فال متولدین 11 ،20 ،29 اردیبهشت و7خرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 1، 10، 19 و 28 ام مه
یا
فال متولدین 11 ،20 ،29 اردیبهشت و7خرداد
متولدین 1، 10، 19 و 28 ام مه تحت سلطه عدد 1 و خورشید هستند. ماه مه در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین خورشید و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 1 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 10، 19 و 28 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 1 مه یا 11 اردیبهشت

اگر در اولین روز ماه مه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) در فكر و عمل خود مستقل هستید. (2) در یك مكان یا حرفه برای یك مدت طولانی باقی نمی مانید؛ به بیان دیگر عاشق تنوع در زندگی هستید. (3) در زندگی با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه خواهید شد و شاهد رویدادهای غیر عادی خواهید بود. (4) همواره مجذوب كارتان هستید و از تنبلی متنفر هستید. (5) عشق، دلسوزی و احترام به دیگران جزء خصوصیت‌های اصلی شما به حساب می‌آیند. (6) به هنر و سفر علاقه فراوانی دارید. (7) مشاور و معلم خوبی هستید و موضوع را به شیوه ساده‌ای توضیح می‌دهید. (8) به سمت لباس‌ها، جواهرات و عطرهای گرانبها كشیده می‌شوید. (9) درآمد كافی كسب می‌كنید و از این لحاظ فرد خوش شانسی هستید؛ ولی خرج كردن را به پس انداز كردن ترجیح می‌دهید. (10) كودكان و حیوانات را دوست دارید. (11) از هوش سرشاری بهره‌مند هستید و به فعالیت‌های علمی علاقه زیادی نشان می‌دهید. (12) كارها و پروژه‌های خود را با دقت زیاد طرح‌ریزی می‌كنید. (13) به سمت علوم رمزی كشیده می‌شوید. (14) بخشنده هستید. (15) از قوه خودداری مناسبی برخوردار می‌باشید. (16) شخصیت خوشایندی دارید. (17) اراده‌ای قوی دارید و موضوع مورد علاقه خود را به طور عمیق مطالعه می‌كنید. (18) دیدگاه شما نسبت به زندگی خوش‌بینانه است. (19) برای تحقیقات استعداد زیادی دارید. (20) می‌توانید با مهارت خود در سخن‌وری دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. (21) بینش عمیقی دارید و قادر هستید مسئله را تجزیه و تحلیل كرده و آن را حل كنید.



فال تاریخ تولد: 10 مه یا 20 اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) در هنگام تصمیم‌گیری شتابزده عمل می‌كنید. (2) انتخاب شما عالی است و همیشه بهترین چیز را انتخاب می‌كنید. (3) حتی با دانش سطحی نیز می‌توانید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. (4) خودگرای و لجوج هستید. (5) از والدین و نزدیكان یا زن خود سود می‌برید. (6) بعد از سن 46 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (7) از حافظه‌ای خوب برخوردار هستید و به وضوح رویدادهای گذشته را به یاد می‌آورید. (8) احتمال دارد در سال‌های اول زندگی عاشق كسی شوید. (9) اگرچه فعال هستید، ولی بیش از حد بلند پرواز و لاف‌زن هستید. (10) به انواع ورزش‌ها و تمرینات علاقه دارید. (11) در كارتان روشمند و سیستماتیك می‌باشید.



فال تاریخ تولد: 19 مه یا 29اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) در خانواده‌ای خوب متولد می‌شوید. (2) علیرغم هوش بالا، تمركز كافی ندارید و همین امر می‌تواند در زمینه تحصیلات مشكلات زیادی برایتان بوجود آورد. (3) به تحقیقات علاقمند هستید و در این زمینه سیستماتیك و روشمند عمل می‌كنید. (4) عدد 9 (در تاریخ تولد) تحت سلطه سیاره مریخ است. این عدد همچنین نماد تندخویی، لجاجت و كج خلقی است. (5) در مسائل عشقی شتابزده عمل می‌كنید و سختی‌های زیادی را تحمل می‌كنید. (6) اگرچه زندگی مشترك سعادتمندی دارید، ولی نسبت به همدمی خارج از خانواده احساس نیاز می‌كنید. (7) در زندگی به احترام و وجهه دست پیدا می‌كنید. (8) گفتار و كرداری نیك دارید. (9) مستقل هستید و در برابر مداخله در كارتان ایستادگی می‌كنید. (10) حتی با حضور خود در محافل به دیگران انرژی می‌بخشید.



فال تاریخ تولد: 28 مه یا 7خرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) ذاتاً آرمان‌گرا و جدی هستید. (2) با مؤسسات آموزشی و نهادهای اجتماعی از قبیل درمانگاه‌ها در ارتباط خواهید بود. (3) در ابراز هیجانات خود با مشكل مواجه می‌شوید و ممكن است گهگاه دیگران احساس كنند انسان بی‌روحی هستید. (4) تغییرات غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. (5) در معاملات تجاری موفق می‌شوید. (6) بسیار حساس و هیجانی هستید و به خاطر مسائل كوچك آشفته می‌شوید. (7) ممكن است به خاطر اعتماد به دیگران پول زیادی از دست بدهید. به همین خاطر بهتر است برای آینده خود توشه كافی جمع‌آوری كنید. (8) اراده‌ای سركش دارید و در انجام طرح‌های خود درنگ نمی كنید، اگرچه ممكن است بسیار عجیب باشند.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 11 ،20 ،29 اردیبهشت و7خرداد


مسائل مالی

در مسائل مالی با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه می‌شوید. در معاملات تجاری زیرك و هوشیار هستید؛ می‌توانید در ازای سرمایه‌گذاری سود قابل توجهی بدست آورید. اشتیاق بیش از حد دارید و به همین خاطر ممكن است ولخرجی كنید. شخصیت تجملی و رفتار اشرافی شما باعث می‌شود دیگران احساس كنند ثروتمند هستید. علاقه زیادی به آسان و سریع پول در آوردن از طریق قماربازی دارید كه باید این میل خود را تحت كنترل درآورید. بعضی اوقات نیز ممكن است انتظار ثروت بادآورده داشته باشید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

بیش از حد بلند پرواز و عجول هستید و خیلی سخت می‌توانید برای مدت طولانی به یك حرفه خدماتی یا فعالیت تجاری ادامه دهید. اگر بتوانید از قوای ذهنی و قابلیت فكری خود نهایت استفاده را ببرید، موفقیت شغلی دور از دسترس نخواهد بود. به عنوان بانكدار، كتاب فروش، وارد كننده و صادر كننده، ویراستار روزنامه، دكوراتور منزل، كارگردان برنامه یا سفیر به درجه بالایی می‌رسید. به همین اندازه به عنوان وكیل مدافع، كنترل كننده حساب‌ها، دلال سهام یا رئیس فروشگاه بزرگ موفق خواهید بود. مشاغلی مثل پزشك، شیمیدان یا مهندس نیز برای شما مناسب است.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

در كل از نظر سلامتی وضعیت خوبی دارید و انسان سرزنده‌ای به شمار می‌آیید. خطر اصلی برای سلامتی شما، سستی و تنبلی است. احتمال دارد انرژی زیادی برای انجام طرح‌های خود صرف كنید كه باعث می‌شود استراحت و خواب كافی نداشته باشید. مراقب بیماری صفراوی و افسردگی عصبی نیز باشید. سعی كنید در معرض آفتاب داغ قرار نگیرید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 سپتامبر (2) 21 نوامبر و 20 ژانویه و (3) 21 مارس و 20 مه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 4، 5، 7، 11، 13، 14، 16، 20، 22، 23، 25، 29 و 31. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) معمولاً با زنی ثروتمندتر از خودتان ازدواج می‌كنید. (2) به همسر و بچه‌های خود به شدت عشق می‌ورزید و نهایت تلاش خود را برای راضی كردن آنها به كار می‌گیرید. (3) همسرتان نیز خود را با شما تطبیق می‌دهد و همین امر باعث كانونی گرم در خانواده و زندگی مشترك توأم با سعادتمندی می‌شود. (4) اساساً نسبت به دیگران دلسوز هستید. (5) معمولاً با زنی جذاب و با ظاهری بسیار خوب ازدواج می‌كنید. (6) اگرچه سعی می‌كنید اشتیاق و شادی را نزد اعضای خانواده حفظ كنید، ولی برآورده ساختن تمامی نیازهای آنها را كاری سخت می‌بینید. (7) هم به زندگی خانوادگی و هم به فعالیت‌های خارج از منزل علاقمند هستید. (8) اگرچه تمیزی و پاكیزگی در خانه را دوست دارید، ولی به ندرت خودتان این مسئله را رعایت می‌كنید. (9) خانه شما تبدیل به مركز فعالیت‌های اجتماعی می‌شود. (10) با موانع زیادی در زندگی خود مواجه خواهید شد، ولی در نهایت موفق خواهید شد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) به خاطر شوخ طبع بودن و طرز گفتگوی زیبای خود در محافل اجتماعی محبوب هستید. به موضوعات متنوع زیادی علاقمند می‌باشید. (2) ذاتاً انسان محافظه كاری نیستید. (3) دوست دارید شاغل باشید و از این راه به درآمد خانواده اضافه كنید. (4) همسری ایده‌آل برای مردی بلند پرواز خواهید بود. (5) می‌توانید با سختی‌ها و مصائب زندگی با خونسردی و نهایت آرامش مقابله كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 9، 10، 12، 13، 14، 16، 18، 19، 21، 22، 23، 25، 27، 28، 30 یا 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه زیرك، خردمند و كوشا باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 4، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 4، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های طلایی، پرتقالی و آبی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت، زمرد و مروارید استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 1 ختم شود (برای مثال 1، 10، 19، 28، 37، 46، 55، 64، 73 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
حافظه خوبمداخله
اراده قویعدم دور اندیشی
اشتیاقغرور بیجا
تخیلگستاخی
استعداد تحقیقولخرجی
شخصیت جذابكوته فكری
عشق به هنرلجاجت
عزم راسخگوشه گیری
قدرتانعطاف ناپذیری
اقتدار
آرزو
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا