فال متولدین 13 ، 22 آبان و 1 آذر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 4، 13 و 22 ام نوامبر
یا
فال متولدین 13 ، 22 آبان و 1 آذر
متولدین 4، 13 و 22 ام نوامبر تحت سلطه عدد 4 و سیاره اورانوس هستند. ماه نوامبر در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین اورانوس و مریخ تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 4 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 13 و 22 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 4 نوامبر یا 13 آبان

اگر در 4 ام ماه نوامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) تضادهایی در شخصیت شما دیده می‌شود. (2) شاهد حوادث غیر منتظره‌ای در زندگی خود خواهید بود. (3) با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه می‌شوید. (4) علیرغم توانایی‌های بسیار، عقب نشینی‌هایی را در زندگی تجربه می‌كنید. (5) تغییرات زیادی در زندگی شغلی و طرح‌هایتان ایجاد می‌كنید؛ به همین خاطر احساس ناآرامی و آشفتگی می‌كنید. (6) برای پیشرفت در زندگی انرژی و نیروی زیادی دارید. (7) هوش و توان فكری پیشرفته‌ای دارید. (8) از هوش خود در جهت بهبود زندگی انسان استفاده می‌كنید. (9) از آداب و رسوم متنفر هستید و به دنبال آزادی ذهن از محدودیت‌های جامعه هستید. (10) شخصیت جذابی دارید. (11) ریاكاری را تحمل نمی‌كنید. (12) معمولاً نسبت به نظرت دیگران مخالفت می‌كنید و بی‌جهت با آنها بحث و جدل می‌كنید كه باعث ایجاد سوء تفاهم و دشمنان مرموز می‌شود. (13) از دخالت در كارتان تنفر دارید و اگر چنین اتفاقی رخ دهد كار را رها كرده و آن را به دیگران واگذار می‌كنید. (14) اگر خونسردی خود را حفظ كنید، به موفقیت چشمگیری در زندگی دست پیدا می‌كنید، ولی تكبر و لجاجتتان به زندگی شغلی شما لطمه وارد می‌سازد. (15) انسان نترسی هستید و آماده هستید دست به هر خطر بزنید. (16) به تجربه ثابت شده كه نزدیكانتان باعث رنجش خاطر شما هستند. (17) نظرات عجیبی در مورد تغییر و تنوع در زندگی دارید و همین مسئله منجر به تغییر دوستانتان می‌شود.



فال تاریخ تولد: 13 نوامبر یا 22آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) بلند قامت، باهوش و دارای سیمایی جذاب هستید. (2) سختی‌های دیگران را درك می‌كنید و به آنها كمك می‌كنید. (3) به كتاب‌های علمی و ادبی علاقه دارید. (4) احساس می‌كنید باید بدون تبلیغات و خودنمایی به اهدافتان در زندگی دست پیدا كنید. (5) پست‌های مهم و پرمسئولیتی را عهده‌دار می‌شوید و از این طریق درآمد كافی كسب می‌كنید. (6) موفقیت واقعی شما پس از سن 31 سالگی شروع می‌شود. (7) انسان با ایمان و دلسوزی هستید، ولی به خوبی نمی‌توانید هیجانات و احساسات خود را ابراز كنید. (8) طرح‌هایتان را خیلی تغییر می‌دهید. (9) اگر مسئولیت‌های خود را بدانید، هیچ چیز در زندگی نیست كه نتوانید به آن دست پیدا كنید. (10) اعتماد به نفس بالایی دارید و انسان مستقلی هستید؛ به همین دلیل می‌توانید امور را تحت كنترل خود در آورید. (11) زمانی كه احساس می‌كنید دیگران از مصاحبت با شما لذت می‌برند، احساس خوشحالی به شما دست می‌دهد. (12) طرح‌هایتان را با دقت تنظیم می‌كنید و به خاطر تسلط زیادی كه در آنها دارید به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (13) دوست دارید در محافل علمی شركت كنید. (14) اگر مراقب خلق و خوی پرخاشگرانه خود باشید، خوشبخت خواهید شد.



فال تاریخ تولد: 22 نوامبر یا 1آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) بلند قامت و دارای چشمانی جذاب هستید. (2) دمدمی مزاج و ناپایدار هستید و بعضی اوقات اعمالتان بگیر و ول كن دارد. (3) از جنس مخالف خود سود می‌برید. (4) زندگی مشترك شادی دارید، ولی دوست دارید همدم دیگری داشته باشید. (5) روابط اجتماعی محدود و دوستان كمی دارید. (6) از دعوا كردن خوشتان نمی‌آید. (7) در هنگام ابراز عواطف خود خیلی دقت می‌كنید. تا حدودی انسان مغرور و با وقاری هستید و توانایی‌هایتان نسبتاً زود شناخته می‌شوند. (8) در سال‌های بین 40 و 60 به قله موفقیت شغلی خود نایل می‌شوید. (9) نیمه اول زندگی شما مملوء از سختی است، ولی در نیمه دوم آن شاهد تحقق بلند پروازی‌ها و آروزهایتان خواهید بود.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 13 ، 22 آبان و 1 آذر


مسائل مالی

معمولاً وضعیت مالی خوبی دارید، اگرچه در انجام تعهدات خود دچار تأخیرات و سختی‌هایی می‌شوید. ممكن است ثروت زیادی جمع نكنید، ولی می‌توانید به گونه‌ای رفتار كنید كه دیگران احساس كنند ثروتمند هستید. خیلی نگران آینده خود هستید. بنابراین بیش از حد جانب احتیاط را می‌گیرید و سعی می‌كنید توشه كافی برای آینده فراهم سازید. پیشرفت مالی شما معمولاً پس از سن 40 سالگی شروع می‌شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

می توانید تقریباً در تمامی زمینه‌ها موفق شوید، ولی موفقیت شما در زمینه‌هایی كه نیاز به شجاعت و جرأت بالایی است بیشتر خواهد بود.

سیاستمدار مشهوری می‌شوید. با تكیه بر هوش سرشارتان، مهندس (در زمینه وسایل الكتریكی و الكترونیكی مثل رادیو و تلویزیون)، پیمانكار ساختمان، دانشمند یا صنعتگر برجسته‌ای می‌شوید. حرفه‌های مرتبط با حمل و نقل نیز برایتان مناسب است و می‌توانید در آنها به مدارج بالایی برسید. همچنین می‌توانید متخصص ENT مشهوری شوید.

اگر به تجارت بپردازید، احتمالاً خیلی زود باز نشسته می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

از بیماری‌های مرموزی رنج می‌برید كه تشخیص آنها سخت است. معمولاً دستگاه تنفسی شما ضعیف است و به همین خاطر دچار تنگی نفس می‌شوید. زانوها، ساق‌ها و پاهای شما نیز ممكن است آسیب ببینند. بعضی اوقات ممكن است به عفونت ادراری مبتلا شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 آوریل و (2) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 2، 4، 7، 8، 10، 11، 13، 16، 17، 19، 20، 22، 25، 26، 25، 26، 28، 29 و 31. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) سلامتی خوب شما باعث برانگیخته شدن هوس‌ها و اشتیاق بالا در زندگی مشترك می‌شود. (2) آرزو می‌كنید همسر زیبایی داشته باشید و از او می‌خواهید در برابر امیال جنسی شما تسلیم باشد. (3) انسان بااستعدادی هستید و دوست دارید همسرتان نظرات شما را سهیم باشد. (4) سلطه طلب هستید و دوست دارید تمامی امور خانه مطابق میلتان باشند. (5) به خاطر ذهن دمدمی و ناپایدارتان، به سختی می‌توانید همسر انتخاب كنید. (6) به خانواده و بچه‌هایتان علاقه زیادی دارید و دوست دارید فضایی صمیمی در خانه حكمفرما باشد. (7) بخشنده و دارای قلبی مهربان و رئوف هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) انسان زیرك، باهوش و جذابی هستید. (2) در لباس پوشیدن استاد هستید و اراده قوی دارید. (3) همدمی خوب برای مردی بلند پرواز هستید. (4) به شوهرتان در كارش كمك می‌كنید. (5) به شوهری با ویژگی‌های قوی مردانه نیاز دارید تا طبیعت هوسران شما را ارضا كند. (6) دكوراسیون منزل جذابیت زیادی برای شما دارد، ولی خودتان نمی‌توانید این كار را انجام دهید و آن را به دیگران واگذار می‌كنید. (7) بسیاری اوقات دیكتاتور و دمدمی مزاج می‌شوید و روز را به خاطر وسواس بودن تلخ می‌كنید. (8) به خانه خود عشق می‌ورزید، ولی خیلی به آن پایبند نیستید. اغلب اوقات ناراحت هستید. بهتر است دوستی پیدا كنید كه تحت سلطه عدد 1 یا 2 باشد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 4 و 5 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 4 یا 5 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی كهربایی، صورتی، سفید یا شاه بلوطی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از الماس، مرجان و مروارید استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 4 ختم شود (برای مثال 4، 13، 22، 31، 40، 49، 58، 67، 76 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
انقلابیدیكتاتور بودن
آرمان‌گرایی بالااهل بحث و جدل بودن
عشق به آزادیپر حرفی
اشتیاقكوته فكری
ترقیسلطه طلبی
تحلیلیدمدمی مزاج بودن
تیزهوشیكله شق
تمركز
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا