فال متولدین 13 ،22 دی و 1 ، 10بهمن

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت


فال متولدین 3، 12، 21 و 30 ام ژانویه
یا
فال متولدین 13 ،22 دی و 1 ، 10بهمن
متولدین 3، 12، 21 و 30 ام ژانویه تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه ژانویه در قلمروی سیاره زحل نیز قرار دارد. بنابراین مشتری و زحل تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12، 21 و 30 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 3 ژانویه یا 13 دی

اگر در 3 ام ماه ژانویه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) دارای اخلاقیات، عدالت و عشقی خالص هستید و رفتار دلسوزانه‌ای با دیگران دارید؛ همچنین دوست دارید در مواقع سختی به دیگران كمك كنید. (2) می‌توانید به راحتی روابط هماهنگی با دیگران برقرار كنید. (3) نسبت به احساسات و هیجانات دیگران دلسوز هستید و تلاش خستگی ناپذیری برای یاری رساندن به آنها انجام می‌دهید. (4) ذهن مذهبی دارید و ارزش زیادی برای اخلاقیات قایل هستید، ولی بعضی اوقات این خصوصیات به ویژه در مورد مسائل مذهبی باعث ریاكاری می‌شود. (5) اگرچه مذهبی هستید، ولی كاملاً به آن مقید نیستید؛ این مسئله به خاطر شكاكیتی است كه زحل در شما ایجاد می‌كند. (6) فضایلی مثل اخلاقیات، عدالت و دلسوزی بعضی اوقات به خاطر محتاط بودن شما باز داشته می‌شوند و ابراز نمی شوند. ممكن است بخواهید چیزها را به صورت معقول تجزیه و تحلیل كنید و منطقی عمل كنید. به هر حال در مواقع بحرانی، ویژگی شكاكیت كمرنگ می‌شود و ویژگی‌های مثبت شما پدیدار می‌شوند. (7) بلند پرواز هستید و انرژی بالای شما باعث می‌شود پشتكار زیادی داشته باشید. (8) زمانی كه با مشكلی مواجه می‌شوید، ابتدا با دقت آن را تجزیه و تحلیل می‌كنید و سپس به صورت روشمند و با تلاش زیاد آن را برطرف می‌سازید. (9) ترجیح می‌دهید مستقل كار كنید و دوست ندارید بخصوص زمانی كه سعی می‌كنید ایده‌هایتان را به معرض عمل بگذارید، كسی در كارتان دخالت كند. (10) ایده‌های متبكرانه و در بعضی مواقع نبوغ آمیزی دارید؛ به همین خاطر ترجیح می‌دهید با افراد باهوش و دانشمند هم صحبت شوید و از همنشینی با مردم عادی خوشتان نمی‌آید. (11) ارتعاشاتی كه از خود ساتع می‌كنید تمام خوبی‌ها را جذب می‌كند و بنابراین به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (12) از شخصیت مستقل و اعتماد به نفس بالایی بهره‌مند هستید. (13) تصمیمات را خودتان می‌گیرید. (14) دوست دارید كارها را به صورت سیستماتیك انجام دهید و به نظم و قانون پایبند می‌باشید. (15) شیفته خودنمایی هستید. (16) بانشاط و صمیمی هستید. (17) هوس‌های سالم و خود انگیزی دارید و بدون هیچ مانعی آنها را ابراز می‌كنید. (18) از همان ابتدای جوانی به ورزش كردن و فعالیت‌های خارج از منزل می‌پردازید. (19) اشتیاق بالای شما باعث می‌شود خودگرای باشید. (20) ضریب هوشی شما بالا است و آن را آنچنان كه هست دوست دارید نه آنچنان كه باید باشد. (21) روشن‌فكر، بردبار، متفكر و شوخ طبع هستید. (22) ظاهر و باطن شما یكی است و شفاف عمل می‌كنید. (23) به هیچ وجه كینه‌توزی و حسادت در شما دیده نمی‌شود. (24) اگر هوشیار نباشید، مردم از خوبی شما سوء استفاده خواهند كرد.

به طور خلاصه ویژگی‌های اصلی شما عبارتند از: (1) بلند پروازی، (2) رهبری، (3) وقار، (4) غرور، (5) احترام و وجهه، (6) عشق به طبیعت، (7) اشتیاق و (8) سخاوت. با بهره‌گیری از تلاش‌های خود در زندگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید، ولی دیگران نسبت به شما حسادت می‌ورزند و باید با آنها مقابله كنید.



فال تاریخ تولد: 12 ژانویه یا 22دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) ویژگی اصلی شما، اقتدار است كه ریشه در صداقت و رك‌گویی شما دارد. (2) با اینحال مغرور و خودخواه هستید. (3) به خاطر تأثیر سیاره زحل، بعضی اوقات بی‌جهت احساس تنهایی می‌كنید. (4) دوست دارید از زندگی لذت ببرید و سعی می‌كنید جنس مخالف را جذب خود كنید. (5) روابط شما با سایر انسان‌ها معمولاً صمیمی و خوب است. (6) دوست دارید به اشخاصی كه قربانی فریب و نیرنگ‌های دیگران شده‌اند، یاری برسانید. (7) بسیار حساس هستید و حتی متوجه كوچكترین چیزها می‌شوید، ولی در هنگام ابراز هیجانات خود مراقب هستید. (8) ایده‌های بزرگ و دیدگاهی آرمان‌گرایانه نسبت به زندگی دارید. (9) می‌توانید مجری و مدیر خوبی باشید. (10) به ادبیات، موسیقی و هنر گرایش دارید.



فال تاریخ تولد: 21 ژانویه یا 1بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) پدری رئوف، دوست داشتنی و بخشنده هستید. (2) طبیعت بسیار شادی دارید. (3) در سال‌های پیری به احترام و شهرت قابل توجهی می‌رسید. (4) دوست دارید با سفر كردن افق‌های جدیدی را به روی خود باز كنید. (5) از عزت نفس بالایی برخوردار هستید. (6) نكته عجیب این است كه علیرغم سایر ویژگی‌های مثبتی كه دارید، شكاك هستید.



تاریخ تولد: 30 ژانویه یا 10 بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) ذاتاً انسان خوش‌بین و بخشنده‌ای هستید. (2) ذهن نجیب و مذهبی دارید و از این لحاظ خوش شانس هستید. (3) دوست دارید به ویژه به مكان‌های زیارتی زیاد سفر كنید. (4) معلم، متخصص آموزش یا مدیر موفقی خواهید بود. (5) اگرچه آرام به نظر می‌رسید، ولی حساس و مرموز هستید. (6) اگرچه دوست دارید فعالیت‌های متنوعی انجام دهید، ولی درونی ناآرام دارید. (7) از قدرت كافی برای غلبه بر سختی‌ها برخوردار هستید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه ...
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 13 ،22 دی و 1 ، 10بهمن


مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید. بسیار مراقب وضعیت مالی خود هستید و تلاش زیادی می‌كنید تا آن را حفظ كنید. ویژگی‌های رهبری همراه با بلند پروازی و اشتیاق شما را در زندگی به سمت جلو می‌رانند. درآمد كافی بدست می‌آورید و می‌توانید تمامی امكانات رفاهی مورد نیازتان را تهیه كنید.

اگرچه وضعیت مالی رضایت كننده‌ای دارید، ولی به خاطر اینكه ماه ژانویه تحت سلطه سیاره زحل قرار دارد، در معامله كردن با سختی‌ها و تأخیراتی مواجه می‌شوید. باید سعی كنید تا زمانی كه مطمئن نشده‌اید به كسی قرض ندهید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به خاطر میل زیادی كه برای رسیدن به پست‌های مهم و حفظ آن و همچنین امر كردن به دیگران دارید، سیاستمدار ماهری می‌شوید. می‌توانید پست‌های وزارت را بر عهده بگیرید. می‌توانید سفیر، قاضی یا دبیر موفقی (در دولت) شوید. سیاست عرصه بسیار مناسبی برای ابراز توانایی‌های شما است.

همچنین در ارتش به درجه بالایی می‌رسید. می‌توانید به عنوان واعظ در كلیسا شاغل شوید. سایر حرفه‌ها مثل پزشكی، بانكداری یا پزشكی نیز برایتان مناسب هستند. همچنین در زمینه تبلیغات خوب عمل می‌كنید. استعداد قابل توجهی برای تحقیقات دارید.

در زمینه هایی مثل صنعت سنگ، كارخانجات شیشه، ریخته‌گری، چاه‌های نفت، كشاورزی، جنگلداری، معادن و محصولات غذایی به همین اندازه موفق خواهید شد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

سیاره مشتری تأثیر زیادی روی دستگاه گردش خون و سیستم شریانی و همچنین حس بویایی شما می‌گذارد. به همین دلیل از كمر درد، بیماری‌های ریوی، گلو درد، نقرس و سكته رنج می‌برید. مستعد تب‌های ناگهانی هستید. همچنین ممكن است قربانی دیفتری، گرفتگی لوزه‌ها، ذات الریه، برسام و سل شوید. سایر امراض مثل افسردگی، عصبی بودن و تحریك‌پذیری نیز در مورد شما شایع است.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آوریل و 20 مه، (2) 21 ژوئن و 20 ژوئیه، (3) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (4) 21 دسامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بلند پرواز هستید و به همین دلیل انتظارات زیادی از همسرتان دارید كه در نهایت باعث ناامیدی می‌شود. (2) آرزو دارید با زنی ازدواج كنید كه بتوانید به او افتخار كنید. (3) دوست دارید همسرتان جذاب، با شخصیت، باهوش و دارای ظاهر آمرانه و رفتار دلربا باشد. (4) دوست داشتنی هستید و به اعضای خانواده خود توجه می‌كنید. (5) هوس‌های قدرتمندی دارید و باید فوراً راضی شوند.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همیشه به وضعیت شغلی شوهرتان توجه می‌كنید، ولی در كارش فضولی نمی‌كنید. (2) بهترین همدم برای شوهرتان هستید. (3) مهارت زیادی در خانه داری دارید. نسبت به بچه‌های خود دلسوز هستید و بین آنها فرق نمی‌گذارید. (4) هوس‌های سالم و شادی دارید و عشق فیزیكی شما بسیار خالص است.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های آوریل، ژوئیه، اكتبر و ژانویه روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 6، 7 یا 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. به طور طبیعی به سمت اشخاص علاقمند به فلسفه و همچنین اشخاص باهوش و دارای استعداد تحقیقات گرایش دارید. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه منظم و وقت شناس باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما سه شنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6، 7 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6، 7 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، بنفش و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، چشم گربه‌ای، حجر القمر و لعل بنفش استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
اراده قویدیكتاتور بودن
بلند پروازیولخرجی
وجههبیرحمی
استعداد فلسفهغرور
احترامریاكاری
فردیت
وقار
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا