فال متولدین 11 ، 20 ، 29 خرداد و 7 تیر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 1، 10، 19 و 28 ام ژوئن
یا
فال متولدین 11 ، 20 ، 29 خرداد و 7 تیر
متولدین 1، 10، 19 و 28 ام ژوئن تحت سلطه عدد 1 و خورشید هستند. ماه ژوئن در قلمروی سیاره عطارد نیز قرار دارد. بنابراین خورشید و عطارد تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 1 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 10، 19 و 28 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





تاریخ تولد: 1 ژوئن یا 11 خرداد

اگر در اولین روز ماه ژوئن به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) بشاش، خوش‌بین، شاد و باهوش هستید و به موضوعات علمی علاقه زیادی دارید. (2) از استعداد لازم برای تجارت برخوردار هستید و می‌توانید سریع كار كنید. (3) بینش خوبی دارید و اهل عمل هستید. (4) به ورزش علاقه بسیار زیادی دارید. (5) دوست دارید افكار و ایده‌های خود را با دیگران سهیم باشید. (6) برای انجام كارهای خود به خوبی از قبل طرح‌ریزی می‌كنید و می‌دانید چگونه به تعهدات خود عمل كنید. (7) به سمت موضوعات عرفانی جذب می‌شوید. (8) یك هنرمند مادرزادی هستید و به هنر و موسیقی عشق می‌ورزید. (9) زیبایی در تمامی ابعاد زندگی را دوست دارید و برای آن ارزش قایل هستید. (10) از شخصیت خوشایندی بهره‌مند هستید و دیگران از همنشینی با شما لذت می‌برند. (11) به خاطر اینكه نظرات عجیبی در مورد اخلاقیات دارید و محدودیت‌های مربوط به آداب و رسوم اجتماعی را كنار می‌گذارید، دیگران به سختی شما را درك می‌كنند. (12) دوست دارید مجذوب كار خود باشید. (13) اشتیاق و فعالیت جزء ویژگی‌های شما هستند. (14) با زیركی دوستانی برای خود پیدا می‌كنید و به آنها احترام می‌گذارید. (15) بینش قوی شما باعث می‌شود به راحتی ویژگی‌های طبیعی دیگران را درك كنید. (16) محرم راز دیگران هستید و فشارهای روانی و افسردگی آنها را تسكین می‌دهید. (17) با وجود اینكه گوشه‌گیر هستید، ولی توصیه‌های خوبی به دیگران می‌كنید. (18) با بهره‌گیری از قدرت سخن‌وری خود روی دیگران تأثیر می‌گذارید، اگرچه دانش شما در هر زمینه سطحی است. (19) همواره در حال تفكر هستید و سعی می‌كنید از هوش و استعداد زیادی كه در زمینه تحقیقات دارید برای سود رساندن به جهانیان استفاده كنید. (20) زن و معشوقه خود را به یك اندازه دوست دارید. (21) اراده‌ای قوی دارید، ولی خودگرای هستید. (22) شخصیت شما دوگانه است: از یك سو اهل عمل و از سوی دیگر آرمان‌گرا هستید. (23) همیشه دلتان جوان باقی می‌ماند، زیرا ایده‌ها و مفاهیم جدید انرژی تازه به شما می‌بخشند. (24) به سمت مذهب گرایش دارید، ولی تعصبی و خرافاتی نیستید.



تاریخ تولد: 10 ژوئن 20 خرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 ژوئن هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) می‌توانید فوراً در مورد مردم قضاوت كنید. (2) اسرار دیگران را محرمانه نزد خود نگه می‌دارید و به همین خاطر آنها به شما اعتماد می‌كنند. (3) به دیگران توصیه‌های عملی می‌كنید. (4) خیلی به زندگی خانوادگی پایبند نیستید. (5) در كارتان سیستماتیك و سخت كوش هستید. (6) می‌توانید پست‌های پرمسئولیت را با موفقیت عهده‌دار شوید. (7) انسان بلند پرواز و در عین حال لاف‌زنی می‌باشید. (8) شیفته دستیابی به احترام و وجهه هستید. (9) در فعالیت‌های تجاری و خدماتی به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (10) آماده كمك به دیگران هستید، ولی آنها پاسخ محبت‌های شما را آنطور كه باید و شاید نمی‌دهند. (11) پس از سن 46 سالگی پیشرفت می‌كنید. (12) انتخاب شما در هر زمینه‌ای خوب است، ولی تنها بهترین چیز را انتخاب می‌كنید. (13) ممكن است در سنین جوانی عاشق كسی شوید و از لحاظ عاطفی دلبسته او شوید. (14) لجوج و خودخواه هستید. (15) در تصمیم‌گیری و اقدام بعد از آن شتابزده عمل می‌كنید. (16) از نزدیكان خود سود مالی بدست می‌آورید. (17) بعضی اوقات دوست دارید قانون را در دستان خود بگیرید و صرفنظر از امیال و دستورات دیگران راه خود را پیش خواهید گرفت.



تاریخ تولد: 19 ژوئن 29 خرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 ژوئن هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) در خانواده‌ای خوب متولد می‌شوید. (2) اگرچه از هوش سرشاری بهره‌مند هستید، ولی تمركز كافی ندارید؛ همین مسئله ممكن است در تحصیلات شما مشكلاتی را بوجود آورد. (3) به تحقیقات علاقه دارید و به صورت روشمند و سیستماتیك آن را انجام می‌دهید. (4) عدد 9 در تاریخ تولد شما یعنی 19 تحت سلطه سیاره مریخ است كه باعث می‌شود تندخو، غیر قابل پیش‌بینی و اهل نزاع باشید. (5) در مسائل عشقی عجولانه عمل می‌كنید و انتظار پاسخ سریع از معشوق خود دارید؛ مطمئناً این مسئله بارها باعث ناامیدی شما می‌شود. (6) علاوه بر شوهرتان نیاز به همدمی دیگر دارید. (7) دارای اقتدار، احترام و وجهه هستید. (8) مستقل هستید و دوست ندارید دیگران در كارتان دخالت كنند. (9) همنشینی با شما همیشه باعث اشتیاق و انرژی می‌شود. (10) به ورزش‌های مختلف مثل اسب سواری و تیر اندازی علاقه دارید. (11) سریع تصمیم‌گیری می‌كنید و همیشه دوست دارید خوتان را مشغول پروژه‌های واقعی و تخیلی كنید. (12) تجارب زیادی در زندگی خواهید داشت كه باعث وسعت و تقویت درك و دانش شما می‌شود.



تاریخ تولد: 28 ژوئن یا 7 تیر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 ژوئن هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) رویایی و در عین حال جدی هستید. (2) با مؤسسات خیریه مثل مدارس و مؤسسات مخصوص افراد معلول و بیمارستان‌ها در ارتباط خواهید بود. (3) به خوبی نمی‌توانید هیجانات و احساسات خود را ابراز نمایید و به همین خاطر دیگران در مورد شما دچار سوء تفاهم می‌شوند. (4) در زندگی خانوادگی و اجتماعی خود دچار اختلافاتی خواهید شد. (5) تغییرات غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. (6) میل دارید در افكار و اعمالتان كاملاً مستقل باشید. (7) باید برای آینده خود توشه كافی جمع كنید، زیرا ممكن است به خاطر اعتماد به دیگران ضرر زیادی كنید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 11 ، 20 ، 29 خرداد و 7 تیر
مسائل مالی

با بهره‌گیری از هوش سرشار خود در مسائل مالی به موفقیت می‌رسید. بینش بالایی در مورد نوسانات بازار بورس و سهام دارید. به شدت به سمت سوداگری گرایش دارید و كافی است روی همین بینش بالای خود تكیه كنید تا موفق شوید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی شخصیت و رفتارتان به گونه‌ای است كه باعث می‌شود دیگران احساس كنند شخص ثروتمندی هستید؛ به عبارت دیگر اهل تجمل و خودنمایی هستید. ممكن است توقع داشته باشید شانسی پول بدست آورید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

بزرگترین مشكل شما این است كه برای یك مدت طولانی به یك كار نمی‌پردازید و به همین خاطر بارها شغل خود را تغییر می‌دهید.

بهتر است در زمینه‌ای كار كنید كه از تخیل و خلاقیت خود به بهترین نحو استفاده كنید. مثلاً می‌توانید در زمینه تبلیغات، روزنامه نگاری، سینما، تئاتر و دكوراسیون منزل مشغول به كار شوید.

به ویژه در زمینه كالاهای خارجی فروشنده خوبی می‌شوید. به خاطر توانایی بالایتان در استدلال منطقی و متقاعد ساختن دیگران، حقوقدان یا وكیل مدافع موفقی خواهید شد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

در كل از سلامتی خوبی بهره‌مند هستید و بیماری‌هایتان به راحتی درمان می‌شوند. باید سعی كنید روی ذهنتان خیلی فشار نیاورید، در غیر اینصورت ممكن است به بیماری‌های عصبی دچار شوید.

دیدگاه شاد و خوش‌بینانه‌ای نسبت به زندگی دارید كه باعث می‌شود سلامتی خوبی داشته باشید. باید سعی كنید خیلی روی خودتان فشار نیاورید و خواب كافی داشته باشید. نیاز است هر از چند گاهی هوایی آزاد كنید تا تجدید قوا كنید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 سپتامبر (2) 21 نوامبر و 20 دسامبر و (3) 21 مارس و 20 آوریل. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 3، 5، 7، 9، 10، 12، 14، 16، 18، 19، 21، 23، 25، 27، 28 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) نسبت به احساسات سایر اعضای خانواده مهربان، با ملاحظه و دلسوز هستید. (2) به خانواده خود عشق می‌ورزید و از مصاحبت با آنها لذت می‌برید. (3) دوست دارید همسرتان لباس خوب بپوشد و شخصیت جذابی داشته باشد. (4) در زندگی مشتركتان با مشكلاتی مواجه می‌شوید، ولی در نهایت بر تمامی آنها غلبه می‌كنید. (5) هیجانی و رویایی هستید و بیشتر به تخیلات خود اهمیت می‌دهید و كمتر به واقعیت‌های زندگی می‌پردازید. (6) اگرچه به زنان علاقه زیادی دارید، ولی اهل لاس زدن نیستید. (7) آرزو می‌كنید همسرتان در جامعه بدرخشد و به جایگاه درخوری برسد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) دوست دارید زندگی راحت و آسوده‌ای داشته باشید. (2) دوست دارید خانه‌ای جذاب و با شكوه داشته باشید. (3) باهوش، خوش استعداد و لایق هستید و خودتان را با شوهرتان تطبیق می‌دهید. (4) همسر و مادری فداكار به حساب می‌آیید. (5) با صبر و خونسردی بر تمامی سختی و مشكلات زندگی غلبه می‌كنید. (6) به رقص و موسیقی علاقه زیادی دارید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 7، 9، 10، 12، 14، 16، 18، 19، 21، 23، 25، 27، 28 یا 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

به سمت اشخاص باهوش، هوشیار و كسانی كه به سفر كردن و هنر علاقمند باشند، جذب می‌شوید.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 4، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 4، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های طلایی، زرد و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد و مروارید استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 1 ختم شود (برای مثال 1، 10، 19، 28، 37، 46، 55، 64، 73 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
احترامعصبی بودن
وجههعدم پشتكار
اثرپذیریغیر قابل اعتماد بودن
اطمینانگستاخی
پر جرأت بودنخودبینی
اشتیاقلجاجت
استعداد تحقیقاتدمدمی مزاج بودن
جامعه‌پذیریحسادت
سیستماتیك عمل كردنمیل به ولخرجی
زیركیكوته فكری
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا