فال متولدین 15 ، 24 خرداد و 2تیر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 5، 14 و 23 ام ژوئن
یا
فال متولدین 15 ،24 خرداد و 2تیر

متولدین 5، 14 و 23 ام ژوئن تحت سلطه عدد 5 و سیاره عطارد هستند. ماه آوریل در قلمروی سیاره عطارد نیز قرار دارد. بنابراین سیاره عطارد تأثیر دو چندانی روی شما دارد. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 5 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 14 و 23 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





تاریخ تولد: 5 ژوئن

اگر در 5 ام ماه ژوئن به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) زیرك و چابك و دارای استعداد تجارت هستید. (2) بینش عمیقی دارید كه به شما در زندگی مشترك كمك می‌كند. (3) ذاتاً بخشنده و روشن‌فكر هستید و احترام زیادی برای دیگران قایل هستید. (4) به هنر و موسیقی عشق می‌ورزید. (5) شخصیت پر ابهتی دارید و دیگران از مصاحبت با شما احساس شادی می‌كنند. (6) نظرات و ایده‌های هوشمندانه‌ای دارید و به همین خاطر دیگران را جذب خود می‌كنید. (7) دوست دارید افكارتان را به دیگران ابراز كنید. (8) روی هدف خود تمركز می‌كنید و با دقت زیادی طرح‌ریزی می‌كنید و به همین خاطر در تمامی مسائل مهم زندگی موفق می‌شوید. (9) علاقه بسیار زیادی به لباس‌ها، جواهرات و عطرهای گرانبها دارید. (10) دست دارید در فعالیت‌های اجتماعی شركت كنید و نقش‌های مختلف را عهده‌دار شوید. (11) هر روز دلسوزتر می‌شوید و در هنگام كمك به دیگران احساس لذت می‌كنید. (12) به فلسفه و مذهب علاقه دارید. (13) شیفته سفرهای طولانی هستید.



تاریخ تولد: 14 ژوئن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 ژوئن هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) از شخصیت جذابی بهره‌مند هستید و در اجتماع محبوبیت زیادی دارید. (2) ذاتاً اهل همكاری هستید و دوست ندارید به دیگران آزار برسانید و باعث ناراحتی آنها شوید. (3) تا حدودی كم حرف هستید. (4) زیرك و تیزهوش هستید. (5) به حل معما و شرط‌بندی علاقه دارید. (6) این تاریخ تولد برای زنان حاكی از زندگی مشترك خوب و پایدار است، ولی با این وجود باید در دوران وضع حمل مراقب خود باشند. (7) در اوایل زندگی ممكن است عاشق كسی شوید. (8) در معاملات تجاری موفق خواهید شد. (9) به خوبی می‌دانید چگونه هیجانات خود را كنترل كنید. (10) پس از ازدواج ترقی می‌كنید و معمولاً با زنی ثروتمند ازدواج می‌كنید. (11) اگرچه به موضوعات عرفانی گرایش دارید، ولی آنها را به صورت عمیق مطالعه نمی‌كنید.



تاریخ تولد: 23 ژوئن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 ژوئن هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسان بلند پرواز و با ملاحظه‌ای هستید و دوست دارید موضوع مورد علاقه خود را به صورت كامل مطالعه كنید. (2) به نظم و قانون پایبند هستید. (3) آرامش و انزوا را ترجیح می‌دهید، ولی دوستان ناباب شما را احاطه كرده‌اند. (4) بین بعد معنوی و عملی زندگی خود توازن برقرار می‌كنید. (5) به موسیقی، ادبیات و سفر كردن میل وافری دارید. (6) خوشبختی شما در مجاورت آب رقم می‌خورد. (7) از افراد مافوق خود كمك و حمایت دریافت می‌كنید. (8) نزد جنس مخالف خود محبوبیت زیادی دارید. (9) دانش لغوی خوبی دارید و به همین خاطر در نویسندگی، سخنرانی و آموزش متبحر هستید. (10) می‌توانید فوراً در مورد مردم قضاوت كنید. (11) به راحتی می‌توانید افراد تهییج‌پذیر را تحت تأثیر قرار دهید و خودتان را در میان چنین افرادی خواهید یافت.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با متولدین 5، 14 و 23 ژوئن

مسائل مالی

عدد 5 نماد تجارت است، به همین دلیل می‌توانید انتظار داشته باشید شخص ثروتمندی شوید. می‌توانید فعالیت صنعتی مخصوص خود را راه اندازی كنید و طرح‌های خود را به صورت سیستماتیك انجام دهید. ثمره تلاش‌های خود را به خوبی بدست خواهید آورد. تا جاییكه مربوط به مسائل مالی است، فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به خاطر تطبیق‌پذیری و انعطاف بالای خود در معاملات تجاری كه در آنها با طبقات مختلف مردم در تماس هستید، موفق خواهید شد.

تأثیر دوچندان عطارد باعث می‌شود در زمینه پزشكی (به ویژه آسیب‌شناسی) و جراحی فرد توانمندی باشید. بانكدار، كنترل كننده حساب‌ها یا آمارشناس خوبی خواهید شد.

می توانید منطقی استدلال كنید و همین ویژگی از شما حقوقدان لایقی می‌سازد.

به خاطر تأثیر سیاره زهره به عنوان مدیر هتل یا بانكدار نیز می‌درخشید. موسیقیدان، جواهر شناس، معمار، دكوراتور منزل، نماینده املاك یا دلال سهام موفقی می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

اصلی‌ترین مشكلات سلامتی شما بیماری‌های صفراوی و عصبی هستند. بیماری صفراوی شما ارتباط نزدیكی با آشفتگی‌های روانی دارد. یعنی با افزایش تنش روانی، این بیماری شدت می‌گیرد و در صورتی كه روی اعصاب خود كنترل داشته باشید شدت این بیماری كمتر می‌شود و یا حتی ناپدید شود. عطارد روی اعصاب، گردن، بازوها، گوش و دستگاه تنفسی نیز تأثیر زیادی دارید. از قرار گرفتن زیر آفتاب داغ پرهیز كنید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 سپتامبر و 20 اكتبر و (2) 21 ژانویه و 20 فوریه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 7، 8، 10، 16، 17، 19، 25، 26 و 28 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) شدیداً به سمت ازدواج جذب می‌شوید و معمولاً زود ازدواج می‌كنید. (2) همسری انتخاب می‌كنید كه بتوانید به او افتخار كنید. (3) از زن خود توقع دارید به طور خودكار نیازهای شما را برآورده سازد. (4) شیفته خانواده خود به ویژه كودكان هستید و زمان زیادی را در خانه سپری می‌كنید. (5) همسر خوبی انتخاب می‌كنید و همسرتان به شما همكاری می‌كند. (6) پول زیادی برای خرید لباس و دكوراسیون منزل خرج می‌كنید و خانه خود را به زیبایی مبلمان می‌كنید. (7) معمولاً در زندگی مشترك خوش شانس و موفق هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) هوس‌های سالمی دارید و آرزو می‌كنید زندگی راحتی داشته باشید. (2) هم به فعالیت‌های داخل منزل و هم به فعالیت‌های خارج منزل توجه می‌كنید. (3) كدبانوی خوبی هستید. (4) خود را با شوهرتان تطبیق می‌دهید. (5) رویهمرفته سلامتی خوبی دارید. (6) ذاتاً انسان متواضعی هستید، اگرچه به آداب و رسوم سنتی اهمیت چندانی نمی‌دهید. (7) دوست دارید تا آنجا كه ممكن است به شوهرتان كمك كنید و به شغل او علاقه نشان می‌دهید. (8) دوست دارید خانه تمیز و مرتبی داشته باشید، ولی به ندرت این كار را خودتان انجام می‌دهید و با بهره‌گیری از شخصیت آمرانه خود این كار را به دیگران واگذار می‌كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 8، 10، 12، 13، 14، 16، 17، 19، 21، 22، 23، 25، 26، 28، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه به مطالعه علاقمند باشند و صرفنظر از دانش و قدرت بیان بالا، از سطح هوشی بالایی بهره‌مند باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سبز و سفید استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد و الماس استفاده كنید؛ البته می‌توانید یاقوت كبود را نیز انتخاب كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 5 ختم شود (برای مثال 5، 14، 23، 32، 41، 50، 59، 68، 77 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
چابكیوسواس
بینش بالاعصبی بودن
جامعه‌پذیریمیل به ولخرجی
علاقه به سفر كردننگرانی‌های بی‌جهت
ثباتبی‌تفاوتی
روشن‌فكرتأخیر در تصمیم‌گیری
همكاریعدم پشتكار
عزت نفس
هوشیاری
تیز هوشی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا