فال متولدين 18 ،27 اردیبهشت و 5خرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
متولدین 8، 17 و 26 ام مه
متولدین 8، 17 و 26 ام مه تحت سلطه عدد 8 و سیاره زحل هستند. ماه مه در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین زحل و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 8 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 17 و 26 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




تاریخ تولد: 8 مه

اگر در 8 ام ماه مه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) تأثیر سیاره زحل باعث تأخیر در اتفاقات خوب و خوش یمن می‌شود؛ بنابراین نباید انتظار داشته باشید همه چیز به موقع رخ دهد. (2) منظم، وقت‌شناس، سیستماتیك و روشمند هستید. (3) ذاتاً انسان فكور و با ثباتی هستید. (4) می‌توانید از دو زاویه به مسئله نگاه كنید و آن را تحلیل كنید. (5) معمولاً دیگران در مورد شما دچار سوء تفاهم می‌شوند. (6) عاشق طبیعت، زیبایی و گل‌ها هستید و به موسیقی علاقه دارید. (7) رویهمرفته انسان بلند پروازی هستید و همیشه خودتان را مشغول نگه می‌دارید. (8) انسان فعال و با لیاقتی هستید، ولی ویژگی‌های یك دیكتاتور در شما دیده می‌شود. (9) با این وجود، نسبت به افراد فقیر و ستمدیده دلسوز هستید. (10) با شخصیت خوشایند خود دیگران را جذب می‌كنید. (11) مؤسس لایقی هستید و مهارت لازم برای انجام كارها توسط دیگران را دارید. (12) به عدالت عشق می‌ورزید و به نظم و قانون احترام می‌گذارید. (13) نام‌ها و اشكال را به خوبی به خاطر می‌سپارید. (14) از قدرت و انرژی لازم برای رهبری و مدیریت در زمینه‌های مختلف برخوردار هستید. (15) در رویارویی با مسائل روزمره كاردان هستید. (16) با دقت مسائل مالی خود را طرح‌ریزی می‌كنید. (17) غم‌ها و سختی‌های دیگران را درك می‌كنید و به همین دلیل دیگران برای توصیه و مشاوره به سمت شما می‌آیند. (18) به خاطر مداومت در كار و اشتیاق بالای خود الگویی برای دیگران هستید.



تاریخ تولد: 17 مه

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) مؤسس متفكر و توانمندی هستید. (2) در مقایسه با دیگران بلند پروازتر هستید و آرمان‌های رفیع‌تری دارید. (3) افكار مثبت و خلاقی در ذهنتان می‌پرورانید. (4) صلح دوست هستید و برای بهبود وضعیت زندگی انسان‌ها تلاش می‌كنید. (5) به عرفان و هیپنوتیزم علاقمند هستید. (6) شجاع، متكی بنفس و با شخصیت هستید. (7) استعداد زیادی برای دانش اندوزی و تحقیقات دارد. (8) در هنگام ابراز هیجانات خود تا حدودی سرد به نظر می‌رسید. (9) به خاطر ترسو بودن بعضی مواقع شوكه می‌شوید. این مسئله به ویژه در هنگامی كه به دیگران امر می‌كنید مشهود است و به احساسات و هیجانات آنها احترام نمی‌گذارید. (10) با بهره‌گیری از تخیل و توانایی فكری خود به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (11) تلاش زیادی می‌كنید، و هیچ چیز برایتان غیر ممكن نیست.



تاریخ تولد: 26 مه

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) سه سیاره زحل، زهره و ماه روی شما تأثیر می‌گذارند. (2) ناآرامی و دمدمی مزاج بودن خصیصه‌های اصلی شما هستند. (3) دوست دارید ظاهر خیلی خوبی داشته باشید و به همین خاطر زیاد از لوازم آرایش استفاده می‌كنید. (4) به سفر كردن علاقه زیادی دارید. (5) دوست دارید دوستان زیادی داشته باشید. (6) نسبت به جنس مخالف خود تا حدودی سلطه جویانه رفتار می‌كنید. (7) در مسائل مالی خوش شانس هستید و راحت پول در می‌آورید. (8) در مسائل عشقی با مشكلاتی مواجه می‌شوید. (9) به سمت خانه و نزدیكان خود جذب می‌شوید. (10) در هنگام انجام پروژه‌های بزرگ و بلند پروازانه احساس شادی می‌كنید. (11) به دكوراسیون منزل علاقه ذاتی دارید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت

سایر عوامل مرتبط با متولدین 8، 17 و 26 مه
مسائل مالی
ویژگی عجیب عدد 8 این است كه نشان دهنده تأخیر در تمامی امور زندگی می‌باشد. طبیعتاً در مسائل مالی نیز چنین تأخیراتی به چشم خواهد خورد و خیلی دیر و پس از تلاشی سخت به ثبات دست پیدا می‌كنید. به همین دلیل سعی كنید عدد 8 در زندگی شما نقش بازی نكند. به جای آن می‌توانید از عدد 3 یا 7 برای تمامی فعالیت‌ها یا لحظات مهم زندگی استفاده كنید. به هر حال، اگر تصادفاً تجربه نشان داد عدد 8 برایتان خوش یمن است می‌توانید همچنان از آن استفاده نمایید تا به ثروت و موفقیت دست پیدا كنید. همچنین می‌توانید بخث خود را با این عدد در بخت آزمایی و مسابقات اسب سواری امتحان كنید. ولی كلاً این عدد باعث تأخیر در زندگی می‌شود و در مسائل مالی باید خیلی مراقب آن باشید.

شغل
امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.
زمینه‌های متنوعی از قبیل علوم رمزی، شیمی، فیزیك، پزشكی و ریاضیات پیشرفته برایتان مناسب است. در صنایع مرتبط با معادن زغال سنگ، تولید الوار و ساخت و ساز به موفقیت دست پیدا می‌كنید.
به عنوان حسابدار و مدیر به خوبی از عهده مسئولیت‌های محول شده بر می‌آیید. برای تحقیق در زمینه مورد علاقه خود و نویسندگی در زمینه موضوعات فكری استعداد لازم را دارا هستید. بانكدار و دلال بورس متبحری خواهید شد. به خاطر توانایی در بحث كردن به صورت منطقی و هوش بالا، موفقیت شما در مشاغلی مثل حقوقدان یا وكیل مداقع تضمین می‌شود.

سلامتی
نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.
مشكل اصلی سلامتی شما عصبی بودن، تحریك‌پذیری و بیماری‌های ساق پا، دندان و گوش است. ممكن است به فلج و روماتیسم نیز مبتلا شوید. احتمال دارد به بیماری صفراوی مبتلا شوید و از افسردگی رنج می‌برید. جالب اینجا است كه ویژگی‌های تأخیر اندازی عدد 8 در مورد بهبود بیماری‌هایتان نیز دیده می‌شود. مستعد واریس و بواسیر هستید.

همسر
بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آوریل و 20 مه، (2) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (2) 21 دسامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 5، 7، 14، 16، 23 و 25 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.

خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر
(1) انزوا را دوست دارید و زیاد به امور خانواده توجه نمی‌كنید و همین مسئله باعث بروز مشكلاتی در زندگی مشتركتان می‌شود. (2) دوست دارید همه كارها به شما واگذار شود. (3) محافظه كار هستید و دوست ندارید همسرتان لباس‌های مد روز بپوشد و در جامعه آزاد باشد. (4) در انتخاب همسر بسیار مشكل پسند هستید. (5) به طور خود جوش با بچه‌های خود هم صحبت می‌شوید. (6) تلاش بخصوصی برای لذت بردن از زندگی خانوادگی صورت نمی‌دهید.

خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن
(1) خانه دار خوبی هستید. (2) بسیار اجتماعی هستید و انتظار دارید دوستان زیادی برای بازدید به سوی شما بیایند. (3) دوست ندارید از آداب و رسوم اجتماعی پیروی كنید. (4) به خاطر عدم بلوغ كافی در مسائل عشقی با سختی‌هایی مواجه خواهید شد. (5) از زندگی مشترك خود لذت می‌برید و برای بچه‌ها و تحقق بلند پروازی‌های شوهرتان فداكاری می‌كنید. (6) بزرگترین مشكل شما، عدم صمیمیت و لطافت زنانگی است. (7) وابسته شوهرتان هستید، اگرچه در صورت لزوم خودتان نیز به او كمك می‌كنید.

گرایش شما نسبت به دوستان
ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 4، 5، 7، 8، 12، 13، 14، 16، 17، 21، 22، 23، 25، 26، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. به افرادی كه در زندگی خود روشمند و سیستماتیك هستند و طرز فكر علمی دارند، علاقه زیادی دارید و سعی می‌كنید با آنها دوستی كنید.

روزها و تاریخ‌های خوش یمن
روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.

شانس شما در بخت آزمایی
می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5، 7 یا 8 است، امتحان كنید.

رنگ‌های خوش یمن
در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های خاكستری سیر، آبی سیر، ارغوانی و سیاه استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.

جواهرات و سنگ‌های خوش یمن
باید از یاقوت كبود، مروارید سیاه، الماس سیاه، چشم گربه‌ای و لعل بنفش استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.

سال‌های مهم زندگی شما
سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 8 ختم شود (برای مثال 8، 17، 26، 35، 44، 53، 62، 71 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.

كیفیت‌های مثبت و منفی
كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:
كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
انضباطدلسردی
سیستماتیك و روشمند بودنبه تعویق انداختن امور
عشق به موسیقیشكاكیت
استواریتنهایی
عدالتخودخواهی
استعداد تحقیقاتسلطه طلبی
توانایی سازماندهیتحریك‌پذیری
افسردگی

 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا