فال متولدین 11 ، 20 ، 29 تیر و 7 مرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 2، 11، 20 و 29 ام ژوئیه
یا
فال متولدین 11 ، 20 ، 29 تیر و 7 مرداد
متولدین 2، 11، 20 و 29 ام آوریل تحت سلطه عدد 2 و سیاره ماه هستند. ماه ژوئیه در قلمروی سیاره ماه نیز قرار دارد. بنابراین سیاره ماه تأثیر دو چندانی روی شما دارد. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 2 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 11، 20 و 29 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




تاریخ تولد: 2 ژوئیه یا 11 تیر

اگر در 2 ام ماه ژوئیه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) اهداف بلند پروازانه‌ای دارید و به اكثر آنها دست پیدا خواهید كرد. (2) در كارتان اشتیاق زیادی دارید، ولی بعضی اوقات خیلی دیكتاتور می‌شوید و از دیگران می‌خواهید از شما پیروی كنند. (3) شرایطی ایجاد می‌كنید تا بتوانید در آن نقش رهبری خود را بازی كنید و مورد توجه دیگران قرار بگیرید. (4) دیدگاه غیر عملی و زندگی یكنواختی دارید. (5) در رویاهای خود غوطه‌ور هستید و از اجتماع كناره‌گیری می‌كنید. (6) از مصاحبت با دیگران لذت نمی‌برید، زیرا احساس می‌كنید آنها خیلی سطح پایین‌تر از دنیای تخیلی شما هستند. (7) تا حدودی عصبی و ناآرام هستید. (8) صمیمی و در عین حال ترسو هستید و در برابر ظلم خیلی ایستادگی نمی‌كنید. (9) به سمت جلوه‌های آفرینش مثل دریاها، گل‌ها و پهناوری آسمان جذب می‌شوید. (10) بسیار ناپایدار و دمدمی مزاج هستید و مداوماً به دنبال تغییر در زندگی هستید. (11) علاقه زیادی به سفرهای طولانی دارید كه باعث تحریك قوه تخیل شما می‌شود و رویاهای زیادی در ذهن می‌پرورانید. (12) سلیقه خوبی در انتخاب لباس دارید. (13) صلح دوست و سازگار با دیگران هستید. (14) از قدرت هیپنوتیزمی برخوردار هستید و می‌توانید با استفاده از آن دیگران را مسحور خود كنید.



تاریخ تولد: 11 ژوئیه یا 20تیر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) تاریخ تولد شما یك عدد قدرتمند است. (2) بینش قوی و آرمان‌های والا و الهام بخشی دارید. (3) از قوه تخیل خوبی بهره‌مند هستید و در مراحل مختلف زندگی به احترام و منزلت می‌رسید. (4) نسبت به دوستانتان فداكار هستید و رفتار صمیمانه‌ای با آنها دارید. (5) به سمت فلسفه، علوم طبیعی و عرفان جذب می‌شوید. (6) بسیار انگیزشی هستید و خیلی راحت تحریك می‌شوید. (7) می‌توانید سریع تصمیم‌گیری كنید. این ویژگی از شما یك رهبر خوب می‌سازد. (8) یك مشاور مادرزادی هستید و می‌توانید الهام بخش دیگران باشید. (9) برای كمك به كسانی كه آنها را دوست دارید از هیچ كوششی دریغ نمی‌كنید.



تاریخ تولد: 20 ژوئیه یا 29تیر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) دوستان زیادی دارید. (2) از اشخاص ثروتمند به ویژه آنهایی كه جنس مخالف شما هستند، سود می‌برید. (3) استعداد نویسندگی دارید و می‌توانید نویسنده یا رمان‌نویس مشهوری شوید. (4) در نزدیكی آب مثل رودخانه یا دریا به موفقیت می‌رسید. (5) بشردوست هستید و در جهت بهتر شدن وضعیت جهانیان كار می‌كنید. (6) قلبی مهربان و رئوف دارید و به راحتی با دیگران همكاری می‌كنید.



تاریخ تولد: 29 ژوئیه یا 7مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) دمدمی مزاج و بی‌ثبات هستید و به همین خاطر مطمئن نیستید كه چه كاری باید انجام دهید. (2) شجاع هستید و آماده هستید در زندگی هر خطری را به جان بخرید، ولی با اینحال در كارتان ثابت قدم نیستید. (3) هوش سرشاری دارید و عمیق فكر می‌كنید، ولی ممكن است همه چیز را به صورت افراطی در نظر بگیرید. (4) در زندگی مشتركتان دچار اختلاف می‌شوید. (5) علاقه اصلی شما به تجارت است. (6) زندگی پر حادثه‌ای دارید و خوش شانس هستید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 11 ، 20 ، 29 تیر و 7 مرداد


مسائل مالی

وضعیت مالی مشخصی ندارید. دوست دارید با عجله از هر فرصتی برای پول در آوردن استفاده كنید. ممكن است به وضعیت شومی گرفتار شوید و روز به روز وضعیت بدتر شود. در مسائل مالی باید خیلی احتیاط كنید. توصیه می‌شود از سوداگری و قماربازی اجتناب كنید. باید سعی كنید برای آینده خود توشه جمع كنید، هر چند این كار به كندی صورت گیرد. اگر بتوانید با بهره‌گیری از قوه تخیل خود كارهای هنری ایجاد كنید، وضعیت مالی خود را سر و سامان می‌دهید. نویسنده یا نقاش مشهوری می‌شوید و درآمد خوبی كسب می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به خاطر قدرت تخیل بالای خود نویسنده، آهنگ‌نویس یا ویراستار خیلی خوبی خواهید شد.

به عنوان یك دندانپزشك، شیمیدان، صادر كننده یا جراح مدارج ترقی را طی می‌كنید.

دانش لغوی خوبی دارید كه از شما معلم یا متخصص خوبی می‌سازد.

در زمینه حمل و نقل، كشتیرانی یا واردات و صادرات موفق می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی سلامتی شما، گردش خون ضعیف است. بنابراین مستعد امراضی مثل كم خونی و بیماری‌های قلبی هستید. تأثیر سیاره ماه باعث تنش ذهنی زیاد و بی‌خوابی می‌شود. دیابت و آسم نیز در مورد شما شایع هستند.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئن و 20 ژوئیه (2) 21 اكتبر و 20 نوامبر و (3) 21 فوریه و 20 مارس. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2 و 6. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) رویهمرفته شوهر خوبی هستید. (2) نسبت به خانواده و بچه‌هایتان فداكاری می‌كنید. (3) دوست دارید اكثر زمانتان را در خانه سپری كنید. (نكته: شوهران متولد ژوئیه دو نوع هستند. اگر متعلق به نوع اول باشید، سلطه طلب خواهید بود). (4) انتظار دارید دیگران به ساز شما برقصند. (5) ذاتاً بسیار سخت‌گیر و عیبجو هستید. (6) دوست دارید از همه چیزی انتقاد دارید و همین مسئله باعث ایجاد تنش در خانواده می‌شود. (7) به سختی می‌توان شما را راضی كرد. (8) همیشه در مسائل خانوادگی دخالت می‌كنید. (9) طبیعت هوسرانی دارید و همیشه به دنبال جاذبه‌های شهوانی هستید. اگر جزء شوهران نوع دوم باشید، همواره غیر فعال، تنبل و تن آسا هستید و هدفتان از ازدواج راحتی بیشتر است. اغلب به آنچه می‌خواهید دست می‌یابید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همسری فداكار، دلسوز و تطبیق‌پذیر هستید و از كار، مقام و وضعیت شوهرتان رضایت دارید. (2) مادر خوبی به حساب می‌آیید و به بچه‌ها و خانواده خود عشق می‌ورزید. (3) از شخصیت مقدسی برخوردار هستید و مورد احترام دیگران هستید و مردم شما را دوست دارند. (4) بینش شما قوی است و بعضی اوقات شوهرتان را به طرز شگفت‌انگیز و صحیحی در حرفه‌اش راهنمایی می‌كنید. (5) با اینحال بعد دیگری در شخصیت شما دیده می‌شود؛ ممكن است دمدمی مزاج، وسواس و بی‌ثبات باشید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 4، 6 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه صادق، بی‌آلایش و صمیمی باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 6 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 6 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های كرم، آبی و سفید استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از مروارید، الماس، حجر القمر و عقیق تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 2 ختم شود (برای مثال 2، 11، 20، 29، 38، 47، 56، 65، 74 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
بشر دوستیتسلیم در برابر فشار
ایدئولوژیبزدلی
رفاقتدمدمی مزاج بودن
عشق به تغییرناآرامی
مهربانیاهل قماربازی
حافظه قویغیر عملی بودن
هیجانی بودنشتابزدگی
درون‌گرایی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا