فال متولدین 12 ،21 و 30 بهمن ،9 اسفند

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 1، 10، 19 و 28 ام فوریه
یا
فال متولدین 12 ،21 و 30 بهمن ،9 اسفند
متولدین 1، 10، 19 و 28 ام فوریه تحت سلطه عدد 1 و خورشید هستند. ماه فوریه در قلمروی سیاره زحل نیز قرار دارد. بنابراین خورشید و زحل تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 1 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 10، 19 و 28 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 1 فوریه یا 12 بهمن

اگر در اولین روز ماه فوریه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) در فكر و عمل خود مستقل هستید. (2) ترجیح می‌دهید همیشه مشغول باشید. (3) پر انرژی، با اشتیاق و هنردوست هستید. (4) از هوش سرشاری برخوردار هستید و مهارت زیادی در سرگرم كردن دوستانتان دارید. (5) بسیار حساس هستید و به همین خاطر به راحتی صدمه می‌بینید. (6) از بینش قدرتمندی برخوردار هستید و می‌توانید فكر مردم را بخوانید. (7) ویژگی برجسته شما این است كه می‌توانید اسرار دیگران را محرمان نزد خود حفظ كنید و تنش‌های روانی و رنج‌های آنها را تسكین دهید. (8) توصیه‌های خوبی به دیگران می‌كنید و به همین دلیل دیگران شما را شخص قابل اعتمادی می‌دانند. (9) معمولاً در زندگی موفق می‌شوید، زیرا خودتان را با هر جامعه‌ای وفق می‌دهید. (10) اگرچه روابط اجتماعی گسترده‌ای دارید، ولی عمیقاً احساس تنهایی می‌كنید به طوری كه حتی دوستان صمیمی و نزدیكانتان چیزی در مورد آن نمی‌دانند. (11) در زندگی برای خودتان ایدئولوژی دارید. (12) به سختی می‌توانید برای مدت طولانی به یك موضوع بپردازید. (13) اگرچه عمیق فكر نمی‌كنید، ولی با قدرت سخن‌وری خود می‌توانید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. (14) از هوش و توانایی‌های خود برای بهبود زندگی دیگران بهره می‌برید. معمولاً اختراع بزرگی صورت می‌دهید كه سود آن به تمام جهانیان می‌رسد و به همین دلیل نام نیكی از خود بر جای می‌گذارید. (15) می‌توانید به راحتی روی افراد تحریك‌پذیر، هیجانی و احمق سلطه داشته باشید و خودتان را در میان چنین افرادی می‌بینید. (16) به سمت موضوعات اسرار آمیز و رمزی جذب می‌شوید. (17) به زن خود عشق می‌ورزید و همین احساس را در مورد دوست پسر و دوست دختر خود دارید. (18) خودگرای هستید و اراده شما قوی است. (19) شخصیت دوگانه‌ای دارید؛ از یك سو بی‌نهایت اهل عمل و از سوی دیگر ایده‌آل‌گرا هستید. (20) طبیعت بانشاط، شاد و بشاشی دارید و بسیار خوش‌بین هستید. (21) به راحتی نمی‌توانید با همسایگان خود سازگار باشید، مگر اینكه آنها اشخاص باهوشی باشند و در كارتان دخالت نكنند. (22) بهتر از یك فرد معمولی ویژگی‌های انسانی را از خود نشان می‌دهید. (23) برای رهبری كردن ساخته شده‌اید و دوست ندارید از دیگران پیروی كنید. (24) همواره ایده‌های جدیدی در ذهن می‌پرورانید و به همین دلیل همیشه جوان باقی می‌مانید.



فال تاریخ تولد: 10 فوریه یا 21 بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) از این توانایی طبیعی برخوردار هستید كه نیت دیگران را متوجه شوید. (2) اسرار دیگران را محرمان نزد خود حفظ می‌كنید و به همین دلیل دیگران به شما اطمینان می‌كنند. (3) همیشه توصیه‌های عملی به دیگران می‌كنید. (4) نیاز به كسی دارید تا توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارید. خیلی به سمت خانواده خود جذب نمی‌شوید. (5) از پدر، مادر و زن خود سود مالی بدست می‌آورید. (6) به دنبال احترام و وقار هستید. (7) موفقیت نسبتاً خوبی در فعالیت‌های خدماتی و تجاری كسب می‌كنید. (8) دوست دارید به مردم كمك كنید، ولی به ندرت دیگران به ویژه نزدیكانتان پاسخ خوبی‌های شما را می‌دهند. (9) پس از سن 28 سالگی خوشبختی به سمت شما سرازیر می‌شود.



فال تاریخ تولد: 19 فوریه یا 30 بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) در خانه خوب و مرفهی متولد می‌شوید. (2) از همان دوران كودكی، به تمامی امكانات رفاهی و فرصت‌های خوب برخوردار خواهید بود كه دیگران در سنین بسیار بالا به آن دست پیدا خواهند كرد. (3) به خاطر عدم تمركز كافی ممكن است در زمینه تحصیلات دانشگاهی خود دچار مشكل و وقفه شوید. (4) به فعالیت‌های متنوعی مثل ورزش، موسیقی و خواندن مطالب سرگرمی علاقه دارید. (5) به خاطر تأثیر سیاره زحل، ذهن فلسفی دارید. (6) استعداد تحقیق كردن دارید و دوست دارید به صورت سیستماتیك و روشمند روی موضوع مورد نظر خود كار كنید. (7) عدد 9 در تاریخ تولد 19 تحت سلطه سیاره مریخ قرار دارد. این سیاره نماد گستاخی و لجاجت است. این ویژگی در نهایت باعث نزاع می‌شود. (8) در مسائل عشقی انتظار پاسخ سریع از طرف مقابل دارید و به همین دلیل بعضی مواقع ناامید می‌شوید. (9) دیگران به سختی می‌توانند شما را درك كنند و با شما همكاری كنند. (10) پرجرأت و نترس هستید. (11) لازم است همیشه سعی كنید و خودتان را مشغول كاری كنید؛ در غیر اینصورت ناآرامی و تنش روانی به سراغتان خواهد آمد.



فال تاریخ تولد: 28 فوریه یا 9 اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) انسان رویا پردازی هستید، ولی تأثیر سیاره زحل باعث می‌شود این ویژگی خود را تحت كنترل در آورید. (2) با مؤسسات آموزشی و خیریه مثل بیمارستان‌ها در ارتباط خواهید بود. (3) لازم است پول خود را عاقلانه سرمایه‌گذاری كنید؛ در غیر اینصورت ممكن است دیگران شما را فریب دهند. (4) به ندرت می‌توانید حتی هیجانات خود را ابراز كنید و به همین دلیل سرد و غیر صمیمی به نظر می‌رسید. (5) اراده سركشی دارید و در انجام طرح‌هایتان درنگ نمی‌كنید، هر چند طرح‌های عجیب و غریبی باشند. (6) اتفاقات غیر منتظره‌ای در زندگی خانوادگی شما رخ می‌دهد و به نظر نمی‌رسد طرح‌هایی كه برای اعضای خانواده ترتیب داده‌اید عملی شوند. (7) در زمینه های مختلفی استعداد دارید و ایده‌های بكری در ذهن می‌پرورانید. (8) بسیار حساس هستید و به خاطر مسائل كوچك صدمه می‌بینید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه ...
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 12 ،21 و 30 بهمن ،9 اسفند


مسائل مالی

معمولاً وضعیت مالی خوبی دارید. با اینحال، لازم است تمایل خود به قماربازی را كنترل كنید. همچنین انتظار نداشته باشید خیلی زود پولدار شوید. اگر روی خودتان كنترل داشته باشید، درآمد كافی بدست خواهید آورد و می‌توانید تمایل خود به خودنمایی را ارضا كنید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی شخصیت و رفتارتان این حس را به دیگران منتقل می‌كند كه شخص ثروتمندی هستید. معمولاً در سنین بالا به ثبات مالی دست پیدا می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

بلند پرواز هستید، ولی به خاطر طبیعت ناپایدارتان به سختی برای مدت طولانی به یك شغل یا فعالیت می‌پردازید. با اینحال در تجارت فرد موفقی می‌شوید، زیرا می‌توانید در آن از هوش خود بهترین بهره را ببرید. می‌توانید در زمینه هایی مثل بانكداری، كتاب فروشی یا توزیع كتاب، واردات و صادرات، كار روزنامه، دكوراسیون منزل، كارگردانی برنامه‌های تلویزیونی یا امور خارجه شاغل شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

باید مراقب باشید و خیلی به دستگاه گوارش خود فشار نیاورید، زیرا هر گونه عملكرد ضعیف آن باعث بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. به خاطر گردش خون ضعیف، از كم خونی و تپش قلب رنج می‌برد. باید آب زیادی بنوشید تا كلیه‌ها و مثانه شما خوب كار كنند. گلو و مجرای تنفسی نیز اندامی هستند كه احتمال دارد از آن ناحیه رنج ببرید. ممكن است معتاد دارو شوید و اشخاص كلاه بردار شما را فریب دهند و داروی قلابی به شما بفروشند.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژانویه و 20 فوریه (2) 21 مارس و 20 ژوئن و (3) 21 ژوئیه و 20 اكتبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 4، 5، 7، 9، 11، 13، 14، 16، 20، 22، 23، 25، 29 و 31. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) دوست داشتنی، ملاحظه كار، متفكر و مواظب هستید. (2) به خانواده خود عشق می‌ورزید و زمان زیادی را در خانه سپری می‌كنید. (3) هیجانی و رویایی هستید. به همین دلیل تخیلات بیشتر از واقعیات زندگی برایتان اهمیت دارند. (4) به سختی می‌توانید با مشكلات زندگی روبرو شوید. (5) ارضای جنسی اهمیت زیادی برای شما دارد و در تمامی طول زندگی دوست دارید این میل خود را ارضا كنید. (6) وانمود می‌كنید با دیگران فرق دارید، در نتیجه همسرتان احساس می‌كند به زندگی خانوادگی توجه چندانی ندارید. (7) ازدواج را یك برنامه خانوادگی می‌دانید و به خاطر نگرش مثبت خود در آن موفق می‌شوید. همین مسئله باعث هماهنگی بیشتر در خانه می‌شود.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) دوست دارید زندگی تجملی داشته باشید. (2) قدرت تطبیق‌پذیری بالایی دارید. (3) فداكار، مهربان و دلسوز هستید. (4) همدم خوبی و شایسته‌ای برای شوهرتان هستید و هوش و استعداد زیادی دارید. (5) می‌دانید چگونه مردم را كنار یكدیگر جمع كنید و به همین دلیل خانه شما تبدیل به مركز فعالیت‌های اجتماعی می‌شود. (6) در زمینه‌های مختلفی علاقه دارید و خیلی به این مسئله توجه نمی‌كنید كه شوهرتان چگونه اوقات فراغت خود را سپری می‌كند. (7) به رقص و موسیقی علاقمند هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 7، 9، 10، 12، 14، 16، 18، 19، 21، 23، 25، 27، 28 یا 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 4، 5 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 4، 5 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های پرتقالی، ارغوانی، بنفش و خاكستری استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت، توپاز، الماس و لعل بنفش استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 1 ختم شود (برای مثال 1، 10، 19، 28، 37، 46، 55، 64، 73 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
احترام به دیگرانگستاخی
وقارعدم انعطاف
احترامخودنمایی
دلسوزیغرور
مشاور خوبوسواس
اقتدارولخرج
عزم راسخ
اعتماد به نفس
استعداد تحقیقات
الهام بخشی
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا