فال متولدین 14 ،23اردیبهشت و 1، 10خرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 4، 13 و 22 ام مه
یا
فال متولدین 14 ،23اردیبهشت و 1 ، 10خرداد
متولدین 4، 13، 22 و 31 ام مه تحت سلطه عدد 4 و سیاره اورانوس هستند. ماه مه در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین اورانوس و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 4 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 13، 22 و 31 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 4 مه یا 14 اردیبهشت

اگر در 4 ام ماه مه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) به خاطر تأثیر اورانوس تضادهایی در افكار و اعمالتان دیده می‌شود. (2) اورانوس یك سیاره انقلابی است و به همین خاطر فراز و نشیب‌های زیادی در زندگی شما وجود دارد. (3) با حوادث غیر منتظره زیادی در زندگی مواجه خواهید شد. (4) دوست دارید روشی بر خلاف آنچه مرسوم است را انتخاب كنید. (5) انرژی، فعالیت، اشتیاق و پویایی خصیصه‌های ویژه شما به حساب می‌آیند. (6) می‌توانید بر موانع سخت زندگی غلبه كنید و به هر جایگاه ارزشمندی نایل شوید. (7) انسان باهوش و اهل تجارت هستید و به مسائل علمی علاقمند می‌باشید. (8) به خوبی می‌دانید چگونه در كار خود موفق شوید و در جهت پیشبرد استراتژی‌ها و تاكتیك‌های خود از قبل طرح‌ریزی می‌كنید. (9) دوست دارید از انرژی و توانایی خود برای بهبود وضعیت بشریت استفاده كنید. (10) همواره به دنبال آزادی ذهن از محدودیت‌های جامعه هستید. (11) شخصیت جذابی دارید. (12) از ریاكاری متنفر هستید. (13) به خاطر تمایل طبیعی خود بت مخالفت و بحث و جدل با دیگران، اغلب قربانی سوء تفاهمات دیگران می‌شوید. (14) دوست دارید زندگی متنوعی داشته باشید و به همین خاطر همیشه دوستانتان تغییر می‌كنند. (15) اگر خونسرد باشید در زندگی به موفقیت زیادی دست پیدا خواهید كرد، ولی لجاجت شما باعث بروز مشكلاتی می‌شود. (16) در گفتار و كردارتان استوار هستید. (16) به طور كلی در مسائل مالی خوش شانس هستید.



فال تاریخ تولد: 13 مه یا 23اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) از هوش سرشار و شخصیت جذابی بهره‌مند هستید. (2) دوست دارید به افراد غمگین كمك كنید. (3) به پست‌های مهمی نایل می‌شوید و از این طریق پول خوبی بدست می‌آورید. (4) زندگی واقعی شما پس از سن 31 سالگی شروع می‌شود. (5) با تكیه بر اراده پولادین و سرسختی خود بر تمامی سختی‌ها و موانع غلبه می‌كنید. (6) سلامتی خوب شما باعث می‌شود هوسران باشید. (7) حافظه خوبی دارید و قادر هستید به روشنی رویدادهای مختلف گذشته را به یاد آورید. (8) در زندگی با مسائل عشقی زیادی مواجه خواهید شد. (9) احساس می‌كنید هر چیزی كه می‌خواهید در زندگی به آن دست پیدا كنید باید به دور از تبلیغات حاصل شود. (10) اگر وظایف و مسئولیت‌های خود در زندگی را درك كنید، چیزی نیست كه نتوانید به آن دست پیدا كنید. (11) همیشه دوست دارید در محافل علمی شركت كنید.



فال تاریخ تولد: 22 مه یا 1خرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) شخصیت پر ابهت و چشمان جذابی دارید. (2) بیشتر ناآرام هستید و بعضی اوقات اعمال شما بگیر و ول كن دارد. (3) از جنس مخالف سود می‌برید. (4) در معاملات تجاری به موفقیت خوبی می‌رسید. (5) دوستان محدودی دارید. (6) رویهمرفته از دعوا دوری می‌كنید. (7) عواطف خود را به خوبی كنترل می‌كنید. (8) انسان مغروری هستید و ممكن است خودنمایی كنید. (9) توانایی شما زود شناخته می‌شوید. (10) در سنین بین 40 و 60 به قله موفقیت می‌رسید. (11) در ابتدای زندگی با سختی‌ها و مشكلات زیادی مواجه خواهید شد، ولی در سال‌های بعدی شاهد موفقیت و تحقق بلند پروازی‌های خود خواهید بود.



فال تاریخ تولد: 31 مه یا 10 خرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) بلند پرواز و مغرور هستید. (2) در زندگی خود استوار هستید. (3) به سمت حرفه‌های آبرومندانه مثل كار كردن در سازمان‌های خیره و مؤسسات ویژه كر و لال‌ها و معلولین گرایش دارید. (4) تنها پس از سن 40 سالگی به موفقیت دست پیدا خواهید كرد، اگرچه انتظار دارید به سرعت به نتایج مطلوب دست پیدا كنید و دیگران قابلیت‌های شما را بشناسند. (5) دیدگاهی واقع‌بینانه نسبت به زندگی دارید و اراده شما قوی است. (6) هم در میان زنان و هم در میان مردان محبوبیت دارید. (7) دوست دارید همیشه خود را فعال نگه دارید. (8) از افراد مافوق خود كمك و حمایت دریافت می‌كنید. (9) دانش لغوی خوبی دارید و در زمینه سخن‌وری، نویسندگی و آموزش موفق خواهید شد. (10) دوست دارید كار خود را سریع انجام دهید و فوراً آن را به پایان برسانید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط بافال متولدین 14 ،23اردیبهشت و 1 ، 10خرداد

مسائل مالی

وضعیت مالی مناسبی دارید، ولی ممكن است در انجام تعهدات خود با تأخیر و سختی‌هایی روبرو شوید. تغییرات ناگهانی و غیر منتظره زیادی را در زندگی تجربه خواهید كرد و رویهمرفته نمی‌توان گفت در مسائل مالی فرد خوش شانسی هستید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی رفتارتان به گونه‌ای است كه دیگران تصور می‌كنند شخص پولداری هستید. احتمال دارد با استفاده از روش‌های غیر معمول پول در آورید. مثلاً ممكن است مخترع، نویسنده، نقاش یا موسیقیدان شوید. ولخرج هستید و پول زیادی را برای تزیین خانه خود صرف می‌كنید. معمولاً بعد از سن 40 سالگی وضعیت مالی خود را سر و سامان می‌دهید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

بزرگترین مانع بر سر راه شما، ذهن ناپایدارتان است. به عبارت دیگر، به سختی می‌توانید در یك حرفه یا محل برای یك مدت طولانی باقی بمانید. ولی به هر حال اگر به مشاغلی بپردازید كه در آنها بتوانید از مغز و فكر خود نهایت استفاده را بكنید، رسیدن به موفقیت دور از دسترس نخواهد بود. مثلاً در زمینه‌هایی مثل تبلیغات، دكوراسیون منزل، نمایندگی سیاسی، بانكداری و واردات و صادرات به مدارج بالایی دست پیدا می‌كنید. به طور مشابه مشاغل مرتبط با حمل و نقل، كالاهای برقی و انواع ماشین آلات نیز برایتان مناسب هستند. به همین اندازه مهندس، پیمانكار ساختمان، دانشمند یا پزشك موفقی خواهید شد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

به سختی می‌توان امراض شما را تشخیص داد و ممكن است دچار دردهای ناگهانی و مشكلات معده و اندام‌های داخلی شوید. دستگاه تنفس شما معمولاً ضعیف است و احتمال دارد از تنگی نفس رنج ببرید. بیماری‌های شما به طور ناگهانی و غیر منتظره شروع می‌شوند. ممكن است بدون هیچ هشداری به سرماخوردگی و التهاب حنجره مبتلا شوید. زانوها، ساق‌ها و پاهایتان نیز در معرض آسیب قرار دارند. بعضی اوقات ممكن است دچار عفونت ادرار شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس و (2) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 2، 4، 7، 8، 10، 11، 13، 16، 17، 19، 20، 22، 25، 26، 25، 26، 28، 29 و 31. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) هوش بالایی دارید. (2) از شخصیت جذابی برخوردار هستید. (3) به اصطلاح همه كاره بیكار هستید. (4) دوست دارید خانه خود را تزیین كنید، ولی این كار را به دیگران واگذار می‌كنید. (5) بعضی مواقع وسوسه می‌شوید سلطه طلبی خود را نشان دهید. (6) به زن خود افتخار می‌كنید و در عوض سعی می‌كنید شوهر خوبی برایش باشید. (7) پول زیادی را صرف امكانات رفاهی زندگی می‌كنید. (8) بسیاری از اوقات ناآرام و پریشان می‌شوید و به همین دلیل بهتر است دوستی داشته باشید كه تحت سلطه عدد 1 یا 2 باشد. (9) اغلب با زنی ثروتمندتر از خودتان ازدواج می‌كنید. (10) توقع دارید تمامی امور خانه مطابق با میل شما باشد. (11) همسرتان همیشه احساس می‌كند نسبت به امور خانواده كم توجه هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) به فعالیت‌های مختلفی علاقه دارید و آنها را به صورت روشمند و سیستماتیك انجام می‌دهید. (2) شیفته زندگی خانوادگی و همچنین زندگی اجتماعی هستید. (3) اگرچه پاكیزگی و مرتب بودن را دوست دارید، ولی بنیه كافی برای حفظ آن را ندارید. (4) انسان زیركی هستید و شخصیت پر ابهتی دارید. (5) خانه خود را دوست دارید، ولی خیلی به آن پایبند نیستید. (6) دمدمی مزاج هستید و ممكن است روز خود را به خاطر وسواس خود تلخ كنید. (7) اراده شما قوی است. (8) در لباس پوشیدن مهارت زیادی دارید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3 یا 6 ام هر ماه (یا متولدین تاریخ هایی كه مجموع ارقام آنها برابر 3 یا 6 باشد) روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 4 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 4 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی كهربایی، خاكستری كهربایی، زرد و پرتقالی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، توپاز و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 4 ختم شود (برای مثال 4، 13، 22، 31، 40، 49، 58، 67، 76 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت پر ابهتعدم پشتكار
بلند پروازیریاكاری
توانایی توصیه به دیگرانشكاكیت
عشق به موسیقی و هنرسلطه طلبی
هماهنگیدمدمی مزاج بودن
زندگی روشمند و سیستماتیكولخرجی
اهل فعالیتحسادت
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا