فال متولدین 14 ، 23 مرداد و 1 شهریور

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 5، 14 و 23 ام آگوست
یا
فال متولدین 14 ، 23 مرداد و 1 شهریور
متولدین 5، 14 و 23 ام آگوست تحت سلطه عدد 5 و سیاره عطارد هستند. ماه آگوست در قلمروی خورشید نیز قرار دارد. بنابراین عطارد و خورشید تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 5 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 14 و 23 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





تاریخ تولد: 5 آگوست یا 14 مرداد

اگر در 5 ام ماه آگوست به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) به خاطر تأثیر سیاره عطارد، فردی باهوش، با ذكاوت و زیرك هستید و به فعالیت‌های علمی علاقمند می‌باشید؛ توانایی تجارت نیز دارید و از بینشی عمیق و سیاستی بالا در كارتان بهره می‌برید. (2) شخصیت خوشایندی دارید. (3) چابك و فعال هستید. (4) به خوبی می‌دانید چگونه در جهت رسیدن به اهداف خود طرح ریزی كنید. (5) از بینش بالایی برخوردار هستید و راه رهایی از سختی‌ها را پیدا می‌كنید. (6) بعضی اوقات احساس افسردگی و ناآرامی می‌كنید. (7) روشن فكر و بردبار هستید. (8) به تئاتر، سینما، پیكنیك و مسافرت علاقه دارید. (9) قدر طبیعت را می‌دانید و از زندگی خود لذت می‌برید. (10) بسیار بدگمان هستید و تا زمانی كه متقاعد نشده‌اید چیزی را باور نمی كنید. (11) بلند پرواز، با اشتیاق و همچنین با پشتكار و سرسخت می‌باشید. (12) به سمت اشخاص باهوش و زیرك جذب می‌شوید. (13) به فلسفه و مذهب نیز علاقمند می‌باشید. (14) مهارت زیادی در سخن‌وری دارید و می‌توانید نظرات خود را به خوبی بیان كنید. (15) به زندگی خانوادگی و بچه‌های خود عشق می‌ورزید. (16) بیشتر لذت شما ذهنی است و هر چیز را بر مبنای تجاری می‌سنجید.



تاریخ تولد: 14 آگوست یا 23 مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) دارای شخصیتی جذاب و دلربا هستید و همه شما را دوست دارند. (2) ذاتاً بسیار اهل همكاری هستید و باعث تحریك دیگران نمی شوید. (3) خیلی زیاد صحبت نمی كنید و از دیگران نیز چنین انتظاری دارید. (4) این تاریخ نمایانگر پیشنهادات خوب ازدواج برای زنان است،‌ ولی آنها باید مراقب وضع حمل خود باشند. (5) در مسائل عشقی ناپایدار هستید و در اوایل زندگی عاشق كسی می‌شوید. (6) دیگران بسیار از شما الهام می‌گیرند. (7) در گفتار و كردارتان استوار می‌باشید. (8) به قمار بازی و حل معما علاقه فراوانی دارید.



تاریخ تولد: 23 آگوست یا 1 شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) معمولاً در میان جنس مخالف خود محبوب هستید. (2) خوشبختی شما در نزدیكی آب رقم می‌خورد. (3) در زندگی موفق خواهید بود و به احترام و ثروت دست پیدا خواهید كرد. (4) از راه‌های مختلفی از قبیل سخن گفتن، نوشتن، آواز خواندن، سخنرانی، آموزش و شرح دادن می‌توانید خود را ابراز كنید. (5) حس فداكاری خود را به سرعت بروز می‌دهید و به همین خاطر دیگران شما را می‌ستایند. (6) به وسایل نقلیه پر سرعت علاقه زیادی دارید و دوست دارید كارها را با روش‌های سریع به انجام برسانید. (7) باید سعی كنید مسئولیت‌های افراد ضعیف و معلول خانواده را به دوش بگیرید. (8) انسانی با محبت و در عین حال سلطه طلبی هستید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 14 ، 23 مرداد و 1 شهریور


مسائل مالی

خصوصیت اصلی عطارد، تجارت است. در كارتان زیرك و هوشیار می‌باشید. درآمد خوبی كسب می‌كنید و به همین خاطر فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید. خوش استعداد و تطبیق پذیر هستید و در هنگام ایجاد طرح‌های بكر برای دیگران بی‌نهایت باهوش هستید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

می توانید با هر وضعیتی خود را تطبیق دهید. این ویژگی باعث می‌شود به راحتی بتوانید با طبقات مختلف مردم جامعه در تماس باشید و طبیعی است كه این مسئله در هر حرفه‌ای كه به آن بپردازید به شما كمك زیادی خواهد كرد. در زمینه بانكداری نیز استعداد دارید. پزشكی و جراحی نیز برایتان مناسب به نظر می‌رسد. مهارت بالایی در دلیل آوردن و اثبات نقطه نظرات خود دارید و همین مسئله از شما وكیل مدافع شایسته‌ای می‌سازد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

فشار زیادی روی اعصاب شما وارد می‌شود و به خاطر عدم میانه‌روی در ابعاد مختلف زندگی، دستگاه عصبی شما به شدت خسته می‌شود. ممكن است در قسمت‌های مختلف بدن خود به درد اعصاب مبتلا شوید و گهگاه دچار سوء هاضمه و بر هم خوردن وضعیت اندام داخلی می‌شوید. نواقص اصلی سلامتی شما مربوط به بیماری صفراوی و عصبی بودن است. با اینحال بیماری صفراوی شما رابطه نزدیكی با آشفتگی‌های روانی دارد. تجربه نشان داده است كه اگر فشار روانی روی شما زیاد باشد این بیماری شدیدتر خواهد بود، ولی اگر روی دستگاه عصبی خود كنترل داشته باشید، این بیماری خفیف‌تر می‌شود و یا حتی ممكن است كاملاً از بین رود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژانویه و 20 مارس و (2) 21 سپتامبر و 20 اكتبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 5، 7 و 8 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) زندگی مشترك خوبی دارید. (2) از زن خود انتظار دارید كه تمیز و پاكیزه باشد و همیشه خود را با هوس‌ها و خیال‌های شما تطبیق دهد. (3) مهربان هستید و دوست دارید به دیگران كمك كنید. (4) خانه و بچه‌های خود را دوست دارید و به آنها افتخار می‌كنید. (5) پول زیادی صرف تهیه لباس و سایر مایحتاج زندگی می‌كنید. (6) همانگونه كه با افراد بیگانه با احترام رفتار می‌كنید، با اعضای خانواده خود نیز چنین هستید. (7) حتی زمانی كه به سفری طولانی می‌روید و از خانواده دور می‌شوید آرزو می‌كنید هر چه زودتر به خانه برگردید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) زندگی مشترك شما توأم با سعادت است. (2) به خانه خود علاقه زیادی دارید. (3) در فعالیت‌های زیادی شركت می‌كنید و به خوبی از عهده همه آنها بر می‌آیید. (4) بسیار بردبار هستید و همه چیز را قربانی موفقیت بچه‌های خود می‌كنید. (5) توجه زیادی به نیازهای شوهر و بچه‌های خود ندارید. (6) بسیار هوسران می‌باشید و به همین خاطر نیاز به شوهری با ویژگی‌های قوی مردانه دارید تا شما را ارضا كند. (7) دوست دارید خانه‌ای تمیز و پاكیزه داشته باشید، ولی سعی می‌كنید این كار را به دیگران محول سازید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7 و 8 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه مبتكر، فعال و بااستعداد باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سبز و سفید استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، الماس و یاقوت كبود استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 5 ختم شود (برای مثال 5، 14، 23، 32، 41، 50، 59، 68، 77 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
روشن فكرعدم پشتكار
عشق به زندگیبد گمانی
علاقه زیاد به طبیعتدلسردی
تخیلناآرامی
زیركیلجاجت
هوشیاریحرص زیاد برای قدرت
طرح‌ریزیبی‌اعتباری
جامعه‌پذیری
اهل علم
همكاری
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا