فال متولدین 12 ،21، 30 خرداد و 8 تیر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 2، 11، 20 و 29 ام ژوئن
یا
فال متولدین 12 ،21، 30 خرداد و 8 تیر
متولدین 2، 11، 20 و 29 ام ژوئن تحت سلطه عدد 2 و سیاره ماه هستند. ماه ژوئن در قلمروی سیاره عطارد نیز قرار دارد. بنابراین ماه و عطارد تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 2 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 11، 20 و 29 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





تاریخ تولد: 2 ژوئن یا 12 خرداد

اگر در 2 ام ماه ژوئن به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) از ایدئولوژی قوی و تخیلی قوی برخوردار هستید. (2) طبیعتی رویایی دارید. (3) به خوبی می‌توانید طرح‌های دیگران را اجرا كنید؛ ولی این بدان معنا نیست كه توانایی طرح‌ریزی ندارید، بلكه به ایده‌ها و طرح‌های دیگران شكل واقعی می‌دهید. (4) دیوانه احترام و وجهه هستید. (5) زیاد سفر می‌كنید و محل كار یا اقامت خود را بارها تغییر می‌دهید. (6) هوش بالایی دارید و به موضوعات علمی علاقمند می‌باشید. (7) اجتماعی هستید و دوست دارید با مردم معاشرت كنید. (8) همنشینی با شما همواره لذت بخش است و به انسان انرژی می‌دهد. (9) نسبت به غم‌ها و دردهای دیگران دلسوز هستید. (10) از این توانایی ذاتی برخوردار هستید كه خوب را از بد تشخیص می‌دهید. (11) اشتیاق و تخیل بالایی دارید و دوست دارید روی طرح‌های بلند پروازانه كار كنید. (12) ترجیح می‌دهید مجذوب كارتان باشید. (13) اگرچه انسان متواضعی هستید، ولی گهگاه توانایی‌ها و فضایل خود را به رخ دیگران می‌كشید. (14) به قانون پایبند هستید. (15) احتمال دارد در سنین جوانی مجذوب افراد پیر شوید.



تاریخ تولد: 11 ژوئن یا 21 خرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 ژوئن هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) دیدگاه خودخواهانه‌ای نسبت به زندگی دارید. (2) با این وجود خیلی حساس هستید و به راحتی پریشان می‌شوید. (3) به حل معما و شرط‌بندی علاقه دارید. (4) سخت تلاش می‌كنید و تصمیم‌گیری شما كاملاً صحیح و از روی منطق است. (5) اگرچه ظاهر آرامی دارید، ولی در تصمیم‌گیری یا عقاید خود مصمم هستید. (6) انسان نگرانی هستید و بعضی مواقع بی‌جهت صدمه می‌بینید. (7) در زمینه سخن‌وری، نویسندگی و گفتگوی رادیویی استعداد دارید.



تاریخ تولد: 20 ژوئن یا 30 خرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 ژوئن هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) خوشبختی شما در مجاورت آب (مثلاً منبع آب، دریاچه، رودخانه یا دریا) رقم می‌خورد. (2) همچنین بعد از ازدواج پیشرفت می‌كنید. (3) دوستان زیادی دارید؛ معمولاً بسیاری از آنها را دوستان ناباب تشكیل می‌دهند. (4) استعداد خوبی برای نویسندگی زمینه‌های فكری و عقلی دارید و همچنین می‌توانید رمان‌نویس موفقی شوید. (5) نزد جنس مخالف محبوبیت زیادی كسب می‌كنید. (6) دانش لغوی خوبی دارید و در گفتگو، نویسندگی و سخنرانی مهارت بسیار زیادی دارید. (7) اعتماد نفس شما بالا است و دوست دارید به افراد ستمدیده یاری برسانید.



تاریخ تولد: 29 ژوئن یا 8 تیر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 ژوئن هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) ذاتاً انسان سخت كوشی هستید و دوست دارید به دیگران آموزش دهید. (2) تضادهایی در شخصیت شما دیده می‌شود. (3) در هنگام كمك كردن به دیگران بی‌جهت عجولانه تصمیم می‌گیرید. (4) در مسائل عشقی حاضر هستید آداب و رسوم سنتی را زیر پای بگذارید. (5) خیلی احتیاط می‌كنید و همین مسئله به موفقیت شما منتهی می‌شود. (6) معمولاً با شخص ثروتمندی ازدواج كرده و بعد از آن موفقیت می‌رسید. (7) از اشخاص مافوق خود كمك و یاری دریافت می‌كنید. (8) عمیق فكر می‌كنید و ممكن است مسائل را به صورت افراطی در نظر بگیرید. (9) زندگی پر حادثه‌ای دارید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 12 ،21، 30 خرداد و 8 تیر


مسائل مالی

تحت سلطه ماه و عطارد قرار دارید كه هر كدام از آنها تأثیر غیر عادی روی وضعیت مالی شما دارند. سیاره ماه باعث می‌شود سهل انگار باشد و توقع داشته باشید پول خود به خود به سراغتان بیاید. از سوی دیگر سیاره عطارد ویژگی‌های تجاری به شما می‌بخشد و می‌خواهید با تلاش كردن و كار كردن روی پروژه‌های تجاری پول در آورید. اگر ویژگی‌های تجاری سیاره عطارد را درك كنید و آنها را جذب كنید، می‌توانید وضعیت مالی خود را بهبود بخشید. ریشه تمامی مشكلات مالی شما، ذهن ناپایدارتان است كه باعث می‌شود از روال اصلی كار فاصله بگیرید. وضعیت مالی شما پس از سن 38 سالگی بهتر می‌شود. ولخرج هستید و به پس انداز كردن اهمیت چندانی نمی‌دهید. پول زیادی برای تحقق بلند پروازی‌های خود خرج می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به خاطر شخصیت خوشایند و اجتماعی خود، به عنوان رهبر، سخن‌ور یا نویسنده فرد موفقی می‌شوید.

ذاتاً انسان با ملاحظه و دلسوزی هستید و به همین خاطر پزشك یا شیمیدان خوبی می‌شوید.

در مشاغلی مثل بانكدار، كنترل كننده حساب‌ها، حسابدار خبره و رئیس فروشگاه‌های بزرگ پیشرفت زیادی می‌كنید.

هوشمندانه فكر می‌كنید و مهارت زیادی در بحث كردن دارید؛ بنابراین می‌توانید به عنوان وكیل مدافع یا حقوقدان بدرخشید. اگر معلم، متخصص زبان، مترجم یا ویراستار شوید، عملكرد خوبی خواهید داشت.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مستعد كم خونی و بیماری‌های ناشی از گردش خون ضعیف هستید. تأثیر سیاره ماه باعث ایجاد نگرانی‌های ذهنی و بی‌خوابی می‌شود. به خاطر تأثیر سیاره عطارد ممكن است از بیماری صفراوی رنج ببرید. احتمال دارد عادت‌های مضری در خود پرورش دهید كه روی سلامتی شما اثرات بدی داشته باشند.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 سپتامبر و 20 نوامبر و (2) 21 ژانویه و 20 مارس. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 5، 6، 11، 14، 15، 20، 23، 24 و 29. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) به خانه خود بیشترین علاقه را نشان می‌دهید و به طور خودجوش از مصاحبت با بچه‌هایتان لذت می‌برید. (2) بعضی اوقات تنبلی وجودتان را فرا می‌گیرد. (3) سلامتی خوبی دارید و از زندگی مشتركتان لذت می‌برید. (4) از زن خود توقع دارید تمیز و مرتب باشد و دوست دارید او را با لباسی آراسته ببینید. (5) بسیار هیجانی هستید و به تخیلات بیشتر از واقعیات زندگی اهمیت می‌دهید. (6) در مقابله با واقعیات زندگی با مشكلاتی مواجه می‌شوید. (7) دوست دارید با یك زن ثروتمند ازدواج كنید. (8) از زن خود توقع دارید احتیاجات و نیازهای شما را به طور خودكار برآورده سازد. (9) برای جلوگیری از هر گونه نزاع در زندگی مشترك، لازم است دیدگاه عملی‌تری نسبت به زندگی داشته باشید. (10) بازدید كنندگان زیادی جذب خانه شما می‌شوند و در مورد موضوعات مختلف با آنها بحث می‌كنید. (11) اگرچه دوست دارید خانه‌ای تمیز و مرتب داشته باشید، ولی در مورد لباس‌هایتان بی‌دقت هستید و اتاقتان همیشه در هم بر هم است.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همسری خوب و فداكار هستید و مهارت زیادی در خانه داری دارید. (2) زیرك، خوش استعداد و شایسته هستید و به راحتی با شوهرتان همكاری می‌كنید. (3) اجتماعی هستید و دوست دارید مردم را برای صرف شام یا میهمانی به خانه خود دعوت كنید. (4) با خونسردی با سختی‌ها و مشكلات زندگی مشترك مواجه می‌شوید. (5) از زندگی خانوادگی و اجتماعی خود لذت می‌برید. (6) به شخصیت و همچنین خانه خود افتخار می‌كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 4، 6، 9، 11، 13، 15، 18، 20، 22، 24، 27، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. معمولاً جذب افرادی می‌شوید كه دیدگاهشان عملی باشد. همچنین دوستانی را ترجیح می‌دهید كه استعداد تحقیقات داشته باشند و به بحث در مورد موضوعات فكری علاقمند باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 5 و 6 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 5 یا 6 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های كرم، آبی، ارغوانی و سفید استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از مروارید و الماس استفاده كنید؛ البته می‌توانید حجرالقمر و عقیق را نیز انتخاب كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 2 ختم شود (برای مثال 2، 11، 20، 29، 38، 47، 56، 65، 74 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
حافظه قویدمدمی مزاج بودن
هیجانی بودنبیروحی
صداقتكمرویی
تخیلناپایداری
بی‌آلایشیتغییرات مكرر در زندگی
همكاریحسادت
هماهنگیدرون‌گرایی
عشق به موسیقی و هنر
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا