فال متولدین 12 ، 21 ، 30 شهریور و 8 مهر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 3، 12، 21 و 30 ام سپتامبر
یا
فال متولدین 12 ، 21 ، 30 شهریور و 8 مهر
متولدین 3، 12، 21 و 30 ام سپتامبر تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه سپتامبر در قلمروی سیاره عطارد نیز قرار دارد. بنابراین مشتری و عطارد تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12، 21 و 30 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 3 سپتامبر یا 12 شهریور

اگر در 3 ام ماه سپتامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) ذاتاً به احترام و وجهه گرایش دارید. (2) سرشت شما با عدالت و عشق به انسانیت عجین شده شده است. (3) نسبت به همسایگان خود بسیار دلسوز هستید. (4) عادت دارید بلند صحبت كنید. (5) به دانش و معلومات خود اطمینان دارید. (6) خواندن كتاب‌های فلسفی و مذهبی را دوست دارید. ولی دیدگاه شما در زندگی واقع‌بینانه است. (7) به خودتان افتخار می‌كنید و شخصی منظم، سیستماتیك و روشمند هستید. (8) در افكار و اعمال خود مهارت زیادی دارید. (9) نسبت به افراد غمگین و دردمند دلسوز می‌باشید. (10) به انواع ورزش‌ها علاقمند می‌باشید. (11) به عرفان نیز علاقه زیادی دارید. (12) بخشنده هستید. (13) خوش گذران و صمیمی می‌باشید. (14) همنشینی با شما الهام بخش است و به انسان اشتیاق بیشتری می‌دهد. (15) در مورد مسائل عشقی خوش‌بین هستید، ولی تا زمانی كه از دستیابی به موفقیت مطمئن نشده‌اید، قدمی بر نمی‌دارید. (16) مشاوری لایق هستید و می‌توانید راه حل‌های مناسبی برای مشكلات دیگران بیابید. (17) از استعداد زیادی برخوردار می‌باشید و می‌توانید مخاطب را مجذوب خود كنید.



فال تاریخ تولد: 12 سپتامبر یا 21شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) دوست دارید زندگی راحتی داشته باشید و لذت ببرید. (2) به سرعت نقاط ضعف دیگران را تشخیص می‌دهید. (3) در زندگی به اعتبار و وجهه دست پیدا می‌كنید. (4) برای دیگران فداكاری می‌كنید، ولی قربانی حیله‌های آنها می‌شوید. (5) از بیهوده حرف زدن متنفر هستید. (6) در گفتار و كردار خود استوار هستید. (7) بیهوده نگران و عصبی می‌شوید. (8) بعد از سن 39 سالگی به ثبات در زندگی دست پیدا خواهید كرد.



فال تاریخ تولد: 21 سپتامبر یا 30شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) پدری مهربان، سخاوتمند و دوست داشتنی برای فرزندان خود هستید. (2) علاقه زیادی به فعالیت‌های خارج منزل و سفر كردن دارید. (3) هاله‌ای در اطرافتان است كه باعث جذب دیگران می‌شود. (4) در میان هر دو جنس زن و مرد محبوب هستید. (5) از پدر خود ارث می‌برید. (6) میل زیادی به كسب نیروهای معنوی دارید تا از این طریق درد اشخاص ستمدیده و بدبخت را تسكین دهید. (7) با نهایت اطمینان و اعتقاد به دیگران اندرز می‌دهید. (8) در سنین بالا به احترام و محبوبیت دست پیدا می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 30 سپتامبر یا 8مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در زمینه آموزشی و همچنین اداری می‌درخشید. (2) نجیب و صمیمی هستید. (3) اگرچه همواره خود را فعال نگه می‌دارید، ولی ناآرام هستید. (4) انسان بلند پرواز و استواری می‌باشید و عزت نفس بالایی دارید. (5) دوست دارید بدون هیچ چشمداشتی با مؤسسات خیریه مانند مراكز مخصوص كر و لال‌ها و معلولین همكاری كنید. (6) بعد از سن 30 سالگی به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. (7) طبیعتی اجتماعی دارید و از رفتن به كلوپ‌ها، سینما و نمایش‌های تئاتر لذت می‌برید. (8) به هنر و موسیقی عشق می‌ورزید؛ دوست دارید خانه خود را تزیین نمایید. (9) سفر كردن به ویژه به مناطق زیارتی را دوست دارید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 12 ، 21 ، 30 شهریور و 8 مهر


مسائل مالی

خوش شانس هستید و موفق می‌شوید به اندازه معاش خود درآمد كسب كنید. فرصت‌های زیادی نصیبتان می‌شود تا به پست‌های بزرگ نایل شوید و از این طریق می‌توانید درآمد زیادی داشته باشید. ویژگی‌هایی مثل بلند پروازی، رهبری و اشتیاق شما را به سمت جلو می‌راند. معمولاً‌ در زندگی به تمامی امكانات رفاهی دست پیدا می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

استعداد زیادی برای سیاست دارید (زیرا ظاهر آمرانه‌ای دارید) و می‌توانید در ارتش و یا در كلیسا منصب‌های بزرگی را عهده دار شوید. معلم و واعظ خوبی نیز خواهید بود. سایر حرفه‌ها مثل پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری نیز برایتان مناسب است. در تمامی زمینه‌های مرتبط با سفر هوایی، ارتباطات بی‌سیمی، تلویزیون و تحقیقات موفق خواهید شد. در ادبیات و فعالیت‌های علمی نیز استعداد خود را نشان می‌دهید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

سیاره مشتری تأثیر قابل توجهی روی دستگاه گردش خون و رگ‌ها دارد. به خاطر تأثیر این سیاره ممكن است به بیماری‌های كمر، ریه، عفونت گلو، نقرس، سكته و تب‌های ناگهانی مبتلا شوید. گلو درد، دیفتری، گرفتگی لوزه، ذات الریه، برسام و سل ریه‌ها نیز در مورد شما شایع است. به خاطر فعالیت و فشار بیش از حد ممكن است گهگاه دستگاه عصبی شما دچار اختلال شود. خیلی زود مریض می‌شوید، ولی سریع نیز بهبود پیدا می‌كنید. به شما توصیه می‌شود خیلی روی چشمان خود فشار نیاورید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 مه و 20 ژوئیه و (2) 21 سپتامبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 5، 6، 12، 14، 15، 21، 23، 24 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) ذاتاً انسان بلند پروازی هستید و همین مسئله باعث می‌شود از زن خود انتظارات زیادی داشته باشید. به تجربه ثابت شده است كه این ویژگی شما مانع بزرگی در انتخاب همسر است. (2) با اینحال، همسری دلسوزی دارید كه سعی می‌كند با هوس‌ها و خواسته‌های شما خود را تطبیق دهد. (3) از سلامتی خوبی بهره می‌برید و همین مسئله باعث می‌شود بسیار هوسران باشید. (4) بسیاری از اوقات دوست دارید روی دیگران سلطه داشته باشید. (5) اشتیاق و تحرك زیادی برای فراهم كردن تمامی امكانات رفاهی برای اعضای خانواده خود دارید تا اینكه در زندگی پیشرفت كنند. (6) به هنر و موسیقی علاقه زیادی دارید و اگر همسرتان استعدادهای خود را در این زمینه‌ها تقویت كند، از او قدردانی می‌كنید. (7) از زن خود می‌خواهید لباس جذاب بپوشد و به همراه شما در جامعه ظاهر شود. (8) به اعضای خانواده خود علاقه بسیار زیادی دارید و حتی در طول سفرها، برای بازگشتن به خانه لحظه شماری می‌كنید. (9) به زن خود افتخار می‌كنید و تلاش می‌كنید شوهر خوبی برای او باشید. (10) معمولاً از زندگی مشترك خود راضی هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همدمی باهوش برای شوهرتان هستید. (2) همیشه خود را مشغول نگه می‌دارید و در فعالیت‌های اجتماعی شركت می‌كنید. (3) خیلی از لحاظ ذهنی به امور خانواده تمایل نشان نمی دهید، ولی با این حال دوست دارید از انرژی و اشتیاق بالای خود در این زمینه استفاده كنید. (4) دیدگاهی عملی دارید و انتظار دارید دیگران پاسخ تلاش‌ها و خدماتی كه انجام می‌دهید را بدهند. (5) خواهان برقراری نظم و ترتیب و پیروی دیگران از خود هستید. (6) اكرچه در گفتگو كردن ماهر هستید و شخصیت رومانتیكی دارید، ولی هرگز خانواده و شوهر خود را فدای یك زندگی عاشقانه نمی كنید. (7) برای یك پزشك، وكیل مدافع یا صنعتگر و هر شخص دیگری كه اكثر وقت خود را صرف مشتری و روابط اجتماعی می‌كند زن خوبی خواهید بود. (8) در خانه‌داری تبحر دارید و از بچه‌های خود به خوبی مراقبت می‌كنید. (9) هوس‌های سالم و شادی دارید و عشق فیزیكی شما خالص و الهام بخش است.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 6، 7، 9، 12، 15، 16، 18، 21، 24، 25، 27 یا 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه مهارت زیادی در سخن‌وری داشته باشند و شیفته سفر كردن باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5 و 6 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5 یا 6 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، بنفش، ارغوانی و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز و زمرد استفاده كنید. البته می‌توانید لعل بنفش و چشم گربه‌ای را نیز انتخاب كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
احترامخودخواهی
بلند پروازیسلطه طلبی
آرمان‌گراییولخرج
سخاومتنگرانی بی‌مورد
عدالت و وجههغیر عملی بودن
بردباری
صداقت
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا