي مي‌شود راهنمايي‌هاي كلي به شما داده مي‌شود تا اينكه توانايي‌هاي ذاتي و تمايلات طبيعي خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلي كه مي‌توانيد در آنها موفق باشيد را بشناسيد.

عاشق سفر دريايي هستيد و علاقه شما به كشورهاي خارجي از شما تاجر، وارد كننده يا صادر كننده موفقي مي‌سازد. در زمينه محصولات لبني، ماهيگيري، صنايع شيميايي و صابون به موفقيت مي‌رسيد. در زمينه پزشكي و جراحي نيز فرد برجسته‌اي خواهيد شد.



سلامتي

نكته: بيماري‌هايي كه در اينجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نبايد نگران، عصباني و مضطرب شويد. پيشگيري مناسب و مراقبت به موقع باعث مي‌شود همواره سالم و تندرست باشيد.

مشكل اصلي سلامتي شما، عصبي بودن است. مستعد نقص در گردش خون، بيماري‌هاي معده و تب هستيد. ممكن است به خاطر فعاليت بيش از حد، دچار خستگي مفرط شويد. به همين خاطر لازم است فواصل منظمي را به استراحت فيزيكي و ذهني اختصاص دهيد.



همسر

بي‌اختيار به سمت كساني (از جنس مخالف) كه بين اين تاريخ‌ها متولد شده‌اند، جذب مي‌شويد (1) 21 ژانويه و 20 مارس (2) 21 مه و 20 ژوئن و (3) 21 سپتامبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدين اين روزها (در هر ماه) نزديكي خاصي داريد:3، 5، 8، 12، 14، 17، 21، 23، 26 و 30 ام. به همين خاطر به شما توصيه مي‌شود همسر خود را از متولدين تاريخ‌هاي ذكر شده انتخاب كنيد تا اينكه زندگي مشترك همراه با سعادت و شادكامي داشته باشيد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك شوهر

(1) اگرچه مستقل فكر مي‌كنيد، ولي نظرات خود را به همسرتان تحميل نمي‌كنيد. (2) انسان روشن‌فكر و آزاد انديشي هستيد؛ شيفته پيك نيك، سفر و سينما هستيد. (3) اندازه خانواده شما متوسط است و از تمامي امكانات رفاهي بهره‌مند هستيد. (4) بسيار ملاحظه كار هستيد و به خوبي احساسات همسرتان را درك مي‌كنيد. (5) بسيار بخشنده هستيد و بدون هيچ چشمداشتي براي ديگران كار مي‌كنيد. (6) مخارج زندگي شما بسيار بالا است و لازم است روي دخل و خرج خود كنترل داشته باشيد. (7) رفتار صميمانه‌اي با دوستان و نزديكانتان داريد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك زن

(1) بسيار باهوش ولي در عين حال دمدمي مزاج هستيد و رفتارتان غير قابل پيش‌بيني است. (2) بسيار ناآرام هستيد و به راحتي به خاطر مسائل كوچك آشفته مي‌شويد. (3) مهارت زيادي در سرگرم كردن دوستان خود داريد و دوست داريد مردم را به ميهماني و صرف غذا دعوت كنيد. (4) از شوهرتان انتظار داريد هميشه از شما مراقبت كند. (5) به آداب و رسوم اجتماعي پايبند نيستيد.



گرايش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمايل داريد با متولدين ماه‌هاي فوريه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستي برقرار سازيد. به طور مشابه، با متولدين تاريخ‌هاي 1، 3، 5، 7، 8، 9، 10، 12، 14، 16، 17، 18، 19، 21، 23، 25، 26، 27، 28 و 30 ام هر ماه روابط نزديكي خواهيد داشت.

دوستاني را ترجيح مي‌دهيد كه داراي ويژگي‌هايي مثل آرمان‌گرايي، صداقت و تواضع باشند.



روزها و تاريخ‌هاي خوش يمن

روزهاي خوش يمن براي شما دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و تاريخ‌هاي خوش يمن 3، 5، 7 و 8 ام هستند. به همين خاطر، بايد اين روزها و تاريخ‌ها را براي انجام فعاليت‌هاي مهم برگزينيد تا اينكه بتوانيد در آنها موفق باشيد.



شانس شما در بخت آزمايي

مي توانيد بخت خود در مسابقات بخت آزمايي را با خريد بليط‌هايي كه در آنها جمع ارقام يا رقم آخر 3، 5، 7 يا 8 است، امتحان كنيد.



رنگ‌هاي خوش يمن

در هنگام فعاليت‌هايي مانند انتخاب لباس يا نقاشي ساختمان سعي كنيد از رنگ‌هاي سبز، زرد يا بنفش استفاده كنيد تا دستيابي به آرامش ذهني و موفقيت در زندگي تضمين شود.



جواهرات و سنگ‌هاي خوش يمن

بايد از توپاز، الماس و چشم گربه‌اي استفاده كنيد تا اينكه به خوشبختي و كاميابي در زندگي دست يابيد.



سال‌هاي مهم زندگي شما

سال‌هايي كه مجموع نهايي ارقام آنها (يعني اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به يك عدد تك رقمي برسيم) به 7 ختم شود (براي مثال 7، 16، 25، 34، 43، 52، 61 و 70 و غيره) براي شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه اين سال‌ها برايتان سودمند و پربار هستند. در طول اين سال‌ها در زمينه امتحانات، كسب اموال جديد، ترقي، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجي، خريد وسيله نقليه جديد و ساير رويدادهاي خوش يمن به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد.



كيفيت‌هاي مثبت و منفي

كيفيت‌هاي مثبت و منفي شما را مي‌توان به صورت زير خلاصه كرد:

كيفيت‌هاي مثبتكيفيت‌هاي منفي
خوشحاليناراحتي
اشتياقلجاجت
بلند پروازيتأخير در تصميم‌گيري
فرديتدلسردي
صفاعدم پشتكار
بردباريغير معقول بودن
صداقت
وفاداري
استعداد بالا
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا