فال متولدین 14 ، 23 دی و 2 ، 11بهمن

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 4، 13، 22 و 31 ام ژانویه
یا
فال متولدین 14 ، 23 دی و 2 ، 11بهمن
متولدین 4، 13، 22 و 31 ام ژانویه تحت سلطه عدد 4 و سیاره اورانوس هستند. ماه ژانویه در قلمروی سیاره زحل نیز قرار دارد. بنابراین اورانوس و زحل تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 4 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 13، 22 و 31 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 4 ژانویه یا 14دی

اگر در 4 ام ماه ژانویه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) از انرژی و تحرك بالایی برخوردار هستید كه به شما كمك می‌كند در زندگی پیشرفت كنید. (2) زندگی شما همراه با تحولات زیادی است و اتفاقات غیر منتظره زیادی را تجربه خواهید كرد. (3) معمولاً تغییراتی كه در زندگی شما رخ می‌دهند باعث بهبود وضعیت شما می‌شوند. (4) سطح فكری شما پیشرفته‌تر از یك فرد عادی است. (5) از هوش خود برای بهبود وضعیت بشریت استفاده می‌كنید. (6) اغلب هدف شما تغییر دادن جامعه و آزاد سازی ذهن از اطاعت زورگویان و متجاوزان است. (7) شخصیت جذابی دارید و از تقلب متنفر هستید. (8) عدد 4 از بسیاری جهات مرتبط با عدد 1 است. این رابطه نشان می‌دهد تمامی ویژگی‌های مربوط به اشخاص تحت سلطه عدد 1 را دارا هستید، ولی به اندازه آنها شجاع و دلیر نیستید. با اینحال، اگر فرصت پیدا كنید می‌توانید ویژگی‌های خود را به معرض نمایش بگذارید. (9) سیستماتیك و روشمند عمل می‌كنید. (10) دوست دارید نظراتتان را به دیگران تحمیل كنید. (11) ذهن تحلیلی و منطقی دارید و سخت كوش و جدی هستید. (12) با این وجود، اهل بحث و جدل با دیگران و مخالفت با نظرات آنها هستید. این مسئله باعث ایجاد دشمنان مرموز می‌شود. (13) بسیاری از اوقات به خاطر تأثیر سیاره زحل احساس تنهایی می‌كنید. (14) دوست دارید زندگی منزوی داشته باشید و ایده‌ها و طرح‌هایتان را مخفی نگه دارید. (15) با بهره‌گیری از زیركی خود بر تمامی سختی‌های زندگی غلبه می‌كنید و بر دشمنان خود پیروز می‌شوید. (16) خیرخواه هستید و دوست دارید به طبقه ضعیف جامعه یاری برسانید. به همین دلیل بی‌جهت در بعضی از فعالیت‌های اجتماعی شركت می‌كنید. (17) دوستانتان همواره در حال تغییر هستند. (18) معمولاً زندگی خانوادگی نابسامانی دارید و به تجربه ثابت شده كه نزدیكانتان باعث آزار شما می‌شوند. (19) طرز صحبت و اعمالتان به گونه‌ای است كه دیگران دچار سوء تفاهم می‌شوند. (20) طرز فكر مبتكرانه شما باعث می‌شود غیر عادی به نظر برسید.



فال تاریخ تولد: 13 ژانویه یا 23دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) معمولاً بلند قامت هستید و شخصیت جذابی دارید. (2) نه تنها زیرك هستید، بلكه باملاحظه و خیرخواه نیز می‌باشید. (3) میل شدیدی به ادبیات و خواندن كتاب‌های علمی دارید. (4) دوست دارید خودتان را همیشه فعال و مشغول نگه دارید. (5) شغل پر درآمدی خواهید داشت و از این لحاظ خوش شانس هستید. (6) موفقیت شما پس از سن 31 سالگی حاصل می‌شود. (7) اگرچه آرام به نظر می‌رسید، ولی لجوج هستید. (8) مؤمن و دلسوز هستید، ولی در هنگام ابراز احساس وفاداری و محبت خود دچار مشكل می‌شوید. (9) اراده آهنین و طرز فكر مستقلی دارید؛ در نتیجه، دوست دارید همه چیز را تحت كنترل خود در آورید. (10) زمانی كه می‌بینید دیگران از هم صحبت شدن با شما لذت می‌برند، شاد می‌شوید. (11) فعالیت‌های خود را با دقت و سیستماتیك طرح‌ریزی می‌كنید و در نتیجه حاصل تلاش‌های خود را بدست می‌آورید و به موفقیت می‌رسید. (12) دوست دارید با اشخاص زیرك معاشرت كنید و در محافل علمی شركت نمایید. (13) ماجراجو هستید و دوست دارید خود را به مخاطره بیندازید. (14) باید روی پرخاشگری خود كنترل داشته باشید تا زندگی سعادتمند و به دور از تنشی داشته باشید.



فال تاریخ تولد: 22 ژانویه یا 2بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) معمولاً از قامتی پر ابهت و چشمان جذابی برخوردار هستید. (2) معمولاً پست مهم و در عین حال كم مسئولیتی نصیبتان می‌شود. (3) مسائل را سهل می‌گیرید، ولی بی‌ثبات هستید. (4) خوش شانس هستید، زیرا از جنس مخالف خود سود می‌برید. (5) اگرچه زندگی مشترك خوبی دارید، ولی شیفته همدم دیگری هستید. (6) روابط اجتماعی شما محدود است و دوستان بسیار كمی دارید. (7) از دعوا خیلی هراس ندارید. (8) اصلاً دوست ندارید عواطفتان را بروز دهید. (9) اگرچه تمایل به خودنمایی دارید، ولی انسان باوقاری هستید. (10) سال‌های بین 40 تا 60 برای شما مهم هستند، زیرا به نقطه اوج زندگی خود می‌رسید و به بالاترین مدارج دست می‌یابید. (11) بسیاری از اوقات، احساس تنهایی می‌كنید. (12) اگرچه در بخش اول زندگی رنج و محنت زیادی می‌كشید، ولی در ادامه شاهد تحقق بلند پروازی‌ها و آرزوهایتان خواهید بود. (13) كمتر سعی می‌كنید هیجانات خود را ابراز كنید. (14) معمولاً به كارهایی كه انجام می‌دهید و تصمیماتی كه می‌گیرید ایمان دارید. (15) بعدها متوجه نقش سیاست در معاملات تجاری می‌شوید.



تاریخ تولد: 31 ژانویه یا 11بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسان بلند پرواز و مغروری هستید. افرادی با این ویژگی‌ها باید به اندازه كافی مستحكم باشند و شما نیز اینگونه هستید. (2) علاقه زیادی به مؤسسات خیره و شریفی مثل مراكز مخصوص افراد كر و لال و معلولین جسمی و كار كردن با آنها دارید. (3) تنها پس از سن 40 سالگی به موفقیت دست می‌یابید، اگرچه انتظار دارید خیلی زود به نتیجه برسید و مشهور شوید. (4) در مسائل مالی شانس زیادی دارید. (5) دیدگاه واقع‌بینانه و عملی در زندگی دارید و اراده شما قوی است. (6) شیفته سفر كردن هستید. (7) خودتان تصمیم می‌گیرید كه چه كار كنید. (8) مهارت لازم برای عملی كردن ایده‌ها و طرح‌هایتان را با كمك گرفتن از دیگران دارید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه ...
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 14 ، 23 دی و 2 ، 11بهمن


مسائل مالی

وضعیت مالی نسبتاً خوبی دارید، اگرچه در انجام تعهدات خود ممكن است با تأخیر و مشكلاتی مواجه شوید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی سبك زندگی مرفهی دارید و همین مسئله باعث می‌شود دیگران فكر كنند شخص ثروتمندی هستید. ولخرج هستید و پول زیادی برای تزیین خانه خرج می‌كنید. موفقیت مالی شما پس از سن 40 سالگی رقم خواهد خورد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

بزرگترین مانعی كه بر سر راه شما قرار دارد، تزلزل است. این خصیصه ذاتی شما باعث می‌شود نتوانید برای یك مدت طولانی به یك شغل بپردازید. با اینحال اگر از هوش و توان مغزی خود نهایت استفاده را ببرید، در كارهای خدماتی و تجاری به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. در حرفه‌های مرتبط با حمل و نقل، برق و انواع ماشین آلات ترقی می‌كنید. به همین اندازه مهندس، پیمانكار ساختمان، دانشمند یا صنعتگر موفقی خواهید بود. سایر زمینه‌ها مثل تبلیغات، دكوراسیون منزل، بانكداری و واردات و صادرات نیز برایتان مناسب هستند. می‌توانید فیزیكدان، شیمیدان یا پزشك برجسته‌ای شوید. متخصص گوش، حلق و بینی یا چشم پزشك خوبی می‌شوید. همچنین در كار تحقیقات نیز می‌توانید به موفقیت چشمگیری برسید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

تحت سلطه سیاره اورانوس هستید. بنابراین معمولاً دستگاه تنفس شما ضعیف است و از تنگی نفس رنج می‌برید. به خاطر تأثیر سیاره زحل، بعضی اوقات از ناحیه زانو، ساق و پا دچار مشكل می‌شوید. ممكن است از عفونت ادراری نیز رنج ببرید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس و (2) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 2، 4، 7، 8، 10، 11، 13، 16، 17، 19، 20، 22، 25، 26، 25، 26، 28، 29 و 31. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) انسان زیركی هستید و توقع دارید همسرتان دیدگاه‌های شما را سهیم شود. (2) سلطه طلب هستید و دوست دارید تمامی امور منزل را تحت كنترل خود در آورید. (3) علیرغم این ویژگی‌ها، بخشنده و دوست داشتنی هستید. (3) به خاطر طبیعت دمدمی و ناپایدارتان، در انتخاب همسر ایده‌آل خود به مشكل بر می‌خورید؛ به همین دلیل ممكن است دیر ازدواج كنید. (4) علاقه زیادی به خانواده خود نشان نمی‌دهید كه باعث ناامیدی همسرتان می‌شود.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) اراده قوی و ذهن هوشیاری دارید. (2) در زمینه‌های مختلفی استعداد دارید، ولی به عمق هر موضوع نمی‌پردازید. (3) اگر بخواهید تحصیلات خود را بعد از ازدواج ادامه دهید، می‌توانید بدون مطالعه زیاد از عهده مطالعات خود بر آیید. (4) شخصیت جذاب و در عین حال مغروری دارید. (5) میل زیادی به دكوراسیون منزل نشان می‌دهید، ولی این كار را توسط دیگران انجام می‌دهید. (6) بسیار دمدمی مزاج هستید و ممكن است كل روز خود را به خاطر وسواس خود تلخ كنید. (7) بسیاری از اوقات ناآرام می‌شوید. در چنین اوقاتی بهتر است با دوستی هم صحبت شوید كه تحت سلطه عدد 1 و 2 است. (8) سخت‌گیر و خشن هستید و انتظار دارید دیگران به ساز شما برقصند. (9) ویژگی‌های زنانه كمتر در شما دیده می‌شود. (10) اگرچه دوست دارید دوستانتان در اطراف شما باشند، ولی به خاطر خلق و خوی دمدمی خود، دوستانتان همواره در حال تغییر هستند.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 5، 7، 8، 9، 10، 11، 13، 14، 16، 17، 18، 19، 20، 22، 23، 25، 26، 27، 28 و 29 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. اشخاصی كه در كارشان سیستماتیك، روشمند و منظم باشند را می‌ستایید.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 2، 4، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 2، 4، 7 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی كهربایی، صورتی، خاكستری، سفید و بنفش استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از لعل، مرجان و مروارید استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 4 ختم شود (برای مثال 4، 13، 22، 31، 40، 49، 58، 67، 76 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
اهل تحقیقاتعدم ثبات
تحملدمدمی مزاج بودن
انرژی بالاسلطه طلبی
قابل اعتماد بودنكله شقی
روشمند و سیستماتیك بودنكینه‌جویی
حسادت
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا