فال متولدین 13 ، 22 ، 31 مرداد و 9 شهریور

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
متولدین 4، 13، 22 و 31 ام آگوست
یا
فال متولدین 13 ، 22 ، 31 مرداد و 9 شهریور
متولدین 4، 13، 22 و 31 ام آگوست تحت سلطه عدد 4 و سیاره اورانوس هستند. ماه آگوست در قلمروی خورشید نیز قرار دارد. بنابراین اورانوس و خورشید تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 4 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 13، 22 و 31 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





تاریخ تولد: 4 آگوست یا 13 مرداد

اگر در 4 ام ماه آگوست به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انرژی، اشتیاق و حركت به سوی ترقی جزء خصیصه‌های شما به شمار می‌آیند. (2) تحولات و فراز و نشیب‌های زیادی در زندگی شما به چشم می‌خورد. (3) سطح ذهنی و فكری پیشرفته‌ای دارد. (4) از شخصیت جذابی بهره‌مند هستید و از دروغ تنفر دارید. (5) رك‌گویی بیش از حد و انتقاد كردن از دیگران باعث می‌شود تعداد دشمنانتان بیشتر از دوستانتان باشد. (6) علاقه زیادی به تئاتر و سینما و پیك نیك رفتن دارید. (7) ذاتاً اجتماعی هستید و در بسیاری از رشته‌ها استعداد دارید. به همین خاطر در میان دوستان خود محبوب می‌باشید. (8) الهام بخش دیگران هستید. (9) نسبت به مذهب و زندگی دیدگاه غیر قراردادی دارید. (10) معمولاً تغییراتی كه در زندگی شما رخ می‌دهد باعث بهبود وضعیت شما می‌شوند. (11) عادت دارید نظرات خود را به دیگران تحمیل كنید. (12) بسیاری از اوقات احساس تنهایی می‌كنید. (13) مداوماً به دنبال تنوع و آزادی فكر از محدودیت‌های جامعه هستید. (14) خواهان آزادی فكر و عمل می‌باشید. (15) كم و بیش غیر عادی به نظر می‌رسید و به راحتی نمی توانید خود را با طرح‌های دیگران وفق دهید. ایجاد روابط نزدیك با دیگران سخت‌ترین كار برای شما است. (16) در زندگی ماجراها و تجارب عاشقانه زیادی خواهید داشت كه در نهایت باعث ناامیدی و غم می‌شوند. (17) انسانی تیزهوش می‌باشید و ذهنی منطقی و تحلیلی دارید.



تاریخ تولد: 13 آگوست یا 22 مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) باهوش، باملاحظه و خیرخواه هستید. (2) كتاب‌های ادبی و علمی را دوست دارید و علیرغم آرام بودن خود را فعال نگه می‌دارید. (3) پست‌های پر مسئولیت را بر عهده خواهید گرفت و از این طریق ثروتمند می‌شوید. (4) موفقیت شما بعد از سن 31 سالگی رخ می‌دهد. (5) ظاهری ملایم دارید، ولی انسان لجوجی هستید. (6) اعتماد به نفس و استقلال فكری باعث می‌شود كه تمامی تصمیمات را خودتان بگیرید. (7) زمانی كه می‌بینید دیگران از مصاحبت با شما لذت می‌برند، از صمیم قلب احساس شادی می‌كنید. (8) طرح‌های خود را با دقت طراحی می‌كنید و به خاطر طبیعت دقیق خود در انجام آنها موفق می‌شوید. (9) اگرچه نیمه اول زندگی شما تا حدودی با سختی همراه است، ولی در نیمه دوم آن شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای فراوانی خواهید بود. (10) شیفته تنوع در زندگی هستید و این مسئله را به خوبی می‌توان در دوستانتان مشاهده كرد، زیرا پیوسته آنها تغییر می‌كنند. (11) از محدودیت متنفر هستید و دوست دارید آزاد باشید. (12) علاقه زیادی به ورزش كردن و موسیقی دارید. (13) ذهنی منطقی و تحلیلی دارید.



تاریخ تولد: 22 آگوست یا 31 مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) پست‌های خوب و در عین حال كم مسئولیتی نصیبتان می‌شود. (2) دمدمی مزاج و ناپایدار هستید و بعضی اوقات اعمال شما بگیر و ول كن دارد. (3) رویهمرفته انسان خوش شانسی به حساب می‌آیید و از جنس مخالف خود سود می‌برید. (4) زندگی مشترك سعادتمندی دارید، ولی دوست دارید همدمی خارج از خانه داشته باشید. (5) زندگی اجتماعی محدود و دوستان كمی دارید. (6) از دعوا نمی ترسید و عواطف كمی در شما دیده می‌شود. (7) غرور بالایی دارید و توانایی‌های شما زود شناخته می‌شوند. (8) سال‌های بین 40 و 60 برایتان بسیار مهم خواهند بود. (9) اگرچه در نیمه اول زندگی تا حدودی سختی می‌كشید، ولی در نیمه دوم آن موفقیت‌های چشمگیر و زیادی نصیبتان می‌شود. (10) عاشق تغییر در زندگی هستید. مثلاً دوستانتان مداوماً تغییر می‌كنند. (11) از محدودیت متنفر هستید و دوست دارید آزاد باشید. (12) به ورزش و موسیقی علاقه فراوانی دارید. (13) از ذهنی منطقی و تحلیلی برخوردار هستید.



تاریخ تولد: 31 آگوست یا 9 شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) بسیار بلند پرواز هستید، ولی عزت نفس بالایی نیز دارید. (2) بعد از سن 40 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (3) در مسائل پولی فرد خوش شانسی هستید. (4) دیدگاهتان نسبت به زندگی عملی است و از اراده‌ای پولادین برخوردار هستید. (5) به مشاغل بشردوستانه مانند كار كردن با سازمان‌های خیریه و مؤسسات ویژه افراد معلول جسمی علاقمند هستید. (6) ایده‌های خلاقانه‌ای در ذهن می‌پرورانید. (7) بر اساس قدرت قضاوت خود در زندگی حركت می‌كنید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 13 ، 22 ، 31 مرداد و 9 شهریور


مسائل مالی

در مسائل مالی و سایر امور وضعیت خوبی دارید، اگرچه ممكن است فراز و نشیب‌هایی در زندگی شما وجود داشته باشد. ممكن است ثروت زیادی جمع نكنید، ولی می‌توانید به گونه‌ای رفتار كنید كه دیگران احساس كنند شخص ثروتمندی هستید. ولخرج هستید. بعد از سن 40 سالگی موفقیت شما رقم می‌خورد. بهتر است از شراكت پرهیز كنید و كار را به تنهایی انجام دهید. این احتمال وجود دارد كه در در مسائل شغلی نسبت به اشخاصی كه با آنها مرتبط هستید، بدگمان شوید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

در فعالیت‌های تجاری مرتبط با حمل و نقل، صنعت برق و انواع ماشین آلات فرد موفقی خواهید بود. می‌توانید مهندس، پیمانكار ساختمان، دانشمند و صنعتگر ماهری نیز باشید. به موضوعاتی مانند مذهب، فلسفه، طالع‌بینی و كف بینی علاقه خاصی دارید. برای بانكداری استعداد خوبی دارید. دوست دارید روی ایده‌ها و طرح‌های جدید كار كنید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

اورانوس تأثیرات منفی روی دستگاه تنفسی شما دارد. به همین خاطر احتمال دارد از تنگی نفس و بیماری آسم رنج ببرید. این سیاره روی زانوها، ساق پا و پاها تأثیر می‌گذارد و لازم است در این زمینه مراقب باشید. مستعد بیماری‌های كلیوی یا مثانه نیز می‌باشید. اگر با افرادی سر و كار دارید كه به بیماری‌های عفونی مبتلا هستند باید احتیاط كنید. سعی كنید فشار زیادی روی ذهن خود نیاورید، زیرا این فشارها منجر به بیماری‌های عصبی می‌شوند كه تشخیص آنها می‌تواند سخت باشد.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 آوریل و (2) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 2، 4، 7 یا 8. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) انسانی باهوش و زیرك می‌باشید؛ از همسرتان توقع دارید تا به نظراتتان توجه كرده و در كارتان به شما كمك كند. (2) از اعضای خانواده انتظار دارید به ساز شما برقصند و بی‌احترامی را هرگز تحمل نمی كنید. (3) نسبت به آنچه از زن و بچه‌های خود توقع دارید سرسخت هستید. (4) دوست دارید هسمرتان در جامعه بسیار فعال باشد. (5) به خانواده خود افتخار می‌كنید و بهترین امكانات را برایشان فراهم می‌كنید. (6) مهربان و دوست داشتنی هستید و قلبی بزرگ دارید. دوست دارید یاور دیگران باشید و به آنها كمك كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) شخصیت خوشایند و جذابی دارید. (2) غرور، وجهه و حضور اجتماعی شما باعث جذب دیگران می‌شود. (3) از خانه و اعضای خانواده خود مواظبت می‌كنید و انتظار دارید شوهری سالم و بااشتیاق داشته باشید. (4) فداكاری و بردباری جزء خصیصه‌های شما هستند. (5) از اراده‌ای قوی برخوردار هستید و به لباس‌های خوب علاقمند می‌باشید. (6) خوش استعداد هستید، ولی به ندرت می‌توانید به تمامی كارها تسلط پیدا كنید. (7) علاقه زیادی به دكوراسیون منزل دارید، ولی این كار را به دیگران محول می‌كنید. (8) خانه خود را دوست دارید، ولی از لحاظ عاطفی به آن وابسته نیستید. (9) بعضی اوقات بسیار ناآرام و دمدمی مزاج می‌شوید و همین امر ممكن است كل روز را برایتان تلخ سازد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، ماه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه بااستعداد، مبتكر و پرحرف باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 4 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 4 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی كهربایی، خاكستری، شاه بلوطی و سفید استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از مرجان، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 4 ختم شود (برای مثال 4، 13، 22، 31، 40، 49، 58، 67، 76 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
روشمندسلطه طلبی
وجههناپایدار
تخیلحسادت
سخاوتستیزه جو
عشق به طبیعتپرخاشگری
خوش استعداد بودنلجاجت
تحلیلبدگمان
استواریمیل مفرط به قدرت
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا