فال متولدین 13 ، 22 ، 31 اردیبهشت و 9خرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 3، 12، 21 و 30 ام مه
یا

فال متولدین 13 ، 22 ، 31 اردیبهشت و 9خرداد


متولدین 3، 12، 21 و 30 ام مه تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه مه در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین مشتری و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12، 21 و 30 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 3 مه یا 13 اردیبهشت

اگر در 3 ام ماه مه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسان بلند پروازی هستید و در زندگی خود پیشرفت می‌كنید. (2) به دانش و معرفت خود اطمینان دارید. (3) به سمت مذهب كشیده می‌شوید، ولی كوركورانه از آن پیروی نمی‌كنید. (4) حسی از عدالت و عشق به بشریت با وجودتان عجین شده است. (5) حاضر هستید برای رفاه دیگران دست به هر كاری بزنید. (6) نسبت به افراد غمگین دلسوز هستید. (7) عادت دارید بلند صحبت كنید. (8) مغرور و خودبین هستید. (9) در زندگی خود سیستماتیك و روشمند عمل می‌كنید. (10) در فكر و عمل خود مهارت دارید. (11) به بازی كردن علاقه بسیار زیادی دارید. (12) استراتژی‌های خود را به خوبی طرح ریزی می‌كنید تا اینكه بتوانید به تعهدات خود عمل كنید. (13) به موضوعات عرفانی علاقه زیادی دارید. (14) به مطالعه موضوعات فلسفی و مذهبی می‌پردازید. (15) در زندگی بخشنده هستید. (16) حتی با حضور خود در محافل می‌توانید به دیگران انرژی بخشید. (17) رویهمرفته فرد خوش‌بینی هستید، ولی در مسائل عشقی بدبین هستید و تا زمانی كه از رسیدن به موفقیت مطمئن نشده‌اید، قدمی بر نمی‌دارید. (18) مشاور خوبی برای دیگران هستید و راه حل‌های صحیحی را برای حل مشكلات آنها تدبیر می‌كنید. (19) از قوه خودداری بهره‌مند می‌باشید.

فال تاریخ تولد: 12 مه یا 22اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) دوست دارید زندگی راحت و آسوده‌ای داشته باشید و از آن لذت ببرید. (2) به راحتی می‌توانید عیب‌های كوچك دیگران را تشخیص دهید. (3) در زندگی به اعتبار و اقتدار دست پیدا می‌كنید. (4) برای دیگران فداكاری می‌كنید، ولی قربانی حیله‌های آنها می‌شوید. (5) بعضی مواقع بیش از حد بلند پرواز می‌شوید. (6) از بیهوده حرف زدن بیزار هستید. (7) در سخنان و رفتارتان، استوار هستید. (8) ذاتاً انسان نگرانی هستید و بی‌جهت عصبی می‌شوید. (9) بسیاری از اوقات باید زمان خود را به دیگران اختصاص دهید. (10) پس از ازدواج پیشرفت می‌كنید. (11) پس از سن 39 سالگی در زندگی به ثبات دست پیدا خواهید كرد.



فال تاریخ تولد: 21 مه یا 31اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) پدری مهربان، بخشنده و دوست داشتنی برای فرزندان خود هستید. (2) در سال‌های اولیه زندگی خود به شهرت و افتخار دست پیدا می‌كنید. (3) به فعالیت‌های خارج از منزل علاقه زیادی دارید و از سفر كردن خوشتان می‌آید. (4) هاله‌ای در اطرافتان است كه دیگران را جذب خود می‌كند و دارای قدرت هیپونتیزمی هستید. (5) هم در میان زنان و هم در میان مردان محبوب هستید. (6) از پدر خود ارث می‌برید. (7) دوست دارید به نیروهای معنوی دست پیدا كنید و از این راه بدبختی افراد ستمدیده را تسكین دهید. (8) با نهایت اطمینان و اعتقاد راسخ به دیگران توصیه می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 30 مه یا 9خرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در زمینه‌های آموزشی و مدیریتی می‌درخشید. (2) ذاتاً انسان نجیب و صادقی هستید. (3) با وجود اینكه سعی می‌كنید همیشه خود را فعال نگه دارید، ولی ممكن است بعضی مواقع ناآرام شوید. (4) بلند پرواز، دارای عزت نفس و فداكار هستید. (5) دوست دارید بدون هیچ چشمداشتی با مؤسسات خیریه (مثل مراكز ویژه كر و لال‌ها) همكاری كنید. (6) پس از سن 30 سالگی به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. (7) به سفر كردن به ویژه به مناطق زیارتی علاقمند هستید. (8) از قدرت كافی برای غلبه بر تمامی مشكلات زندگی برخوردار می‌باشید. (9) به هنر و موسیقی عشق می‌ورزید و دوست دارید خانه خود را به زیبایی مبلمان كنید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 13 ، 22 ، 31 اردیبهشت و 9خرداد

مسائل مالی

نباید خیلی نگران وضعیت مالی خود باشید. می‌توانید حرفه دلخواه خودتان را راه بیندازید و با بهره‌گیری از هوش بالای خود موفق باشید. فرصت‌های زیادی در زندگی خواهید داشت و اگر قدر آنها را بدانید پیشرفت زیادی می‌كنید. ویژگی‌هایی مثل تكاپو، بلند پروازی، رهبری و اشتیاق همیشه شما را به سمت جلو هدایت می‌كنند. معمولاً در زندگی به تمامی امكانات رفاهی دست پیدا می‌كنید. همچنین می‌توانید پست خود را ارتقا دهید و از این طریق درآمد زیادی كسب كنید. با اینحال، ولخرج هستید و برای افرادی كه آنها را دوست دارید، پول زیادی را صرف می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

برای سیاست ساخته شده‌اید و ظاهر آمرانه‌ای دارید. می‌توانید پست‌های مهمی مثل وزیر، سفیر، دبیر و یا قاضی را عهده‌دار شوید. به عنوان مدیر عامل و یا سرپرست فروشگاه‌های بزرگ موفق خواهید بود. برای معلم و واعظ شدن نیز استعداد زیادی دارید.

در سایر حرفه‌ها از قبیل پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری شایستگی خود را به اثبات می‌رسانید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

به خاطر علاقه زیادی كه به انواع بازی‌ها و ورزش‌ها دارید معمولاً سلامتی خوبی دارید. ولی بعضی اوقات نمی‌توانید جلوی پرخوری خود را بگیرید و می‌توان انتظار داشت به بیماری‌های معدوی و سوء هاضمه مبتلا شوید. پس از سن 39 سالگی دچار افزایش وزن می‌شوید. به خاطر تأثیر سیاره مشتری احتمال دارد از گلو درد، نقرس، سكته و تب‌های ناگهانی رنج ببرید. سایر امراض مثل گلو درد، ذات الریه، برسام و التهاب ریه‌ها نیز در مورد شما شایع هستند.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آوریل و 20 مه، (2) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (3) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) طبیعت بلند پرواز شما باعث می‌شود انتظارات زیادی از همسر خود داشته باشید. به تجربه ثابت شده كه این مسئله مانعی در انتخاب همسر است. (2) از زن خود می‌خواهید خود را با خواسته‌ها و هوس‌های شما تطبیق دهد. (3) سلامتی خوب شما باعث می‌شود بسیار هوسران باشید و اشتهای زیادی به روابط جنسی داشته باشید. (4) اكثر اوقات دوست دارید بر دیگران سلطه داشته باشید. (5) بسیار با اشتیاق و پویا هستید و تمامی امكانات لازم را برای پیشرفت اعضای خانواده خود فراهم می‌كنید. (6) به هنر و موسیقی علاقه زیادی دارید و اگر همسرتان استعدادهای خود را در این زمینه‌ها پرورش دهد از او قدردانی می‌كنید. (7) از زن خود می‌خواهید لباس‌های جذاب بپوشد و همراه با شما در جامعه ظاهر شود. (8) اعضای خانواده خود را خیلی دوست دارید و حتی در طول سفرهای طولانی برای بازگشت به خانه لحظه شماری می‌كنید. (9) به زن خود افتخار می‌كنید و سعی می‌كنید شوهر خوبی برایش باشید. (10) معمولاً از زندگی مشترك خود رضایت دارید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) فعال، جذاب و زیرك هستید. (2) خانه خود را دوست دارید، ولی خیلی به آن پایبند نمی‌باشید. (3) دوست دارید خانه‌ای تمیز و مرتب داشته باشید، ولی این كار را به دیگران واگذار می‌كنید. (4) اراده‌ای قوی دارید. (5) در زمینه‌های مختلفی استعداد دارید، ولی نمی‌توانید در تمامی آنها تسلط داشته باشید. (6) دمدمی مزاج و حساس هستید. (7) انسان فداكار و با محبتی هستید و تا آنجا كه ممكن است به شوهرتان یاری می‌رسانید. (8) آرام، كم حرف و در عین حال اجتماعی هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 6، 7، 8 یا 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه به سفر كردن، فلسفه و بحث‌های علمی علاقمند باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3 و 6 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3 یا 6 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، بنفش، ارغوانی و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، لعل بنفش و یا سفیداب استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
بلند پروازیخودخواهی
رهبریدیكتاتور بودن
مذهبغرور بیجا
آرمان‌گراییمیل به ولخرجی
بخشندگینگرانی بی‌جهت
عدالت و منزلتغیر عملی بودن
درستكاری
بردباری
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا