فال متولدین 15 ، 24اسفند و 4فروردین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 6، 15 و 24 ام مارس
یا
فال متولدین 15 ، 24اسفند و 4فروردین
متولدین 6، 15 و 24 ام مارس تحت سلطه عدد 6 و سیاره زهره هستند. ماه مارس در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین زهره و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 6 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 15 و 24 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 6 مارس یا 15اسفند

اگر در 6 ام ماه مارس به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) یك هنرمند مادرزادی هستید و به طور فطری به هنر و زیبایی عشق می‌ورزید. (2) بخشنده و روشن‌فكر هستید. (3) بلند پرواز و دقیق هستید و دوست دارید موضوع مورد نظرتان را به دقت مطالعه كنید. (4) شخصیت خوشایندی دارید و مردم دوست دارند با شما ملاقات كنند. (5) گفتگو با شما جالب و روح بخش است. (6) دیگران برای درك نظرات و اعتقادات شما و احترام به آنها باید نظرات خود در مورد اخلاقیات و آداب و رسوم اجتماعی را كنار بگذارند. (7) انسان فهمیده‌ای هستید و بینش خوبی دارید. (8) به توانایی‌های خود اطمینان دارید و تصمیمات شخصی را خودتان می‌گیرید. (9) به احترام و وجهه دست می‌یابید. (10) مهارت زیادی در گفتگو كردن با دیگران دارید. (11) آرزو دارید به بالاترین پست‌ها برسید، ولی انسان مغرور و خودخواهی هستید. (12) ترجیح می‌دهید به حال خودتان رها شوید. (13) دوست دارید زندگی كاملاً راحت و آسوده‌ای داشته باشید؛ همچنین به دنبال راحت پول در آوردن و خوشبخت شدن هستید. (14) خرج كردن را به پس انداز كردن ترجیح می‌دهید و به سمت لباس‌ها، جواهرات، عطرها و تمامی اشیای زیبا و گرانبها كشیده می‌شوید. (15) در مسائل عشقی عصبی و شكاك هستید و تا زمانی كه از موفقیت مطمئن نشده‌اید قدمی بر نخواهید داشت. (16) در فكر و عمل خود مستقل هستید و به هیچ وجه دوست ندارید دیگران روی شما سلطه داشته باشند. (17) می‌توانید هیجانات و احساسات خود را تحت كنترل در آورید. (18) نسبت به غم‌ها و مشكلات دیگران دلسوز هستید. (19) مشاور خوبی هستید و دیگران برای مسائل مهم نیاز به توصیه‌های شما دارند.



فال تاریخ تولد: 15 مارس یا 24اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) مهارت در سخن‌وری، فردیت و خوش استعداد بون ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند. (2) احترام، وقار و وجهه اهمیت زیادی برایتان دارند. (3) می‌توانید فوراً در مورد طرف مقابل قضاوت كنید. (4) نیاز دارید كسی شما را به سمت جلو هل دهد تا بتوانید فضایل و توانایی‌هایتان را به معرض نمایش بگذارید. (5) روی افراد تحریك‌پذیر و هیجانی كنترل زیادی دارید و خودتان را نزد چنین اشخاصی می‌بینید. (6) هوش سرشار و حافظه خوبی دارید. (7) برای پست‌های پرمسئولیت بسیار ایده‌آل هستید و در مشاغلی مثل سفیر، مشاور، فرماندار به موفقیت می‌رسید. (8) به عرفان علاقه دارید، ولی به عمق آن نمی‌پردازید. (9) به خانه، خانواده و دوستانتان وابسته هستید، ولی آنها به هیچ وجه باعث رنجش خاطر شما نمی‌شوند و یا تقاضاهای زیادی از شما ندارند.



فال تاریخ تولد: 24 مارس یا 4فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) روابط اجتماعی گسترده‌ای دارید. (2) از افراد مافوق خود سود می‌برید و از سوی آنها كمك می‌شوید. (3) همچنین از جنس مخالف خود نیز سود می‌برید. (4) پس از ازدواج به موفقیت می‌رسید و معمولاً با شخص ثروتمندی ازدواج می‌كنید. (5) در سوداگری موفق می‌شوید و از وضعیت مالی خوبی بهره‌مند هستید. (6) مسائل شخصی و اجتماعی را كاملاً از هم مجزا كرده‌اید. (7) غرور بالایی دارید و بعضی اوقات نظرات خود را به دیگران تحمیل می‌كنید. (8) هیجانی و عاطفی هستید، ولی احساسات خود را بروز نمی‌دهید. (9) اگرچه به سختی عصبانیت خود را كنترل می‌كنید، ولی مسئولانه رفتار می‌كنید. (10) اعتقاد دارید هیچ لذتی فراتر از لذت یادگیری نیست، به ویژه اگر خودتان هم معلم باشید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 15 ، 24اسفند و 4فروردین

مسائل مالی

در مسائل مالی كم و بیش خوش شانس هستید. از جایی كه انتظارش را ندارید، پول در می‌آورید. با اینحال، به خاطر ولخرجی بیش از حد، در سال‌های بعدی زندگی مشكلاتی را تجربه می‌كنید. انباشته كردن ثروت هدف اصلی شما در زندگی نمی‌باشد. برای چیزهایی كه برایتان جذابیت دارند زیاد خرج می‌كنید. اگرچه هنرمند ماهری هستید، ولی نمی‌توانید از هنر خود به عنوان یك منبع درآمد استفاده كنید؛ البته هرگز از این لحاظ پشیمان نیستید. به هر حال سیاره مشتری شما را از مشكلات مالی نجات می‌دهد و دیگران هرگز چیزی در مورد وضعیت مالی واقعی شما نمی‌دانند.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تحت سلطه سیاره مشتری هستید. بنابراین به طور طبیعی به سمت پست‌های مهم و معتبر گرایش دارید. می‌توانید سیاستمدار موفقی شوید. همچنین می‌توانید پست‌های مهمی مثل وزیر، قاضی یا دبیر را عهده‌دار شوید. در زندگی سیاسی به جایگاه ارزنده‌ای نایل می‌شوید. همچنین در ارتش، در نقش واعظ كلیسا یا معلم عملكرد خوبی خواهید داشت. سایر حرفه‌ها مثل پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری نیز برای شما مناسب هستند.

به خاطر تأثیر سیاره زهره، به عنوان دكوراتور منزل، معمار، جواهرشناس، موسیقیدان، مدیر هتل و قناد می‌درخشید. به همین اندازه دلال سهام، دلال املاك یا مأمور حق كمیسیون موفقی می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

رویهمرفته در سال‌های جوانی از سلامتی خوبی بهره‌مند خواهید بود. ممكن است به خاطر زندگی تجملی و راحت طلبی سلامتی خود را به مخاطره بیندازید. در سال‌های پیری احتمال دارد به بیماری قلبی و فشار خون بالا دچار شوید. طبیعت بسیار بلند پرواز شما باعث افسردگی ذهنی، بی‌خوابی و عصبی بودن می‌شود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (2) 21 دسامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) به شدت به سمت زندگی مشترك جذب می‌شوید و معمولاً زود ازدواج می‌كنید. (2) آرزو دارید همسری داشته باشید كه بتوانید به او افتخار كنید. (3) بلند پروازی زیاد شما باعث می‌شود انتظارات زیادی از همسرتان داشته باشید و این مسئله باعث ناامیدی شما می‌شود. (4) هوس‌های ماجراجویانه‌ای دارید كه باید فوراً ارضا شوند. (5) اگرچه در خانه محیطی شاد ایجاد می‌كنید، ولی به سختی می‌توانید تمامی نیازهای اعضای خانواده را برطرف سازید. این مسئله ممكن است بعضی اوقات باعث اختلاف در خانواده شود. (6) در سنین بسیار بالا به اهمیت پول در زندگی پی می‌برید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) می‌توانید صبورانه از امتحانات زندگی سربلند بیرون آیید و بر مشكلات زندگی مشترك غلبه نمایید. (2) انسان هوشیاری هستید و می‌توانید به خوبی امور منزل را اداره كنید. (3) در مسائل داخل منزل با شوهرتان همكاری می‌كنید. (4) اجتماعی هستید و بنابراین افراد زیادی برای دیدن به خانه شما هجوم می‌آورند. (5) خوش هیكل و فعال هستید. (6) اگرچه ذاتاً شخص مستقلی هستید، ولی هرگز به طلاق روی نمی‌آورید و بیشتر از لیاقت شوهرتان سختی‌های زندگی را تحمل می‌كنید. (7) به آداب و رسوم اجتماعی خیلی اهمیت نمی‌دهید. (8) با این وجود همسری فداكار، دلربا، دلسوز و متواضع هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29 و 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 3، 4، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 3، 4، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، سرخ، بنفش و صورتی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 6 ختم شود (برای مثال 6، 15، 24، 33، 42، 51، 60، 69، 78 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت خوشایندولخرج
بلند پروازینگران
سیستماتیكغیر عملی
مشاور خوبترسویی
هماهنگیمداخله در كار دیگران
صفا
حافظه قوی
 
آخرین ویرایش:

مژگان ملک محمدی

کاربر ویژه
فال متولدین 6، 15 و 24 ام مارس
یا
فال متولدین 15 ، 24اسفند و 4فروردین
متولدین 6، 15 و 24 ام مارس تحت سلطه عدد 6 و سیاره زهره هستند. ماه مارس در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین زهره و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 6 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 15 و 24 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 6 مارس یا 15اسفند

اگر در 6 ام ماه مارس به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) یك هنرمند مادرزادی هستید و به طور فطری به هنر و زیبایی عشق می‌ورزید. (2) بخشنده و روشن‌فكر هستید. (3) بلند پرواز و دقیق هستید و دوست دارید موضوع مورد نظرتان را به دقت مطالعه كنید. (4) شخصیت خوشایندی دارید و مردم دوست دارند با شما ملاقات كنند. (5) گفتگو با شما جالب و روح بخش است. (6) دیگران برای درك نظرات و اعتقادات شما و احترام به آنها باید نظرات خود در مورد اخلاقیات و آداب و رسوم اجتماعی را كنار بگذارند. (7) انسان فهمیده‌ای هستید و بینش خوبی دارید. (8) به توانایی‌های خود اطمینان دارید و تصمیمات شخصی را خودتان می‌گیرید. (9) به احترام و وجهه دست می‌یابید. (10) مهارت زیادی در گفتگو كردن با دیگران دارید. (11) آرزو دارید به بالاترین پست‌ها برسید، ولی انسان مغرور و خودخواهی هستید. (12) ترجیح می‌دهید به حال خودتان رها شوید. (13) دوست دارید زندگی كاملاً راحت و آسوده‌ای داشته باشید؛ همچنین به دنبال راحت پول در آوردن و خوشبخت شدن هستید. (14) خرج كردن را به پس انداز كردن ترجیح می‌دهید و به سمت لباس‌ها، جواهرات، عطرها و تمامی اشیای زیبا و گرانبها كشیده می‌شوید. (15) در مسائل عشقی عصبی و شكاك هستید و تا زمانی كه از موفقیت مطمئن نشده‌اید قدمی بر نخواهید داشت. (16) در فكر و عمل خود مستقل هستید و به هیچ وجه دوست ندارید دیگران روی شما سلطه داشته باشند. (17) می‌توانید هیجانات و احساسات خود را تحت كنترل در آورید. (18) نسبت به غم‌ها و مشكلات دیگران دلسوز هستید. (19) مشاور خوبی هستید و دیگران برای مسائل مهم نیاز به توصیه‌های شما دارند.



فال تاریخ تولد: 15 مارس یا 24اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) مهارت در سخن‌وری، فردیت و خوش استعداد بون ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند. (2) احترام، وقار و وجهه اهمیت زیادی برایتان دارند. (3) می‌توانید فوراً در مورد طرف مقابل قضاوت كنید. (4) نیاز دارید كسی شما را به سمت جلو هل دهد تا بتوانید فضایل و توانایی‌هایتان را به معرض نمایش بگذارید. (5) روی افراد تحریك‌پذیر و هیجانی كنترل زیادی دارید و خودتان را نزد چنین اشخاصی می‌بینید. (6) هوش سرشار و حافظه خوبی دارید. (7) برای پست‌های پرمسئولیت بسیار ایده‌آل هستید و در مشاغلی مثل سفیر، مشاور، فرماندار به موفقیت می‌رسید. (8) به عرفان علاقه دارید، ولی به عمق آن نمی‌پردازید. (9) به خانه، خانواده و دوستانتان وابسته هستید، ولی آنها به هیچ وجه باعث رنجش خاطر شما نمی‌شوند و یا تقاضاهای زیادی از شما ندارند.



فال تاریخ تولد: 24 مارس یا 4فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) روابط اجتماعی گسترده‌ای دارید. (2) از افراد مافوق خود سود می‌برید و از سوی آنها كمك می‌شوید. (3) همچنین از جنس مخالف خود نیز سود می‌برید. (4) پس از ازدواج به موفقیت می‌رسید و معمولاً با شخص ثروتمندی ازدواج می‌كنید. (5) در سوداگری موفق می‌شوید و از وضعیت مالی خوبی بهره‌مند هستید. (6) مسائل شخصی و اجتماعی را كاملاً از هم مجزا كرده‌اید. (7) غرور بالایی دارید و بعضی اوقات نظرات خود را به دیگران تحمیل می‌كنید. (8) هیجانی و عاطفی هستید، ولی احساسات خود را بروز نمی‌دهید. (9) اگرچه به سختی عصبانیت خود را كنترل می‌كنید، ولی مسئولانه رفتار می‌كنید. (10) اعتقاد دارید هیچ لذتی فراتر از لذت یادگیری نیست، به ویژه اگر خودتان هم معلم باشید.
۲۴ اسفند 👌👌👌👌
 

مژگان ملک محمدی

کاربر ویژه
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 15 ، 24اسفند و 4فروردین

مسائل مالی

در مسائل مالی كم و بیش خوش شانس هستید. از جایی كه انتظارش را ندارید، پول در می‌آورید. با اینحال، به خاطر ولخرجی بیش از حد، در سال‌های بعدی زندگی مشكلاتی را تجربه می‌كنید. انباشته كردن ثروت هدف اصلی شما در زندگی نمی‌باشد. برای چیزهایی كه برایتان جذابیت دارند زیاد خرج می‌كنید. اگرچه هنرمند ماهری هستید، ولی نمی‌توانید از هنر خود به عنوان یك منبع درآمد استفاده كنید؛ البته هرگز از این لحاظ پشیمان نیستید. به هر حال سیاره مشتری شما را از مشكلات مالی نجات می‌دهد و دیگران هرگز چیزی در مورد وضعیت مالی واقعی شما نمی‌دانند.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تحت سلطه سیاره مشتری هستید. بنابراین به طور طبیعی به سمت پست‌های مهم و معتبر گرایش دارید. می‌توانید سیاستمدار موفقی شوید. همچنین می‌توانید پست‌های مهمی مثل وزیر، قاضی یا دبیر را عهده‌دار شوید. در زندگی سیاسی به جایگاه ارزنده‌ای نایل می‌شوید. همچنین در ارتش، در نقش واعظ كلیسا یا معلم عملكرد خوبی خواهید داشت. سایر حرفه‌ها مثل پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری نیز برای شما مناسب هستند.

به خاطر تأثیر سیاره زهره، به عنوان دكوراتور منزل، معمار، جواهرشناس، موسیقیدان، مدیر هتل و قناد می‌درخشید. به همین اندازه دلال سهام، دلال املاك یا مأمور حق كمیسیون موفقی می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

رویهمرفته در سال‌های جوانی از سلامتی خوبی بهره‌مند خواهید بود. ممكن است به خاطر زندگی تجملی و راحت طلبی سلامتی خود را به مخاطره بیندازید. در سال‌های پیری احتمال دارد به بیماری قلبی و فشار خون بالا دچار شوید. طبیعت بسیار بلند پرواز شما باعث افسردگی ذهنی، بی‌خوابی و عصبی بودن می‌شود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (2) 21 دسامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) به شدت به سمت زندگی مشترك جذب می‌شوید و معمولاً زود ازدواج می‌كنید. (2) آرزو دارید همسری داشته باشید كه بتوانید به او افتخار كنید. (3) بلند پروازی زیاد شما باعث می‌شود انتظارات زیادی از همسرتان داشته باشید و این مسئله باعث ناامیدی شما می‌شود. (4) هوس‌های ماجراجویانه‌ای دارید كه باید فوراً ارضا شوند. (5) اگرچه در خانه محیطی شاد ایجاد می‌كنید، ولی به سختی می‌توانید تمامی نیازهای اعضای خانواده را برطرف سازید. این مسئله ممكن است بعضی اوقات باعث اختلاف در خانواده شود. (6) در سنین بسیار بالا به اهمیت پول در زندگی پی می‌برید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) می‌توانید صبورانه از امتحانات زندگی سربلند بیرون آیید و بر مشكلات زندگی مشترك غلبه نمایید. (2) انسان هوشیاری هستید و می‌توانید به خوبی امور منزل را اداره كنید. (3) در مسائل داخل منزل با شوهرتان همكاری می‌كنید. (4) اجتماعی هستید و بنابراین افراد زیادی برای دیدن به خانه شما هجوم می‌آورند. (5) خوش هیكل و فعال هستید. (6) اگرچه ذاتاً شخص مستقلی هستید، ولی هرگز به طلاق روی نمی‌آورید و بیشتر از لیاقت شوهرتان سختی‌های زندگی را تحمل می‌كنید. (7) به آداب و رسوم اجتماعی خیلی اهمیت نمی‌دهید. (8) با این وجود همسری فداكار، دلربا، دلسوز و متواضع هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29 و 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 3، 4، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 3، 4، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، سرخ، بنفش و صورتی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 6 ختم شود (برای مثال 6، 15، 24، 33، 42، 51، 60، 69، 78 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت خوشایندولخرج
بلند پروازینگران
سیستماتیكغیر عملی
مشاور خوبترسویی
هماهنگیمداخله در كار دیگران
صفا
حافظه قوی
۲۴ اسفند👌👌👌👌👌
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا