فال متولدین 11 ، 20 ، 29 مرداد و 7 شهریور

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدين 2، 11، 20 و 29 ام آگوست
یا
فال متولدین 11 ، 20 ، 29 مرداد و 7 شهریور
متولدين 2، 11، 20 و 29 ام آگوست تحت سلطه عدد 2 و سياره ماه هستند. ماه آگوست در قلمروي سياره خورشيد نيز قرار دارد. بنابراين ماه و خورشيد تأثير زيادي روي شما مي‌گذارند كه اين باعث آميخته‌اي از خصوصيت‌ها و ويژگي‌ها مي‌شود. (نكته: جزئياتي كه در مورد عدد 2 ذكر مي‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاريخ ديگر اين گروه نيز صدق مي‌كنند. به علاوه، خصوصيات فردي متولدين 11، 20 و 29 ام به صورت جداگانه بيان مي‌شوند.)




تاريخ تولد: 2 آگوست یا 11 مرداد

اگر در 2 ام ماه آگوست به دنيا آمده‌ايد، خصوصيات و ويژگي‌هاي شما به صورت زير مي‌باشند:

(1) ماه و خورشيد با يكديگر تركيب مناسبي تشكيل مي‌دهند كه باعث تعالي ذهني و اجتماعي و همچنين اعتماد مردم به شما مي‌شود. (2) داراي ايدئولوژي و قوه تخيل بالايي هستيد. (3) مجري خوبي براي طرح‌ها و پروژه‌هاي ديگران هستيد. (4) انسان با ملاحظه و متواضعي هستيد و همواره احساسات و آرزوهاي ديگران را درك مي‌كنيد. (5) در شراكت و همكاري با ديگران خوب عمل مي‌كنيد. (6) از قوه تشخيص بالايي برخوردار هستيد كه در تجارت و فعاليت‌هاي مربوط به آن منعكس مي‌شود. (7) تمامي جزئيات طرح‌هايتان را مد نظر قرار مي‌دهيد بدون اينكه هدف نهايي خود را فراموش كنيد و از مسير اصلي فاصله بگيريد. (8) عاشق پاكيزگي و مرتب بودن هستيد و بيشتر افراد منضبط را ترجيح مي‌دهيد. (9) دوست داريد خيال‌پردازي كنيد و در روياهايتان غوطه‌ور باشيد. به خاطر همين ويژگي ممكن است از جامعه فاصله بگيريد. (10) براي احترام، وجهه و وقار ارزش زيادي قايل هستيد. (11) درك خوبي از رفتار انسان داريد. (12) مي‌توانيد در شغلتان به بالاترين مدارج دست پيدا كنيد. (13) به سينما و تئاتر، سفر و پيك نيك علاقه داريد. (14) در زمينه‌هاي مختلفي استعداد داريد و انسان مبتكري هستيد. (15) با هوش سرشار و مهارت بالايتان در سخن‌وري ديگران را مسحور خود مي‌كنيد.



تاريخ تولد: 11 آگوست یا 20 مرداد

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 2 آگوست هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) اين تاريخ تولد، عدد توانمندي به حساب مي‌آيد. (2) بينش بالايي داريد و از ايده‌هاي پيشرفته‌اي الهام مي‌گيريد. (3) به هر محفلي كه وارد مي‌شويد به آنجا انرژي و روح مي‌بخشيد. (4) مي‌توانيد در فعاليت‌ها و كنفرانس‌هاي اجتماعي پست‌هاي مهم و معتبري را عهده‌دار شويد. (5) به سمت عرفان و جنبه‌هاي ظريف‌تر زندگي گرايش داريد. (6) قادر هستيد رويدادهاي آينده را در ذهن مجسم كنيد. (7) نسبت به دوستانتان وفادار هستيد. (8) معمولاً در زندگي و مسائل عشقي موفق خواهيد شد.



تاريخ تولد: 20 آگوست یا 29 مرداد

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 2 آگوست هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) دوستان زيادي داريد و از طريق آنها به ويژه دوستاني كه جنس مخالف شما هستند سود مي‌بريد. (2) استعداد بالايي براي نويسندگي داريد. (3) خوشبختي شما در مجاورت آب (مثلاً درياچه، رودخانه يا دريا) رقم مي‌خورد. (4) هميشه ايده‌ها و طرح‌هاي جديدي براي كمك كردن به تمامي مردم در ذهن خود داريد. (5) صميمي و با محبت هستيد و با ديگران همكاري مي‌كنيد.



تاريخ تولد: 29 آگوست یا 7شهریور

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 2 آگوست هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) با تكيه بر طرز فكر منطقي خود با ديگران همكاري مي‌كنيد. (2) از اين توانايي فطري بهره‌مند هستيد كه ديگران را درك كنيد و اين درك بالاي شما باعث مي‌شود با هر قشري از مردم در سرتاسر جهان سازگار باشيد. (3) انسان دلير و شجاعي هستيد و حاضر هستيد دست به هر خطري بزنيد، ولي كار را تا انتها دنبال نمي‌كنيد. (4) بسيار به خانه خود پايبند هستيد و سعي مي‌كنيد تمامي امكانات رفاهي زندگي را تهيه كنيد. (5) باهوش هستيد و عمقي فكر مي‌كنيد، ولي به خوبي مي‌توان تشخيص داد كه همه چيز را به صورت افراطي در نظر مي‌گيريد. (6) علاقه اصلي شما به تجارت است و شانس خوبي داريد. (7) معمولاً زندگي پر حادثه‌اي خواهيد داشت.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ساير عوامل مرتبط با فال متولدین 11 ، 20 ، 29 مرداد و 7 شهریور


مسائل مالي

در مسائل مالي بيشتر خوش شانس هستيد، اگرچه ارزش زيادي براي پول قايل نيستيد. از طريق هديه گرفتن و ارث بردن به سود مالي دست پيدا مي‌كنيد. با بهره‌گيري از ويژگي‌هايي مثل فصاحت كلام و استعداد در زمينه هنر، موسيقي و نويسندگي و حرفه‌هاي غير تجاري پول در مي‌آوريد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزايش يافته است و به سختي مي‌توان بهترين شغلي كه مي‌توانيد در آن موفق باشيد را مشخص كرد. به هر حال در اينجا سعي مي‌شود راهنمايي‌هاي كلي به شما داده مي‌شود تا اينكه توانايي‌هاي ذاتي و تمايلات طبيعي خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلي كه مي‌توانيد در آنها موفق باشيد را بشناسيد.

به خاطر قوه تخيل بالاي خود، نويسنده داستان‌هاي خيالي، آهنگ‌نويس، نقاش يا شاعر بسيار خوبي مي‌شويد.

در زمينه دندانپزشكي، جراحي و همچنين صنايع شيميايي فرد برجسته‌اي خواهيد شد.

دانش لغوي خوبي داريد و به همين دليل مترجم يا ويراستار موفقي مي‌شويد.



سلامتي

نكته: بيماري‌هايي كه در اينجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نبايد نگران، عصباني و مضطرب شويد. پيشگيري مناسب و مراقبت به موقع باعث مي‌شود همواره سالم و تندرست باشيد.

گردش خون ضعيف شما باعث بروز مشكلات زيادي مي‌شود. به همين خاطر مستعد كم خوني و بيماري قلبي هستيد. تأثير سياره ماه نگراني‌هاي ذهني و بي‌خوابي را به ارمغان مي‌آورد. ديابت و آسم نيز در مورد شما محتمل است.



همسر

بي‌اختيار به سمت كساني (از جنس مخالف) كه بين اين تاريخ‌ها متولد شده‌اند، جذب مي‌شويد (1) 21 اكتبر و 20 دسامبر و (2) 21 فوريه و 20 آوريل. نسبت به متولدين اين روزها (در هر ماه) نزديكي خاصي داريد: 2 و 6. به همين خاطر به شما توصيه مي‌شود همسر خود را از متولدين تاريخ‌هاي ذكر شده انتخاب كنيد تا اينكه زندگي مشترك همراه با سعادت و شادكامي داشته باشيد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك شوهر

(1) مهربان و بخشنده هستيد و دوست داريد به افراد غمگين كمك كنيد. (2) اجتماعي هستيد و دوست داريد همسرتان در فعاليت‌هاي اجتماعي شركت كند. (3) دوست داريد اعضاي خانواده بر اساس آنچه به آنها ديكته مي‌كنيد رفتار كنند. (4) به خانواده خود عشق مي‌ورزيد و هميشه نهايت تلاشتان را براي راضي كردن آنها انجام مي‌دهيد. (5) عيبجو هستيد و به اين سادگي‌ها رضايت شما جلب نمي‌شود. (6) ممكن است براي رسيدن به پول ازدواج كنيد تا از اين طريق به تمامي امكانات رفاهي زندگي دست پيدا كنيد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك زن

(1) نسبت به اعضاي خانواده رفتار دلسوزانه، با محبت و فداكارانه‌اي داريد. (2) از امكاناتي كه شوهرتان براي شما فراهم مي‌كند راضي هستيد. (3) دمدمي مزاج، ناپايدار و حساس هستيد. (4) احتمال دارد با شخصي جوان‌تر از خودتان ازدواج كنيد. (5) شخصيت دلپذير و اجتماعي شما باعث جذب ديگران مي‌شود. (6) طبيعت هوسراني داريد و به شوهري با ويژگي‌هاي قوي مردانه نياز داريد تا طبيعت رومانتيك شما را ارضا كند. (8) دوست داريد به خاطر ديگران فداكاري كنيد.



گرايش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمايل داريد با متولدين ماه‌هاي فوريه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستي برقرار سازيد. به طور مشابه، با متولدين تاريخ‌هاي 2، 4، 6 و 9 ام هر ماه روابط نزديكي خواهيد داشت. همچنين به دنبال كساني مي‌گرديد كه عواطف و هيجانات شما را درك كنند.



روزها و تاريخ‌هاي خوش يمن

روزهاي خوش يمن براي شما دوشنبه، سه شنبه و جمعه و تاريخ‌هاي خوش يمن 2 و 6 ام هستند. به همين خاطر، بايد اين روزها و تاريخ‌ها را براي انجام فعاليت‌هاي مهم برگزينيد تا اينكه بتوانيد در آنها موفق باشيد.



شانس شما در بخت آزمايي

مي توانيد بخت خود در مسابقات بخت آزمايي را با خريد بليط‌هايي كه در آنها جمع ارقام يا رقم آخر 2 يا 6 است، امتحان كنيد.



رنگ‌هاي خوش يمن

در هنگام فعاليت‌هايي مانند انتخاب لباس يا نقاشي ساختمان سعي كنيد از رنگ‌هاي سفيد، كرم و آبي استفاده كنيد تا دستيابي به آرامش ذهني و موفقيت در زندگي تضمين شود.



جواهرات و سنگ‌هاي خوش يمن

بايد از مرواريد و الماس استفاده كنيد؛ البته مي‌توانيد حجر القمر و عقيق را نيز انتخاب كنيد تا اينكه به خوشبختي و كاميابي در زندگي دست يابيد.



سال‌هاي مهم زندگي شما

سال‌هايي كه مجموع نهايي ارقام آنها (يعني اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به يك عدد تك رقمي برسيم) به 2 ختم شود (براي مثال 2، 11، 20، 29، 38، 47، 56، 65، 74 و غيره) براي شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه اين سال‌ها برايتان سودمند و پربار هستند. در طول اين سال‌ها در زمينه امتحانات، كسب اموال جديد، ترقي، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجي، خريد وسيله نقليه جديد و ساير رويدادهاي خوش يمن به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد.



كيفيت‌هاي مثبت و منفي

كيفيت‌هاي مثبت و منفي شما را مي‌توان به صورت زير خلاصه كرد:

كيفيت‌هاي مثبتكيفيت‌هاي منفي
سخت كوشبزدلي
شخصيت پر ابهتدمدمي مزاج بودن
تخيل خوبحسادت
اهل ورزشميل به قماربازي
حساسيت
داراي ايدئولوژي
رويايي
همكاري با ديگران
صداقت
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا