فال متولدین 15 ، 24 شهریور و 2 مهر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 6، 15 و 24 ام سپتامبر
یا
فال متولدین 15 ، 24 شهریور و 2 مهر
متولدین 6، 15 و 24 ام سپتامبر تحت سلطه عدد 6 و سیاره زهره هستند. ماه سپتامبر در قلمروی سیاره عطارد نیز قرار دارد. بنابراین زهره و عطارد تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 6 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 15 و 24 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)


فال تاریخ تولد: 6 سپتامبر یا 15 شهریور

اگر در 6 ام ماه سپتامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) هنرمند مادرزادی و عاشق موسیقی هستید. (2) از هنر خود عاقلانه استفاده می‌كنید و آن را در حرفه خود به كار می‌گیرید. (3) از بینش بالایی بهره‌مند می‌باشید كه در آثار هنری شما نمایان می‌شود. (4) دیگران از مصاحبت با شما لذت می‌برند. (5) به خاطر عقاید عجیبی كه در مورد اخلاقیات دارید، دیگران به سختی می‌توانند شما را درك كنند. (6) به آداب و رسوم اجتماعی اهمیت زیادی نمی‌دهید. (7) كاملاً به توانایی خود اطمینان دارید و تصمیمات شخصی را خودتان می‌گیرید. (8) می‌توانید با بهره بردن از مهارتتان در سخن‌وری مردم را تحت تأثیر قرار دهید. (9) در زندگی به احترام و وجهه دست پیدا می‌كنید. (10) دوست دارید زندگی آسوده و تجملی داشته باشید. (11) شیفته عطرها و لباس‌های گرانبها و شیك هستید. (12) جذابیت زیادی دارید و حتی با حضور خود به دیگران اشتیاق و انرژی می‌بخشید. (13) بیشتر از یك منبع درآمد دارید و فرصت‌های اینچنینی بسیاری در زندگی بدست خواهید آورد. (14) صمیمیت و انسانیت زیادی در شما دیده می‌شود و بیشتر از شایستگی دوستانتان به آنها محبت می‌كنید. (15) شادی را به غم ترجیح می‌دهید و می‌توانید لذت خود را با دیگران سهیم باشید. (16) انسانی شاد و سرزنده هستید. (17) مهارت زیادی در گفتگو كردن دارید. (18) انسان بلند پروازی هستید، ولی اهداف مشخصی ندارید. (19) بعضی اوقات ناآرام هستید. (20) بازیگر یا وكیل مدافع خوبی خواهید شد یا حتی می‌توانید به حرفه‌هایی مشغول شوید كه در آنها نیاز است هر چند وقت یك بار نقش خود را عوض كنید. (21) اگرچه فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی تجربه می‌كنید، ولی خیلی تحت تأثیر آنها قرار نمی گیرید.



فال تاریخ تولد: 15 سپتامبر یا 24شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) احترام، وقار و وجهه اهمیت زیادی برای شما دارند. (2) شجاع ولی در عین حال مغرور می‌باشید. (3) معلومات لغوی خوبی دارید و به همین دلیل می‌توانید با استفاده از سخن‌وری خود روی دیگران تأثیر بگذارید. (4) از این قابلیت برخوردار هستید كه خیلی سریع تصمیم‌گیری كنید. (5) از حافظه‌ای قوی و هوشی سرشار بهره‌مند هستید. (6) در افكار و كردار خود فرد مستقلی هستید. (7) انتظار اتفاقات غیر عادی در زندگی را دارید و به همین خاطر فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه خواهید كرد. (8) شیفته كار كردن هستید و سعی می‌كنید همیشه خود را مشغول نگه دارید. (9) هم بعد عملی و هم بعد عرفانی زندگی را در نظر می‌گیرید و به هر دو گرایش دارید. (10) به تحقیق كردن علاقه دارید و انسان خوش‌بینی هستید. (11) نسبت به خانواده و دوستان خود با محبت رفتار می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 24 سپتامبر یا 2مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) روابط اجتماعی خوبی دارید. (2) از جنس مخالف خود سود می‌برید. (3) در هنگام تصمیم‌گیری شتابزده عمل می‌كنید. (4) از غرور و عزت نفس بالایی برخوردار هستید. (5) به دوستان خود پایبند هستید و در مواقعی كه نیاز دارند هر كاری كه بتوانید برایشان انجام می‌دهید. (6) با شخص ثروتمندی ازدواج كرده و بعد از آن موفق می‌شوید. (7) نظم و قانون را دوست دارید. (8) خوشبختی شما در مجاورت آب رقم می‌خورد. (9) علیرغم توانایی بالایی كه دارید، حوادث غیر عادی در زندگی شما رخ می‌دهد. (10) پس از سن 33 سالگی به موفقیت نایل می‌شوید. (11) دارای طرز فكر مستقل و اعتماد به نفس بالایی هستید و دوست دارید همه چیز را در كنترل خود نگه دارید. (12) دوست دارید با افراد بااستعداد و خردمند معاشرت كنید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 15 ، 24 شهریور و 2 مهر


مسائل مالی

به سمت پول كشیده نمی شوید و به همین خاطر انباشته كردن ثروت هدف اصلی شما در زندگی نمی باشد. تمامی انرژی خود را برای آسایش و ارضای امیال خود صرف كرده‌اید. به همین خاطر درآمد خود را صرف چیزهای جذاب می‌كنید. از اینكه پول خود را صرف چیزهای هنری می‌كنید، پشیمان نیستید، اگرچه ممكن است در نهایت هیچ سود مالی به همراه نداشته باشند. به كمترین امكانات رفاهی قانع هستید و كاری می‌كنید كه هر دو بعد مادی و معنوی زندگی خود را برآورده سازید. ممكن است بعضی اوقات خوش شانس باشید و ثروت باد آورده نصیبتان شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به عنوان دكوراتور منزل، معمار، جواهر شناس، موسیقیدان، مدیر هتل یا قناد به موفقیت می‌رسید. به همین اندازه به عنوان دلال سهام و املاك یا نماینده حق كمیسیون موفق خواهید شد. سایر حرفه‌ها كه می‌توانید شایستگی خود را به اثبات برسانید شامل بانكداری، پزشكی، دارو سازی و صنایع شیمیایی است.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

در كل انسان سالمی هستید. به هر حال مستعد بعضی بیماری‌ها مانند تب مسری و آنفلوآنزا می‌باشید. گهگاه ممكن است عصبی ولی نه از نوع مزمن شوید. احتمال دارد از درد اعصاب و حملات گاه و بیگاه آسم نیز رنج ببرید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (2) 21 دسامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 4، 6، 9، 11، 13، 15، 18، 20، 22، 24، 27، 29 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) همسری را انتخاب می‌كنید كه بتوانید به او افتخار كنید. (2) از او توقع دارید دلربا و لطیف باشد. (3) به شدت به خانه خود وابسته هستید و اكثر زمان خود را در آن صرف می‌كنید. (4) سعی می‌كنید ثابت كنید كه شوهر خوبی می‌باشید. (5) پول زیادی صرف لباس‌های گران قیمت و تزیین خانه می‌كنید و بیشترین امكانات رفاهی را برای خانه تهیه می‌كنید. (6) به طور خود جوش با بچه‌های خود هم صحبت می‌شوید. (7) اگرچه محیطی سالم و پر اشتیاق در خانه ایجاد می‌كنید، ولی به سختی می‌توانید تمامی نیازهای اعضای خانواده را تأمین كنید. این وضعیت بعضی اوقات باعث سوء تفاهم در خانه می‌شود. (8) اگرچه به زن‌ها علاقه زیادی دارید، ولی ذاتاً مرد لاس‌زنی نیستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) رویهمرفته از سلامتی خوبی بهره‌مند هستید. (2) اگرچه ذاتاً فرد مستقلی هستید، ولی به خانواده خود به شدت وابسته هستید و به هیچ وجه به طلاق متوسل نمی شوید. (3) بسیار اجتماعی هستید و افرادی برای ملاقات به سمت شما می‌آیند. (4) بسیار اهل عمل هستید و از انرژی خود به خوبی استفاده می‌كنید. (5) برای یك پزشك، وكیل، صنعتگر یا هر شخص دیگری كه اكثر زمان خود را با مشتریان و مردم سپری می‌كند، همسر خوبی خواهید بود. (6) مادری فداكار و زنی دوست داشتنی هستید و از تلاش‌هایی كه شوهرتان به خاطر شما انجام می‌دهید، راضی هستید. (7) ترجیح می‌دهید خانه‌داری كنید و كدبانوی كاملی هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 3 و 6 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 3 یا 6 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، بنفش و سرخ استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 6 ختم شود (برای مثال 6، 15، 24، 33، 42، 51، 60، 69، 78 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
رفاقتغیر عملی
عشق به آرامشعدم دور اندیشی
چابكیمداخله
عشق به سفردمدمی مزاج بودن
علاقه به هنر و موسیقیترسویی
شخصیت خوشایندشكاك
روشمندنگرانی بی‌مورد
عزت نفس
تیز هوشی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا