فال متولدین 10 ، 19 ، 28 مرداد و 6 شهریور

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 1، 10، 19 و 28 ام آگوست
یا
فال متولدین 10 ، 19 ، 28 مرداد و 6 شهریور
متولدین 1، 10، 19 و 28 ام آوریل تحت سلطه عدد 1 و سیاره خورشید هستند. ماه آگوست در قلمروی خورشید نیز قرار دارد. ماه آگوست هشتمین ماه سال است و از طرفی عدد 8 نیز به سیاره زحل تعلق دارد. بنابراین هم خورشید و هم زحل تأثیر دو چندانی روی شما دارند. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 1 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 10، 19 و 28 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





تاریخ تولد: 1 آگوست یا 10 مرداد

اگر در اولین روز ماه آگوست به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) دارای ویژگی‌هایی مثل ابتكار، فعالیت، انرژی، اشتیاق، هنر و استعداد درخشان هستید. (2) انسان خودجوشی هستید. (3) از زندگی خود لذت می‌برید. (4) به خاطر تأثیر سیاره زحل، تا حدودی نسبت به عواقب كار محتاط هستید و به همین خاطر ممكن است در تصمیم‌گیری تأخیر كنید. (5) با تكیه بر هوشیاری، فعال بودن و استقلال خود به موفقیت می‌رسید و می‌توانید خودتان را با محیط اطراف تطبیق دهید. (6) اگرچه روابط اجتماعی وسیعی دارید، ولی به خاطر تأثیر سیاره زحل از صمیم قلب احساس تنهایی می‌كنید. دوستان و نزدیكانتان معنی این تنهایی را درك نمی‌كنند. (7) یك هنرمند مادرزادی هستید و در زمینه‌های مختلفی استعداد دارید. (8) بینش قوی شما باعث می‌شود به راحتی ویژگی‌های طبیعی دیگران را درك كنید. (9) مهارت زیادی در دوست پیدا كردن دارید و به آنها احترام می‌گذارید. (10) اراده شما پولادین است. (11) در افكار و اعمالتان مستقل هستید و اعتقادات راسخی دارید. (12) برای نقش رهبری ساخته شده‌اید و دوست ندارید از دیگران پیروی كنید. (13) اگرچه اجتماعی هستید، ولی نظرات عجیبی در مورد وظایف و آداب و رسوم اجتماعی دارید. (14) همیشه دلتان جوان باقی می‌ماند، زیرا ایده‌ها و طرح‌های جدیدی در ذهن خود می‌پرورانید. (15) ذاتاً انسان شاد، خوشحال و بشاشی هستید و دیدگاه خوش‌بینانه‌ای نسبت به زندگی دارید. (16) شخصیت دوگانه‌ای از خود نشان می‌دهید؛ از یك سو اهل عمل و از سوی دیگر آرمان‌گرا هستید. (17) بعضی اوقات لجوج و خودخواه می‌شوید. (18) به سمت مذهب گرایش دارید، ولی تعصبی و خرافاتی نیستید. (19) به علوم رمزی علاقه دارید و می‌توانید با بینش طبیعی خود كارهای شگفت‌انگیزی كنید. (20) خلاقیت بالایی دارید و ممكن است دست به اختراعاتی بزنید. (21) ویژگی‌های طبیعی انسان را به خوبی می‌توان در شما دید. (22) ایده‌های جدید بیشتر از پول برایتان جذاب هستند. (23) سیاره خورشید باعث افزایش قدرت فكری شما می‌شود و به همین دلیل به سمت حرفه‌هایی جذب می‌شوید كه در آنها نیاز به فعالیت ذهنی بالا است. (24) با سفر كردن می‌توانید افق‌های جدیدی را به روی خود بگشایید. (25) استعداد نویسندگی در زمینه ادبیات و همچنین روزنامه نگاری دارید و با روزنامه‌ها و نشریات در ارتباط خواهید بود. (26) شجاعت، نوآوری و رهبری جزء ویژگی‌های اصلی شما هستند كه شما را از دیگران متمایز می‌سازند. (27) سلیقه شما در هر زمینه‌ای خوب است و تنها زیباترین چیز را انتخاب می‌كنید. (28) در روابط دوستی خود ثبات و مداومت زیادی ندارید. (29) عیب‌های خود را می‌دانید و سعی می‌كنید با خودتان در این زمینه صادق باشید. (30) به شدت مغرور، مصمم، رك‌گو و بی‌پرده هستید، اگرچه تا حدودی شتابزده و تند مزاج هستید. (31) رك‌گویی شما باعث می‌شود دشمنانی برایتان ایجاد شود. (32) از دوست خود در برابر تمامی مشكلات حمایت می‌كنید؛ تنها خیانت، بی‌وفایی یا حیله‌گری است كه قادر است روح سربلند شما را در هم بشكند.



تاریخ تولد: 10 آگوست یا 19 مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) شخصیت پر ابهت و مسحور كننده‌ای دارید. (2) به خاطر دانش و هوش برترتان، مورد احترام قرار می‌گیرید. (3) ممكن است از نزدیكانتان مثل پدر، پدر ناتنی، مادر یا زن به سود مالی دست پیدا كنید. (4) پس از سن 46 سالگی به موفقیت دست پیدا كنید. (5) در كارهای خدماتی و تجاری به جایگاه ارزشمندی دست پیدا خواهید كرد. (6) صداقت و اعتماد به نفس بالایی دارید. (7) بسته به اینكه چگونه از اراده و ویژگی‌های شخصیتی خود استفاده كنید، به شهرت یا رسوایی می‌رسید. (8) معمولاً سلامتی خوبی دارید و بیماری‌هایتان به سرعت درمان می‌شوند. (9) نهایت تلاشتان را برای كمك به دیگران به كار می‌گیرید، ولی پاسخ خوبی‌های خود را به ویژه از سوی نزدیكانتان دریافت نمی‌كنید. (10) افكارتان خلاقانه و مبتكرانه است. (11) از حل كردن مسائل و مشكلات سخت لذت می‌برید.



تاریخ تولد: 19 آگوست یا 28 مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) ذاتاً بسیار فعال، پر انرژی و با اشتیاق هستید. (2) استعداد تحقیقات دارید و دوست دارید موضوع را به صورت سیستماتیك مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. (3) سریع تصمیم‌گیری می‌كنید و همیشه دوست دارید روی پروژه‌های واقعی كار كنید و مجذوب آن باشید. (4) به ورزش‌هایی مثل اسب سواری، تیر اندازی و سایر بازی‌های پهلوانی علاقه دارید. (5) در مسائل عشقی شتابزده و عجول عمل می‌كنید و در نهایت كارتان به دعوا كشیده می‌شود. (6) می‌توانید اسرار كسانی كه به شما اعتماد می‌كنند را محرمانه نزد خود نگه دارید. (7) عدد 19 نویدبخش موفقیت، صداقت و خوشبختی است. (8) خیلی لجوج هستید و به همین خاطر دیگران به سختی می‌توانند با شما همكاری كنند. (9) اهل عیبجویی از دیگران هستید و می‌توانید حتی عیب‌های جزئی دیگران را پیدا كنید. (10) از طریق نوشتن بهتر از سخن گفتن می‌توانید خودتان را ابراز نمایید.



تاریخ تولد: 28 آگوست یا 6 شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) بسیار بخشنده هستید و كمك زیادی برای امور خیریه در مدارس، مؤسسات و بیمارستان‌ها می‌كنید. (2) در زندگی عمومی و خصوصی خود دچار اختلاف می‌شوید. (3) باید در انتخاب همسر زیاد دقت كنید. (4) تغییرات زیادی در زندگی شغلی شما وجود خواهد داشت. (5) به ندرت هیجانات خود را ابراز می‌كنید و به همین دلیل سرد به نظر می‌رسید. (6) اراده‌ای سركش دارید و در انجام طرح‌ها و پروژه‌های خود درنگ نمی‌كنید. (7) در افكار و اعمالتان خیلی مستقل هستید و شاید در دوستی با دیگران صمیمیت خود را به خاطر همین ویژگی از دست دهید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 10 ، 19 ، 28 مرداد و 6 شهریور


مسائل مالی

در مسائل مالی فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید، اگرچه به خاطر شخصیت پر اشتیاق خود ممكن است ولخرج باشید. درآمد كافی برای یك زندگی تجملی در زندگی خواهید داشت. ممكن است زیاد ثروت جمع نكنید، ولی شخصیت و رفتارتان به گونه‌ای است كه دیگران احساس می‌كنند شخص ثروتمندی هستید. بعضی مواقع وسوسه می‌شوید به سمت قماربازی بروید و اگر نتوانید به موقع جلوی این میلتان را بگیرید، ممكن است ضرر زیادی كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

بزرگترین مانعی كه بر سر راهتان وجود دارد این است كه برای یك مدت طولانی به یك شغل نمی‌پردازید. اگر نموداری از زندگی شغلی شما ترسیم شود، در هر سه سال تغییر قابل توجهی را خواهیم دید. بهتر است حرفه‌ای انتخاب كنید كه بتوانید از تخیل و خلاقیت بالای خود به بهترین نحو استفاده كنید. مثلاً می‌توانید در زمینه تبلیغات، روزنامه نگاری، سینما، تئاتر و دكوراسیون منزل شاغل باشید. فروشنده و همچنین مسئول روابط عمومی خوبی خواهید بود.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

ممكن است در سال‌های اولیه زندگی از دردهای كوچكی مثل تب، روماتیسم، التهاب خونی، دمل بزرگ و جوش رنج ببرید. ولی از 28 سالگی به بعد از اینگونه بیماری‌ها رها می‌شوید و سلامتی و تندرستی خود را باز خواهید یافت. ممكن است دچار ضربان قلب نامنظم شوید و همین مسئله روی گردش خون شما تأثیر می‌گذارد. غم یا اضطراب طولانی مدت بیشتر از هر چیز دیگری برای سلامتی شما زیان آور است. باید سعی كنید همیشه نسبت به زندگی بانشاط و خوش‌بین باشید تا سلامتی خود را همواره حفظ نمایید. هر از چند گاهی لازم است هوایی عوض كنید و تجدید قوا نمایید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 آگوست (2) 21 نوامبر و 20 دسامبر و (3) 21 مارس و 20 آوریل. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 4، 5 و 7. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) آرزو دارید همسرتان در جامعه بدرخشد و باعث سربلندی شما شود. (2) انسان مهربان و دوست داشتنی هستید. (3) از اعضای خانواده توقع دارید به ساز شما برقصند و هیچ گونه بی‌احترامی را تحمل نخواهید كرد. (4) به احساسات دیگران احترام می‌گذارید و با همسر و اعضای خانواده همانگونه محترمانه رفتار می‌كنید كه با غریبه‌ها هستید. (5) بی‌تفاوتی شما باعث می‌شود همسرتان بعضی مواقع احساس كند نسبت به امور خانواده كم توجه هستید. (6) خواسته‌های عجیب و غریبی از همسر و بچه‌های خود دارید. (7) ممكن است با زن دیگری غیر از همسرتان رابطه برقرار كنید، ولی این رفتار را از سوی همسرتان به هیچ وجه تحمل نمی‌كنید و خیلی نسبت به او بدگمان هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) دوست داشتنی هستید و با آراستگی، وقار و اجتماعی بودن خود دوستان زیادی جمع می‌كنید. (2) خانه دار ماهری هستید و برای یك مرد پر انرژی و پر اشتیاق همسری ایده‌آل خواهید بود. (3) ذاتاً انسان صبور و فداكاری هستید و غم و غصه‌ها را درون خود می‌ریزید و بروز نمی‌دهید. (4) بسیار هوسران هستید و به شوهری با ویژگی‌های قوی مردانه نیاز دارید تا طبیعت رومانتیك شما را ارضا كند.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 7 یا 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. همچنین به سمت اشخاص با اعتماد به نفس، قدرتمند، با استعداد، مصمیم و علاقمند به تحقیق گرایش دارید.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های طلایی، زرد، ارغوانی و پرتقالی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت، توپاز و كهربا استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 1 ختم شود (برای مثال 1، 10، 19، 28، 37، 46، 55، 64، 73 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
بینشتنهایی
اراده قویلجاجت
تكاپوعزم راسخ
اقتدارگستاخی
اعتماد به نفسخودخواهی
عزم راسخخودنمایی
استعداد تحقیقمیل به ولخرجی
اشتیاقحسادت
هوشكوته فكری
سخاوت
عاشق زندگی اجتماعی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا