فال متولدين 20 ، 29فروردین و 7اردیبهشت

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدين 9، 18 و 27 ام آوريل
یا
فال متولدين 20 ، 29فروردین و 7اردیبهشت
متولدين 9، 18 و 27 ام آوريل تحت سلطه عدد 9 و سياره مريخ هستند. ماه آوريل در قلمروي سياره مريخ نيز قرار دارد. بنابراين سياره مريخ تأثير دو چنداني روي شما دارد. (نكته: جزئياتي كه در مورد عدد 9 ذكر مي‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاريخ ديگر اين گروه نيز صدق مي‌كنند. به علاوه، خصوصيات فردي متولدين 18 و 27 ام به صورت جداگانه بيان مي‌شوند.)





فال تاريخ تولد: 9 آوريل یا 20 فروردین

اگر در 9 ام ماه آوريل به دنيا آمده‌ايد، خصوصيات و ويژگي‌هاي شما به صورت زير مي‌باشند:

(1) انساني شجاع، مقاوم و هوشيار هستيد. (2) جنگجويي سرسخت مي‌باشيد و هرگز شكست را نمي پذيريد. (3) هميشه پرتكاپو و فعال هستيد و تا زماني كه به هدف خود نرسيده‌ايد، دست از پاي نمي كشيد. (4) از شجاعت كافي براي مقابله با سختي‌ها و اوضاع ناخوشايند زندگي بهره‌مند هستيد. (5) در سخن گفتن خيلي بانزاكت و مؤدب نيستيد و همين امر ممكن است باعث سوء تفاهم ديگران در مورد رفتار شما شود. (6) نبايد چشم بسته از ديگران انتقاد كنيد و بايد مراقب حرف زدن خود باشيد؛ در غير اينصورت اثرات مضر آن متوجه خودتان خواهد شد. (7) تندخو ولي در عين حال بي‌باك هستيد و به هيچ وجه عواطف لطيف زنانه در شما ديده نمي شود. (8) در سرتاسر زندگي از خود سرسختي و قدرت زيادي نشان مي‌دهيد. (9) شيفته ورزش‌هاي پهلواني و قدرتي هستيد. (10) هوس‌هاي جنسي قدرتمندي داريد و به همين خاطر به سمت جنس مخالف خود جذب مي‌شويد. (11) براي برآورده ساختن اميال خود حاضر هستيد هر خطري را به جان بخريد. (12) بسيار دلير مي‌باشيد و از دعوا هرگز نمي ترسيد. (13) براي دوستانتان بسيار فداكاري مي‌كنيد و حتي حاضر هستيد براي آنها بجنگيد. (14) كودكان و حيوانات را دوست داريد. (15) زماني كه به ديگران محبت مي‌كنيد از صميم قلب احساس شادي مي‌كنيد. (16) به مشاغلي همچون طبابت و شفابخشي علاقمند هستيد. (17) قوه خودداري، شجاعت و قدرت بخشندگي همواره در طول زندگي پشتيبان شما هستند. (18) تحت تمامي شرايط، اراده قوي و شجاعت خود را به اثبات مي‌رسانيد.



فال تاريخ تولد: 18 آوريل یا 29 فروردین

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 9 آوريل هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:

(1) شخصي بخشنده و محجوب هستيد. (2) نسبت به دوستان خود صادق هستيد و از عهده مسئوليت‌هايي كه در قبال آنها داريد بر مي‌آييد. (3) از اراده‌اي شگفت انگيز، پشتكار و استواري برخوردار هستيد و همين امر به شما در غلبه بر مشكلات كمك مي‌كند. (4) نترس و پرجرأت هستيد. (5) سلامتي خوب شما باعث مي‌شود هوسران باشيد. (6) كوشا و خردمند مي‌باشيد و در قضاوت كردن مهارت زيادي داريد. (7) دشمنان مرموزي داريد و با تهمت‌هاي آنها مواجه خواهيد شد. (8) اگر كارتان به دادگاه كشيده شود، قرباني بي‌عدالتي مي‌شويد. (9) نصيحت ديگران را نمي پذيريد، ولي با اينحال دوست داريد نظرات خود را بر ديگران تحميل كنيد. (10) از والدين خود ارث مي‌بريد. (11) مسائل خانوادگي هميشه روي تصميمات و اعمالتان تأثير مي‌گذارند.



فال تاريخ تولد: 27 آوريل یا 7اردیبهشت

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 9 آوريل هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:

(1) تضادهايي در شخصيت شما ديده مي‌شود. (2) بسيار حساس و زود رنج هستيد؛ به همين خاطر اعمال شما غير قابل پيش‌بيني است. (3) نظرات عجيب و غريبي در مورد احترام و وجهه داريد. (4) به خاطر مسائل كوچك آشفته مي‌شويد. (5) انساني سخت كوش و خردمند هستيد و از آموزش به ديگران لذت مي‌بريد. (6) با اينحال، خودخواه و گستاخ هستيد و روابط اجتماعي محدودي داريد. (7) در مورد آداب و رسوم اجتماعي كوته فكر مي‌باشيد و با همسايگان خود نمي توانيد خود را تطبيق دهيد. (8) از اعتماد به نفس بالا و اراده‌اي آهنين بهره‌مند هستيد و دوست داريد به افراد ستمديده و ناتوان ياري برسانيد. (9) علاقه زيادي به جنس مخالف خود داريد و همين امر ممكن است باعث روابط نامشروع و رسوايي شود. (10) داراي اتكاء بنفس ولي در عين حال لجاجت هستيد؛ در اعتقادات خود استوار هستيد. (11) عشق به فلسفه، بينش عميق و توانايي تجزيه و تحليل جزء ويژگي‌هاي اصلي شما هستند. (12) براي عدالت و فداكاري احترام زيادي قايل هستيد. (13) مي‌توانيد قدرت معنوي خود را افزايش دهيد و الگويي براي ديگران باشيد. (14) از كار كردن تحت مديريت ديگران به شدت نفرت داريد. (15) اتفاقات زيادي را در زندگي خود تجربه خواهيد كرد. (16) پروژه‌هاي بلند مدت جذابيت زيادي برايتان به همراه دارند. همچنين به موضوعاتي كه در آنها فاصله و ابعاد بزرگ مطرح شود، علاقه زيادي نشان مي‌دهيد.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ساير عوامل مرتبط با متولدين 9، 18 و 27 آوريل

مسائل مالي

در مسائل مالي خوش شانس هستيد، زيرا بيش از يك فرد متوسط درآمد كسب مي‌كنيد. در خرج كردن به ويژه براي معشوق خود دست و دلباز هستيد. از تمامي امكانات رفاهي زندگي كه بتوان با پول آنها را خريد برخوردار مي‌باشيد. توانايي شما در بر عهده گرفتن پست‌هاي پرمسئوليت يا اداره موفق فعاليت‌هاي صنعتي باعث مي‌شود زندگي تجملي داشته باشيد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزايش يافته است و به سختي مي‌توان بهترين شغلي كه مي‌توانيد در آن موفق باشيد را مشخص كرد. به هر حال در اينجا سعي مي‌شود راهنمايي‌هاي كلي به شما داده مي‌شود تا اينكه توانايي‌هاي ذاتي و تمايلات طبيعي خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلي كه مي‌توانيد در آنها موفق باشيد را بشناسيد.

تقريباً در تمامي زمينه‌ها مي‌توانيد عملكرد خوبي از خود نشان دهيد، ولي براي ارتش يا ساير حرفه‌ها بهتر مي‌توانيد موفق باشيد و به درجات بالا نايل شويد. زيرا در اين حرفه‌ها فضاي كافي براي طبيعت پرتكاپو و شجاعت بالاي شما فراهم است.

در سياست و تجارت نيز مي‌توانيد به موقعيت ممتازي دست پيدا كنيد و اين مرهون حركت و پويايي زياد شما است.

اگر به مشاغلي همچون پزشكي، شيميدان و تجارت در زمينه آهن و محصولات فولادي بپردازيد، به شهرت مي‌رسيد.



سلامتي

نكته: بيماري‌هايي كه در اينجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نبايد نگران، عصباني و مضطرب شويد. پيشگيري مناسب و مراقبت به موقع باعث مي‌شود همواره سالم و تندرست باشيد.

بيشتر بيماري‌هاي شما مربوط به دماي بالاي بدن است. مستعد بيماري‌هايي همچون بواسير و انواع تب‌ها هستيد. ممكن است به سنگ كليه، گلو درد، برنشيت و التهاب حنجره نيز مبتلا شويد.



همسر

بي‌اختيار به سمت كساني (از جنس مخالف) كه بين اين تاريخ‌ها متولد شده‌اند، جذب مي‌شويد (1) 21 ژوئيه و 20 آگوست و (2) 21 نوامبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدين اين روزها (در هر ماه) نزديكي خاصي داريد:3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همين خاطر به شما توصيه مي‌شود همسر خود را از متولدين تاريخ‌هاي ذكر شده انتخاب كنيد تا اينكه زندگي مشترك همراه با سعادت و شادكامي داشته باشيد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك شوهر

(1) بسيار بلند پرواز هستيد و انتظارات زيادي از زن خود داريد. (2) دوست داريد همسري جذاب داشته باشيد تا به او افتخار كنيد و آداب و رسوم و هنجارهاي اجتماعي را رعايت كند. (3) از همنشيني با خانواده خود به ويژه بچه‌ها لذت مي‌بريد. (4) سلامتي خوب شما باعث مي‌شود در زندگي مشترك خود هوسران و با اشتياق باشيد. (5) اشتهاي زيادي داريد؛ همسرتان با فداكاري مي‌تواند خود را از لحاظ فيزيكي با شما تطبيق دهد. (6) خواسته‌هاي عاشقانه‌اي از همسر خود داريد. (7) معمولاً نسبت به زن خود شكاك هستيد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك زن

(1) زني شگفت‌انگيز براي مردي بلند پرواز به حساب مي‌آييد. (2) در گفتگو كردن خردمند و باهوش هستيد و حضور شگفت‌انگيزي در جامعه داريد. (3) به شوهر خود در حرفه‌اش كمك مي‌كنيد. (4) همچنين مي‌توانيد خودتان نيز شاغل شويد و به درآمد خانواده بيفزاييد. (5) كله شق و لجوج هستيد و انتظار داريد همه چيز مطابق با خواسته‌ها و خيال‌هاي شما رقم بخورد. (6) از بچه‌هاي و خدمتكاران خود بسيار خوب مواظبت مي‌كنيد. (7) از اينكه عيب‌هاي ديگران را پيدا مي‌كنيد احساس افتخار مي‌كنيد. (8) رك‌گو و گستاخ هستيد و همين امر ممكن است باعث رنجش خاطر ديگران شود. (9) اگر با مردي هوسران و دارا ازدواج كنيد، خوشبخت خواهيد شد.



گرايش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمايل داريد با متولدين ماه‌هاي ژانويه، آوريل، ژوئيه و اكتبر روابط دوستي برقرار سازيد. به طور مشابه، با متولدين تاريخ‌هاي 1، 2، 4، 6، 7، 9، 10، 11، 13، 15، 16، 18، 19، 20، 22، 24، 25، 27، 28، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزديكي خواهيد داشت.

دوستاني را ترجيح مي‌دهيد كه داراي تخيلي بالا، هوشي سرشار و همچنين اخلاقيات، اشتياق و توانايي دستيابي به اهداف بزرگ باشند.



روزها و تاريخ‌هاي خوش يمن

روزهاي خوش يمن براي شما يكشنبه، دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاريخ‌هاي خوش يمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همين خاطر، بايد اين روزها و تاريخ‌ها را براي انجام فعاليت‌هاي مهم برگزينيد تا اينكه بتوانيد در آنها موفق باشيد.



شانس شما در بخت آزمايي

مي توانيد بخت خود در مسابقات بخت آزمايي را با خريد بليط‌هايي كه در آنها جمع ارقام يا رقم آخر 3، 6 يا 9 است، امتحان كنيد.



رنگ‌هاي خوش يمن

در هنگام فعاليت‌هايي مانند انتخاب لباس يا نقاشي ساختمان سعي كنيد از رنگ‌هاي زرد، قرمز و سفيد استفاده كنيد تا دستيابي به آرامش ذهني و موفقيت در زندگي تضمين شود.



جواهرات و سنگ‌هاي خوش يمن

بايد از توپاز، مرواريد و ياقوت استفاده كنيد تا اينكه به خوشبختي و كاميابي در زندگي دست يابيد.



سال‌هاي مهم زندگي شما

سال‌هايي كه مجموع نهايي ارقام آنها (يعني اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به يك عدد تك رقمي برسيم) به 9 ختم شود (براي مثال 9، 18، 27، 36، 45، 54، 63، 72 و غيره) براي شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه اين سال‌ها برايتان سودمند و پربار هستند. در طول اين سال‌ها در زمينه امتحانات، كسب اموال جديد، ترقي، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجي، خريد وسيله نقليه جديد و ساير رويدادهاي خوش يمن به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد.



كيفيت‌هاي مثبت و منفي

كيفيت‌هاي مثبت و منفي شما را مي‌توان به صورت زير خلاصه كرد:

كيفيت‌هاي مثبتكيفيت‌هاي منفي
جرأت و شجاعتتندخو
تكاپوگستاخي
اراده قويلجاجت
هوسشتابزدگي
خلاقيتاحترام بنفس بي مورد
اشتياقنپذيرفتن اشتباهات
ايستادگي
نيروي شفابخشي
عزت نفس
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا