فال متولدین 10 ، 19 ، 28 تیر و 6 مرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 1، 10، 19 و 28 ام ژوئیه
یا
فال متولدین 10 ، 19 ، 28 تیر و 6 مرداد
متولدین 1، 10، 19 و 28 ام ژوئیه تحت سلطه عدد 1 و خورشید هستند. ماه ژوئیه در قلمروی سیاره ماه نیز قرار دارد. بنابراین خورشید و ماه تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 1 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 10، 19 و 28 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




تاریخ تولد: 1 ژوئیه یا 10تیر

اگر در اولین روز ماه ژوئیه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) در زندگی ترقی و پیشرفت می‌كنید. (2) به نظر می‌رسد با ماجراهای عجیب و غریبی در زندگی مواجه شوید و بسیار تحت تأثیر محیط قرار خواهید گرفت. (3) میهن دوست هستید و به خانه و خانواده خود بسیار پایبند هستید. (4) آرام، كم حرف و حساس هستید. (5) به شهرت زیادی می‌رسید، حتی اگر هدفتان چنین چیزی نباشد. (6) محتاط و هوشیار عمل می‌كنید و علاقه زیادی به پول جمع كردن دارید. البته هدفتان از این كار امنیت بیشتر است و كمتر به خاطر پول دوستی است. (7) بسیار مذهبی هستید، ولی ترجیح می‌دهید به همان ایمان داشتن بسنده كنید و سعی ندارید خودنمایی كنید. (8) به سمت مذهب كشیده می‌شوید، ولی تعصبی و خرافه پرست نیستید. (9) ذاتاً انسان بلند پرواز و مستقلی هستید. (10) بی‌اختیار به سمت لذت‌های معمولی زندگی كشیده می‌شوید. (11) به خاطر فعال بودن و توانایی معاشرت با تمامی اقشار جامعه معمولاً در زندگی موفق می‌شوید. (12) انسان هنرمندی هستید و استعدادهای زیادی دارید. (13) انتخاب شما در هر زمینه خوب است و همیشه چیزهای زیبا و جذاب را انتخاب می‌كنید. (14) از بینش بالایی برخوردار هستید، ولی به ندرت عمق هر موضوع را در نظر می‌گیرید. با اینحال می‌توانید حتی با این دانش سطحی و با بهره‌گیری از شیوایی كلام خود، دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. (15) كمتر اتفاق می‌افتد كه با كسی برای یك مدت طولانی رابطه دوستی داشته باشید. (16) نسبت به دانش خود صادق هستید و عیب‌هایتان را می‌پذیرید. (17) به سرعت مطلب را یاد می‌گیرید و به طور خودجوش سر صحبت و گفتگو را با دیگران باز می‌كنید. (18) به سمت علوم رمزی جذب می‌شوید و با بهره‌گیری از قوه بینش بالای خود به جایگاه شگفت‌انگیزی دست پیدا می‌كنید. (19) ذاتاً بانشاط، شاد و بشاش هستید و دیدگاه خوش‌بینانه‌ای نسبت به زندگی دارید. (20) به دنیا آمده‌اید كه رهبری كنید نه اینكه از دیگران پیروی كنید. (21) یك ایده جدید بیشتر از پولی كه در بانك است برایتان جذابیت دارد. (22) به خاطر ایده‌ها و طرح‌های جدیدی كه در ذهن می‌پرورانید همیشه دلتان جوان باقی می‌ماند.



تاریخ تولد: 10 ژوئیه یا 19تیر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در عدد شناسی، عدد 10 نمادی از شانس است. (2) عدد ده نشان دهنده احترام، ایمان و اعتماد به نفس است. (3) این عدد شانس می‌آورد و احتمالاً طرح‌هایتان با موفقیت انجام می‌شوند. (4) شخصیت پر ابهت و جذابی دارید. (5) از هوش و دانش قابل توجهی بهره‌مند هستید. (6) ممكن است از والدین و نزدیكانتان سود مالی بدست آورید. (7) در كارهای خدماتی و تجاری به جایگاه ارزشمندی دست پیدا می‌كنید. (8) برای صداقت ارزش زیادی قایل هستید. (9) سلامتی خوبی دارید و به سرعت از بیماری‌هایی كه به آنها مبتلا می‌شوید شفا می‌یابید. (10) دوست دارید به افراد غمگین كمك كنید، ولی آنها به ندرت پاسخ خوبی‌های شما را می‌دهند و این اتفاق به ویژه در مورد نزدیكانتان رخ می‌دهد.



تاریخ تولد: 19 ژوئیه یا 28 تیر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) تاریخ تولد شما نوید بخش خوشبختی، احترام و موفقیت در كارها است. (2) می‌توانید بر حوادث مرموزی كه در زندگی رخ می‌دهد غلبه كنید. (3) ممكن است گهگاه افسرده شوید. (4) در كارها عجول عمل می‌كنید و ممكن است در زندگی خصوصی شما نزاع و سوء تفاهمات زیادی وجود داشته باشد. (5) باید مراقب توطئه‌های دشمنان مرموز خود باشید. (6) بسیار فعال، پر انرژی و با اشتیاق هستید. (7) به سمت تحقیقات كشیده می‌شوید و دوست دارید به صورت سیستماتیك و منظم موضوع مورد نظرتان را بررسی كنید. (8) تصمیمات عجولانه‌ای می‌گیرید، ولی همیشه خودتان را با پروژه‌های واقعی مشغول نگه می‌دارید. (9) ورزش سرگرمی اصلی شما است. (10) در مسائل عشقی شتابزده هستید و همیشه در این زمینه دچار نزاع می‌شوید. (11) از شجاعت و شخصیت توانمندی برخوردار هستید. (12) بخشنده هستید و دوست دارید به دیگران كمك كنید و حتی بعضی مواقع خودتان را به زحمت می‌اندازید. (13) اسرار كسانی كه به شما اعتماد می‌كنند را محرمانه نزد خود حفظ می‌كنید. (14) انسان محتاطی هستید و حتی مسائل كوچك را نیز در نظر می‌گیرید. (15) مهارت بالایی در سخن‌وری و نویسندگی دارید.



تاریخ تولد: 28 ژوئیه یا 6مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) بسیار بخشنده هستید و دوست دارید پول زیادی به مؤسسات خیره مثل مدارس افراد معلول و بیمارستان‌ها كمك كنید. (2) در زندگی عمومی و خصوصی با مشكلات و سختی‌های زیادی روبرو می‌شوید. (3) برای جلوگیری از اختلاف در زندگی مشتركتان، در انتخاب زن دقت كنید. (4) باید برای آینده كافی به اندازه كافی توشه جمع كنید، چون ممكن است به خاطر اعتماد به دیگران ضرر زیادی كنید. (5) مرتب شغلتان را تغییر می‌دهید. (6) به سختی هیجانات خود را بروز می‌دهید، به همین دلیل بیروح و سرد به نظر می‌رسید. (7) اراده‌ای سركش دارید و در انجام طرح‌هایتان درنگ نمی‌كنید. (8) انسان خود ساخته‌ای هستید و می‌توانید بر دشمنانتان پیروز شوید. (9) روابط خوبی با مادر و مادر ناتنی خود ندارید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 10 ، 19 ، 28 تیر و 6 مرداد


مسائل مالی

متولدین 1، 10، 19 و 28 ژوئیه از لحاظ مالی به دو دسته تقسیم می‌شوند.

اولین دسته را اشخاص ناآرامی تشكیل می‌دهند كه نمی‌توانند برای یك مدت طولانی در یك محل باقی بمانند یا شغل خود را حفظ كنند. آنها به دنبال تغییر و ماجراجویی هستند و به نتایج كار توجهی ندارند. به همین دلیل چنین اشخاصی به سختی ثروت جمع می‌كنند.

دومین دسته را اشخاصی تشكیل می‌دهند كه درست در نقطه مقابل دسته اول هستند. آنها مداومت زیادی در كارشان نشان می‌دهند و به خانه و خانواده خود به شدت پایبند هستند.

اینگونه افراد به سفر كردن علاقه زیادی دارند، ولی از این كار هدف مشخصی را دنبال می‌كنند. این افراد سعی می‌كنند كمتر ولخرجی كنند و پس انداز خوبی دارند. وضعیت مالی آنها نسبت به دسته اول به مراتب بهتر است.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

بزرگترین مشكل شما این است كه نمی‌توانید برای یك مدت طولانی به شغلی بپردازید و در طول زندگی شغلتان را پی در پی تغییر می‌دهید. در زمینه‌هایی كه بتوانید از تخیل و خلاقیت خود بهترین استفاده را ببرید، عملكرد بسیار خوبی خواهید داشت. مثلاً مشاغل مرتبط با تبلیغات، روزنامه نگاری، سینما، تئاتر و دكوراسیون منزل برایتان مناسب هستند. همچنین می‌توانید فروشنده، جراح یا جواهر شناس خوبی نیز شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

اگرچه سرزندگی و قدرت بالایی دارید، ولی از لحاظ فیزیكی قوی به نظر نمی‌رسید. احتمال دارد از مشكلات اندام های گوارش و مجاری روده رنج ببرید. معمولاً شخصاً به مداوای خود می‌پردازید و با یك رژیم غذایی مناسب بیماری‌هایتان را تحت كنترل در می‌آورید. دیگران از سرزنده بودن و عمر طولانی شما شگفت زده می‌شوند. باید سعی كنید خیلی روی خودتان فشار نیاورید و استراحت كافی داشته باشید. همچنین مستعد بیماری قلبی، ضعف و بیماری‌های چشم نیز می‌باشید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئن و 20 آگوست (2) 21 اكتبر و 20 دسامبر و (3) 21 فوریه و 20 آوریل. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 2، 4، 5 و 7. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بسیار حساس و هیجانی هستید. (2) بخشنده هستید و آرزو می‌كنید همسرتان در جامعه بدرخشد و باعث سربلندی شما شود. (3) خوش طینت و نسبت به خانواده و بچه‌هایتان فداكار هستید. (4) دوست دارید اكثر زمان خود را در خانه سپری كنید. انتظار دارید اعضای خانواده به ساز شما برقصند و هیچ گونه بی‌احترامی را تحمل نمی‌كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همسری فداكار، دلسوز و تطبیق‌پذیر هستید و به همان كار منزل راضی می‌شوید. (2) ممكن است دمدمی مزاج، وسواس و بی‌ثبات باشید كه باعث بروز مشكلاتی برای خودتان و دیگران می‌شود. (3) خلق و خویی اشرافی دارید و دوست دارید دیگران خیلی به شما احترام بگذارند و سعی می‌كنید هر كسی را به خانه خود راه ندهید. (4) به شوهری با ویژگی‌های قوی مردانه نیاز دارید تا اینكه خروجی‌های لازم را برای طبیعت هوسران شما فراهم سازد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانوه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7 یا 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. به سمت افراد تخیلی و كسانی كه به ادبیات و سفر كردن علاقمند باشند كشیده می‌شوید.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 4 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 4 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های طلایی، زرد و پرتقالی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت، زمرد و حجر القمر استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 1 ختم شود (برای مثال 1، 10، 19، 28، 37، 46، 55، 64، 73 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
حافظه قویلجاجت
عشق به هنرگستاخی
صداقتمیل به ولخرجی
علاقه به علوم رمزیعدم تمركز
اعتماد به نفسگوشه‌گیری
اشتیاقوجهه دروغین
تخیلگرایش به قمار بازی
استواری
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا