فال متولدین 10 ، 19 ، 28 شهریور و 6 مهر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 1، 10، 19 و 28 ام سپتامبر
یا
فال متولدین 10 ، 19 ، 28 شهریور و 6 مهر
متولدین 1، 10، 19 و 28 ام سپتامبر تحت سلطه عدد 1 و خورشید هستند. ماه سپتامبر در قلمروی سیاره عطارد نیز قرار دارد. بنابراین خورشید و عطارد تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 1 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 10، 19 و 28 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




تاریخ تولد: 1 سپتامبر یا 10 شهریور

اگر در اولین روز ماه سپتامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) تیزهوش هستید و حافظه خوبی دارید. (2) از هوش تجاری بالایی بهره می‌برید و می‌توانید به سرعت كار خود را انجام دهید. (3) بینش قوی دارید و بیشتر اهل عمل هستید. (4) به ورزش علاقه زیادی دارید. (5) در طرح‌ریزی بسیار روشمند عمل می‌كنید و در تمامی تلاش‌های خود موفق می‌شوید. (6) به موضوعات عرفانی علاقه زیادی دارید. (7) هنرمند مادرزادی هستید و به هنر و زیبایی عشق می‌ورزید. (8) به خاطر شخصیت خوشایند خود، دیگران را جذب خود می‌كنید و آنها از مصاحبت با شما لذت می‌برند. (9) نظرات عجیبی در مورد اخلاقیات دارید و خیلی به آداب و رسوم اجتماعی احترام نمی‌گذارید. به همین خاطر دیگران به سختی می‌توانند شما را درك كنند. (10) همیشه مجذوب كارتان و فعالیت‌های دیگر هستید. (11) پرانرژی و بااشتیاق هستید. (12) زیرك و باهوش می‌باشید. (13) به دوستان خود احترام می‌گذارید و می‌توانید ویژگی‌های طبیعی دیگران را درك كنید. (14) محرم رازهای دیگران هستید و به همین خاطر مایه تسكین دردها و غم‌های آنها هستید. (16) به راحتی با مردم جامعه معاشرت می‌كنید. (17) با استفاده از قدرت سخن‌وری خود دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهید، اگرچه به عمق موضوع نمی پردازید. (18) از هوش و توانایی خود برای سود رساندن به جهانیان استفاده می‌كنید و به همین خاطر به شهرت و احترام دست پیدا می‌كنید. (19) زن و بچه‌های خود را دوست دارید. (20) اراده‌ای قوی دارید، ولی خودگرای نیز می‌باشید. (21) شخصیت شما دوگانه است. از یك طرف به جنبه عملی زندگی توجه می‌كنید و از سوی دیگر آرمان‌گرا می‌باشید. (22) طبیعتی شاد، بشاش و خوشرو دارید و دیدگاهتان نسبت به زندگی خوش‌بینانه است.



تاریخ تولد: 10 سپتامبر یا 19 شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در اولین نگاه می‌توانید در مورد دیگران قضاوت كنید. (2) اسرار كسانی كه به شما اعتماد می‌كنند را محرمانه نزد خود نگه می‌دارید. (3) توصیه‌های شما عملی هستند. (4) خیلی به زندگی خانوادگی پایبند نیستید. (5) در كارتان بسیار سیستماتیك و كوشا می‌باشید. (6) می‌توانید پست‌های پرمسئولیت را عهده‌دار شده و به موفقیت دست پیدا كنید. (7) بلند پرواز و در عین حال لاف‌زن هستید. (8) علاقه بسیار زیادی دارید كه به احترام و وجهه دست پیدا كنید. (9) در فعالیت‌های تجاری و خدماتی به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. (10) بعد از سن 46 سالگی موفق خواهید شد. (11) لجوج و خود پسند هستید. (12) سلیقه خوبی دارید و همیشه بهترین چیز را انتخاب می‌كنید. (13) در سنین جوانی ممكن است از نظر عاطفی دلبسته كسی شوید. (14) در تصمیمات و اقدامات خود شتابزده عمل می‌كنید. (15) از نزدیكان خود به سود مالی دست پیدا می‌كنید. (16) بعضی اوقات دوست دارید قانون را در دست خود بگیرید و بدون توجه به نیازها و آرزوهای دیگران راه خود را پیش روید. (17) به خاطر معلومات لغوی بالای خود، در گفتگو، نویسندگی و سخنرانی فرد موفقی خواهید شد.



تاریخ تولد: 19 سپتامبر یا 28 شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در خانواده‌ای خوب متولد می‌شوید. (2) انسانی زیرك و باهوش هستید، ولی تمركز كافی ندارید و همین مسئله می‌تواند باعث شكست در تحصیلات شود. (3) به تحقیقات علاقمند می‌باشید و روش‌های و سیستم‌هایی را برای انجام كارهای خود طراحی می‌كنید. (4) عدد 9 در تاریخ تولد 19 تحت تأثیر سیاره مریخ قرار دارد كه باعث می‌شود تندخو و ناپایدار باشید و در زندگی با دیگران دچار اختلاف شوید. (5) در مسائل عشقی خیلی سریع پیش می‌روید و انتظار پاسخ سریع از طرف مقابل دارید كه باعث ناامیدی شما می‌شود. (6) نیاز به همدمی به غیر از زن خود دارید. (7) از قدرت، احترام و وجهه بهره‌مند می‌باشید. (8) مستقل هستید و از دخالت دیگران در كارتان خوشتان نمی‌آید. (9) همنشینی با شما همیشه انرژی بخش و باعث اشتیاق بیشتر می‌شود. (10) ورزش جزء سرگرمی‌های شما محسوب می‌شود و به اسب سواری و تیر اندازی علاقه زیادی دارید. (11) سریع تصمیم‌گیری می‌كنید و همیشه دوست دارید خودتان را در پروژه‌های واقعی یا فعالیت‌های دیگر مشغول نگه دارید. (12) در بسیاری از زمینه‌ها تجربه دارید و همین مسئله باعث افزایش قوه ادارك و تقویت سطح دانش شما می‌شود.



تاریخ تولد: 28 سپتامبر یا 6 مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) انسانی رویایی و جدی هستید. (2) با سازمان‌های خیره مانند مدارس، مؤسسات مخصوص افراد معلول و بیمارستان‌ها همكاری می‌كنید. (3) نمی توانید به خوبی هیجانات و احساسات خود را ابراز كنید و به همین خاطر دیگران در مورد شما دچار سوء تفاهم می‌شوند. (4) در زندگی شخصی و همچنین اجتماعی با سختی‌هایی روبرو می‌شوید. (5) تغییرات غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. (6) در افكار و اعمال خود نباید خیلی مستقل باشید. (7) احتمال دارد به خاطر اعتماد به دیگران پول زیادی را از دست بدهید. پس بهتر است برای آینده خود توشه كافی جمع‌آوری كنید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 10 ، 19 ، 28 شهریور و 6 مهر


مسائل مالی

به خاطر هوش بالای خود در زندگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید. درك بالایی در مورد وضعیت بازار بورس و سهام دارید. به شدت به سمت سوداگری جذب می‌شوید و كافی است از بینش بالای خود به نحو مطلوبی بهره ببرید تا اینكه موفق شوید. اگرچه شخص ولخرجی هستید، ولی همواره زندگی تجملی خواهید داشت. ممكن است حتی انتظار داشته باشید كه به صورت اتفاقی پول نصیبتان شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

نكته عجیب در مورد شما این است كه مدت زیادی در یك كار دوام نمی‌آورید. بهتر است به حرفه‌ای بپردازید كه در آن بتوانید به بهترین نحو از هوش و خلاقیت خود بهره ببرید. در اینصورت می‌توانید مشاغل مرتبط با تبلیغات، روزنامه، دكوراسیون منزل، سینما و نمایش‌های تئاتر را برگزینید. در فروشندگی مهارت بالایی دارید، بنابراین می‌توانید در زمینه كالاهای خارجی فعالیت كنید. تمامی ویژگی‌های یك رهبر خوب را دارا هستید و به همین خاطر به عنوان رئیس یك سازمان، مدیر عامل و مواردی از این قبیل موفق می‌شوید. مشاغلی مثل جراح، جواهر شناس و متخصص برق نیز برایتان مناسب است. در پروژه‌های تحقیقاتی نیز به جایگاه ارزنده‌ای دست پیدا خواهید كرد. از هوش سرشار و توانایی بالا برای سخن‌وری برخوردار هستید كه از شما یك وكیل مدافع یا معلم خوب می‌سازد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

رویهمرفته زمانی كه به بیماری مبتلا می‌شوید زود بهبود پیدا می‌كنید و معمولاً از سلامتی خوبی بهره‌مند می‌باشید. باید به اندازه كافی مراقب خود باشید و خیلی روی ذهنتان فشار نیاورید، در غیر اینصورت دچار مشكلات عصبی خواهید شد و حتی ممكن است اگر فشار خیلی زیاد باشد دستگاه عصبی شما كاملاً دچار اختلال شود. شاد و خوش‌بین هستید و باید همیشه این وضعیت را حفظ كنید تا سلامتی خوبی داشته باشید. از فشار بیش از حد پرهیز كنید و سعی كنید خواب كافی داشته باشید. لازم است گهگاه هوایی عوض كنید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 آگوست (2) 21 نوامبر و 20 دسامبر و (3) 21 مارس و 20 آوریل. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 3، 5، 7، 9، 10، 12، 14، 16، 18، 19، 21، 23، 25، 27، 28 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) ذاتاً انسان مهربان و دلسوزی هستید. (2) شوهری خوب برای همسرتان هستید. (3) به خانواده خود عشق می‌ورزید و از اینكه در میان آنها هستید لذت می‌برید. (4) دوست دارید همسرتان لباس‌های مرتب به تن كند و جذاب باشد. (5) اگرچه در زندگی با سختی‌هایی مواجه می‌شوید، ولی با موفقیت بر تمامی آنها غلبه می‌كنید. (6) هیجانی و رویایی می‌باشید و بیشتر به تخیلات می‌پردازید و كمتر واقعیت‌های زندگی را مد نظر قرار می‌دهید. (7) اگرچه به زن‌ها علاقه زیادی دارید، ولی اهل لاس زدن نیستید. (8) انسانی بخشنده هستید و از همسر خود می‌خواهید در جامعه بدرخشد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) دوست دارید زندگی آسوده و راحتی داشته باشید. (2) در مورد حفظ پاكیزگی و ترتیب در منزل خیلی سخت‌گیرانه عمل می‌كنید. (3) كاملاً باهوش و بااستعداد هستید و می‌توانید خودتان را با همسرتان تطبیق دهید. (4) همسر و مادری فداكار هستید. (5) از این قابلیت برخوردار هستید كه با مشكلات و غم‌های زندگی با خونسردی مقابله كنید. (6) شیفته رقص و موسیقی می‌باشید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 7 یا 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه باهوش و هوشیار باشند و به سفر كردن و هنر علاقمند باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 4، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 4، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های طلایی، زرد و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد و مروارید استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 1 ختم شود (برای مثال 1، 10، 19، 28، 37، 46، 55، 64، 73 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
احترامعصبی بودن
وجههعدم پشتكار
حساس بودنعدم اطمینان
اطمینانگستاخی
بی باكغرور
اشتیاقلجاجت
استعداد تحقیقاتدمدمی مزاج بودن
اجتماعیحسادت
سیستماتیكمیل به ولخرجی
زیركیكوته فكر
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا