فال متولدین 14 ، 23 مهر و 2 آبان

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 6، 15 و 24 ام اكتبر
یا
فال متولدین 14 ، 23 مهر و 2 آبان
متولدین 6، 15 و 24 ام اكتبر تحت سلطه عدد 6 و سیاره زهره هستند. ماه اكتبر در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین سیاره زهره تأثیر دو چندانی روی شما دارد. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 6 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 15 و 24 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 6 اكتبر یا 14 مهر

اگر در 6 ام ماه اكتبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) یك هنرمند مادرزادی هستید؛ به طور طبیعی به هنر و زیبایی گرایش دارید. (2) زیرك و دارای استعداد تجارت هستید. (3) از بینش بالایی بهره‌مند هستید كه در زندگی روزمره به درد شما می‌خورد. (4) شخصیت خوشایندی دارید. (5) به خاطر شیوه جذاب گفتگو كردن، دیگران را جذب خود می‌كنید. (6) دیگران برای درك شما و همچنین احساسات و نظراتتان، باید عقاید سنتی خود در مورد اخلاقیات و آداب و رسوم اجتماعی را كنار بگذارند. (7) به توانایی‌های خود ایمان دارید و تصمیمات بزرگ را خودتان می‌گیرید. (8) به دقت می‌دانید كه چه چیزی می‌خواهید و برنامه‌های خود را به صورت سیستماتیك برای رسیدن به هدف خود طرح‌ریزی می‌كنید. (9) به احترام، وقار و اقتدار در زندگی دست پیدا می‌كنید. (10) دوست دارید با مردم معاشرت كنید و در فعالیت‌ها و میهمانی‌ها شركت كنید. (11) شادی را به غم ترجیح می‌دهید و شادی خود را با دیگران سهیم می‌شوید. (12) مذهب و فلسفه موضوعات مورد علاقه شما هستند. (13) دوست دارید زندگی آسوده و راحتی داشته باشید. (14) به لباس‌ها، جواهرات و عطرهای گرانبها و تمامی اشیاء زیبا در زندگی دست پیدا خواهید كرد. (15) به طور كلی انسان خوش‌بینی هستید، ولی در مسائل عشقی شكاك می‌باشید و تا زمانی كه از رسیدن به موفقیت مطمئن نشده‌اید قدمی بر نمی‌دارید.



فال تاریخ تولد: 15 اكتبر یا 23 مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) احترام، وقار و وجهه اهمیت زیادی برای شما دارند. (2) می‌توانید به دقت در مورد توانایی دیگران قضاوت كنید. (3) منتظر فرصتی هستید تا ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود را نشان دهید. (4) از حافظه‌ای قوی و هوشی سرشار برخوردار هستید. (5) به راحتی با دیگران همكاری می‌كنید؛ دوست ندارید احساسات دیگران را جریحه‌دار كنید. (6) انسان زیرك و تیزهوشی هستید. (7) به حل معما و شرط‌بندی علاقه دارید. (8) با اعضای خانواده و دوستانتان وابستگی‌های عاطفی دارید و نسبت به آنها دلسوز می‌باشید.



فال تاریخ تولد: 24 اكتبر یا 2 آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) در محافل مهم اجتماعی شركت می‌كنید و افراد زیادی برای ملاقات به سوی شما می‌آیند. (2) از جنس مخالف خود سود می‌برید. (3) پس از ازدواج به موفقیت دست پیدا می‌كنید؛ معمولاً با شخص ثروتمندی ازدواج می‌كنید. (4) در مسائل مالی خوش شانس هستید و در سوداگری موفق می‌شوید. (5) كاملاً امور شخصی و امور اجتماعی را از هم مجزا كرده‌اید. (6) غرور بالایی دارید و بعضی مواقع سعی می‌كنید نظر خود را به دیگران تحمیل كنید. (7) به نظم و قانون احترام می‌گذارید. (8) علاقه زیادی به آرامش و انزوا دارید، ولی دوستانتان شما را احاطه كرده‌اند. (9) خوشبختی شما در مجاورت آب (مثلاً دریا یا رودخانه) رقم می‌خورد. (10) دانش لغوی خوبی دارید و در نویسندگی، سخن‌وری یا آموزش فرد موفقی خواهید بود. (11) دوست دارید سریع تصمیم‌گیری كنید و سریعاً عمل کنید
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 14 ، 23 مهر و 2 آبان


مسائل مالی

به سمت پول كشیده نمی شوید و انباشته كردن ثروت هدف اصلی شما در زندگی نمی باشد. تمامی انرژی‌های شما در جهت لذت بردن و ارضای امیالتان متمركز شده‌اند. به همین خاطر ممكن است درآمد خود را برای خرید چیزهای جذاب تلف كنید. البته از اینكه پول خود را صرف خرید وسایل هنری گران قیمت می‌كنید پشیمان نیستید، اگرچه ممكن است هیچ سود مالی برایتان به همراه نداشته باشند. به حداقل امكانات زندگی قانع هستید و به هر حال كاری می‌كنید كه هم بعد معنوی و هم بعد عملی زندگی برآورده شوند. بعضی مواقع نیز خوش شانسی به سراغ شما می‌آید و ثروت بادآورده نصیبتان می‌شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به عنوان بانكدار، قناد، مدیر هتل، موسیقیدان، جواهرشناس، معمار یا دكوراتور منزل فرد موفقی می‌شوید. می‌توانید استعداد خود را در زمینه‌های دیگری مانند پزشكی، داروسازی و ساخت وسایل آزمایشگاهی به اثبات برسانید.

به علت هوش بالای خود و توانایی استدلال به صورت منطقی، وكیل مدافع خوبی می‌شوید. همچنین می‌توانید پست‌های پر مسئولیت مثل كنترل كننده حساب‌ها یا مدیر عامل یك شركت مالی را عهده‌دار شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

رویهمرفته انسان سالمی هستید. با اینحال، مستعد تب‌های مسری و آنفلوآنزا می‌باشید. گهگاه ممكن است عصبی شوید، ولی عصبی بودن شما از نوع مزمن نیست. احتمال دارد از ناحیه گردن و گوش دچار درد شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آگوست و 20 سپتامبر، (2) 21 دسامبر و 20 ژانویه و (3) 21 آوریل و 20 مه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 4، 6، 9، 11، 13، 15، 18، 20، 22، 24، 27، 29 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) زندگی مشترك را دوست دارید و در سنین پایین ازدواج می‌كنید. (2) همسری انتخاب می‌كنید كه بتوانید به او افتخار كنید. (3) وابستگی زیادی به خانه خود دارید و اكثر زمانتان را در آنجا سپری می‌كنید. (4) سعی می‌كنید ثابت كنید شوهر خوبی هستید. (5) محیطی پر اشتیاق و شاد در خانه ایجاد می‌كنید، ولی به سختی می‌توانید نیازهای اعضای خانواده را تأمین كنید؛ این وضعیت بعضی مواقع باعث بروز سوء تفاهماتی در زندگی می‌شود. (6) برای خرید لباس‌ها و دكوراسیون منزل ولخرجی می‌كنید و بیشترین امكانات رفاهی را در خانه فراهم می‌كنید. (7) به صورت خود جوش با بچه‌هایتان هم صحبت می‌شوید و از همنشینی با آنها لذت می‌برید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) روابط اجتماعی گسترده‌ای دارید و افراد زیادی برای ملاقات به سمت شما می‌آیند. (2) از سلامتی خوبی برخوردار هستید و همین مسئله باعث می‌شود انسان با شخصیتی باشید. (3) اگرچه ذاتاً انسان مستقلی هستید، ولی هرگز به طلاق متوسل نمی شوید، بلكه حاضر می‌شوید بیشتر از لیاقت شوهرتان سختی‌های زندگی را تحمل كنید. (4) اگرچه به آداب و رسوم اجتماعی پایبند نیستید، ولی نجیب و متواضع هستید. (5) تا آنجا كه ممكن است با شوهرتان همكاری می‌كنید. (6) زمان خود را به امور خانه و فعالیت‌های اجتماعی تقسیم می‌كنید. (7) دوست دارید نظم و ترتیب در خانه برقرار باشد. (8) همسر و مادری مسئول، فداكار و وظیفه شناس به شمار می‌آیید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، سرخ و صورتی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از فیروزه، زمرد، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 6 ختم شود (برای مثال 6، 15، 24، 33، 42، 51، 60، 69، 78 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت خوشایندغیر عملی بودن
عشق به هنرمداخله
دلسوزیدمدمی مزاج بودن
هارمونیترسویی
آرامششكاكیت
روشمند بودننگرانی بی‌مورد
چابكی
عزت نفس
فكر عمیق
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا