فال متولدین 11 ، 20 ، 29 آذر و 8 دی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 2، 11، 20 و 29 ام دسامبر
یا
فال متولدین 11 ، 20 ، 29 آذر و 8 دی
متولدین 2، 11، 20 و 29 ام دسامبر تحت سلطه عدد 2 و سیاره ماه هستند. ماه دسامبر در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین ماه و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 2 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 11، 20 و 29 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 2 دسامبر یا 11 آذر

اگر در 2 ام ماه دسامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) همیشه آماده همكاری با دیگران هستید. (2) از اشخاص ثروتمند و جنس مخالف خود سود می‌برید. (3) دوستان زیادی دارید. (4) پس از ازدواج به موفقیت می‌رسید. (5) نویسنده خوبی هستید و می‌توانید در زمینه موضوعات فكری به تألیف بپردازید. (6) از تخیل قوی، آرمان‌گرایی و طبیعت رویایی برخوردار هستید. (7) مجری خوبی برای طرح‌های دیگران هستید؛ البته این به معنای عدم خلاقیت شما نیست. (8) اگرچه انسان بخشنده‌ای هستید، ولی خیلی مراقب و نگران وضعیت مالی خود به ویژه در آینده هستید. (9) می‌توانید پست‌های بسیار مهم را عهده‌دار شوید. (10) دوستان ناباب شما را احاطه كرده‌اند. (11) به نظم و قانون پایبند هستید. (12) در زندگی به احترام و وجهه دست می‌یابید. (13) به هر دو بعد عرفانی و عملی زندگی توجه می‌كنید. (14) فراز و نشیب‌های زیادی در زندگی مشتركتان وجود دارد. (15) تأثیر سیاره مشتری به شما ذهنی فلسفی و پایدار می‌بخشد، ولی بعضی مواقع پریشانی و تزلزل به سراغتان می‌آید. (16) با دیگران همكاری می‌كنید و به نظرات آنها توجه می‌كنید. (17) مذهبی هستید، ولی در عین حال هوس باز نیز می‌باشید. (18) عواملی كه برای رسیدن به آرمان‌های خود نیاز دارید را دقیقاً مد نظر قرار می‌دهید. (19) خوشبختی شما پس از سن 29 سالگی رقم می‌خورد. (20) در سنین جوانی جذب شخص سالخورده‌ای به ویژه از جنس مخالف خود می‌شوید. (21) به راحتی خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهید. (22) شیفته سفر كردن به مناطق دور دست هستید.



فال تاریخ تولد: 11 دسامبر یا 20 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) انسان متواضعی هستید و دوست ندارید ویژگی‌های خود را به معرض نمایش بگذارید. (2) شیفته ایده‌های جدید هستید و دوست دارید آنها را در عمل پیاده كنید. (3) عدد مربوط به این تاریخ تولد نماد قدرت برتر است. بینش قدرتمندی دارید و از افكار برتری الهام می‌گیرید. (4) برای یاری رساندن به اشخاصی كه آنها را دوست دارید دست به هر كاری می‌زنید. (5) به آداب و رسوم اجتماعی احترام می‌گذارید. (6) دشمنان مرموزی دارید. (7) معمولاً در مسائل عشقی و سایر امور زندگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (8) بی‌جهت نگران می‌شوید. (9) به خاطر اثر تركیبی دو سیاره ماه و مشتری، ذهن نیمه هوشیار توانمندی دارید و می‌توانید نشانه‌های حوادث آینده را مشاهده كنید. (10) به احترام و وجهه دست می‌یابید. (11) در برابر دوستان و نزدیكانتان صادق هستید.



فال تاریخ تولد: 20 دسامبر یا 29 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) استعداد بالایی برای نویسندگی دارید و می‌توانید مؤلف یا رمان‌نویس زبردستی شوید. (2) خوشبختی شما در نزدیكی دریا، رودخانه یا دریاچه رقم می‌خورد. (3) همچنین پس از ازدواج موفق می‌شوید. (4) روابط اجتماعی گسترده‌ای دارید و دوست دارید به دیگران یاری برسانید.



فال تاریخ تولد: 29 دسامبر یا 8 دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در هنگام كمك به دیگران بی‌جهت سریع تصمیم‌گیری می‌كنید. (2) دوست دارید تمامی امكانات رفاهی را در اختیار داشته باشید، ولی به فعالیت‌های خارج منزل علاقه بیشتری نشان می‌دهید. (3) بسیار محتاط هستید و به همین خاطر زندگی موفقیت آمیزی خواهید داشت. (4) درك دیگران یكی از خصیصه‌های فطری شما است و به همین دلیل نزد همه محترم هستید. (5) در مسائل عشقی حاضر هستید قوانین و آداب و رسوم اجتماعی را زیر پای بگذارید. (6) تأثیر سیاره مشتری باعث می‌شود عصبانیت خود را تحت كنترل در آورید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 11 ، 20 ، 29 آذر و 8 دی


مسائل مالی

به خاطر طبیعت بلند پروازتان، وضعیت مالی پر فراز و نشیبی خواهید داشت. پس از 38 سالگی به ثبات مالی می‌رسید. ذهن ناپایدارتان اغلب شما را از تأثیر سیاره مشتری دور می‌كند؛ می‌توانید بر تمامی موانع غلبه كنید و وضعیت مالی خود را سر و سامان دهید. سیاره مشتری شما را از حوادث خطرناك روزگار در امان نگه می‌دارد و بر تمامی سختی‌ها و موانع زندگی غلبه می‌كنید. همچنین این سیاره باعث می‌شود از توانایی‌هایتان نهایت استفاده را ببرید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

قدرت تخیل ناشی از تأثیر سیاره ماه به شما كمك می‌كند آهنگ‌نویس زبده یا نویسنده خوبی در زمینه موضوعات داستانی و عاشقانه شوید. می‌توانید هنرمند خوبی شوید و كارهای هنری جاودانی خلق كنید. دانش لغوی بسیار خوب و تسلط شما به زبان باعث می‌شود معلم یا استاد زبان موفقی شوید. تأثیر سیاره مشتری باعث می‌شود در پست‌هایی مثل وزیر، سفیر، قاضی و دبیر پیشرفت كنید. در زندگی سیاسی و اداره‌جات مهم زمینه لازم برای پیشرفت شما مهیا است. به همین اندازه در ارتش و مشاغل مرتبط با كلیسا می‌درخشید. حرفه‌هایی مثل پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری نیز برایتان مناسب هستند. تأثیر سیاره ماه باعث می‌شود زمینه مناسبی برایتان فراهم شود تا شیمیدان یا تحلیلگر خوبی شوید. در صنایع شیمیایی نیز می‌توانید موفق باشید. همچنین به عنوان دندانپزشك یا شیمیدان خوب عمل می‌كنید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

از گردش خون ضعیف رنج می‌برید كه باعث كم خونی و بیماری قلبی می‌شود. همچنین مستعد بیماری‌هایی مثل دیابت، فشار خون و آسم هستید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس (2) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (3) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 3، 6، 11، 12، 15، 20، 21، 24، 29 و 30. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) به تصورات خود بیشتر از حقایق زندگی اهمیت می‌دهید و به همین خاطر در رویارویی با واقعیات با مشكل مواجه می‌شوید. (2) بسیار هیجانی هستید و به احساسات دوستان و نزدیكانتان احترام می‌گذارید. (3) توقعات زیادی از همسرتان دارید. (4) آرزو می‌كنید با زنی ثروتمند ازدواج كنید. (5) خصیصه عیبجویی شما باعث می‌شود هیچ چیز شما را راضی نكند. (6) از همنشینی با بچه‌هایتان لذت می‌برید و از اینكه با آنها هستید احساس خوشحالی می‌كنید. (7) انتظار دارید اعضای خانواده به ساز شما برقصند. (8) از همسرتان انتظار دارید باهوش، جذاب و مؤدب باشد. (9) بسیار هیجانی و رویایی هستید. (10) تنبلی در وجودتان رخنه كرده است. (11) آرزو می‌كنید همه چیز به طور خودكار و بدون اینكه از كسی چیزی بخواهید به شما داده شود. (12) خانه خود را بیشتر از هر چیز دیگر دوست دارید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) از شما به عنوان كدبانویی خوب یاد می‌شود. (2) بعضی اوقات ترجیح می‌دهید شوهری هم سن یا حتی جوان‌تر از خودتان داشته باشید. (3) به باغبانی و حیوانات اهلی علاقه دارید. (4) دمدمی مزاج هستید و برای وجهه ارزش قایل هستید. (5) زیرك هستید و سعی می‌كنید با شوهرتان همكاری كنید. (6) دوست دارید آرامش و شادی در خانواده حفظ شود. (7) به زندگی تجملی گرایش دارید. (8) دلسوز، با محبت و فداكار هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. همچنین دوستانی را ترجیح می‌دهید كه محترم، باوقار، بلند پرواز و با وجهه باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 3 و 6 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 3 یا 6 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، كرم و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از مروارید، الماس، حجر القمر یا عقیق استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 2 ختم شود (برای مثال 2، 11، 20، 29، 38، 47، 56، 65، 74 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
تخیلسرد و بیروح
بلند پروازیدمدمی مزاج بودن
مذهبكمرویی
شوخ طبعیلجاجت
قابل اعتماد بودنخودخواهی
بی‌آلایشیناپایداری
همكاری
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا