فال متولدین 14 ، 23 آذر و 2 دی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 5، 14 و 23 ام دسامبر
یا
فال متولدین 14 ، 23 آذر و 2 دی
متولدین 5، 14 و 23 ام دسامبر تحت سلطه عدد 5 و سیاره عطارد هستند. ماه دسامبر در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین عطارد و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 5 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 14 و 23 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)


فال تاریخ تولد: 5 دسامبر یا 14 آذر

اگر در 5 ام ماه دسامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) شیفته زندگی خانوادگی و عاشق بچه‌ها هستید. (2) روشن‌فكر، بردبار و اهل همدردی با سایر انسان‌ها هستید. (3) دوست دارید در جامعه حضور داشته باشید و در اجتماعات و كلوپ‌های مختلف شركت كنید. (4) شخصیت خوشایندی دارید. (5) می‌توانید اهداف خود را دنبال كنید و به خوبی می‌دانید چگونه در جهت دستیابی به آنها طرح‌ریزی نمایید. (6) در ورزش می‌توانید فوراً نقاط ضعف حریف خود را تشخیص دهید و بر این اساس به او حمله‌ور شوید. (7) زیرك و تیزهوش هستید و استعداد زیادی برای تجارت دارید. (8) مذهب و فلسفه را دوست دارید. (9) در هر وضعیت دشواری راه نجات را پیدا می‌كنید. (10) از تنبلی متنفرید. (11) شیفته سفر كردن و انواع بازی‌ها هستید. (12) دوست دارید افكارتان را به همه شرح دهید. (13) بینش خوبی دارید كه به شما در زندگی روزمره كمك می‌كند.



فال تاریخ تولد: 14 دسامبر یا 23 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) از سوی اعضای خانواده خود آزار می‌بینید. (2) در عشق ناپایدار هستید و در سال‌های ابتدایی نوعی وابستگی عشقی و عاطفی به شخصی پیدا خواهید كرد. (3) به قماربازی و حل معما علاقه دارید. (4) زیرك و تیزهوش هستید. (5) اهل همكاری هستید و دوست ندارید دیگران را تحریك كنید. (6) در حرفه خود به موفقیت می‌رسید. (7) زنان متولدین این تاریخ، زندگی مشترك سعادتمندی خواهند داشت، ولی باید مراقب وضع حمل خود باشند. (8) پرحرف نیستید. (9) ثابت قدم هستید. (10) شخصیت جذابی دارید و همه شما را دوست دارند.



فال تاریخ تولد: 23 دسامبر یا 2دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) به سرعت فداكاری خود را ابراز می‌كنید و به همین دلیل افراد زیادی از شما ستایش می‌كنند. (2) ممكن است از طریق ارث به سود مالی دست پیدا كنید. (3) همیشه خودتان را مشغول نگه می‌دارید. (4) خوشبختی شما در نزدیكی آب رقم می‌خورد. (5) موسیقی، ادبیات و سفر كردن جزء سرگرمی‌های شما به حساب می‌آیند. (6) به نظم و قانون پایبند هستید. (7) دانش لغوی خوبی دارید و خودتان را به خوبی از طرق مختلف مثل صحبت كردن، نوشتن، آواز خواندن، سخنرانی، آموختن و شرح دادن ابراز می‌كنید. (8) نزد دوستان و جنس مخالف خود محبوب هستید. (9) از افراد مافوق خود كمك و حمایت دریافت می‌كنید. (10) هم به بعد فلسفی و هم به بعد معنوی زندگی اهمیت می‌دهید. (11) عاشق آرامش هستید، ولی دوستانتان شما را احاطه كرده‌اند و فقط فكر خودشان هستند. (12) بلند پرواز هستید و به همین خاطر تمامی اطلاعات لازم مربوط به سوژه خود را بدست می‌آورید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 14 ، 23 آذر و 2 دی


مسائل مالی

با زیركی بالا خود می‌توانید یك فعالیت صنعتی را راه اندازی كرده و طرح‌هایتان را به صورت سیستماتیك انجام دهید. در نهایت ثمره تلاش‌هایتان را به خوبی خواهید دید. به هر حال تا جاییكه به وضعیت مالی مربوط می‌شود، خوش شانس هستید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

نسبت به نقشی كه باید در زندگی بازی كنید تطبیق‌پذیر هستید. قادر هستید با طبقات مختلف مردم در تماس باشید و به خاطر همین ویژگی در تمامی حرفه‌هایی كه به آنها مشغول می‌شوید به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. بانكداری نیز برایتان مناسب است. عطارد نشان دهنده استعداد پزشكی و جراحی است. به خاطر توانایی بالایی كه در استدلال و اثبات نقطه نظرات خود دارید، حقوقدان خوبی می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی سلامتی شما بیماری صفراوی و عصبی بودن است. با اینحال، بیماری صفراوی شما رابطه نزدیكی با آشفتگی‌های روانی دارد. تجربه نشان می‌دهد كه با افزایش تنش روانی این بیماری شدت می‌گیرد و زمانی كه روی اعصابتان كنترل داشته باشید، شدت این بیماری كاهش می‌یابد و شاید حتی ناپدید شود. سیاره عطارد روی اعصاب، گلو، بازوان، گوش و دستگاه تنفسی شما تأثیرگذار است.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 سپتامبر و 20 نوامبر و (2) 21 ژانویه و 20 مارس. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 3، 7، 8، 10، 12، 16، 17، 19، 21، 25، 26، 28 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) انتظار دارید به هر چیزی بدون اینكه بخواهید دست پیدا كنید. (2) در هنگام خریدن لباس و سایر مایحتاج اعضای خانواده دست و دلباز هستید و خانه خود را به خوبی مبلمان می‌كنید. (3) به همسرتان افتخار می‌كنید و دوست دارید او را با لباس‌های خوب ببینید؛ در عوض خودتان نیز ثابت می‌كنید شوهر خوبی برای او هستید. (4) از همنشینی با بچه‌ها لذت می‌برید. (5) بیشتر به تصورات خود اهمیت می‌دهید و كمتر به حقایق زندگی می‌پردازید. (6) زمان زیادی را در خانه سپری می‌كنید. (7) همسر خوبی انتخاب می‌كنید و با شما به خوبی همكاری می‌كند. (8) انسان بلند پروازی هستید و انتظارات زیادی از زن خود دارید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) پاكیزگی را دوست دارید، ولی به ندرت این كار را خودتان انجام می‌دهید و با بهره‌گیری از شخصیت آمرانه خود آن را به دیگران واگذار می‌كنید. (2) از زندگی تجملی خوشتان می‌آید و زمان خود را صرف استراحت كردن می‌كنید. (3) به حرفه شوهرتان علاقه نشان می‌دهید و تا جاییكه ممكن است به او كمك می‌كنید. (4) همدمی خوب برای شوهرتان هستید. (5) زندگی جنسی بی سر و صدا و آرامی دارید. (6) به فعالیت‌های داخل منزل و همچنین خارج از منزل علاقه دارید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 8، 10، 12، 13، 14، 16، 17، 19، 21، 22، 23، 25، 26، 28، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه سخن ور، اهل دانش و دارای سطح ذهنی بالا باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 3، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 3، 7 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، سفید و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، الماس و یاقوت كبود استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 5 ختم شود (برای مثال 5، 14، 23، 32، 41، 50، 59، 68، 77 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
بلند پروازیدیكتاتور بودن
مذهبسخنان دروغ
شوخ طبعیعدم سرسختی
آرمان‌گراییسستی
عزت نفسشكاك
تواضعتأخیر در تصمیم‌گیری
هوشیاریرویاباف
اجتماعی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا