فال متولدین 14 ،23بهمن و 2اسفند

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 3، 12 و 21 ام فوریه
یا
فال متولدین 14 ،23بهمن و 2اسفند
متولدین 3، 12 و 21 ام فوریه تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه فوریه در قلمروی سیاره زحل نیز قرار دارد. بنابراین مشتری و زحل تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12 و 21 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 3 فوریه یا 14 بهمن

اگر در 3 ام ماه فوریه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) بسیار بلند پرواز هستید و دوست دارید زمام هر كاری را به دست بگیرید. (2) به سمت فلسفه و مذهب جذب می‌شوید؛ ولی اعتقادی به انجام كارهای بیهوده به اسم مذهب ندارید. (3) به دانش خود اطمینان دارید، ولی این مسئله بعضی اوقات باعث خودخواهی شما می‌شود. (4) دیگران به افكار و اعمالتان احترام می‌گذارند. (5) خوش‌بین و عاشق طبیعت هستید. (6) با دیگران همكاری می‌كنید و آنها شما را انسان خیرخواهی می‌دانند. (7) سیاره مشتری نماد عدالت و عشق خالص است. (8) تلاش خستگی ناپذیری برای سود رساندن به مردم انجام می‌دهید و نسبت به اشخاص ستمدیده دلسوز هستید. (9) احترام، وقار و وجهه جزء ویژگی‌های شما به حساب می‌آیند. (10) همیشه پریشان خاطر هستید و به خاطر مسائل جزئی مضطرب می‌شود. (11) اگرچه روابط اجتماعی گسترده‌ای دارید، ولی تنهایی همیشه شما را آزار می‌دهد. (12) اگر فرصت پیدا كنید ویژگی‌های خود را به معرض نمایش خواهید گذاشت به طوری كه باعث شگفتی دیگران می‌شود. (13) استعداد خاصی برای تحقیقات دارید كه ممكن است باعث شهرت شما شود. (14) می‌توانید باعث اطمینان خاطر دیگران شوید و بیماری‌های عصبی و افسردگی آنها را بزدایید. (15) روی اشخاص ستمدیده و كسانی كه تعادل روانی ندارند كنترل دارید و معمولاً در میان چنین افرادی زندگی می‌كنید. (16) انسان با بصیرتی هستید و وضعیت جهان را درك می‌كنید. به عبارت دیگر جهان را به خاطر آنچه هست دوست دارید نه به خاطر آنچه باید باشد. (17) روشن‌فكر هستید و كاملاً از كینه‌توزی و حسادت به دور هستید.

سوم فوریه، یك تاریخ تولد خوش یمن است. به توانایی‌هایتان اطمینان دارید. متكی بنفس هستید و خودتان تصمیم‌گیری می‌كنید. با اینحال، عادت دارید بلند صحبت كنید. شیفته خودنمایی هستید و دوست دارید تشریفات، نظم و قانون رعایت شود. رفتار و منش شاد و صمیمی دارید. هوس‌های شما سالم و خود انگیز است و بدون هیچ مانعی ابراز می‌شوند. خودتان را به راحتی ابراز می‌كنید و در گفتگو با دیگران خوب هستید. از همان ابتدای جوانی به ورزش و فعالیت‌های خارج از منزل علاقه زیادی دارید. به خانواده خود پایبند هستید و به زن خود عشق می‌ورزید.



فال تاریخ تولد: 12 فوریه یا 23 بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) ویژگی‌های منفی مثل خودبینی، غرور و لاف‌زنی در شما دیده می‌شود. (2) بعضی اوقات انزوا را ترجیح می‌دهید. (3) شیفته لذت‌های شهوانی هستید و به سمت جنس مخالف خود جذب می‌شوید. (4) دوست دارید برای دیگران فداكاری كنید، ولی قربانی نقشه‌ها و حیله‌های آنها می‌شوید. (5) با این وجود، روابط هماهنگ و سازگاری با دیگران دارید. (6) به سرعت متوجه چیزهای كوچك می‌شوید. (7) آرمان‌های والایی دارید.



فال تاریخ تولد: 21 فوریه یا 2اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) پدری مهربان، بخشنده، خوش روی و دوست داشتنی هستید. (2) در سنین بسیار بالا به شهرت و احترام می‌رسید. (3) شیفته سفر كردن هستید. (4) با اینحال، ذاتاً انسان بدگمانی هستید. (5) دوست دارید بلافاصله افكار و ایده‌هایتان را عملی كنید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 14 ،23بهمن و 2اسفند


مسائل مالی

خوش شانس هستید، زیرا می‌توانید درآمد كافی برای امرار معاش خود بدست آورید. بعضی اوقات فرصت‌هایی برای رسیدن به پست‌های مهم نصیبتان می‌شود و از این طریق درآمد زیادی بدست خواهید آورد. ویژگی هایی مثل بلند پروازی، رهبری و اشتیاق شما را به سمت جلو می‌راند و معمولاً به تمامی امكانات رفاهی زندگی دست پیدا می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

جاه طلبی شما و علاقه زیادی كه به پست‌های مهم و دستور دادن به دیگران دارید، از شما یك سیاستمدار می‌سازد. می‌توانید وزیر، سفیر، قاضی یا منشی شوید. برای زندگی سیاسی ساخته شده‌اید و می‌توانید رهبر اجتماعی یا شخصیت مذهبی قدرتمندی شوید. معلم و واعظ بافضیلتی هستید.حرفه هایی مثل پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری نیز برایتان مناسب هستند.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

سیاره مشتری تأثیر زیادی روی دستگاه گردش خون و سیستم شریانی شما می‌گذارد. این سیاره همچنین روی حس بویایی شما تأثیرگذار است. به همین خاطر مستعد كمردرد و بیماری‌های ریوی، بیماری‌های گلو، نقرس، سكته و تب‌های ناگهانی هستید. همچنین ممكن است از گلودرد، دیفتری، گرفتگی لوزه، ذات الریه، برسام و سل ریه‌ها رنج ببرید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژانویه و 20 فوریه (2) 21 مه و 20 ژوئیه و (3) 21 سپتامبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بلند پرواز هستید و توقعات زیادی از همسرتان دارید. این مسئله ممكن است باعث ناامیدی شما شود. (2) آرزو می‌كنید همسرتان شخصیت جذاب، ظاهر آمرانه، رفتار دلپذیر و هوش سرشاری داشته باشد. (3) كمی محافظه كار هستید و دوست دارید همسرتان در پوشش خود دقت كند. (4) به معنای واقعی دوست داشتنی، متفكر و ملاحظه كار (در برابر خانواده) هستید. (5) هوس‌های ماجراجویانه‌ای دارید كه باید فوراً ارضا شوند. (6) بیشتر در خیال‌های خود سیر می‌كنید و كمتر به حقایق زندگی می‌پردازید. به سختی با واقعیات و لحظات بحرانی زندگی روبرو می‌شوید. به شما توصیه می‌شود همسری انتخاب كنید كه تحت سلطه عدد 3 یا 6 قرار داشته باشد. (7) هوس‌های سالم و شادی دارید و عشق فیزیكی شما خالص است.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همدم خوبی برای شوهرتان هستید. (2) دمدمی مزاج و حساس هستید. (3) اشتیاق بیش از حد ندارید. (4) می‌توانید ناراحتی خود را كنترل كنید. (5) بعضی اوقات شوهری همن سن یا حتی جوان‌تر انتخاب می‌كنید. (5) به خوبی خودتان را با خانواده تطبیق می‌دهید. (6) در خانه داری مهارت زیادی دارید و نسبت به بچه‌هایتان دلسوز هستید و بین آنها فرق نمی‌گذارید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مه، آگوست، نوامبر و فوریه روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 6، 7، 9، 12، 15، 16، 18، 21، 24، 25، 27 یا 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. به طور مشابه جذب اشخاص زیرك و همچنین افرادی می‌شوید كه دارای استعداد تحقیقات و ذهن فلسفی باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6، 7 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6، 7 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، بنفش، سبز و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، الماس، لعل بنفش و چشم گربه‌ای استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
بلند پروازیخودخواهی
رهبریتمایل به تنهایی
دینداریعصبی بودن
احترامدیكتاتور بودن
وجههخودبینی
احترامریاكاری
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا