فال متولدین 12 ، 21 ، 30 آبان و 9 آذر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 3، 12، 21 و 30 ام نوامبر
یا
فال متولدین 12 ، 21 ، 30 آبان و 9 آذر
متولدین 3، 12، 21 و 30 ام نوامبر تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه نوامبر در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین مشتری و مریخ تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12، 21 و 30 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 3 نوامبر یا 12 آبان

اگر در 3 ام ماه نوامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسان بلند پروازی هستید و ترقی می‌كنید. (2) به دانش و توانایی‌هایتان بیش از حد اعتماد دارید و به همین دلیل ممكن است خودخواه شوید. (3) به سمت مذهب كشیده می‌شوید، ولی به تشریفات و مراسم مذهبی اعتقاد ندارید. (4) بخشنده هستید و به دیگران در زمان سختی یاری می‌رسانید. (5) در مسائل عشقی فداكاری می‌كنید. (6) اشتیاق و خلاقیت بالایی دارید، ولی در عین حال تندخو و سلطه طلب می‌باشید. (7) مدیر توانمندی هستید و می‌توانید هر فعالیت صنعتی یا تجاری را به خوبی اداره كنید. (8) مستقل هستید و اگر كسی در كارتان دخالت نكند می‌توانید كار خود را به طور تمام و كمال انجام دهید؛ البته اگر احساس كردید دیگران در كار شما دخالت می‌كنند آن را رها كرده و به دیگران واگذار می‌كنید. (9) در صورتی كه خونسرد باشید و خلق و خوی خود را تحت كنترل در آورید، می‌توانید به هر هدفی در زندگی دست پیدا كنید. (10) تكبر و لجاجت شما اغلب باعث ایجاد دشمنانی می‌شود. این مسئله تأثیرات ناگواری روی زندگی شغلی شما می‌گذارد. (11) عدد 3 تحت سلطه سیاره مشتری قرار دارد؛ مشتری نماد اخلاقیات، عشق خالص و مهر ورزی در عدالت است و نیكوكارترین سیاره به حساب می‌آید. (12) به توانایی‌ها و اعتماد به نفس خود اطمینان دارید و تصمیمات شخصی را خودتان می‌گیرید. (13) انسان باوقار و محجوبی هستید و به نظم و قانون پایبند می‌باشید. (14) راستگو، رو راست، بردبار و شوخ طبع هستید. (15) به بازی كردن علاقه فراوانی دارید. (16) روشن‌فكر هستید و از هر گونه كینه‌توزی و حسادت عاری هستید.



فال تاریخ تولد: 12 نوامبر یا 21آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) به روابط جنسی علاقه زیادی دارید و به سمت جنس مخالف خود كشیده می‌شوید. (2) به راحتی می‌توانید عیب‌های ناچیز دیگران را تشخیص دهید. (3) اقتدار و احترام جنبه‌های مهمی از زندگی شما را تشكیل می‌دهند. (4) دوست دارید برای دیگران فداكاری كنید، ولی اسیر حیله و نیرنگ آنها می‌شوید. (5) از بینش قدرتمندی بهره می‌برید و می‌توانید حوادث آینده را در ذهنتان مجسم كنید. (6) تضادهایی در شخصیت شما دیده می‌شود؛ بیش از حد اعتماد به نفس دارید؛ بسیار حساس هستید. (7) بعضی اوقات با ناامیدی در گوشه‌ای خلوت می‌كنید كه باعث تعجب دیگران می‌شود.



فال تاریخ تولد: 21 نوامبر یا 30 آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) مغرور و خودخواه هستید و دوست دارید در هر زمینه‌ای به بالاترین مقام دست پیدا كنید. (2) با این وجود مهربان، بخشنده، با نشاط و دوست داشتنی هستید. (3) در سنین بسیار بالا به شهرت و احترام می‌رسید. (4) به سفر كردن علاقه زیادی دارید. (5) هاله‌ای در اطرافتان است كه دیگران را جذب شما می‌كند و همچنین از قدرت هیپنوتیزمی برخوردار هستید. (6) نزد هر دو جنس زن و مرد محبوبیت زیادی دارید.



فال تاریخ تولد: 30 نوامبر یا 9 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) خوش شانس، بخشنده و به زندگی خوش‌بین هستید. (2) انسان نجیبی هستید و طرز فكر مذهبی دارید. (3) از سفر كردن به ویژه به مناطق زیارتی خوشتان می‌آید. (4) در زمینه آموزشی یا اداری می‌درخشید. (5) ظاهری آرام و صمیمی و در عین حال ویژگی‌های منفی و پنهانی دارید. (6) همیشه فعال و در عین حال ناآرام هستید. (7) از قدرت كافی برای غلبه بر سختی‌های زندگی برخوردار هستید. (8) انسان بلند پروازی هستید و به دنبال وجهه و احترام هستید. (9) دوست دارید بدون هیچ چشمداشتی به مؤسسات خیریه مانند مراكز ویژه افراد كر و لال یا معلولین جسمی و سازمان‌های اجتماعی كمك كنید. (10) پس از سن 30 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (11) در مسائل مالی شانس زیادی دارید. (12) به همنشینی با دیگران، رفتن به سینما، تئاتر و پیك نیك علاقه زیادی دارید. (13) به سمت هنر و موسیقی كشیده می‌شوید و خانه خود را به طرز هنرمندانه‌ای تزیین می‌كنید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 12 ، 21 ، 30 آبان و 9 آذر


مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید، زیرا به اندازه كافی برای امرار معاش خود درآمد كسب می‌كنید. فرصت‌هایی برای رسیدن به پست‌های مهم نصیبتان می‌شود و از این طریق درآمد خود را بسیار افزایش می‌دهید. در خرج كردن به ویژه برای معشوق خود دست و دلباز هستید. ویژگی‌هایی مثل بلند پروازی، رهبری و اشتیاق همیشه شما را به سمت جلو می‌رانند و معمولاً به تمامی امكانات رفاهی زندگی دست پیدا می‌كنید. به خاطر تأثیر عدد 3، از فقر نجات پیدا می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

بلند پروازی و شخصیت آمرانه شما باعث می‌شود سیاستمدار موفقی شوید. همچنین می‌توانید پست‌های سطح بالایی مثل وزیر، قاضی یا دبیر را عهده‌دار شوید. به عبارت دیگر، برای زندگی سیاسی ساخته شده‌اید.

معلم یا واعظ خوبی می‌شوید. به تجربه ثابت شده كه حرفه‌های مثل پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری نیز برایتان مناسب هستند.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

عاشق بازی‌ها و ورزش‌هایی هستید كه در هوای آزاد انجام می‌شوند. بنابراین می‌توان انتظار داشت بنیه قوی و خوبی داشته باشید. با اینحال از سوء هاضمه و بیماری معدوی رنج می‌برید كه بیشتر به خاطر بی‌احتیاطی در رژیم غذایی است. این مسئله شاید به خاطر میهمانی‌های زیادی باشد كه مجبور هستید در آن شركت كنید. پس از میانسالی احتمال دارد دچار افزایش وزن و بیماری قلبی شوید.

سیاره مشتری بیشتر روی گردش خون و سیستم شریانی و همچنین حس بویایی تأثیر می‌گذارد. در نتیجه احتمال زیادی دارد از كمر درد، بیماری‌های گلو، نقرس، سكته و تب‌های ناگهانی (مثلاً گلو درد، دیفتری، گرفتگی لوزه، ذات الریه، برسام و سل ریه‌ها) دچار ناراحتی شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئن و 20 ژوئن (2) 21 اكتبر و 20 نوامبر و (3) 21 فوریه و 20 مارس. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 6، 9، 12، 15، 18، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) انسان بلند پروازی هستید و انتظارات زیادی از همسرتان دارید؛ بعضی اوقات اینگونه توقعات باعث ناامیدی شما می‌شود. (2) سلامتی خوب شما باعث می‌شود هوسران باشید و اشتهای زیادی برای روابط جنسی داشته باشید. (همسرتان باید درك كند چگونه عشق فیزیكی شما را ارضا كند). (3) شیفته خانواده و بچه‌هایتان هستید و دوست دارید محیطی صمیمی در خانه حكمفرما باشد. (4) علیرغم تندخویی و ویژگی‌های عجیب و غریبی كه دارید، معمولاً زندگی مشترك خوبی دارید. (5) همسرتان سعی می‌كند خود را با خلق و خوی شما تطبیق دهد. (6) هیجانی هستید و بیشتر خیال‌پردازی می‌كنید و كمتر به حقایق زندگی توجه می‌كنید. (7) دوست دارید خانه خود را به طرز با شكوهی تزیین كنید و از همسرتان انتظار دارید به این كار علاقه نشان دهد. (8) بسیاری اوقات دوست دارید برتری خود را به رخ دیگران بكشید. (9) دوست دارید از موفقیت و پیشرفت اعضای خانواده مطمئن شوید و تمامی امكانات لازم را برای آنها فراهم سازید. (10) به موسیقی علاقمند هستید و آرزو دارید همسرتان توانایی‌های خود را در این زمینه‌ها پرورش دهد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) هوش سرشار و اراده‌ای قوی دارید. (2) در زمینه‌های مختلفی استعداد دارید، ولی به عمق هر موضوع نمی‌پردازید. (3) شخصیت جذابی دارید و هنجارها و آداب اجتماعی را رعایت می‌كنید. (4) به ظاهر خود و همچنین خانواده خود افتخار می‌كنید. (5) دوست دارید شوهری هوسران و دارا داشته باشید و به شما اجازه ولخرجی دهد. (6) نسبت به بچه‌ها بخشنده هستید و با آنها دلسوزانه رفتار می‌كنید. (7) همسری دوست داشتنی و فداكار هستید. (8) مهارت زیادی در یاری رساندن به شوهرتان از تمامی جهات دارید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 6، 7، 9، 12، 15، 16، 18، 21، 24، 25، 27 یا 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه باهوش و دارای استعداد تحقیقات باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های لاكی، زرد یا بنفش استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، مروارید و چشم گربه‌ای استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
رهبریدیكتاتور بودن
وجههخودخواهی
احترامكوته فكری
بلند پروازیحسادت
خیرخواهیتحریك‌پذیری
عشق به موسیقی و هنرگستاخی
طرز فكر منطقیریاكاری
اشتیاق
روشمند
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا