فال متولدین 12 ، 21 ، 30 تیر و 8 مرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 3، 12، 21 و 30 ام ژوئیه
یا
فال متولدین 12 ، 21 ، 30 تیر و 8 مرداد
متولدین 3، 12، 21 و 30 ام ژوئیه تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه ژوئیه در قلمروی سیاره ماه نیز قرار دارد. بنابراین مشتری و ماه تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12، 21 و 30 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




تاریخ تولد: 3 ژوئیه

اگر در 3 ام ماه ژوئیه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) وابستگی زیادی به خانه و میهنتان دارید و در عین حال دانش خود را با سفر كردن و مطالعه فرهنگ و تاریخ كشورها گسترش می‌دهید. (2) از منظری رفیع و عقلی به زندگی نگاه می‌كنید. (3) در پست‌های معتبر مربوط به شهرداری یا هیئت‌های دولتی یا به عنوان رئیس یك شركت بزرگ عملكرد خوبی خواهید داشت. (4) نظرات خود را با شجاعت بیان می‌كنید و مستقل هستید. (5) هم نزد افراد مافوق و هم نزد زیر دستان خود محبوبیت زیادی دارید. (6) سیاره مشتری باعث می‌شود به اخلاقیات، عشق خالص و عدالت پایبند باشید. (7) نسبت به افرادی كه حقوقشان پایمال شده است رفتار دلسوزانه‌ای دارید و تلاش خستگی ناپذیری برای بهبود وضعیت دیگران انجام می‌دهید. (8) انسان مذهبی و با تقوایی هستید و هاله مقدسی در اطرافتان دارید. (9) به توانایی‌هایتان اطمینان دارید. (10) متكی به نفس هستید و تصمیمات شخصی را خودتان می‌گیرید. (11) شیفته تجمل هستید، ولی به نظم و قانون احترام می‌گذارید. (12) انسان بانشاط و صمیمی هستید. (13) هوس‌های سالم و خودجوشی دارید و بدون هیچ مانعی ارضا می‌شوند. (14) فصاحت كلام و اعتقادات راسخی دارید. (15) از همان ابتدای جوانی به ورزش و فعالیت‌های خارج منزل علاقه زیادی نشان می‌دهید. (16) بسیار پر اشتیاق هستید. (17) خودگرای نیستید، بلكه بردبار، خوش مشرب و شوخ طبع هستید. (18) اگر هوشیار نباشید، مردم از خوبی شما سوء استفاده می‌كنند. (19) ویژگی‌هایی مثل بلند پروازی، رهبری، عشق به مذهب، غرور، عزت، عشق به طبیعت، اشتیاق، بخشندگی و احترام در شما دیده می‌شود.



تاریخ تولد: 12 ژوئیه

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) اقتدار و احترام جزء خصوصیت‌های مهم شما به حساب می‌آیند. (2) ذاتاً انسان مغرور و خودخواهی هستید. (3) شیفته لذت‌های جنسی هستید و جنس مخالف را به سوی خود جذب می‌كنید. (4) دوست دارید برای دیگران فداكاری كنید، ولی قربانی حیله‌ها و دسیسه‌های آنها می‌شوید. (5) روابط خوب و هماهنگی با دیگران دارید. (6) می‌توانید بلافاصله عیب‌های كوچك دیگران را تشخیص دهید. (7) آرمان‌های رفیعی دارید و می‌توانید با فعالیت خود الهام بخش دیگران باشید.



تاریخ تولد: 21 ژوئیه

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) قلبی رئوف و بخشنده دارید. (2) در سنین بسیار بالا به شهرت و احترام قابل توجهی دست پیدا می‌كنید. (3) بانشاط هستید و شیفته سفر كردن هستید. (4) از عزت نفس بالایی بهره‌مند هستید. (5) نكته شگفت‌انگیز این است كه به دیگران بدگمان هستید. (6) اغلب از زندگی دلسرد می‌شوید و به خاطر مسائل ناچیز آزرده خاطر می‌شوید. (7) دوست ندارید دیگران در كارتان دخالت كنند. (8) بسیار شجاع هستید و می‌توانید با تمامی حوادث زندگی مقابله كنید.



تاریخ تولد: 30 ژوئیه

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) بخشنده، خوش‌بین و همچنین خوش شانس هستید. (2) انسان شریف و متدینی هستید. (3) سفر كردن به ویژه به مناطق زیارتی را دوست دارید. (4) به عنوان یك معلم، متخصص آموزش یا مدیر به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (5) ظاهرتان آرام و صمیمی است، ولی ویژگی‌های منفی در وجودتان نهفته است. (6) اگرچه همیشه سعی می‌كنید خودتان را فعال نگه دارید، ولی ناآرام هستید. (7) در رویارویی با سختی‌های زندگی، قدرت كافی برای غلبه بر آنها را بر عهده دارید. (8) قوه تخیل قوی و خلاقیت بالایی دارید و به همین دلیل موسیقیدان، بازیگر و نویسنده خوبی خواهید شد. (9) حافظه شما قوی است. (10) نزدیكانتان را دوست دارید. (11) معمولاً در زندگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید، ولی باید مشكلات كوچكی در خانه شما وجود دارد كه باید از عهده آنها بر آیید. (12) احتمال دارد از اجداد خود ارث ببرید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 12 ، 21 ، 30 تیر و 8 مرداد


مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید و به اندازه كافی برای امرار معاش درآمد كسب می‌كنید. در زندگی فرصت‌هایی برای عهده‌دار شدن پست‌های مهم نصیبتان می‌شوید و با استفاده از آنها می‌توانید درآمد زیادی كسب كنید. انگیزه، بلند پروازی، رهبری و اشتیاقتان همیشه شما را به سمت جلو می‌رانند. معمولاً به تمامی امكانات رفاهی زندگی دست پیدا می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

برای زندگی سیاسی ساخته شده‌اید، زیرا ظاهر آمرانه‌ای دارید. می‌توانید در مشاغلی مثل وزیر و سیاستمدار موفق شوید. معلم و واعظ خوبی خواهید شد.

در حرفه‌هایی مثل پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری به موفقیت خواهید رسید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

سیاره مشتری تأثیر قابل توجهی روی گردش خون و سیستم شریانی و همچنین حس بویایی دارد. ممكن است به كمر درد، بیماری‌های ریوی، گلو درد، نقرس، سكته و تب‌های ناگهانی دچار شوید. احتمال اینكه از دیفتری، گرفتگی لوزه، ذات الریه، برسام و سل ریه‌ها رنج ببرید نیز وجود دارد.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس (2) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (3) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 6، 7 و 9 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) شوهر و پدری مهربان، بخشنده و دوست داشتنی هستید. (2) نسبت به خانواده و بچه‌های خود فداكاری می‌كنید. (3) دوست دارید اكثر زمانتان را در خانه سپری كنید. (4) بلند پروازی شما باعث می‌شود انتظارات زیادی از همسرتان داشته باشید و به همین دلیل ممكن است بعضی مواقع ناامید شوید. (5) دوست دارید همسری داشته باشید كه بتوانید به او افتخار كنید. (6) از همسر خود می‌خواهید دارای شخصیت جذاب، ظاهر آمرانه، رفتارهای دلربا و هوش بالا باشد. (7) شخص ملاحظه كاری هستید و مزاحم دیگران نمی‌شوید. (8) هوس‌های سركشی دارید كه باید فوراً ارضا شوند. (9) ممكن است دمدمی مزاج، وسواس و بی‌ثبات باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) مادر خوبی به حساب می‌آیید و به بچه‌ها و خانواده خود عشق می‌ورزید. (2) از قوه بینش خوبی برخوردار هستید و بعضی اوقات شوهرتان را در كارش راهنمایی می‌كنید. (3) همدم خوبی برای شوهرتان هستید. (4) در فعالیت‌ها و حرفه شوهرتان دخالت نمی‌كنید. (5) ماه ژوئیه باعث می‌شود دمدمی مزاج، وسواس و بی‌ثبات باشید كه این مسئله باعث بروز مشكلاتی برای خودتان و دیگران می‌شود. (6) خیلی توقعی هستید و انتظارات زیادی از دیگران دارید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 6، 7، 8 یا 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه صادق، بی‌آلایش و فداكار باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 3 و 5 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 3 یا 5 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، بنفش، ارغوانی و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، لعل بنفش و چشم گربه‌ای استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
سخت كوشحساسیت فوق العاده
استواریدیكتاتور بودن
مهربانیریاكاری
اخلاقیاتناآرامی
علاقه به ورزشغرور بیجا
صداقت و بلند پروازیبی‌جهت احساس گناه كردن
وجهه
عشق به فلسفه
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا