فال متولدین 14 ،23 ،31فروردین و 10اردیبهشت

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 3، 12، 21 و 30 ام آوریل
یا
فال متولدین 14 ،23 ،31فروردین و 10اردیبهشت
متولدین 3، 12، 21 و 30 ام آوریل تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه آوریل در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین مشتری و مریخ تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12، 21 و 30 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 3 آوریل یا 14 فروردین

اگر در 3 ام ماه آوریل به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسانی بلند پرواز هستید و در زندگی به وجهه بالایی دست پیدا می‌كنید. (2) به دانش و توانایی‌های خود بیش از حد اعتماد دارید و همین مسئله ممكن است باعث خودخواهی شود. (3) به مذهب گرایش دارید، ولی به تشریفات و مراسم مذهبی معتقد نیستید. (4) انسانی سخاوتمند هستید و به اشخاص نیازمند در هنگام سختی‌ها یاری می‌رسانید. (5) در مسائل عشقی فداكاری می كنید. (6) اشتیاق و خلاقیت بالایی دارید، ولی در عین حال تندخو و سلطه طلب نیز می‌باشید. (7) مهارت بالایی در مدیریت دارید و می‌توانید یك فعالیت صنعتی یا تجاری را به خوبی اداره كنید. (8) ذاتاً انسان مستقلی هستید و اگر دیگران در كارتان دخالت نكنند توانایی اجرای كامل كاری كه به شما محول می‌شود را دارید؛ البته اگر احساس كنید كسی در كارتان دخالت می‌كند، كار را رها كرده و آن را به دیگران واگذار می‌كنید. (9) اگر خونسرد باشید و خلق و خوی خود را تحت كنترل در آورید به هر هدفی در زندگی دست پیدا خواهید كرد. (10) خودبینی و لجاجت شما اغلب باعث ایجاد دشمنان زیادی می‌شود و همین امر زندگی شغلی شما را تحت شعاع قرار می‌دهد. (11) عدد 3 تحت سلطه سیاره مشتری قرار دارد؛ مشتری نماد اخلاقیات، عشق خالص و عدالت و همچنین مهر ورزی است و نسبت به سیارات دیگر اثرات سودمندتری دارد. (12) به توانایی‌ها و اعتماد به نفس خود مطمئن ایمان دارید و در مسائل شخصی خودتان تصمیم گیری می‌كنید. (13) انسانی باوقار و محجوب هستید و نظم و قانون را رعایت می‌كنید. (14) فكور، رو راست، بردبار و شوخ طبع هستید. (15) به بازی كردن علاقه دارید. (16) انسانی روشن فكر و عاری از هر گونه كینه توزی و حسادت هستید.



فال تاریخ تولد: 12 آوریل یا 23فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) شیفته لذت‌های جنسی هستید و به طرف جنس مخالفتان جذب می‌شوید. (2) به راحتی می‌توانید حتی عیب‌های كوچك دیگران را تشخیص دهید. (3) اقتدار و احترام ابعاد اصلی زندگی شما را شكل می‌دهند. (4) دوست دارید برای دیگران دست به فداكاری بزنید، ولی قربانی حیله و دسیسه آنها می‌شوید. (5) از بینشی قوی بهره‌مند هستید و می‌توانید رویدادهای آینده را در ذهن خود تجسم كنید. (6) تضادهایی در شخصیت شما دیده می‌شود. از یك طرف بیش از حد اعتماد به نفس دارید و از طرف دیگر انسان بسیار حساسی می‌باشید. (7) بعضی اوقات، با ناامیدی گوشه‌ای خلوت را انتخاب كرده و به فكر فرو می‌روید و همین امر تعجب دیگران را بر می‌انگیزد.



فال تاریخ تولد: 21 آوریل یا 31فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) مغرور و خودخواه هستید و آرزو دارید به بالاترین مقام در هر زمینه نایل شوید. (2) با این وجود، انسانی مهربان، بخشنده، شاد و دوست داشتنی هستید. (3) به سفر كردن علاقه زیادی دارید. (4) هاله‌ای اطرافتان را احاطه كرده و از قدرت هیپنوتیزمی برخوردار هستید. (5) در میان هر دو جنس مرد و زن انسانی محبوب به حساب می‌آیید.



فال تاریخ تولد: 30 آوریل یا 10 اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) فردی خوش شانس، بخشنده و خوش‌بین می‌باشید. (2) انسانی نجیب و مذهبی هستید. (3) سفر كردن به ویژه به مناطق زیارتی را دوست دارید. (4) در زمینه آموزشی و همچنین اداری می‌درخشید. (5) ظاهری آرام و صمیمی دارید، ولی درونتان حكایت دیگری دارد و در آن خصوصیات پنهان زیادی دیده می‌شود. (6) همواره فعال ولی در عین حال ناآرام می‌باشید. (7) از قدرت كافی برای رویارویی و غلبه بر سختی‌های زندگی برخوردار می‌باشید. (8) انسانی بلند پرواز هستید و به دنبال وجهه و احترام هستید. (9) كمك كردن به مؤسسات خیریه همانند مراكزی كه برای افراد كر و لال یا معلول تأسیس شده‌اند یا سازمان‌های رایگان را دوست دارید. (10) بعد از سن 30 سالگی به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. (11) در مسائل پولی خوش شانس می‌باشید. (12) شیفته مصاحبت با دیگران، رفتن به سینما و تئاتر و پیكنیك هستید. (13) به هنر و موسیقی علاقه وافری دارید و سعی می‌كنید منزل خود را هنرمندانه تزیین نمایید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 14 ،23 ،31فروردین و 10اردیبهشت


مسائل مالی

به اندازه معاش خود درآمد كسب می‌كنید و از این لحاظ خوش شانس هستید. فرصت‌هایی برای رسیدن به پست‌های بزرگ در زندگی نصیبتان می‌شود و از این طریق می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید. در خرج كردن به ویژه برای معشوق خود دست و دلباز هستید. ویژگی‌هایی همچون بلند پروازی، رهبری و اشتیاق همواره شما را به سمت جلو می‌راند و معمولاً به تمامی امكانات رفاهی زندگی دست پیدا می‌كنید. به خاطر تأثیر عدد 3، از همان اوایل زندگی می‌توانید از فقر نجات پیدا كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به خاطر شخصیت بلند پرواز و آمرانه خود، سیاستمدار موفقی می‌شوید. همچنین می‌توانید پست‌های بزرگ مانند وزیر، سفیر، قاضی یا دبیر را عهده دار شوید. به بیان دیگر دارای استعدادهای سرشاری برای زندگی سیاسی هستید.

به عنوان یك معلم یا واعظ نیز عملكرد خوبی از خود نشان خواهید داد. به تجربه ثابت شده حرفه‌های دیگر مانند پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری نیز برای شما مناسب است.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

به بازی‌ها و ورزش‌هایی كه در هوای آزاد انجام می‌شود علاقه بسیار زیادی دارید و به همین خاطر می‌توان انتظار داشت كه بنیه‌ای قوی و خوب داشته باشید. با اینحال، از سوء هاضمه و بیماری معده رنج می‌برید كه می‌توان آن را ناشی از بی‌احتیاطی در رژیم غذایی و میهمانی‌های زیادی دانست كه مجبور هستید در آنها شركت كنید. بعد از دوران میانسالی ممكن است دچار اضافه وزن و بیماری قلب شوید.

سیاره مشتری بیشتر روی سیستم گردش خون و رگ‌ها تأثیر می‌گذارد. این سیاره روی حس بویایی نیز نفوذ زیادی دارد. در نتیجه، احتمال اینكه از مشكلات قفسه سینه و بیماری‌های ریوی، گلو، نقرس، سكته و تب‌های ناگهانی (مثلاً گلودرد، دیفتری، گرفتگی لوزه ها، ذات الریه، برسام و سل ریه‌ها) رنج ببرید زیاد است.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئن و 20 آگوست و (2) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) انسانی بلند پرواز هستید و انتظارات زیادی از همسرتان دارید؛ چنین انتظاراتی بعضی اوقات باعث ناامیدی در زندگی مشترك می‌شود. (2) سلامتی قوی شما باعث می‌شود هوسران باشید و اشتهای زیادی به رابطه جنسی داشته باشید. پس همسرتان باید به خوبی بداند چگونه عشق فیزیكی شما را ارضا كند. (3) شیفته خانواده و بچه‌های خود هستید و دوست دارید زندگی لذت بخشی داشته باشید. (4) علیرغم طبیعت تندخو و ویژگی‌های غیر عادی، زندگی مشترك سعادتمندی دارید. (5) همسرتان سعی می‌كند با خلق و خوی شما خود را تطبیق دهد. (6) هیجانی هستید و تخیلات بیشتر از واقعیت‌های زندگی برایتان جذابیت دارد. (7) دوست دارید خانه خود را به طرز شكوهمندی تزیین كنید و از همسرتان نیز می‌خواهید به این كار علاقه نشان دهد. (8) بسیاری از اوقات سعی دارید برتری خود را به معرض نمایش بگذارید. (9) تمامی امكانات را برای پیشرفت اعضای خانواده فراهم می‌سازید و به موفقیت آنها توجه زیادی می‌كنید. (10) به موسیقی و هنر علاقمند می‌باشید و از زن خود می‌خواهید توانایی‌های خود را در این زمینه‌ها افزایش دهد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) فردی باهوش هستید و اراده‌ای قوی دارید. (2) خوش استعداد هستید، ولی عمق موضوع را در نظر نمی گیرید. (3) شخصیتی جذاب دارید و هنجارها و آداب اجتماعی را رعایت می‌كنید. (4) به ظاهر خود و خانواده‌تان افتخار می‌كنید. (5) شوهری هوسران و دارا را ترجیح می‌دهید تا به شما اجازه ولخرجی دهد. (6) نسبت به بچه‌های خود بخشنده هستید، ولی دلسوز نیستید. (7) همسری دلربا و فداكار برای شوهرتان هستید. (8) از هر لحاظ به شوهرتان كمك می‌كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 6، 7، 9، 12، 15، 16، 18، 21، 24، 25، 27 یا 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه باهوش و اهل تحقیق و پژوهش باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های لاكی، زرد یا بنفش استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز و چشم گربه‌ای استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
رهبریدیكتاتور
وجههخودخواهی
احترامكوته فكری
بلند پروازیحسادت
خیرخواهیتحریك‌پذیری
عشق به موسیقی و هنرگستاخی
طرز فكر منطقی
اشتیاق
روشمند
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا