فال متولدین 15 ، 24 آذر و 3 دی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 6، 15 و 24 ام دسامبر
یا
فال متولدین 15 ، 24 آذر و 3 دی
متولدین 6، 15 و 24 ام دسامبر تحت سلطه عدد 6 و سیاره زهره هستند. ماه دسامبر در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین زهره و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 6 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 15 و 24 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 6 دسامبر یا 15 آذر

اگر در 6 ام ماه دسامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) یك هنرمند مادرزادی هستید و علاقه زیادی به هنر و زیبایی نشان می‌دهید. (2) بخشنده و روشن‌فكر هستید. (3) انسان بلند پروازی هستید و موضوع مورد نظرتان را به صورت دقیق مطالعه می‌كنید. (4) شخصیت خوشایندی دارید. (5) شیوه گفتگو كردن شما جالب و روح بخش است. (6) ترجیح می‌دهید به حال خود رها شوید. (7) دوست دارید زندگی كاملاً آسوده، تجملی و شاد داشته باشید. (8) خرج كردن را به پس انداز كردن ترجیح می‌دهید و به لباس‌ها، جواهرات، عطرها و تمامی چیزهای زیبا و گرانبها دست می‌یابید. (9) در مسائل عشقی عصبی و شكاك هستید و تا زمانی كه از دستیابی به موفقیت مطمئن نشده‌اید، قدمی بر نمی‌دارید. (10) در فكر و عملتان مستقل هستید و به هیچ وجه تحمل نمی‌كنید دیگران روی شما سلطه داشته باشند. (11) می‌دانید چگونه هیجانات و احساسات خود را كنترل كنید. (12) نسبت غم‌ها و سختی‌های دیگران دلسوز هستید. (13) مشاور خوبی هستید و دیگران برای توصیه به شما مراجعه می‌كنند. (14) برای درك شما و احترام به احساسات و نظراتتان، دیگران باید عقاید خودشان در مورد اخلاقیات و آداب و رسوم اجتماعی را كنار بگذارند. (15) درك بالا و بینش قدرتمندی دارید. (16) به توانایی خود اطمینان دارید و تصمیمات شخصی را خودتان می‌گیرید. (17) در زندگی به احترام و وجهه دست می‌یابید. (18) مهارت زیادی در گفتگو كردن با دیگران دارید. (19) مشتاق رسیدن به قله موفقیت در زندگی هستید و غرور بالایی دارید.



فال تاریخ تولد: 15 دسامبر یا 24آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) سخن‌وری، فردیت و خوش استعداد بودن ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند. (2) احترام، وقار و وجهه اهمیت بیشتری برای شما دارند. (3) به عرفان علاقه دارید، ولی به جزئیات آن نمی‌پردازید. (4) به خانه، خانواده و دوستانتان وابستگی عاطفی دارید، ولی آنها به هیچ وجه اسباب مزاحمت شما نیستند. (5) می‌توانید فوراً در مورد فرد مقابل خود قضاوت نمایید. (6) به فرصت یا شخصی نیاز دارید تا فضایل و توانایی‌هایتان را به معرض نمایش بگذارید. (7) تأثیر زیادی روی افراد تهییج‌پذیر دارید و خودتان را در میان چنین اشخاصی می‌یابید. (8) از هوش و حافظه خوبی بهره می‌برید. (9) برای پست‌های پرمسئولیت مناسب هستید و به همین خاطر سفیر، مشاور، فرماندار و شغل‌هایی از این قبیل برایتان مناسب هستند.



فال تاریخ تولد: 24 دسامبر یا 3دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) به سختی می‌توانید عصبانیت خود را كنترل كنید، ولی با اینحال مسئولانه رفتار می‌كنید. (2) احساس می‌كنید هیچ لذتی بیشتر از یادگیری و آموزش به دیگران نیست. (3) روابط اجتماعی گسترده‌ای دارید. (4) از افراد بالامقام كمك و یاری دریافت می‌كنید. (5) از جنس مخالف خود سود می‌برید. (6) خوشبختی شما پس از ازدواج خواهد بود و معمولاً با شخص ثروتمندی ازدواج می‌كنید. (7) در سوداگری موفق می‌شوید و وضعیت مالی خوبی خواهید داشت. (8) كاملاً مسائل شخصی خود را از مسائل اجتماعی مجزا می‌كنید. (9) غرور بالایی دارید و بعضی اوقات عقاید خود را به دیگران تحمیل می‌كنید. (10) هیجانی و عاطفی هستید، ولی احساسات خود را تحت كنترل نگه می‌دارید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 15 ، 24 آذر و 3 دی


مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید. از جایی پول در می‌آورید كه اصلاً انتظارش را ندارید. به هر حال به خاطر ولخرجی بیش از حد در مراحل بعدی زندگی با مشكلاتی مواجه خواهید شد. انباشته كردن ثروت هدف اصلی شما نمی‌باشد. پول زیادی برای خرید چیزهایی كه خیلی دوست دارید خرج می‌كنید. اگرچه هنرمند هستید، ولی نمی‌توانید از این طریق منبع درآمدی برای خود ایجاد كنید. هرگز از اینكه پول خود را صرف هنر می‌كنید، پشیمان نیستید. به هر حال، سیاره مشتری شما را از سختی‌های مالی نجات می‌دهد و دیگران هرگز چیزی در مورد شرایط مالی شما نخواهند دانست.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تحت سلطه سیاره مشتری قرار دارید، پس علاقه زیادی برای رسیدن به پست‌های مهم و امر كردن به دیگران دارید. این ویژگی از شما یك سیاستمدار می‌سازد. می‌توانید پست‌های مهمی مثل وزیر، قاضی یا دبیر را به عهده بگیرید. استعداد زیادی برای زندگی سیاسی و اداره‌جات مهمی مثل ارتش و كلیسا دارید. معلم و واعظ خوبی می‌شوید. حرفه‌هایی مثل پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری نیز برایتان مناسب هستند.

به خاطر سلطه سیاره زهره، دكوراتور منزل، معمار، جواهرشناس، موسیقیدان، مدیر هتل یا قناد زبده‌ای می‌شوید. به همین اندازه می‌توانید دلال سهام، دلال ملك و مأمور حق كمیسیون خوبی شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

رویهمرفته در سال‌های اولیه زندگی سلامتی خوبی خواهید داشت. احتمال دارد به خاطر سبك زندگی تجملی، سلامتی خود را به خطر بیندازید. در سال‌های پیری ممكن است از بیماری قلبی و فشار خون بالا رنج ببرید. طبیعت بلند پروازتان باعث افسردگی ذهنی شما می‌شود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (2) 21 دسامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بلند پرواز هستید و به همین خاطر انتظارات زیادی از همسرتان دارید كه باعث ناامیدی شما می‌شود. (2) به سمت زندگی مشترك كشیده می‌شوید و معمولاً زود ازدواج می‌كنید. (3) آرزو می‌كنید همسری داشته باشید كه بتوانید به او افتخار كنید. (4) هوس‌های ماجراجویانه‌ای دارید كه باید فوراً ارضا شوند. (5) اگرچه محیطی شاد در خانه ایجاد می‌كنید، ولی به سختی می‌توانید تمامی نیازهای اعضای خانواده را تأمین كنید. این مسئله ممكن است باعث اوقات تلخی شود. (6) در سنین بسیار بالا به اهمیت پول در زندگی پی خواهید برد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) اگرچه ذاتاً انسان مستقلی هستید، ولی هرگز به طلاق متوسل نخواهید شد و بیشتر از شایستگی شوهرتان سختی‌ها را تحمل می‌كنید. (2) خیلی به آداب و رسوم اجتماعی اهمیت نمی‌دهید، ولی با اینحال متواضع هستید. (3) می‌توانید با حوادث و مشكلات زندگی مشترك با خونسردی روبرو شوید. (4) انسان شایسته‌ای هستید و به خوبی خانه خود را مدیریت می‌كنید. (5) هوشیار هستید و با شوهرتان همكاری می‌كنید. (6) اجتماعی هستید و خانه شما محل اجتماع افرادی است كه برای بازدید به سوی شما می‌آیند. (7) از سلامتی خوبی بهره می‌برید. (8) همسری فداكار، دلربا و دلسوز هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام هر ماه نیز دوستان خوبی برای شما خواهند بود.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 3، 4، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 3، 4، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، سرخ، بنفش و صورتی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 6 ختم شود (برای مثال 6، 15، 24، 33، 42، 51، 60، 69، 78 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت خوشایندولخرج
عشق به هنرطبیعت نگران
بلند پروازغیر عملی
مشاور خوبترسویی
هماهنگیدخالت در كار دیگران
صفا
حافظه قوی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا