فال متولدین 15 ، 24 مرداد و 2شهریور

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 6، 15 و 24 ام آگوست
یا
فال متولدین 15 ، 24 مرداد و 2شهریور
متولدین 6، 15 و 24 ام آگوست تحت سلطه عدد 6 و سیاره زهره هستند. ماه آگوست در قلمروی خورشید نیز قرار دارد. بنابراین زهره و خورشید تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 6 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 15 و 24 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 6 آگوست یا 15 مرداد

اگر در 6 ام ماه آگوست به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) عدد 6 تحت حاكمیت سیاره زهره قرار دارد. زهره نماد عشق، احترام، دلسوزی و ستایش است. (2) یك هنرمند مادرزادی هستید و تحت تأثیر هنر و زیبایی قرار می‌گیرید. (3) شیوه گفتگو كردن شما جالب توجه است و همین دلربایی باعث جذب دیگران می‌شود. (4) شخصیت خوشایندی دارید. (5) لبریز از اشتیاق، انرژی و جذابیت هستید. (6) دیگران برای درك و احترام به احساسات و نظرات شما بعضی مواقع باید عقاید خود در مورد اخلاقیات و آداب و رسوم اجتماعی را كنار بگذارند. (7) خیلی به آداب و رسوم اجتماعی اهمیت نمی دهید. (8) خرج كردن را به پس انداز كردن ترجیح می‌دهید. (9) دوست دارید یك زندگی كاملاً راحت، تجملی و توأم با خوشبختی داشته باشید. (10) شخصیت باوقاری دارید و به همین دلیل دیگران به شما احترام می‌گذارند. (11) سخاوتمند هستید. (12) دوست داشتنی، مهربان و انسان دوست می‌باشید. (13) فراتر از شایستگی دوستانتان به آنها محبت می‌كنید و دوست دارید غم‌ها و سختی‌های دیگران را درك كنید. (14) همواره سعی می‌كنید دیگران را مراعات كنید. (15) شادی را به غم ترجیح می‌دهید و از این قابلیت برخوردار هستید كه دیگران را در لذت خود سهیم كنید. (16) شاد و بانشاط هستید. (17) به خانه و خانواده بسیار وابسته هستید و یكی از آرزوهای شما خوشبختی تمامی اعضای خانواده است. (18) همواره در جهت ترقی گام بر می‌دارید. (19) همیشه سعی می‌كنید نكات جدیدی یاد بگیرید و به همین خاطر دانش شما به سرعت پیشرفت می‌كند. (20) به خاطر طبیعت جدی خود دوستان كمی دارید. (21) بلند پرواز، با اشتیاق و با پشتكار هستید. (22) به پیك نیك و سینما علاقه زیادی دارید. (23) به لباس‌ها، جواهرات، عطرها و انواع چیزای زیبا و گرانبها دست پیدا خواهید كرد. (24) شیفته موسیقی، رقص و شعر هستید.



فال تاریخ تولد: 15 آگوست یا 24مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) برای پست‌های پرمسئولیت مانند سفیر، مشاور، فرماندار، مدیر اجرایی، وزارت و غیره استعداد قابل توجهی دارید. (2) بسیار بلند پرواز و لاف‌زن هستید، ولی اصلاً مغرور نیستید. (3) به علوم رمزی ولی نه از نوع پیشرفته آن علاقمند می‌باشید. (4) به هنر و موسیقی نیز علاقه دارید. (5) آرام به نظر می‌رسید، ولی انسان لجوجی هستید. (6) خانه، خانواده و دوستانتان محفلی گرم ایجاد می‌كنند و به شدت با آنها پیوند برقرار می‌كنید، ولی آنها به هیچ وجه اسباب آزار و مزاحمت شما را فراهم نمی كنند. (7) در سخن گفتن نزد عموم، سخنرانی، نویسندگی و همچنین كار رادیو می‌توانید ممتاز باشید. (8) عادت دارید بی‌جهت نگران باشید و همین مسئله باعث افسردگی شما می‌شود. (10) عادت دارید در كار دیگران عادت كنید. (11) سرنوشت شما به گونه‌ای رقم خورده است كه باید خود را فدای دیگران كنید.



فال تاریخ تولد: 24 آگوست یا 2شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) از افراد با مقام بالا كمك دریافت می‌كنید و به همین خاطر انسان خوش شانسی هستید. (2) از سوی جنس مخالف كمك زیادی دریافت می‌كنید. (3) بسیار خودخواه هستید و سعی می‌كنید نظرات خود را به دیگران تحمیل كنید. (4) دوست دارید اطرافتان را چیزهای زیبای زندگی احاطه كنند و تلاش زیادی در جهت دستیابی به آنها انجام می‌دهید. (5) به شدت میان امور شخصی و اجتماعی تمایز قایل می‌شوید. (6) احساس می‌كنید از طریق یادگیری همه می‌توانند شاد شوند.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 15 ، 24 مرداد و 2شهریور


مسائل مالی

به سمت پول كشیده می‌شوید. اهل لذت هستید و سعی می‌كنید به هر قیمتی كه شده امیال خود را ارضا كنید. بنابراین درآمد خود را برای چیزهایی كه برایتان جذابیت دارد صرف می‌كنید. هرگز از اینكه پول خود را برای چیزهای هنری صرف می‌كنید پشیمان نیستید، اگرچه ممكن است این كار در نهایت هیچ سود مالی در بر نداشته باشد. با اینحال می‌دانید چگونه می‌توان هم به جنبه معنوی و هم به جنبه مادی زندگی توجه كرد و به كمترین امكانات رفاهی قانع هستید. ممكن است ثروت باد آورده نصیبتان شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

دكوراتور منزل، معمار، جواهر شناس، موسیقیدان، مدیر هتل یا قناد متبحری خواهید شد. اگر دلال ملك یا سهام یا مأمور حق كمیسیون شوید نیز به همین اندازه موفق خواهید بود. حرفه‌های وابسته به حكومت و انجمن‌های شهرداری نیز برای شما مناسب است. در تبلیغات، كار روزنامه و صنعت سینما نیز استعداد دارید. به عنوان یك جراح می‌توانید بدرخشید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

در كل، از سلامتی خوبی بهره‌مند هستید. با اینحال، مستعد تب مسری و آنفلوآنزا می‌باشید. گهگاه عصبی می‌شوید، ولی عصبی بودن شما از نوع مزمن نیست. بیماری روماتیسم نیز در مورد شما شایع است. تنش ذهنی یا ضعف ناشی از فعالیت بیش از حد نیز تهدید دیگری برای سلامتی شما به حساب می‌آیند. باید مراقب بینایی و بیماری‌های قلبی نیز باشید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 سپتامبر و (2) 21 نوامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 4، 6 یا 9 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) به سمت ازدواج كشیده می‌شوید و همین امر باعث می‌شود در سنین پایین ازدواج كنید. (2) از همسر خود انتظار دارید آراسته، دلربا و لطیف باشد. (3) به بچه‌ها و خانه خود عشق می‌ورزید. (4) اگرچه محیطی شاد در خانه ایجاد می‌كنید ولی به سختی می‌توانید تمامی نیازهای اعضای خانواده را برآورده سازید. این مسئله می‌تواند باعث شرایط ناخوشایند و سوء تفاهم در منزل شود. (5) به هنر علاقه شدیدی دارید و به ندرت ارزش پول در یك زندگی موفق را درك می‌كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) مادری فداكار و زنی دوست داشتنی هستید. (2) زندگی خانوادگی را دوست دارید و بهترین شرایط را در خانه ایجاد می‌كنید. (3) حتی به كوچكترین نیازهای شوهر و بچه‌های خود توجه می‌كنید. (4) دیگران نمی توانند درك كنند كه چقدر برای زندگی مشترك و نزدیكان خود فداكاری می‌كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. همچنین با افراد مبتكر، فعال و بااستعداد روابط نزدیك تری خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 3 و 6 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 3 یا 6 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، سرخ و صورتی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از فیروزه، زمرد، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 6 ختم شود (برای مثال 6، 15، 24، 33، 42، 51، 60، 69، 78 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
عشقگرایش به قماربازی
احترامعدم دور اندیشی
دلسوزیدمدمی مزاج
هارمونیهیجانی
حافظه قویلاف‌زن
عشق به خانهنگرانی بی‌مورد
ادبمداخله
عاشق دانشخودخواهی
تحمیل نظرات خود بر دیگران
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا