فال متولدین 13 ، 22 آذر و 1 و 10 دی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 4، 13، 22 و 31 ام دسامبر
یا
فال متولدین 13 ، 22 آذر و 1 و 10 دی
متولدین 4، 13، 22 و 31 ام دسامبر تحت سلطه عدد 4 و سیاره اورانوس هستند. ماه دسامبر در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین اورانوس و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 4 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 13، 22 و 31 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 4 دسامبر یا 13آذر

اگر در 4 ام ماه دسامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) در زندگی با حوادث غیر منتظره و فراز و نشیب‌های زیادی روبرو می‌شوید. (2) زندگی شما سرشار از تحول و حركت است. (3) معمولاً تغییراتی كه در زندگی شما رخ می‌دهند مثبت هستند. (4) همیشه مشغول كارتان هستید و همین مسئله باعث می‌شود دیگران تصور خوبی از شما داشته باشند. (5) با مردم خوب رفتار می‌كنید و سعی می‌كنید از عهده تمامی مشكلات پیش‌بینی نشده بر آیید. (6) در عقاید و نظراتتان پایدار و سرسخت هستید. (7) سیستماتیك و روشمند عمل می‌كنید. (8) همان ویژگی‌های مربوط به اشخاص تحت سلطه عدد 1 را دارا هستید، ولی این ویژگی‌ها در وجود شما نهفته هستند و ممكن است روزی بیدار شوند. (9) به طور مداوم به دنبال تغییر در زندگی و جامعه، آزادی ذهن از محدودیت‌های محیط و اجتماع هستید. (10) سطح ذهنی پیشرفته‌ای دارید و سریع تصمیم‌گیری می‌كنید. (11) از شجاعت لازم و اعتقادات راسخی برخوردار هستید و كاری را انجام می‌دهید كه فكر می‌كنید صحیح است. (12) كم حرف و بعضی اوقات مرموز هستید. (13) به خاطر تأثیر سیاره مشتری، خودخواه و دارای اعتماد به نفس بالا هستید. (14) دوست دارید با نظرات دیگران مخالفت كنید و به بحث و جدل بپردازید و همین مسئله باعث سوء تفاهم دیگران در مورد شما می‌شود. در نتیجه دشمنان زیادی خواهید داشت كه همواره سعی دارند به شما ضربه بزنند. (15) از ریاكاری متنفر هستید. (16) عاشق هنر و موسیقی هستید. (17) فعالیت‌ها و هوش خود را در جهت بهتر شدن وضعیت زندگی بشر به كار می‌گیرید.



فال تاریخ تولد: 13 دسامبر یا 22 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) مستقل، با اراده و فعال هستید و دوست دارید تمامی امور به دست شما باشند. (2) در تلاش‌های خود بسیار بادقت و سودمند هستید و به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (3) می‌توانید احساسات دیگران را درك كنید و به آنها احترام بگذارید، ولی نمی‌توانید احساسات خودتان را به خوبی ابراز نمایید. (4) خوشبختی شما پس از سن 31 سالگی شروع می‌شود. (5) همیشه مجذوب افكار و كارهایتان هستید. (6) انسان باهوش، متفكر، با ملاحظه و خیرخواهی هستید. (8) دیگران از گفتگو و مصاحبت با شما لذت می‌برند. (9) اگرچه ظاهر آرامی دارید، ولی ذاتاً انسان لجوجی هستید. (10) پست‌های پرمسئولیت را بر عهده خواهید گرفت و از این طریق پول خوبی بدست می‌آورید. (11) ادبیات و كتاب‌های علمی را دوست دارید. (12) از شخصیت جذابی بهره‌مند هستید.



فال تاریخ تولد: 22 دسامبر یا 1 دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در سال‌های بین 40 و 60 به قله موفقیت شغلی خود نایل می‌شوید. (2) تنهایی را به در جمع بودن ترجیح می‌دهید. (3) توانایی بالایی برای سازمان‌دهی دارید و می‌توانید پست‌های معتبر را بر عهده بگیرید. (4) ذاتاً انسان بی‌ثباتی هستید و بعضی اوقات اعمالتان بگیر و ول كن دارد. (5) رفتارتان مغرورانه، باوقار و نیك است. (6) از خانواده خود راضی هستید، ولی دوست دارید همدم دیگری نیز داشته باشید. (7) از جنس مخالف خود سود می‌برید. (8) قامت بلند و چشمان زیبایی دارید و به همین دلیل دیگران جذب شما می‌شوند.



فال تاریخ تولد: 31 دسامبر یا 10 دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) دوست دارید از مكان‌های زیارتی دیدن كنید. (2) اعتماد به نفس و فردیت بالایی دارید كه باعث می‌شود سلطه طلب باشید. (3) دوست دارید خیلی زود به نتیجه برسید و مشهور شوید، ولی تنها پس از 40 سالگی به آنها دست پیدا می‌كنید. (4) به شغل‌های شریفی مثل كار كردن با سازمان‌های خیریه و مؤسسات ویژه افراد كرل و لال، معلولین جسمی و مراكزی از این قبیل علاقمند هستید. (5) بلند پرواز، مغرور و استوار هستید. (6) حافظه و اراده‌ای قوی دارید و به خوبی می‌دانید چگونه ایده‌های خلاقانه خود را با كمك دیگران به سرانجام برسانید. (7) در مسائل مالی خوش شانس هستید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 13 ، 22 آذر و 1 و 10 دی


مسائل مالی

وضعیت مالی خوبی دارید، اگرچه در انجام تعهدات خود با مشكلات و تأخیراتی مواجه می‌شوید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی ظاهر ثروتمند خود را همیشه حفظ می‌كنید. خانه خود را به خوبی تزیین می‌كنید و پول زیادی برای این كار خرج می‌كنید. موفقیت مالی شما پس از سن 40 سالگی شروع می‌شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

در فعالیت‌های تجاری مرتبط با حمل و نقل، برق و انواع ماشین آلات موفق خواهید بود. مهندس، پیمانكار ساختمان، دانشمند یا صنعتگر موفقی می‌شوید. می‌توانید شغلی را انتخاب كنید كه در آن از هوش خود نهایت استفاده را ببرید. در زمینه تبلیغات، دكوراسیون منزل، واردات و صادرات و فعالیت‌های تجاری مانند آن به جایگاه ارزشمندی دست پیدا خواهید كرد. برای مشاغلی مثل مدیر عامل و فرستاده سیاسی شایستگی‌های لازم را دارید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

باید مراقب بیماری‌های ناشی از نارسایی كلیه‌ها و مثانه باشید. در صورتی كه با افراد مبتلا به بیماری‌های عفونی سر و كار دارید، باید بی‌نهایت محتاط باشید.

علاوه بر این، دستگاه تنفس شما ضعیف است و از تنگی نفس رنج می‌برید. مستعد دردهای زانو، ساق و پا هستید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس، (2) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (2) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 2، 3، 7، 8، 10، 11، 12، 16، 17، 19، 20، 21، 25، 26، 25، 26، 28، 29 و 30. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بسیار زیرك و باهوش هستید و انتظار دارید همسرتان دیدگاه‌های شما را سهیم شود. (2) دوست دارید همه چیز بدون اینكه آن را بخواهید به شما داده شود. (3) اتاقتان مرتب نیست. (4) افرادی برای ملاقات به سوی شما می‌آیند و با اطمینان و اقتدار به آنها توصیه می‌كنید. (5) به خاطر طبیعت بلند پروازتان، مشكل پسند هستید و در انتخاب همسر به مشكل بر می‌خورید. (6) اگرچه دیكتاتور هستید، ولی در عین حال مهربان و بخشنده نیز می‌باشید. (7) اگرچه دوست دارید خانه‌ای تمیز و مرتب داشته باشید، ولی خودتان كمتر به آن توجه می‌كنید و مخصوصاً لباس‌هایتان همیشه نامرتب است. (8) آروز می‌كنید همسری جذاب و مؤدب داشته باشید. (9) به بچه‌هایتان عشق می‌ورزید و از مصاحبت با آنها لذت می‌برید. (10) سلطه طلب هستید و انتظار دارید تمامی امور خانه بر طبق انتظار شما باشد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) عیب شما كمبود صمیمت و عواطف زنانگی است. (2) كله شق و بعضی اوقات بیرحم هستید. (3) به خانه خود عشق می‌ورزید، ولی به آن پایبند نیستید. (4) دیكتاتور بودن ویژگی درونی و ذاتی شما است. (5) در زمینه‌های مختلفی استعداد دارید، ولی به عمق هر موضوع نمی‌پردازید. (6) ظاهر شیك و جذابی دارید. (7) دوست دارید دیگران به ساز شما برقصند. (8) اغلب ناآرام هستید و بهتر است با دوستی همنشینی كنید كه تحت سلطه عدد 1 یا 2 باشد. (9) به خاطر طبیعت وسواس و دمدمی مزاجتان كل روز خود را تلخ می‌كنید. (10) علاقه فراوانی به دكوراسیون منزل دارید، ولی این كار را خودتان انجام نمی‌دهید و آن را به دیگران واگذار می‌كنید. (11) مهارت زیادی در لباس پوشیدن دارید. همچنین اراده شما قوی است.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوست دارید در جمع و نزد دوستانتان باشید، ولی به خاطر طبیعت وسواس و دمدمی به سختی می‌توانید دوست صمیمی برای خود بیابید. اشخاصی را ترجیح می‌دهید كه زیرك، باهوش و خوش استعداد باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 2، 3، 4 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 2، 3، 4 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی كهربایی، خاكستری، سفید یا شاه بلوطی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از الماس، مرجان و مروارید استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 4 ختم شود (برای مثال 4، 13، 22، 31، 40، 49، 58، 67، 76 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
اشتیاقخودخواهی
انرژیسلطه طلبی
منطقدمدمی مزاج بودن
تجزیه و تحلیل مسائلطرز فكر انقلابی
نظاماهل مشاجره
قابل اعتماد بودنپر حرفی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا