فال متولدین 10 ،19 ،28 آبان و7 آذر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 1، 10، 19 و 28 ام نوامبر
یا
فال متولدین 10 ،19 ،28 آبان و7 آذر
متولدین 1، 10، 19 و 28 ام نوامبر تحت سلطه عدد 1 و خورشید هستند. ماه نوامبر در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین خورشید و مریخ تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 1 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 10، 19 و 28 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 1 نوامبر یا 10 آبان

اگر در اولین روز ماه نوامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسان بلند پروازی هستید و به موضوعات متنوعی علاقه دارید. (2) در افكار و اعمالتان مستقل هستید. (3) نیاز به تغییر مداوم و تنوع در زندگی دارید و برای یك مدت طولانی در یك شغل یا محل باقی نمی‌مانید. (4) آرزو می‌كنید به چیزی خارق العاده در زندگی دست پیدا كنید و به همین دلیل ممكن است در كارتان سهل انگاری كنید. مطئناً این ویژگی باعث می‌شود فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی تجربه كنید. (5) همیشه فعال و مجذوب كارتان هستید. (6) می‌توانید با بهره‌گیری از قدرت و فصاحت كلام خود در گفتگو و سخن‌وری دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. (7) عاشق هنر و زیبایی هستید و در فعالیت‌های هنری شركت می‌كنید. (8) تغییرات مكرری در شغل و همچنین دوستانتان وجود خواهد داشت. (9) نسبت به زندگی خوش‌بین هستید. (10) دوست دارید زمان زیادی را به تحقیق كردن اختصاص دهید. (11) اراده قوی دارید و بدون تلاش زیاد به مقصودتان می‌رسید. (12) هم به جنبه عملی و هم به جنبه عرفانی زندگی علاقه دارید. (13) بیشتر از یك فرد معمولی ویژگی‌های انسانی از خود نشان می‌دهید. (14) متواضع و روشن‌فكر هستید و رفتار مؤدبانه‌ای دارید. (15) با اینحال دوست دارید نظراتتان را به دیگران تحمیل كنید. (16) ممكن است در برابر آداب و رسوم اجتماعی مخالفت نشان دهید. (17) زندگی شما انقلابی است و حوادث غیر منتظره‌ای در آن رخ می‌دهد. (18) دارای ذهن منطقی و تحلیلی هستید و بینش عمیقی دارید. دوست دارید با نظرات دیگران مخالفت كنید و با آنها به بحث و جدل بپردازید. همین مسئله باعث دشمنی و سوء تفاهم دیگران می‌شود. (19) در گفتگو با دیگران خیلی نزاكت ندارید و بی‌جهت پر حرفی می‌كنید. (20) پر جرأت و در عین حال تندخو هستید. (21) آماده هستید برای ارضای هوس‌هایتان هر خطری را به جان بخرید. (22) در هنگام محبت كردن به دیگران احساس شادی می‌كنید. (23) طبیعتی بانشاط، شاد و بشاش دارید و فرد خوش‌بینی هستید. (24) به شما توصیه می‌شود كار كردن با دیگران را یاد بگیرید تا از آنها سود ببرید و تصویری كه از شما در ذهن همكارانتان وجود دارد را بهبود بخشید.



فال تاریخ تولد: 10 نوامبر یا 19 آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) برای بر عهده كردن پست‌های پرمسئولیت در زندگی ساخته شده‌اید. (2) به طور مداوم ایده‌های جدید و مبتكرانه‌ای در ذهن می‌پرورانید. (3) همیشه در هنگام تصمیم‌گیری عجول و بی‌صبر هستید. (4) از قوه بینش بالایی بهره می‌برید. (5) همیشه در هر زمینه‌ای بهترین چیز را انتخاب می‌كنید. (6) ایده‌های جدید به نسبت پولی كه در بانك است جذابیت بیشتری برایتان به همراه دارند. (7) به ندرت هر موضوع را به صورت عمیق مطالعه می‌كنید، ولی می‌توانید حتی با دانش محدود خود روی دیگران تأثیر بگذارید. (8) گهگاه خودپسند و كوته فكر می‌شوید. (9) از نزدیكانتان مثل پدر، پدر ناتنی، زن یا مادر و غیره به سود مالی دست پیدا می‌كنید. (10) پس از سن 46 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (11) در كارهای خدماتی و همچنین تجاری به پست‌های مهمی می‌رسید. (12) اعتماد به نفس بالا و وجهه جزء ویژگی‌های اصلی شما هستند. (13) بسته به اینكه چگونه از اراده و توانایی‌هایتان استفاده كنید، مشهور یا رسوا می‌شوید. (14) دوست دارید به دیگران یاری برسانید، ولی در زمان سختی به ندرت جواب خوبی‌های خود را به ویژه از نزدیكانتان دریافت می‌كنید. (15) به قانون پایبند هستید.



فال تاریخ تولد: 19 نوامبر یا 28 آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) معمولاً در خانواده‌ای خوب متولد می‌شوید. (2) علیرغم هوش سرشاری كه دارید، ولی به خاطر عدم تمركز كافی ممكن است در زمینه تحصیلات شكست بخورید. (3) استعداد تحقیقات را دارید و همچنین سیستماتیك و روشمند عمل می‌كنید. (4) عدد 9 در تاریخ تولد 19 تحت سلطه مریخ است. ماه نوامبر نیز به همین سیاره تعلق دارد. پس مریخ تأثیر دو چندانی روی شما دارد و باعث می‌شود تندخو، كوته فكر و لجوج باشید و سرانجام كارتان به دعوا ختم می‌شود. (5) به خاطر طبیعت شتابزده و عجولتان، در مسائل عشقی انتظار پاسخ سریع دارید، ولی ناامید می‌شوید. (6) اگرچه زندگی مشترك سعادتمندی دارید، ولی نیاز به همدم دیگری در خارج از منزل دارید. (7) در همان اوایل زندگی از تمامی امكانات رفاهی برخوردار خواهید بود. (8) به فعالیت هی مختلفی مثل ورزش، موسیقی و خواندن كتاب علاقه دارید. (9) بسیاری از اوقات دیگران به سختی می‌توانند شما را درك كنند. (10) پرتكاپو و سرسخت هستید و تا زمانی كه به هدفتان نرسیده‌اید دست از پای نمی‌كشید. (11) در سرتاسر زندگی پرانرژی هستید. (12) دوست دارید به افراد ناتوان و تنگدست كمك كنید. (13) اگرچه خودتان به توصیه‌های دیگران توجه نمی‌كنید، ولی دوست دارید نظراتتان را به آنها تحمیل كنید. (14) دارای عزم راسخ و احترام بنفس هستید. (15) نظرات عجیبی در مورد وظایف و آداب اجتماعی دارید و به همین دلیل به سختی می‌توانید خود را با همسایگانتان تطبیق دهید. (16) برای عدالت و فداكاری ارزش قایل هستید و حاضر هستید برای تحقق آن هر بهایی را بپردازید. (17) لازم است همیشه خودتان را مشغول نگه دارید. (18) اسرار دیگران را محرمانه نزد خود حفظ می‌كنید و مشكلات عصبی و تنش‌های روانی آنها را تسكین می‌دهید. (19) عاشق همسر و معشوق خود هستید. (20) خودگرای و دارای اراده‌ای آهنین هستید.



فال تاریخ تولد: 28 نوامبر یا 7 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) تأثیر سیاره ماه به شما طبیعتی رویایی می‌بخشد؛ سیاره زحل باعث می‌شود جدی و متفكر باشید؛ مریخ نیز از شما فردی تندخو می‌سازد. (2) با مؤسسات خیره مثل یتیم خانه ها، بیمارستان‌های رایگان و از این قبیل در ارتباط هستید. (3) به ندرت هیجانات خود را ابراز می‌كنید و به همین دلیل سرد به نظر می‌رسید. (4) باید با مشكلات مربوط به زندگی عمومی و خصوصی مواجه شوید. (5) باید در انتخاب شریك زندگی خود خیلی دقت كنید، در غیر اینصورت ممكن است فریب بخورید. (6) اراده‌ای سركش دارید و صرفنظر از موانعی كه بر سر راهتان است در انجام طرح‌هایتان درنگ نمی‌كنید. (7) دوست دارید در افكار و اعمالتان مستقل باشید كه البته باید از آن پرهیز كنید. (8) باید برای آینده خود توشه كافی جمع كنید، زیرا ممكن است به خاطر اعتماد به دیگران ضرر زیادی كنید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 10 ،19 ،28 آبان و7 آذر


مسائل مالی

در مسائل مالی با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو خواهید شد كه عمدتاً به خاطر تندروی و انجام كارهایی فراتر از حد توانتان است. ولی با اینحال به خاطر شخصیت جذاب خود، تأثیر زیادی روی دیگران بخصوص جنس مخالف می‌گذارید. توانایی بدست آوردن پول را دارید، ولی ممكن است در مدت فعالیت شغلی، دشمنان زیادی داشته باشید.

اگرچه به خاطر اشتیاق بیش از حد فرد ولخرجی هستید، ولی درآمد كافی برای یك زندگی تجملی بدست می‌آورید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی رفتارتان به گونه‌ای است كه دیگران احساس خواهند كرد كه شخص ثروتمندی هستید. به قماربازی گرایش دارید و اگر این میل خود را به موقع كنترل نكنید، احتمال دارد ضرر زیادی كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به خاطر بلند پروازی و شتابزدگی به سختی می‌توانید برای مدت طولانی به یك شغل بپردازید. در مشاغلی كه بتوانید از توان فكری و سایر توانایی‌هایتان بیشترین استفاده را كنید، موفق می‌شوید. به همین خاطر می‌توانید در زمینه تبلیغات، كار روزنامه، صنعت سینما و نمایش تئاتر مشغول به كار شوید. می‌توانید استعداد خود را در زمینه دكوراسیون منزل نشان دهید. به خاطر توانایی بالایی كه در تجزیه و تحلیل مسائل و سخن‌وری دارید، بهتر می‌توانید به حرفه‌های مرتبط با كشورهای خارجی مثل سفیر، فرستاده سیاسی یا بازرگانی در زمینه واردات و صادرات بپردازید. یك رهبر مادرزادی هستید و می‌توانید رئیس سازمان‌های مختلف شوید. به همین اندازه جراح، جواهر شناس یا متخصص برق موفقی می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

رویهمرفته از سلامتی خوبی بهره می‌برید و به راحتی از بیماری‌هایی كه به آنها مبتلا می‌شوید رها می‌شوید. بسیار سرزنده هستید و بنیه فیزیكی بسیار خوبی دارید. با اینحال، معمولاً فشار زیادی روی شما وارد می‌شود و باید سعی كنید خیلی روی خودتان فشار نیاورید. تلاش بیش از حد ممكن است باعث تب شود. بزرگترین خطر برای سلامتی شما به فشار خون بالا، بیماری قلبی یا سكته بر می‌گردد. باید سعی كنید رژیم غذایی ساده‌ای داشته باشید و از همه مهمتر از مصرف الكل و هر گونه داروهای تحریك كننده پرهیز نمایید. احتمال دارد از امراض مربوط به گلو، ریه‌ها و همچنین برنشیت رنج ببرید. هرگز در آب و هوای سرد و مرطوب زندگی نكنید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 آگوست (2) 21 فوریه و 20 آوریل و (3) 21 نوامبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 2، 4، 5، 7، 10، 11، 13، 14، 16، 19، 20، 22، 23، 25، 28، 29 و 31. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) از سلامتی خوب و گردش خون قوی برخوردار هستید كه باعث می‌شود در زندگی مشتركتان هوسران و پر اشتیاق باشد. (2) شیفته خانواده و بچه‌هایتان هستید و دوست دارید فضایی صمیمی در خانه حاكم باشد. (3) از همسرتان می‌خواهید در جامعه بدرخشد. (4) همسرتان معمولاً خود را با شما تطبیق می‌دهد. (5) بسیار هیجانی و رویایی هستید و بیشتر خیال‌پردازی می‌كنید و كمتر به حقایق زندگی توجه می‌كنید. (6) اصلی‌ترین مشكل زندگی مشتركتان این است كه همسرتان باید عشق فیزیكی شما را ارضا كند. (7) به سختی می‌توانید مخالفت دیگران را تحمل كنید، ولی در نهایت با این مسئله كنار می‌آیید. (8) علیرغم بخشنده بودن، دیكتاتور و تندخو هستید و از اعضای خانواده خود انتظار دارید به ساز شما برقصند.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همسری شگفت‌انگیز برای مردی بلند پرواز به حساب می‌آیید. (2) به شوهرتان در حرفه‌اش كمك می‌كنید. (3) به شوهری هوسران، دارا و با ویژگی‌های قوی مردانه نیاز دارید تا شما را ارضا كند. (4) در گفتگو با دیگران شوخ طبع و زیرك هستید و شخصیت اجتماعی شكوهمندی دارید. (5) خلق و خوی اجتماعی دارید. به همین خاطر گروهی از دوستان و افراد دیگر برای بازدید به خانه شما می‌آیند. (6) علاقه زیادی به موضوعات مختلف دارید. (7) خیلی به آداب و رسوم اجتماعی پایبند نیستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 9 یا 10 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. از افراد پر جرأت، شجاع، فعال و پر اشتیاق خوشتان می‌آید.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 4 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 4 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های طلایی، زرد، پرتقالی و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت، زمرد و حجرالقمر استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 1 ختم شود (برای مثال 1، 10، 19، 28، 37، 46، 55، 64، 73 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
خوش استعداد بودنشتابزدگی
اراده قویناپایداری
استعداد تحقیقاتعدم نزاكت در گفتگو
دانش و اشتیاقتندخو
اجتماع‌پذیریكوته فكری
اقتدار
شجاعت
عزت نفس
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا