فال متولدین 10 ، 19 ،28 مهر و 7 آبان

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 2، 11، 20 و 29 ام اكتبر
یا
فال متولدین 10 ، 19 ،28 مهر و 7 آبان
متولدین 2، 11، 20 و 29 ام اكتبر تحت سلطه عدد 2 و سیاره ماه هستند. ماه اكتبر در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین ماه و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 2 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 11، 20 و 29 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 2 اكتبر یا 10 مهر

اگر در 2 ام ماه اكتبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) ذاتاً به احترام و وجهه گرایش دارید. (2) هوش بالایی دارید و همواره ایده‌هایی جدید در سر می‌پرورانید؛ به موضوعات علمی علاقمند می‌باشید. (3) شیفته سفر كردن هستید. (4) مجری طرح‌ها و پروژه‌های دیگران هستید، ولی این به معنی عدم ابتكار شما نیست، بلكه خلاقیت و نوآوری شما در ارایه راه حل‌ها و شیوه‌های انجام طرح‌های دیگران است. (5) اجتماعی هستید و دوست دارید با مردم معاشرت كنید. (6) حتی با حضورتان در محافل می‌توانید به دیگران انرژی بخشید. (7) خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهید. (8) هم دارای قوه تخیل بالایی هستید و هم اینكه اشتیاق بالایی دارید و از كار كردن روی پروژه‌های بزرگ لذت می‌برید. (9) عشق، دلسوزی و احترام به دیگران، خصوصیت‌های اصلی شما هستند. (10) نسبت به غم‌های دوستان خود دلسوز هستید. (11) می‌توانید با استفاده از شخصیت پر ابهت و مهارت خود در سخن‌وری دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. (12) انسان مهربانی هستید و به آزادی عشق می‌ورزید و سعی می‌كنید همیشه خود را مشغول نگه دارید. (13) در سنین جوانی به اشخاص پیر علاقه زیادی پیدا می‌كنید. (14) انسان متواضعی هستید، ولی با این وجود سعی می‌كنید فضایل خود را به معرض نمایش بگذارید. (15) به قانون احترام می‌گذارید.



فال تاریخ تولد: 11 اكتبر یا 19مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) دیدگاهی خودخواهانه نسبت به زندگی دارید. (2) انسان سخت كوشی هستید و تصمیمات صحیحی می‌گیرید. (3) دوست دارید مسئولیت‌های زیادی را به عهده بگیرید و در انجام آنها موفق خواهید بود. (4) به خاطر مسائل كوچك خیلی نگران می‌شوید. (5) به حل معما و شرط‌بندی علاقمند می‌باشید. (6) معمولاً در معاملات تجاری موفق می‌شوید. (7) در مسائل مالی خوش شانس هستید. (8) از حافظه‌ای خوب و هوشی سرشار برخوردار هستید. (9) نوشتن، سخنرانی و گوش دادن به رادیو سرگرمی‌های شما به حساب می‌آیند. (10) ظاهری آرام و در عین حال اعتقادات راسخی دارید.



فال تاریخ تولد: 20 اكتبر یا 28مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) موفقیت شما در نزدیكی آب (مثلاً رودخانه یا دریا) رقم می‌خورد. (2) معمولاً بعد از ازدواج پیشرفت می‌كنید. (3) دانش لغوی خوبی دارید و همین مسئله باعث می‌شود در نویسندگی، سخن‌وری و آموزش فرد موفقی باشید. (4) دوستان ناباب شما را احاطه كرده اند. (5) دارای اعتماد به نفس هستید و دوست دارید به افراد بدبخت و تنگدست یاری برسانید. (6) روابط اجتماعی وسیعی دارید. (7) در نزد هر دو جنس مرد و زن فرد محبوبی هستید. (8) به نویسندگی در سطح حرفه‌ای علاقه فراوانی دارید.



فال تاریخ تولد: 29 اكتبر یا 7 آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) انسان سخت كوشی هستید و دانش خود را با دیگران سهیم می‌شوید. (2) از افراد بلند مرتبه كمك دریافت می‌كنید و مورد حمایت قرار می‌گیرید. (3) در تمامی امور سریع عمل می‌كنید. (4) علاقه اصلی شما تجارت است. (5) تضادهایی در شخصیت شما وجود دارد. (6) دمدمی مزاج و بی‌ثبات هستید و به همین دلیل در مورد كارهایی كه باید انجام دهید مطمئن نیستید. (7) در مسائل عشقی حاضر هستید اخلاقیات و آداب و رسوم اجتماعی را زیر پای بگذارید. (8) معمولاً با شخص ثروتمندی ازدواج می‌كنید و بعد از آن به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (9) زندگی پر حادثه‌ای دارید و البته از بخت بلندی نیز برخوردار هستید. (10) در هنگام كمك به دیگران بدون اینكه ضرورتی داشته باشد تصمیمات عجولانه‌ای می‌گیرید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 10 ، 19 ،28 مهر و 7 آبان


مسائل مالی

پس از سن 38 سالگی به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. به پس انداز كردن چندان اهمیت نمی دهید. برای كسانی كه آنها را دوست دارید ولخرجی می‌كنید. معمولاً شرایط مالی شما در نوسان است. بعضی مواقع شانس زیادی دارید و اتفاقات خوبی برایتان می‌افتد، ولی بلافاصله همه چیز تغییر می‌كند و هیچ چیز وفق مرادتان نخواهد بود. بهتر است از سوداگری و قماربازی دوری كنید. می‌توانید در حرفه‌های سیاسی درآمد كسب كنید. با بهره بردن از تخیل بالای خود قادر هستید كارهای هنری تولید كنید. علیرغم عقب نشینی‌هایی كه در مسائل مالی شما وجود دارد ولی در این زمینه خوش شانس هستید و به واسطه ارتباطات، شراكت و ازدواج به سود مالی دست پیدا می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

شخصیت پر ابهت شما، موفقیت در شغل‌های مرتبط با فعالیت‌های اجتماعی را تضمین می‌كند. به عنوان یك نویسنده، سخن‌ور یا رهبر سیاسی به جایگاه ارزنده‌ای نایل خواهید شد. به علت طرز استدلال عقلانی و هوشمندانه خود در بسیاری از مشاغل حقوقی موفق خواهید شد.

می توانید دكتر یا شیمیدان خوبی نیز باشید.

به عنوان بانكدار، حسابدار خبره، كنترل كننده حساب‌ها یا مدیر فروشگاه بزرگ عملكرد خوبی خواهید داشت.

در زمینه تجارت نیز انسان با ملاحظه‌ای هستید و حقوق كارمندان خود را رعایت می‌كنید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

احتمال دارد از بیماری صفرا و مشكلات دستگاه عصبی رنج ببرید. به خاطر خواب ناكافی ممكن است دچار ضعف و ناراحتی شوید. بیماری‌های دیابت و آسم نیز در مورد شما شایع است. از راه رفتن زیر آفتاب داغ پرهیز كنید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس، (2) 21 آوریل و 20 مه و (3) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 6، 11، 15، 20، 24 و 29 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) دغدغه اصلی شما خانه و بچه‌هایتان است و محیطی صمیمی برای خانواده فراهم می‌كنید. (2) برای اینكه از بروز ناامیدی در زندگی مشترك جلوگیری كنید، باید مراقب باشید و خیلی هیجانی نشوید. (3) ارزش پول در خوشبختی را درك می‌كنید. (4) از سلامتی خوب و زندگی مشترك سعادتمندی برخوردار هستید. (5) بعضی اوقات بیحالی وجودتان را فرا می‌گیرد. (6) از زن خود توقع دارید جذاب، محجوب و دلپذیر باشد. (7) بسیار اجتماعی هستید. (8) دوست دارید با زنی ثروتمند ازدواج كنید. (9) علاقه زیادی به بحث در مورد مسائل مختلف با دوستانتان دارید. (10) با اقتدار نظرات خود را مطرح می‌كنید. (11) از زن خود توقع دارید نیازهای شما را به صورت خودكار درك كند و آنها را برآورده سازد. (12) اگرچه دوست دارید خانه‌ای تمیز و مرتب داشته باشید، ولی در مورد لباس‌های خود بی‌دقت هستید و اتاقتان همیشه در هم بر هم است.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) به زندگی خانوادگی علاقه زیادی دارید و دوست دارید زود ازدواج كنید. (2) در گفتگو با دیگران مهارت زیادی دارید و شوخ طبع هستید و به همین خاطر در روابط اجتماعی موفق خواهید بود. (3) زیرك و خوش استعداد هستید و به نیازهای شوهرتان توجه می‌كنید. (4) با سختی‌ها و غم‌های زندگی مشترك با خونسردی مواجه می‌شوید. (5) به خاطر اجتماعی بودن افراد زیادی برای بازدید به سوی شما می‌آیند. (6) كدبانوی خوبی هستید و در وظایف خانه‌داری خود فداكاری می‌كنید. (7) شیفته لباس‌های تجملی هستید. (8) به شخصیت خود افتخار می‌كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 4، 6، 9، 11، 13، 15، 18، 20، 22، 24، 27، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه اهل علم باشند و استعداد تحقیقات و بحث‌های علمی را داشته باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2 و 6 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2 یا 6 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، كرم و آبی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از مروارید، الماس و زمرد استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 2 ختم شود (برای مثال 2، 11، 20، 29، 38، 47، 56، 65، 74 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
حافظه قویدمدمی مزاج بودن
هیجانی بودنبیروحی
صداقتكمرویی
تخیلوسواس
بی‌آلایشیعدم ثبات
هارمونیحسادت
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا