فال متولدین 12 ،21 ، 30فروردین و 8اردیبهشت

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 1، 10، 19 و 28 ام آوریل
یا
فال متولدین 12 ،21 ، 30فروردین و 8اردیبهشت
متولدین 1، 10، 19 و 28 ام آوریل تحت سلطه عدد 1 و خورشید هستند. ماه آوریل در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین خورشید و مریخ تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 1 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 10، 19 و 28 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 1 آوریل یا 12 فروردین

اگر در اولین روز ماه آوریل به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) بلند پرواز هستید و به موضوعات متنوع بسیاری علاقمند می‌باشید. (2) در فكر و عمل خود مستقل هستید. (3) مدت زیادی به یك كار نمی‌پردازید و همواره به تغییر و تنوع در زندگی نیاز دارید. (4) آرزو دارید به جایگاهی فوق العاده در زندگی دست یابید و به همین خاطر ممكن است نسبت به مسائل شغلی خود سهل انگار باشید. طبیعتاً افرادی با چنین ویژگی فراز و نشیب زیادی را در زندگی خود تجربه خواهند كرد. (5) انسانی فعال و كوشا هستید. (6) با گفتگو و قدرت سخن‌وری خود می‌توانید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. (7) به هنر و زیبایی عشق می‌ورزید و در فعالیت‌های هنری شركت می‌كنید. (8) مرتباً شغل خود را تغییر می‌دهید. در مورد دوستانتان نیز وضعیت به همین صورت است و آنها نیز مرتباً تغییر می كنند. (9) دیدگاهی خوش‌بینانه نسبت به زندگی دارید. (10) دوست دارید زمان زیادی برای تحقیق و پژوهش صرف كنید. (11) اراده‌ای قوی دارید و می‌توانید بدون تلاش زیاد، به هدف خود برسید. (12) به هر دو بعد عملی و عرفانی زندگی توجه می‌كنید. (13) بیشتر از یك فرد معمولی ویژگی‌های انسانی را از خود بروز می‌دهید. (14) متواضع، بلند نظر و محجوب هستید. (15) با اینحال دوست دارید عقاید خود را به دیگران تحمیل كنید. (16) با آداب و رسوم اجتماعی معمولاً مخالفت می‌كنید. (17) تحولات و اتفاقات غیر منتظره زیادی در زندگی شما به چشم می‌خورد. (18) منطق، تحلیل و بینش عمیق جزء ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند. (19) ذاتاً دوست دارید با دیگران مخالفت و بحث و جدل كنید كه این امر ممكن است باعث كینه‌توزی و سوء تفاهم شود. (20) در گفتگو كردن لطافت زیادی ندارید و بدون اینكه نیاز باشد پرحرفی می‌كنید. (21) پرجرأت ولی در عین حال تندخو هستید. (22) حاضرید هر خطری را برای ارضای هوس‌های خود به جان بخرید. (23) در هنگام مهر ورزیدن، از صمیم قلب احساس خوشحالی و خشنودی می‌كنید. (24) طبیعتی شاد، بشاش و خوش‌بین دارید. (25) توصیه می‌شود كار كردن با دیگران و همكاری با آنها را یاد بگیرید، زیرا از این طریق می‌توانید به مزایای زیادی دست یابید. همچنین با این كار سوء تفاهماتی كه دیگران نسبت به شما دارند را برطرف خواهید كرد.



فال تاریخ تولد: 10 آوریل یا 21فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) ذاتاً برای به عهده گرفتن پست‌های پر مسئولیت ساخته شده‌اید. (2) به طور مداوم ایده‌های جدید و بكری در ذهن شما شكل می‌گیرد. (3) در تصمیم‌گیری عجول و شتابزده عمل می كنید. (4) فردی تیز هوش و دارای بینشی عمیق می‌باشید. (5) همواره در هر زمینه‌ای به دنبال بهترین هستید. (6) یك ایده جدید بیشتر از پول هنگفت برایتان جذابیت دارد. (7) به ندرت موضوعات را به صورت عمیق مطالعه می‌كنید، ولی حتی با این دانش محدود خود توانایی تأثیر گذاشتن بر روی دیگران را دارید. (8) گهگاه خودخواه و كوته فكر می‌شوید. (9) از نزدیكان خود مانند پدر، پدر ناتنی، زن و مادر به سود مالی دست پیدا می‌كنید. (10) بعد از سن 46 سالگی به موفقیت می‌رسید. (11) در شغل‌های خدماتی و همچنین تجارت می‌توانید پست‌های بزرگی را عهده‌دار شوید و از این طریق موفق شوید. (12) اعتماد به نفس و وجهه خصوصیات اصلی شما به حساب می‌آیند. (13) با توجه به نحوه استفاده از اراده و توانایی‌های خود ممكن است فردی مشهور یا بدنام شوید. (14) یاری رساندن به دیگران را دوست دارید، ولی كمتر جواب محبت‌های خود را در زمان سختی از سوی آنها بخصوص نزدیكان می‌بینید. (15) به قانون پایبند هستید.



فال تاریخ تولد: 19 آوریل یا 30فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) معمولاً در خانواده‌ای خوب متولد می‌شوید. (2) علیرغم هوش سرشارتان در زمینه تحصیلات با شكست مواجه می‌شوید. این مسئله شاید به خاطر كمبود تمركز باشد. (3) استعداد زیادی برای فعالیت‌های تحقیقاتی دارید؛ زندگی شما سیستماتیك و روشمند است. (4) عدد 9 در تاریخ تولد شما یعنی 19 ام تحت سلطه مریخ قرار دارد. از طرف دیگر ماه آوریل نیز در قلمروی سیاره مریخ می‌باشد. به همین خاطر می‌توان انتظار داشت كه تأثیر سیاره مریخ روی شما دو چندان باشد. پس فردی تندخو، كوته فكر و لجوج خواهید بود. طبیعی است این مسئله منجر به مشكلات و نزاع زیادی می‌شود. (5) بی‌پروایی و شتاب شما در مسائل عشقی نیز دیده می‌شود و انتظار جواب سریعی از طرف مقابل دارید و اگر این پاسخ سریع نباشد، ناامید و دلسرد می‌شوید. (6) اگرچه زندگی مشترك خوبی دارید، ولی نیاز است همدم دیگری نیز داشته باشید. (7) از همان ابتدای زندگی از تمامی امكانات رفاهی بهره‌مند می‌باشید. (8) به فعالیت‌های مختلفی از قبیل ورزش، موسیقی و خواندن موضوعات دلخواه علاقمند هستید. (9) بسیاری از اوقات، دیگران به سختی می‌توانند شما را درك كنند. (10) پر پشتكار و سخت كوش هستید و تا رسیدن به هدف خود دست از پای نمی كشید. (11) در سرتاسر زندگی انرژی بالایی از خود نشان می‌دهید. (12) دوست دارید به افراد ناتوان و نیازمند كمك كنید. (13) اگرچه به توصیه دیگران اهمیت زیادی نمی دهید، ولی با اینحال دوست دارید عقاید و نظرات خود را به آنها تحمیل كنید. (14) دارای عزمی راسخ و احترام بنفس می‌باشید. (15) در مورد وظایف و رفتارهای اجتماعی عقاید عجیب و غریبی دارید. به همین خاطر به سختی می توانید خود را با همسایگان تطبیق می‌دهید. (16) برای عدالت و فداكاری ارزش زیادی قایل هستید و حاضرید در این راه هر بهایی را بپردازید. (17) باید سعی كنید همیشه خودتان را مشغول نگه دارید. (18) اسرار دیگران را محرمانه نزد خود حفظ می‌كنید و مشكلات عصبی و فشارهایی كه به آنها وارد می‌شود را تسكین می‌دهید. (19) به زن و همچنین معشوقه خود عشق می‌ورزید. (20) خودگرای هستید و اراده‌ای پولادین دارید.



فال تاریخ تولد: 28 آوریل یا 8اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) تأثیر سیاره ماه طبیعتی رویایی به شما می‌بخشد؛ زحل نیز روی شما تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود در كارتان جدی و فكور باشید؛ از طرف دیگر به خاطر تأثیر سیاره مریخ كم حوصله هستید. (2) با مؤسسات خیریه همانند یتیم خانه‌ها و بیمارستان‌های رایگان همكاری می‌كنید. (3) به ندرت عواطف و هیجانات خود را ابراز می‌كنید و به همین دلیل خونسرد به نظر می‌رسید. (4) باید با مشكلات زندگی عمومی و همچنین زندگی خصوصی خود كنار بیایید. (5) در انتخاب همسر خیلی دقت كنید، زیرا ممكن است فریب بخورید. (6) اراده‌ای مهار ناشدنی دارید و بدون توجه به موانع سر راهتان در اجرای طرح‌های خود درنگ نمی كنید. (7) گرایش دارید در فكر و عمل مستقل باشید كه البته باید از آن پرهیز كنید. (8) احتمال دارد به خاطر اعتماد به دیگران پول زیادی از دست بدهید، پس بهتر است برای آینده خود توشه كافی جمع‌آوری كنید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 12 ،21 ، 30فروردین و 8اردیبهشت


مسائل مالی

در مسائل پولی با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو خواهید شد كه عمدتاً به خاطر تندروی و انجام كارهایی فراتر از حد توانتان است. ولی با اینحال به خاطر شخصیت جذاب خود، تأثیر زیادی روی دیگران بخصوص جنس مخالف می‌گذارید. توانایی بدست آوردن پول را دارید، ولی ممكن است در مدت فعالیت شغلی، دشمنان زیادی داشته باشید.

اگرچه به خاطر اشتیاق زیاد خود ولخرج هستید، ولی برای یك زندگی تجملی درآمد كافی بدست می‌آورید. ممكن است ثروت زیادی انباشته نكنید، ولی شخصیت و رفتارتان به گونه‌ای است كه دیگران احساس می‌كنند فردی ثروتمند هستید. احتمال اینكه به سمت قماربازی كشیده شوید زیاد است و اگر به موقع جلوی این تمایل طبیعی خود را نگیرید، طبیعی است كه این مسئله ممكن است با ضرر مالی زیادی همراه باشد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به خاطر طبیعت بلند پرواز و در عین حال بی‌پروای خود، به سختی می‌توانید به مدت طولانی به یك حرفه ادامه دهید. در فعالیت‌های تجاری یا كارهای خدماتی كه در آنها بتوانید از نیروی فكری و توانایی‌های دیگر خود نهایت استفاده را ببرید، موفق خواهید بود. به همین خاطر در انواع مؤسسات تبلیغاتی، كار روزنامه، صنعت سینما و نمایش‌های تئاتر می‌توانید خوب عمل كنید. حتی در زمینه دكوراسیون منزل نیز استعداد دارید. به علت توان تجزیه و تحلیل مسائل و مهارت در سخن‌وری در شغل‌هایی همانند سفیر یا فرستاده سیاسی و همچنین بازرگانی در زمینه صادرات و واردات كه در آنها با كشورهای خارجی در تماس هستید، موفق خواهید بود. یك رهبر مادرزادی هستید و قابلیت هدایت سازمان‌های مختلف را دارید. به همین اندازه در مشاغلی مثل جراح، جواهرشناس یا متخصص برق نیز توانایی های خود را به اثبات می رسانید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

در كل از سلامتی خوبی بهره‌مند هستید و حتی زمانی كه به بیماری مبتلا می‌شوید به سرعت و خیلی راحت بهبود پیدا می‌كنید. سرزنده هستید و از بنیه فیزیكی قدرتمندی برخوردار می‌باشید. ولی به طور كلی فشار زیادی روی شما می‌آید؛ باید سعی كنید خیلی روی خودتان فشار نیاورید. زیرا این مسئله ممكن است منجر به تب شود. بزرگترین خطر برای سلامتی شما، فشار خون بالا، بیماری قلبی یا سكته است. باید رژیم غذایی سبكی داشته باشید و از همه مهمتر از استعمال الكل و هر گونه تحریك كننده پرهیز كنید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 آگوست (2) 21 مارس و 20 آوریل و (3) 21 نوامبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 4، 5، 7، 9، 11، 13، 14، 16، 18، 20، 22، 23، 25، 27، 29 و 31. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) از سلامتی بسیار خوب و گردش خون بالایی بهره‌مند هستید كه این مسئله باعث می‌شود در زندگی مشترك هوسران و با اشتیاق باشید. (2) شیفته خانواده و بچه‌های خود هستید و از اینكه فضایی صمیمی در خانه حكمفرما باشد لذت می‌برید. (3) از همسرتان می‌خواهید در جامعه بدرخشد. (4) همسرتان معمولاً خود را با شما تطبیق می‌دهد. (5) بسیار هیجانی و رویایی هستید و به تخیلات بیشتر از حقایق زندگی اهمیت می‌دهید. (6) بزرگترین مشكل زندگی مشتركتان این است كه همسرتان باید عشق فیزیكی شما را ارضا كند. (7) خیلی سخت می‌توانید مخالفت دیگران را تحمل كنید، ولی به هر حال با این مسئله به نحوی كنار می‌آیید. (8) علیرغم بخشنده بودن، فردی دیكتاتور و تندخو هستید و از اعضای خانواده انتظار دارید به ساز شما برقصند.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همسری شگفت‌انگیز برای مردی بلند پرواز به حساب می‌آیید. (2) به شوهرتان در حرفه‌اش كمك می‌كنید. (3) به شوهری با خصوصیات مردانه قوی و هوسران و با وضعیت مالی مناسب نیاز دارید تا اینكه خروجی‌های لازم را برای ارضای طبیعت رومانتیك شما برآورده سازد. (4) در گفتگو با دیگران شوخ طبع و باهوش هستید و ظاهر اجتماعی شكوهمندی دارید. (5) به خاطر همین خلق و خوی اجتماعی، عده زیادی از دوستان برای بازدید به سمت شما می‌آیند. (6) به موضوعات مختلفی علاقه دارید. (7) به آداب و رسوم اجتماعی مقید هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های آوریل، ژوئیه، اكتبر و ژانویه روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 7، 9، 10، 12، 14، 16، 18، 19، 21، 23، 27، 28 یا 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های طلایی، زرد، پرتقالی و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت، زمرد، حجرالقمر و سنگ‌هایی به رنگی سبز كمرنگ استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 1 ختم شود (برای مثال 1، 10، 19، 28، 37، 46، 55، 64، 73 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
خوش استعداد بودنشتابزدگی
اراده قویعدم ثبات
استعداد تحقیقعدم نزاكت در گفتگو
دانشتندخو
اشتیاقكوته فكری
جامعه‌پذیری
اقتدار
شهامت
عزت نفس
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا