فال متولدین 12 ، 21 ، 30 مرداد و 8 شهریور

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 3، 12، 21 و 30 ام آگوست
یا
فال متولدین 12 ، 21 ، 30 مرداد و 8 شهریور
متولدین 3، 12، 21 و 30 ام آگوست تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه آگوست در قلمروی خورشید نیز قرار دارد. بنابراین مشتری و خورشید تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12، 21 و 30 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




تاریخ تولد: 3 آگوست

اگر در 3 ام ماه آگوست به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) عدد 3 به سیاره مشتری تعلق دارد؛ مشتری نماد اخلاقیات، عشق خالص، عدالت و مهر ورزی است. (2) نهایت تلاش خود را برای بهبود حال افرادی كه حقوقشان پایمال شده است به كار می‌گیرید. (3) طرز گفتگو كردن شما با دیگران مناسب است و نسبت به تمامی انسان‌ها دلسوز می‌باشید. (4) اگرچه دیندار واقعی هستید ولی خودنمایی نمی كنید. (5) ارزش اخلاقیات و عدالت را به خوبی می‌دانید و نسبت به آنها پایبند می‌باشید. (6) از اراده‌ای پولادین، اشتیاق و استواری برخوردار می‌باشید. (7) هر مسئله را به صورت جدی مورد مطالعه قرار می‌دهید و آن را به صورت روشمند حل می‌كنید. (8) كار شخصی خود را خودتان انجام می‌دهید و هرگز به دیگران اجازه نمی دهید در كارتان دخالت كنند. (9) انسان بلند پروازی هستید و برای اینكه افكار و ایده‌های خود را به انجام برسانید نیاز به محیطی خلوت دارید. (10) معمولاً به سمت افراد زیرك، باهوش و سخت كوش جذب می‌شوید. (11) از معاشرت با مردم عادی خوشتان نمی‌آید. (12) معمولاً زندگی شما با موفقیت همراه است و به خاطر شخصیت خود به سمت پیروزی قدم بر می‌دارید. (13) داورانی كه تصمیمات خردمندانه می‌گیرند و سعی می‌كنند مجرمان را عفو كنند، طبیبان و بزرگان كلیسا، واعظان و فلاسفه اكثراً تحت حاكمیت این تاریخ قرار دارند. (14) فردگرا و دارای اعتماد به نقس هستید و تصمیمات شخصی را خودتان می‌گیرید. (15) عادت دارید بلند صحبت كنید. (16) به نمایش علاقه زیادی دارید و دوست دارید نظم و قانون رعایت شود. (17) روحیه‌ای شاد و رفتاری صمیمی دارید. (18) هوس‌های شما سالم و بی‌اختیار است و هیچ مانعی برای ابراز آنها وجود ندارد. (19) به بازی‌ها و ورزش‌های پهلوانی علاقه زیادی دارید. (20) از هوش سرشاری برخوردار هستید. بینش عمیقتان باعث می‌شود واقعیت‌های جهان را درك كرده و به آن عشق بورزید. (21) انسانی گشاده رو و فهمیده هستید و از نیت‌های بد و حسادت به دور هستید. (22) بلند پروازی، رهبری، عشق به مذهب، غرور، احترام، عشق به طبیعت، اشتیاق، بخشندگی، مراعات حال دیگران و احترام جزء ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند.



تاریخ تولد: 12 آگوست

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) اقتدار، بی ریایی و صداقت خصوصیت‌های اصلی شما هستند. (2) بلند پرواز و در عین حال مغرور هستید. (3) گهگاه احساس تنهایی می‌كنید. (4) دوست دارید همیشه از زندگی لذت ببرید و همدمی برای خود داشته باشید. (5) در هنگام فداكاری برای دیگران قربانی حیله‌های آنها می‌شوید. (6) با همه روابط هماهنگ و سازگار دارید. (7) به سرعت می‌توانید متوجه ضعف طرف مقابل شوید. (8) بسیار آرمان‌گرا هستید. (9) مشاغل مهمی مانند مدیر اداره یا مدیر عامل را عهده‌دار می‌شوید. (10) می‌توانید داستان نویس و رمان نویس خوبی باشید.



تاریخ تولد: 21 آگوست

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) برای تمامی فرزندان خود پدری دوست داشتنی و مهربان هستید. (2) در سنین بالا به شهرت، اعتبار و احترام دست می‌یابید. (3) همواره شاد و عاشق سفر كردن می‌باشید. (4) از عزت نفس بالایی برخوردار هستید. جای تعجب اینجا است كه بدگمان نیز می‌باشید. (5) خوش شانس و با شخصیت هستید. (6) دوست دارید با دیگران معاشرت كنید و به همین خاطر در میان هر دو جنس مرد و زن شخص محبوبی هستید. (7) همواره سعی می‌كنید محكم باشید و تا حدودی روی دیگران سلطه داشته باشید.



تاریخ تولد: 30 آگوست

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) خوشبخت، بخشنده و خوش‌بین هستید. (2) ذهنتان بیشتر به سمت مذهب گرایش دارد و انسان نجیبی هستید. (3) به سفر كردن و رفتن به زیارتگاه‌ها علاقه دارید. (4) به عنوان معلم، متخصص آموزش و مدیر فرد موفقی می‌شوید. (5) ظاهری آرام و صمیمی و در عین حال خصوصیت‌های پنهان دارید. (6) اگرچه ممكن است خود را فعال و مشغول نگه دارید ولی باز هم ناآرام و پریشان به نظر می‌رسید. (7) در مواجه با شرایط نامساعد زندگی قدرت كافی برای غلبه بر آنها را دارا هستید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 12 ، 21 ، 30 مرداد و 8 شهریور


مسائل مالی

اگر فریب چاپلوسی دیگران را نخورید، قادر خواهید بود سرمایه‌گذاری‌های سودمندی را انجام دهید. رویهمرفته اگر بخواهید، دستیابی به ثروت و جایگاه مالی مناسب دور از دسترس نخواهد بود. بینشی خوب در مورد رویدادها و اتفاقات جهان اقتصاد، صنعت و تجارت دارید. اهل پول جمع كردن نیستید و برای انجام طرح‌های خود ولخرجی زیادی می‌كنید. بلند پروازی، رهبری و اشتیاق همواره شما را به سمت جلو می‌راند و معمولاً به تمامی امكانات زندگی دست پیدا می‌كنید. نباید به دیگران پول قرض دهید، مگر اینكه از پس دادن آن مطمئن شوید. در غیر اینصورت باید انتظار از دست رفتن آن را داشته باشید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تركیب اثرات سیاره مشتری و خورشید نویدبخش موفقیت در شغل‌های حكومتی و سیاسی است. معلم و واعظ خوبی خواهید شد. اگر به پزشكی، بانكداری، مشاوره و بازیگری بپردازید به مدارج ارزشمندی نایل خواهید شد. سایر زمینه‌ها از قبیل صنعت نفت، كشاورزی، معادن سنگ و مواد معدنی نیز برایتان مناسب است.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

در كل از سلامتی خوبی بهره‌مند هستید و انسان سرزنده‌ای می‌باشید. ولی باز هم مستعد بعضی بیماری‌های مشخص هستید. سیاره مشتری تأثیر زیادی روی دستگاه گردش خون و رگ‌ها می‌گذارد. این سیاره روی حس بویایی، ستون مهره‌ها، پوست و كلیه‌ها نیز تأثیرگذار است. به همین خاطر احتمال دارد به بیماری‌های كمر، ریه‌ها، گلو، نقرس و تب‌های ناگهانی مبتلا شوید. از مصرف زیاد قند پرهیز كنید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئن و 20 آگوست و (2) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3 و 9 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بسیار بلند پرواز هستید و انتظارات زیادی از همسر خود دارید. (2) زنی را آرزو می‌كنید كه به آن افتخار كنید. (3) از او می‌خواهید جذاب، پرابهت و باهوش باشد و رفتاری دلربا از خود نشان دهد. (4) انسانی سخاوتمند هستید و آرزو دارید همسرتان در جامعه بدرخشد. (5) قلبی مهربان و عاشق دارید. (6) به خانواده خود افتخار می‌كنید و هر كاری كه از دستتان بر بیاید را برایشان انجام می‌دهید. (7) دیدگاه‌های خود را با اقتدار بیان می‌كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همدمی خوب برای شوهرتان به حساب می‌آیید. (2) اگرچه از فضولی خوشتان نمی‌آید ولی با اینحال به حرفه شوهرتان توجه می‌كنید. (3) خانه‌دار خوبی هستید و رفتار دلسوزانه‌ای با بچه‌های خود دارید.. (4) هوس‌های شما سالم و مفرح می‌باشند؛ عشق فیزیكی خالصی دارید و از این لحاظ الهام بخش دیگران می‌باشید. (5) دست داشتنی، لطیف، باوقار و اجتماعی هستید و افرادی زیادی جذب خانه شما می‌شوند. (6) می‌توانید خانه را به خوبی اداره كنید و بهترین همسر برای شوهری پر انرژی و با اشتیاق هستید. (7) صبر زیادی دارید و برای دیگران فداكاری می‌كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 6 یا 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه زیرك، خردمند و سخت كوش باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، بنفش، ارغوانی و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، لعل بنفش و چشم گربه‌ای استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
اراده قویدیكتاتور بودن
بلند پروازیریاكاری
احترامبیرحمی
وجههولخرجی
فلسفه
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا