فال متولدین 13 ،22 ،31 شهریور

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 4، 13 و 22 ام سپتامبر
یا
فال متولدین 13 ،22 ،31 شهریور
متولدین 4، 13 و 22 ام سپتامبر تحت سلطه عدد 4 و سیاره اورانوس هستند. ماه سپتامبر در قلمروی سیاره عطارد نیز قرار دارد. بنابراین اورانوس و عطارد تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 4 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 13 و 22 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 4 سپتامبر یا 13 شهریور

اگر در 4 ام ماه سپتامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) به علت تأثیر سیاره اورانوس، در افكار و اعمال شما تنقاضاتی دیده می‌شود. (2) با حوادث غیر منتظره‌ای در زندگی مواجه می‌شوید. (3) می‌توانید با هر گونه حوادث احتمالی مقابله كنید. (4) انسان چابك و دارای نگرشی تجاری هستید. (5) طرز فكر شما منطقی و همراه با دلیل است. (6) فعالیت، اشتیاق و پیشرفت جزء خصیصه‌های ویژه شما به حساب می‌آیند. (7) به خوبی می‌دانید كه چگونه در كار خود به موفقیت دست پیدا كنید و در جهت پیشبرد استراتژی‌ها و تاكتیك‌های خود با دقت طرح‌ریزی می‌كنید. (8) دوست دارید از انرژی و پتانسیل خود برای بهتر ساختن وضعیت بشریت استفاده كنید. (9) شیفته سفر كردن و ایده‌های جدید هستید. (10) از آداب و رسوم اجتماعی بیزار هستید. (11) ذاتاً به تنوع در زندگی گرایش دارید و به همین خاطر دوستانتان پیوسته تغییر می‌كنند. (12) اگر با خونسردی كار كنید در زندگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید، ولی لجاجت شما باعث بروز مشكلاتی می‌شود. (13) در گفتار و كردار خود ثابت قدم هستید. (14) رویهمرفته در مسائل مالی انسان خوش شانسی به حساب می‌آیید.



فال تاریخ تولد: 13 سپتامبریا 22 شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) به پست‌های بزرگی نایل می‌شوید و از این راه درآمد خوبی كسب می‌كنید. (2) زندگی واقعی شما پس از سن 31 سالگی شروع می‌شود. (3) می‌توانید با تكیه بر اراده و سرسختی خود بر هر مانع و مشكلی غلبه كنید. (4) از حافظه‌ای خوب بهره‌مند می‌باشید و می‌توانید به روشنی رویدادهای مختلف مربوط به گذشته را به یاد آورید. (5) احساس می‌كنید برای رسیدن به اهداف خود در زندگی نباید تبلیغات یا خودنمایی كنید. (6) اگر وظایف و مسئولیت‌های خود را درك كنید، چیزی در زندگی نیست كه نتوانید به آن دست پیدا كنید. (7) همیشه دوست دارید در محافل علمی شركت كنید. (8) در زندگی مسائل عشقی زیادی را تجربه خواهید كرد.



فال تاریخ تولد: 22 سپتامبر یا 31شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) شخصیت پر ابهت و چشمانی جذاب دارید. (2) ذاتاً انسان ناآرامی هستید و بعضی اوقات دمدمی مزاج می‌شوید. (3) از جنس مخالف خود سود می‌برید. (4) روابط اجتماعی محدودی دارید و معمولاً سعی می‌كنید از نزاع دوری كنید. (5) دارای غرور و وجهه هستید. (6) توانایی شما خیلی زود شناخته می‌شود. (7) در سنین بین 40 تا 50 به قله موفقیت شغلی خود نایل می‌شوید. (8) ممكن است در اوایل زندگی با مشكلات و سختی‌های زیادی مواجه شوید، ولی در سال‌های بعد شاهد موفقیت و تحقق بلند پروازی‌های خود خواهید بود.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 13 ،22 ،31 شهریور


مسائل مالی

وضعیت مالی غیر مطمئنی دارید. در ابتدا ممكن است خوب پول در بیاورید، ولی بعید است در شغل خود دوام بیاورید. به سوداگری علاقمند می‌باشید. اگرچه تأخیرات و سختی‌هایی در زندگی تجربه می‌كنید، ولی سرانجام وضعیت خود در زندگی را سامان می‌دهید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی رفتارتان به گونه‌ای است كه دیگران فكر می‌كنند شخص ثروتمندی هستید. ولخرجی هستید و پول خود را صرف تزیین خانه می‌كنید. موفقیت مالی شما معمولاً پس از سن 40 سالگی شروع می‌شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

مانع اصلی در موفقیت شغلی شما، ذهن ناپایدارتان است. به بیان دیگر، خیلی سخت می‌توانید برای یك مدت طولانی به یك حرفه ادامه دهید. با اینحال در حرفه‌هایی كه از قدرت ذهنی و فكری خود استفاده بهتری كنید، موفق‌تر خواهید بود. برای مثال، در زمینه‌هایی همچون تبلیغات، دكوراسیون منزل، بانكداری، واردات و صادرات می‌توانید به جایگاه ارزنده‌ای نایل شوید. به عنوان مدیر، مجری یا مدیر سازمان نیز می‌توانید عملكرد خوبی داشته باشید. حرفه‌های مرتبط با حمل و نقل، برق و ماشین آلات نیز برایتان مناسب است. در سایر مشاغل مانند مهندس، پیمانكار ساختمان، دانشمند یا صنعتگر نیز به موفقیت دست پیدا خواهید كرد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

اورانوس تأثیر عجیب و زیادی روی سلامتی شما دارد. بنیه خیلی خوبی ندارید و احتمال دارد به امراض مرموزی مبتلا شوید. ممكن است به دفعات تحت معاینه و آزمایش به ویژه معاینه و آزمایش ذهنی قرار بگیرید. دستگاه تنفس شما معمولاً ضعیف است و احتمال دارد از تنگی نفس رنج ببرید. عفونت ادراری نیز در مورد شما محتمل است. به خاطر اثر سیاره عطارد به نظر می‌رسد از بیماری صفراوی رنج ببرید. با اینحال، رابطه نزدیكی میان این بیماری و تعادل روانی شما وجود دارد. هر زمان كه از لحاظ ذهنی آشفته هستید، شدت این بیماری افزایش پیدا می‌كند و بر عكس.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژانویه و 20 مارس و (2) 21 سپتامبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:1، 2، 7، 8، 10، 11، 16، 17، 19، 20، 25، 26، 28 و 29. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) تیزهوش و دارای شخصیت پر ابهتی هستید. (2) بعضی اوقات دوست دارید به زن خود تسلط داشته باشید. (3) به زن خود افتخار می‌كنید و سعی می‌كنید ثابت كنید شوهر خوبی برایش هستید. (4) خوش استعداد هستید، ولی به عمق هر موضوع توجه نمی كنید. (5) گهگاه ناآرام می‌شوید. در چنین لحظاتی بهتر است با شخصی هم صحبت شوید كه تحت سلطه عدد 1 یا 2 است. (6) كاری می‌كنید كه اعضای خانواده به ساز شما برقصند. (7) همسرتان احساس می‌كند كه نسبت به امور خانواده سهل انگار هستید. (8) انسانی بخشنده و دارای قلبی رئوف هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) خانه خود را دوست دارید، ولی خیلی به آن پایبند نمی باشید. (2) از هوش سرشار و شخصیتی جذاب بهره‌مند می‌باشید. (3) اهداف مختلفی دارید، ولی به ندرت می‌توانید در تمامی آنها تسلط پیدا كنید. (4) اغلب روش دیكتاتوری پیش می‌گیرید و بدخلقی می‌كنید و كل روز خود را به خاطر وسواس خود تلخ می‌كنید. (5) دوست دارید خانه‌ای تمیز و مرتب داشته باشید، ولی این كار را معمولاً به افراد دیگر خانواده واگذار می‌كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه زیرك باشند و ذهنی علمی داشته باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 2 و 4 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 2 یا 4 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، ارغوانی و سفید استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 4 ختم شود (برای مثال 4، 13، 22، 31، 40، 49، 58، 67، 76 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
بلند پروازیبحث و جدل
حافظه قویكله شقی
عشق به موسیقیپرحرفی
شخصیت پر ابهتعدم سرسختی
اشتیاقسلطه طلبی
ترقیولخرجی
طرز فكر منطقیحسادت
مجذوب در كارعدم ثبات
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا