فال متولدين 18 ،27 دی و 6بهمن

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدين 8، 17 و 26 ام ژانويه
یا
فال متولدين 18 ،27 دی و 6بهمن
متولدين 8، 17 و 26 ام ژانويه تحت سلطه عدد 8 و سياره زحل هستند. ماه ژانويه در قلمروي سياره زحل نيز قرار دارد. بنابراين سياره زحل تأثير دو چنداني روي شما دارد. (نكته: جزئياتي كه در مورد عدد 8 ذكر مي‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاريخ ديگر اين گروه نيز صدق مي‌كنند. به علاوه، خصوصيات فردي متولدين 17 و 26 ام به صورت جداگانه بيان مي‌شوند.)





فال تاريخ تولد: 8 ژانويه یا 18دی

اگر در 8 ام ماه ژانويه به دنيا آمده‌ايد، خصوصيات و ويژگي‌هاي شما به صورت زير مي‌باشند:

(1) منضبط، ثابت قدم، وظيفه‌شناس و وفادار هستيد. (2) انسان متيني هستيد و انزوا را ترجيح مي‌دهيد. (3) عاشق موسيقي كلاسيك و بيشتر نوع ماليخوليايي آن هستيد. (4) به سمت هنر و اشياي هنري جذب مي‌شويد؛ علاقه زيادي به مناظر، چشم اندازهاي طبيعي و گل‌ها داريد. (5) ذهن متوازني داريد و به هر دو بعد مسئله مي‌نگريد. (6) انسان خردمند و عاقلي هستيد، ولي با اينحال بدبين نيز مي‌باشيد. (7) خيلي نگران آينده هستيد و به همين دليل بسيار بادقت تصميم‌گيري مي‌كنيد. (8) اشتياق زيادي نداريد و غمگين و افسرده به نظر مي‌رسيد. (9) با اينحال، بلند پرواز و با پشتكار هستيد. (10) مي‌توانيد براي رسيدن به اهداف مطلوبتان تلاش زيادي كنيد. (11) شكاك هستيد و همه چيز را تجزيه و تحليل مي‌كنيد. (12) خلاق و سودمند و در عين حال سلطه طلب هستيد. (13) بيشتر اوقات ديگران در مورد شما دچار سوء تفاهم مي‌شوند. (14) معمولاً از صميم قلب احساس تنهايي مي‌كنيد. (15) مشكلات افراد ضعيف و ستمديده را درك مي‌كنيد و رفتار صميمانه‌اي با آنها داريد. (16) به طور مادرزادي مدير خوبي هستيد و مي‌توانيد ديگران را مشغول نگه داريد. (17) بازي جوانمردانه را مي‌ستاييد. (18) به خوبي نام‌ها و مكان‌ها را به خاطر مي‌سپاريد.

براي اداره و سازماندهي بسياري از امور زندگي، به توان، نيرو و قدرت بالا نياز است و شما نيز به طور قابل توجهي از آنها بهره‌مند هستيد. مي‌توانيد به راحتي روي مسائل مالي خود مديريت كنيد و در اين زمينه بادقت، صادق و كارآمد هستيد. هنگامي كه ديگران به كمك نياز داشته باشند به سمت شما مي‌آيند، زيرا به خوبي سختي‌هاي آنها را درك مي‌كنيد و علل مشكلاتشان را مي‌دانيد.

همواره مشتاق رسيدن به پست‌هاي مهم و معتبر هستيد. ولي نبايد اجازه دهيد ديگران بار مسئوليت خود را روي دوش شما بگذارند و خودشان سود ببرند. هميشه سخت كوش هستيد و ساعت‌ها كار مي‌كنيد. به همين خاطر ديگران از شما الگو مي‌گيرند. اين ويژگي باعث مي‌شود كه ديگران به ندرت برايتان كاري انجام دهند. بعضي اوقات، احساس افسردگي و ناراحتي مي‌كنيد و براي لحظاتي كاملاً نااميد مي‌شويد و پيش خود فكر مي‌كنيد آيا زندگي ارزش اين همه سختي را دارد. توصيه مي‌شود در چنين مواقعي از مصاحبت با ديگران دوري نكنيد، بلكه سعي كنيد در فعاليت‌هاي اجتماعي حضور داشته باشيد.



فال تاريخ تولد: 17 ژانويه یا 27 دی

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 8 ژانويه هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:

(1) مؤسس و متفكر شايسته‌اي هستيد. (2) ذهن خلاق و سازنده‌اي داريد. (3) صلح دوست و بشردوست هستيد. (4) به سمت علوم رمزي و عرفان جذب مي‌شويد. (5) شجاع و مغرور هستيد. (6) بسيار فردگرا هستيد. (7) هوش سرشاري داريد. (8) گهگاه نسبت به خطايي كه از ديگران سر مي‌زند بخشنده هستيد، ولي مواقعي نيز پيش مي‌آيد كه سخت‌گير مي‌شويد. (9) به تحقيقات و كسب دانش علاقه داريد. (10) ترسو بودنتان بعضي مواقع شما را شوكه مي‌كند، زيرا به رهبري كردن عادت كرده‌ايد و بعضي مواقع اين حقيقت را فراموش مي‌كنيد كه در اعماق وجودتان انسان حساسي هستيد و ممكن است زماني اين ويژگي‌ها پديدار شوند. اگر نهايت تلاش خود را انجام دهيد، تقريباً هيچ چيز وجود ندارد كه نتوانيد به آن دست پيدا كنيد. از طريق ايده‌ها و طرح‌هايتان و عرضه آنها به جهانيان موفق مي شويد.



فال تاريخ تولد: 26 ژانويه یا 6بهمن

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 8 ژانويه هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:

(1) مي‌خواهيد بدون تلاش زياد از زندگي لذت ببريد. (2) دمدمي مزاج هستيد و با نوشيدن شراب و هم صحبت شدن با زنان خوشگذارني مي‌كنيد. (3) خيلي به اندازه خانواده خود اهميت نمي‌دهيد. (4) در مسانل مالي خوش شانس هستيد، زيرا راحت پول در مي‌آوريد. (5) باهوش هستيد، ولي آدم مثبتي نيستيد. (6) آرام به نظر مي‌رسيد، ولي طبيعت نگراني داريد. (7) در مسائل عشقي با مشكلاتي مواجه خواهيد شد. (8) كاملاً نگران رفاه خانواده و خانه خود هستيد. (9) معاملات بزرگ، جذابيت زيادي براي شما به همراه دارند و زماني كه ديگران زير نظر شما كار مي‌كنند و كارفرماي آنها هستيد، احساس شادي مي‌كنيد. (10) گهگاه سرزنده و پر اشتياق مي‌شويد. (11) اگرچه بامحبت هستيد، ولي نمي‌توانيد بخصوص احساسات خود را به خوبي ابراز كنيد. (12) از سفر كردن خوشتان مي‌آيد و دوست داريد در جمع باشيد. (13) به جنس مخالف خود علاقه داريد و سعي مي‌كنيد با آنها روابط دوستي برقرار كنيد.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه ...
ساير عوامل مرتبط با فال متولدين 18 ،27 دی و 6بهمن


مسائل مالي

ويژگي عجيب عدد 8 اين است كه باعث تأخير در تمامي زمينه‌ها مي‌شود. طبيعتاً در مسائل مالي نيز وضعيت همين گونه خواهد بود و خيلي دير به ثبات مالي مي‌رسيد. بايد سخت تلاش كنيد، ولي به ندرت مي‌توانيد ثروت جمع كنيد و پولدار شويد. به همين خاطر بايد سعي كنيد عدد 8 در زندگي شما نقش بازي نكند. در عوض هنگامي كه مي‌خواهيد حركات مهمي صورت دهيد يا تصميمات مهمي بگيريد، عدد 3 يا 7 را انتخاب كنيد. به هر حال، اگر تجربه نشان داد عدد 8 برايتان خوش يمن است، مي‌توانيد همچنان تنها از اين عدد استفاده كنيد. اگر عدد 8 برايتان شانس به همراه بياورد، دستيابي به ثروت و موفقيت دور از دسترس نخواهد بود. در اينصورت مي‌توانيد شانس خود را در بخت آزمايي‌ها و مسابقات اسب سواري با اين عدد امتحان كنيد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزايش يافته است و به سختي مي‌توان بهترين شغلي كه مي‌توانيد در آن موفق باشيد را مشخص كرد. به هر حال در اينجا سعي مي‌شود راهنمايي‌هاي كلي به شما داده مي‌شود تا اينكه توانايي‌هاي ذاتي و تمايلات طبيعي خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلي كه مي‌توانيد در آنها موفق باشيد را بشناسيد.

موضوعاتي كه براي شما مناسب است، شامل علوم رمزي، شيمي، فيزيك، پزشكي و رياضيات پيشرفته است. مي‌توانيد در صنايعي از قبيل معادن زغال سنگ و الوار و همچنين شركت‌هاي ساختماني موفق باشيد. حسابدار و مدير خوبي خواهيد شد. همچنين مي‌توانيد به كارهاي تحقيقاتي بپردازيد. نويسنده خوبي مي‌شويد. در شركت‌هاي راه آهن و حمل و نقل، شايستگي لازم براي عهده‌دار شدن پست‌هاي مهم را داريد.



سلامتي

نكته: بيماري‌هايي كه در اينجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نبايد نگران، عصباني و مضطرب شويد. پيشگيري مناسب و مراقبت به موقع باعث مي‌شود همواره سالم و تندرست باشيد.

عصبي بودن و تحريك‌پذيري، تهديد كننده‌هاي اصلي سلامتي شما به حساب مي‌آيند. همچنين از ناحيه ساق، دندان و گوش دچار مشكلاتي مي‌شويد. فلج و روماتيسم نيز در مورد شما محتمل است. ممكن است به بيماري صفراوي مبتلا شويد و بسياري از اوقات از افسردگي مزمن رنج مي‌بريد. نكته شگفت‌انگيز در مورد شما اين است كه ويژگي‌هاي تأخير اندازي عدد 8 در مورد بيماري‌هايتان نيز ديده مي‌شود و زمان زيادي لازم است تا از آنها بهبود پيدا كنيد. مستعد واريس و مستعد هستيد، زيرا تحت سلطه عدد 8 قرار داريد.



همسر

بي‌اختيار به سمت كساني (از جنس مخالف) كه بين اين تاريخ‌ها متولد شده‌اند، جذب مي‌شويد (1) 21 آوريل و 20 مه (2) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (3) 21 دسامبر و 20 ژانويه. نسبت به متولدين اين روزها (در هر ماه) نزديكي خاصي داريد: 4، 5، 7، 8، 13، 14، 16، 17، 22، 23، 25، 26 و 31 ام. به همين خاطر به شما توصيه مي‌شود همسر خود را از متولدين تاريخ‌هاي ذكر شده انتخاب كنيد تا اينكه زندگي مشترك همراه با سعادت و شادكامي داشته باشيد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك شوهر

(1) خيلي سخت مي‌توانيد همسر مورد علاقه خود را انتخاب كنيد. (2) ممكن است ازدواج خود را عقب بيندازيد و خيلي دير ازدواج كنيد. (3) انزوا را به همنشيني با ديگران ترجيح مي‌دهيد و اغلب زندگي مشترك خوبي نداريد. (4) ديدگاه‌هاي بسيار محافظه كارانه‌اي داريد و به زن خود اجازه نمي‌دهيد لباس‌هاي مد روز بپوشد. (5) با اين وجود، نسبت به زن خود ملاحظه كار هستيد و همانگونه كه با غريبه‌ها مؤدبانه برخورد مي‌كنيد، با او نيز اينچنين هستيد. (6) براي اينكه زندگي مشترك سعادتمندي داشته باشيد، بهتر است همسري را انتخاب كنيد كه علاقه زيادي به مطالعات جدي داشته باشد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك زن

(1) در كارتان شايسته و سيستماتيك هستيد. (2) از زندگي خانوادگي خود لذت مي‌بريد و دوست داريد براي بچه‌هايتان و تحقق بلند پروازي شوهرتان فداكاري كنيد. (3) كمتر صميميت، عواطف و لطافت زنانگي در شما ديده مي‌شود. (4) به خاطر خلق و خوي اجتماعي، همواره افراد زيادي براي بازديد به خانه شما مي‌آيند. (5) از شيوه‌هاي منسوخ خوشتان نمي‌آيد. (6) از شما به عنوان همسري خوب قدرداني به عمل مي‌آيد. (7) علاقه زيادي داريد با مردها روابط دوستي برقرار كنيد. (8) شتابزده هستيد و همين مسئله باعث مي‌شود در مسائل عشقي نااميد شويد.



گرايش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمايل داريد با متولدين ماه‌هاي ژانويه، آوريل، ژوئيه و اكتبر روابط دوستي برقرار سازيد. به طور مشابه، با متولدين تاريخ‌هاي 3، 4، 5، 7، 8، 12، 13، 14، 16، 17، 21، 22، 23، 25، 26، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزديكي خواهيد داشت.



روزها و تاريخ‌هاي خوش يمن

روزهاي خوش يمن براي شما چهارشنبه، جمعه و شنبه و تاريخ‌هاي خوش يمن 3، 5 و 7 ام هستند. به همين خاطر، بايد اين روزها و تاريخ‌ها را براي انجام فعاليت‌هاي مهم برگزينيد تا اينكه بتوانيد در آنها موفق باشيد.



شانس شما در بخت آزمايي

مي توانيد بخت خود در مسابقات بخت آزمايي را با خريد بليط‌هايي كه در آنها جمع ارقام يا رقم آخر 3، 5 يا 7 است، امتحان كنيد.



رنگ‌هاي خوش يمن

در هنگام فعاليت‌هايي مانند انتخاب لباس يا نقاشي ساختمان سعي كنيد از رنگ‌هاي خاكستري، آبي سير، ارغواني و بنفش استفاده كنيد تا دستيابي به آرامش ذهني و موفقيت در زندگي تضمين شود.



جواهرات و سنگ‌هاي خوش يمن

بايد از ياقوت كبود، مرواريد و لعل استفاده كنيد؛ البته مي‌توانيد چشم گربه‌اي و لعل بنفش را نيز انتخاب كنيد تا اينكه به خوشبختي و كاميابي در زندگي دست يابيد.



سال‌هاي مهم زندگي شما

سال‌هايي كه مجموع نهايي ارقام آنها (يعني اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به يك عدد تك رقمي برسيم) به 8 ختم شود (براي مثال 8، 17، 26، 35، 44، 53، 62، 71 و غيره) براي شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه اين سال‌ها برايتان سودمند و پربار هستند. در طول اين سال‌ها در زمينه امتحانات، كسب اموال جديد، ترقي، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجي، خريد وسيله نقليه جديد و ساير رويدادهاي خوش يمن به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد.



كيفيت‌هاي مثبت و منفي

كيفيت‌هاي مثبت و منفي شما را مي‌توان به صورت زير خلاصه كرد:

كيفيت‌هاي مثبتكيفيت‌هاي منفي
اقتدارعيبجويي
روشمند بودنكينه جويي
عصبي بودنتنبلي
عملي بودنتأخير در امور زندگي
ثباتتنهايي
سيستماتيك بودنسلطه طلبي
پشتكارخودخواهي
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا