فال متولدین 13 ،22بهمن و 1 اسفند

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 2، 11، 20 و 29 ام فوریه
یا
فال متولدین 13 ،22بهمن و 1 اسفند
متولدین 2، 11، 20 و 29 ام فوریه تحت سلطه عدد 2 و سیاره ماه هستند. ماه فوریه در قلمروی سیاره زحل نیز قرار دارد. بنابراین ماه و زحل تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 2 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 11، 20 و 29 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 2 فوریه یا 13 بهمن

اگر در 2 ام ماه فوریه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) از قوه تخیل قدرتمندی بهره می‌برید و بسیار آرمان‌گرا هستید. (2) رویایی هستید. (3) معمولاً مجری طرح‌های دیگران هستید؛ این ویژگی به معنای عدم ابتكار شما نیست، بلكه ابتكار شما در خلق روش‌ها و ابزار به تحقق رساندن طرح‌های دیگران است. (4) انسان ملاحظه كار و فروتنی هستید و احساسات و خواسته‌های دیگران را درك می‌كنید. (5) شریك و همكار قابل اعتمادی هستید. (6) از قوه تمیز و ادراك خوبی برخوردار هستید و این ویژگی شما در عرصه تجارت و فعالیت‌های مربوط به آن نمایان می‌شود. (7) می‌توانید جزئیات طرح و استراتژی خود را جستجو كنید، بدون اینكه هدف اصلی را فراموش كنید. (8) برای حفظ پاكیزگی و آراستگی، نهایت تلاش خود را انجام می‌دهید. (9) بسیار منضبط هستید و تنبلی و تن آسایی را تحمل نمی‌كنید. (10) گهگاه خیال‌پرداز می‌شوید و به بعد عملی زندگی كمتر توجه می‌كنید؛ بسیاری از اوقات در رویاهای خود سیر می‌كنید و از جامعه كناره‌گیری می‌كنید. (11) از مصاحبت با اكثر مردم خوشتان نمی‌آید، زیرا احساس می‌كنید خیلی پایین‌تر از دنیای خیالی شما هستند. (12) عاشق طبیعت و مناظر زیبا مثل دریا، گل ها، چشم اندازها و آسمان پهناور هستید. (13) از اینكه ساعت‌ها به جزر و مد دریا خیره شوید یا چشمانتان را به ستارگان بدوزید، بسیار لذت می‌برید. (14) بسیار ناپایدار و دمدمی مزاج هستید و همیشه دنبال تغییر در زندگی هستید. (15) به همین خاطر از سفر كردن به ویژه سفرهای طولانی خوشتان می‌آید، زیرا از این طریق می‌توانید بهتر خیال‌پردازی كنید. (16) قوه هیپنوتیزمی شما دیگران را جذب می‌كند. (17) ذاتاً انسان مستقلی هستید و دخالت دیگران در كارتان را تحمل نمی‌كنید. (18) اگر اعتماد به نفس بالای خود را حفظ كنید و سرسخت باشید، به رفیع‌ترین قله‌ها خواهید رسید. البته این به شرطی است كه از قوه تخیل خود بهترین استفاده را ببرید. (19) در زندگی خانوادگی خود سختی‌هایی را تجربه می‌كنید و نزدیكانتان موانعی بر سر راه شما قرار می‌دهند.



فال تاریخ تولد: 11 فوریه یا 22 بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) معمولاً در زندگی و عشق موفق می‌شوید. (2) به احترام، وجهه و وقار دست پیدا می‌كنید. (3) ضریب هوشی شما بالا است. (4) نسبت به دوستانتان صادق هستید. (5) از اشخاصی كه آنها را دوست دارید، مواظبت می‌كنید و سعی می‌كنید نیازهای آنها را برطرف سازید. (6) انسان متواضعی هستید و توانایی‌ها و استعدادهای خود را به معرض نمایش نمی‌گذارید. (7) ظرافت‌های زندگی برایتان جذابیت دارند. (8) داستان‌های كارآگاهی، موضوعات عرفانی و فلسفی را دوست دارید. (9) باید یاد بگیرید استراحت كنید و ذهن و روحتان را با تفریحات و لذت‌های سالم جلا دهید. (10) به خاطر قدرت تخیل بالایتان، الهام بخش دیگران هستید.



فال تاریخ تولد: 20 فوریه یا 1اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) اگر در مجاورت آب مثل رودخانه و دریا زندگی كنید، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود. (2) تاریخ تولد شما به گونه‌ای است كه می‌توان انتظار داشت طرح‌های جدیدی در ذهن داشته باشید و به دنبال راه حل‌هایی برای بهبود وضعیت مردم جهان باشید. (3) استعداد نویسندگی دارید و می‌توانید به عنوان یك نویسنده و رمان‌نویس، نام نیكی از خود بر جای بگذارید. (4) صمیمی و بامحبت هستید و هر گاه فریاد كمكی بشنوید، از هیچ تلاشی برای یاری رساندن به فرد نیازمند دریغ نخواهید كرد. (5) دوستان زیادی دارید و از اشخاص ثروتمند سود بدست می‌آورید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط فال متولدین 13 ،22بهمن و 1 اسفند

مسائل مالی

به خاطر اینكه از سخت كار كردن اجتناب می‌كنید، بنیه سستی دارید. همچنین توان فیزیكی لازم برای مقابله با فشارهای زندگی را ندارید. از آنچه گفته شد اینچنین بر می‌آید كه وضعیت مالی متوسطی داشته باشید. با بهره‌گیری از خلاقیت و تخیل خود به ویژه در زمینه‌های هنر و ادبیات می‌توانید وضعیت مالی خود را بهبود بخشید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تخیل قوی شما باعث می‌شود آهنگ‌نویس و نویسنده (در زمینه داستان‌های خیالی و عاشقانه) موفقی شوید. به همین اندازه هنرمند خوبی خواهید شد و اثرات ماندگاری از خود بر جای می‌گذارید. دانش لغوی و مهارت‌های زیادی در زمینه زبان بدست می‌آورید كه به شما كمك می‌كند معلم زبان موفقی شوید. سیاره ماه با مایعات مرتبط است و فرصت‌های زیادی نصیبتان می‌شود تا شیمیدان و تحلیگر موفقی شوید. همچنین در صنایع شیمیایی، دندانپزشكی و جراحی موفق می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

باید مراقب دستگاه گوارش و وضعیت روده‌های خود باشید. مشكل اصلی سلامتی شما، گردش خون ضعیف است. در نتیجه ممكن است به كم خونی و تپش قلب مبتلا شوید. ناراحتی ذاتی شما باعث نگرانی‌های ذهنی و بی‌خوابی می‌شوید. مستعد دیابت و آسم و مشكلات مجرای تنفسی هستید. تأثیر سیاره زحل ممكن است كار اندام‌هایی مثل مثانه، كلیه‌ها و گلو را مختل كند. ممكن است فریب افراد كلاه بردار را بخورید و داروی تقلبی بخرید. همچنین احتمال دارد به بیماری‌های گوش، دندان و همچنین روماتیسم مبتلا شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژانویه و 20 مارس (2) 21 مه و 20 ژوئن و (3) 21 سپتامبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 6، 8، 11، 15، 17، 20، 24، 26 و 29. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بی‌اختیار خانه و خانواده خود را بیش از هر چیز دیگری دوست دارید. (2) از اینكه عیب دیگران را پیدا كنید خوشتان می‌آید و به همین دلیل همیشه در زندگی ناخرسند خواهید بود. (3) با این وجود، صبور و بردبار هستید. (4) بسیاری از اوقات، سستی وجودتان را فرا می‌گیرد. (5) برای رسیدن به پول ازدواج می‌كنید و می‌توانید سرانجام از این طریق به سود مالی برسید. (6) بسیار هوسران هستید و ممكن است به خاطر زیاده‌روی در این زمینه كاملاً از مسیر مستقیم زندگی منحرف شوید. (7) ارضای جنسی اهمیت زیادی برای شما دارد و در سرتاسر زندگی به دنبال آن هستید. (8) بسیار هیجانی و رویایی هستید. (9) بیشتر به خیالات خود می‌پردازید و كمتر واقعیات جهان برایتان مهم هستند؛ به همین خاطر به سختی با امتحانات و غم‌های زندگی روبرو می‌شوید. (10) انتظار دارید اعضای خانواده به ساز شما برقصند و هیچ گونه بی‌احترامی را تحمل نمی‌كنید. (11) همانگونه با همسر و اعضای خانواده خود مؤدبانه رفتار می‌كنید كه با غریبه‌ها هستید. (12) ممكن است دیگران در مورد شما دچار سوء تفاهم شوند و فكر كنند نسبت به مسائل خانوادگی توجه چندانی ندارید. در كار اعضای خانواده خود دخالت نمی‌كنید. این مسئله ممكن است باعث سوء تفاهم شود و دیگران فكر كنند نسبت به آنها بی‌تفاوت هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) دلسوز، بامحبت، حساس و فداكار هستید. (2) از امكاناتی كه شوهرتان برای شما فراهم می‌كند، رضایت دارید. (3) دمدمی مزاج و ناپایدار هستید. (4) دوست دارید زندگی تجملی داشته باشید و محیط اطرافتان آرام باشد. (5) خیلی دوست ندارید زمان خود را در آشپزخانه سپری كنید. (6) بعضی اوقات سرد و بی‌احساس به نظر می‌رسید. (7) ممكن است شوهری انتخاب كنید كه از خودتان خیلی پیرتر یا خیلی جوان‌تر باشد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 4، 6، 9، 11، 13، 15، 18، 20، 22، 24، 27، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. همچنین اشخاصی را ترجیح می‌دهید كه با استعداد و دارای قوه تخیل قوی باشند، در فعالیت‌های ادبی زیاد شركت كنند، به زبان مسلط باشند و سفر كردن را دوست داشته باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 6 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 6 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، كرم، آبی و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از مروارید، الماس و توپاز استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 2 ختم شود (برای مثال 2، 11، 20، 29، 38، 47، 56، 65، 74 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
تهییج‌پذیریسردی
رفاقتحسادت
صداقتشتابزدگی
تخیلدمدمی مزاج بودن
بی‌آلایشیدرون‌گرایی
همكاریكمرویی
وسواس
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا