فال متولدین 12 ،21 ، 30 آذر و 9 دی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 3، 12، 21 و 30 ام دسامبر
یا
فال متولدین 12 ،21 ، 30 آذر و 9 دی
متولدین 3، 12، 21 و 30 ام دسامبر تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه دسامبر در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین سیاره مشتری تأثیر دو چندانی روی شما دارد. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12، 21 و 30 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 3 دسامبر یا 12 آذر

اگر در 3 ام ماه دسامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) روشن‌فكر هستید و هیچ گونه كینه‌توزی و حسادت در شما دیده نمی‌شود. (2) درك خوبی از جهان دارید و آن را به خاطر آنچه هست دوست دارید نه به خاطر آنچه باید باشد. (3) از همان سنین جوانی به ورزش و فعالیت‌های خارج منزل علاقه نشان می‌دهید. (4) سرشت شاد و ذهن جوانی دارید. (5) به تشریفات، نظم و قانون پایبند هستید. (6) از اعتماد به نفس بالایی بهره می‌برید و تصمیمات شخصی را خودتان می‌گیرید. (7) معمولاً در زندگی موفق می‌شوید و به خاطر استقلال و شخصیت خود پیشرفت می‌كنید. (8) ترجیح می‌دهید برای خودتان كار كنید. (9) پر انرژی و دارای اراده‌ای قوی هستید. (10) اخلاقیات، عشق خالص و عدالت ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند. (11) انسان بلند پروازی هستید و به احترام و وجهه ارزش می‌گذارید. (12) بردبار، شوخ طبع و راستگو هستید. (13) ضریب هوشی بسیار بالایی دارید. (14) به سنت‌ها و آداب و رسوم اجتماعی عمل می‌كنید. (15) هوس‌های سالم و خودجوشی دارید و هیچ مانعی در ابراز آنها وجود ندارد. به عبارت دیگر خودتان را به راحتی ابراز می‌كنید. (16) عادت دارید بلند صحبت كنید. (17) بسیاری از قاضیان خردمندی كه در حكم دادن بخشنده هستند و طبیبان، تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری قرار دارند. (18) به سمت اشخاص زیرك، سخت كوش و باهوش جذب می‌شوید. به همین دلیل با مردم معمولی معاشرت نمی‌كنید. (19) بدون هیچ سختی و به صورت سیستماتیك و روشمند هر مسئله را حل می‌كنید و تلاش زیادی برای یافتن راه حل صورت می‌دهید. (20) مذهبی هستید و به سمت عرفان گرایش دارید. (21) از شما به عنوان انسانی یاد می‌شود كه به دیگران كمك می‌كند. (22) بلند پروازی، رهبری، مذهب، غرور، احترام، عشق به طبیعت، اشتیاق، بخشندگی و احترام ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند.



فال تاریخ تولد: 12 دسامبر یا 21 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) همیشه قضاوت شما صحیح است و كاملاً به اصول اخلاقی و معنوی پایبند هستید. (2) به هنر، ادبیات و موسیقی علاقه دارید. (3) مدیر بسیار خوبی می‌شوید. (4) روابط سازگار و هماهنگی با دیگران دارید. (5) آسایش طلب هستید و به جنس مخالف خود جذب می‌شوید. (6) اقتدار و احترام ابعاد مهم وجودتان را تشكیل می‌دهند. (7) بسیار متوازن هستید و ویژگی‌های فیزیكی و ذهنی جذابی دارید. (8) بانشاط و خوش‌بین هستید. (9) آرمان‌های والایی دارید. (10) دوست دارید برای دیگران فداكاری كنید، ولی سرانجام قربانی طرح‌ها و نیرنگ‌های آنها می‌شوید. (11) خودبین، مغرور، بلند پرواز و آرزومند هستید.



فال تاریخ تولد: 21 دسامبر یا 30 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) توانایی‌ها و علاقه زیاد و متنوعی در عرصه هنر، ادبیات و موسیقی دارید. (2) از عزت نفس بالایی برخوردار هستید. (3) پدری مهربان، بخشنده و دوست داشتنی هستید. (4) اشتیاق بالایی دارید و دوست دارید از مكان‌های مذهبی دیدن كنید. (5) در سنین بسیار بالا به شهرت و احترام می‌رسید.



فال تاریخ تولد: 30 دسامبر یا 9دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) مذهبی هستید و دوست دارید در زمینه فلسفه و دین مطالعه كنید. (2) ظاهر آرام و صمیمی دارید، ولی ویژگی‌های منفی نیز در شما دیده می‌شود. (3) رویهمرفته، در زندگی خوش شانس هستید. (4) می‌توانید معلم، متخصص آموزش یا مدیر موفقی شوید. (5) دوست دارید سفر كنید و از مكان‌های زیارتی دیدن نمایید. (6) شخص خوش‌بین و بخشنده‌ای هستید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 12 ،21 ، 30 آذر و 9 دی


مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید و درآمد كافی برای امرار معاش كسب می‌كنید. بلند پروازی، رهبری و اشتیاق همیشه شما را به سمت جلو می‌راند و معمولاً به تمامی امكانات رفاهی دست می‌یابید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

علاقه زیادی كه برای رسیدن به پست‌های مهم و فرمان دادن به دیگران دارید باعث می‌شود سیاستمدار شوید. می‌توانید وزیر، سفیر، قاضی یا دبیر شوید. برای زندگی سیاسی و كار كردن در اداره‌جات مهم، ارتش و یا كلیسا ساخته شده‌اید. معلم و واعظ خوبی هستید. می‌توانید در زمینه پزشكی، بانكداری و تبلیغات به شهرت بالایی دست پیدا كنید. همچنین بازیگر زبده‌ای می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

عدد 3 تأثیر قابل توجهی روی گردش خون و سیستم شریانی شما دارد. این عدد روی حس بویایی شما نیز تأثیرگذار است. به همین دلیل مستعد كمر درد، بیماری‌های ریوی، مشكلات گلو، نقرس، سكته و تب‌های ناگهانی هستید. همچنین ممكن است از گلودرد، دیفتری، گرفتگی لوزه، ذات الریه، برسام و سل ریه‌ها نیز رنج ببرید.

به علت اینكه متولد دسامبر هستید، بیماری‌های شما عمدتاً روانی است و معمولاً از افسردگی ذهنی، بی‌خوابی، عصبی بودن و غیره رنج می‌برید. همچنین از روماتیسم، مشكلات روده و پا درد رنج می‌برید. به خاطر نگرانی بیش از حد دچار سوء هاضمه و فشار خون پایین می‌شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (2) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) هوس‌های ماجراجویانه‌ای دارید كه باید فوراً ارضا شوند. (2) از همسرتان توقع دارید شخصیت جذاب، ظاهری آمرانه و رفتاری دلپذیر و زیركانه داشته باشد. (3) بلند پرواز هستید و توقعات زیادی از همسرتان دارید كه در نهایت باعث ناامیدی شما می‌شود. (4) دوست داشتنی، متفكر و با ملاحظه هستید. با توجه به ویژگی‌های ذكر شده، بهتر است شخصی را انتخاب كنید كه تحت سلطه سیاره مشتری یا زهره باشد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) هوس‌های سالم و شادی دارید و عشق فیزیكی شما بسیار خالص و الهام بخش دیگران است. (2) فضول نیستید، ولی به حرفه شوهرتان توجه می‌كنید و همیشه سعی می‌كنید به او كمك كنید. (3) بهترین همدم برای شوهرتان هستید. (4) در خانه داری ماهر هستید. همچنین رفتار دلسوزانه‌ای با بچه‌های خود دارید و بین آنها فرق نمی‌گذارید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 6، 7، 9، 12، 15، 16، 18، 21، 24، 25، 27 یا 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه زیرك، باهوش و متفكر باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، بنقش، ارغوانی و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز و لعل بنفش استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
بلند پروازیخودخواهی
رهبریریاكاری
صداقتغرور
نجابتدیكتاتور بودن
تدینسلطه طلبی
پر انرژی
سخاوت
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا